Heel fijn om zaken mee te doen

Dame van de buitendienst weet waar ze het over heeft en heel bereikbaar via de app en snelle terugkoppeling. Ook de administratie was snel toen ik besloot om de montage zelf te doen. Geld werd snel terug geboekt op onze rekening. Levering van de jalouzieen ook erg snel.

Beste Ger, Bedankt voor je mooie beoordeling! We zullen je complimenten doorgeven. We wensen je veel plezier met je nieuwe raamdecoratie! Hartelijke groet, Chantal Ilumio

Alles naar wens

Beste Hans, Bedankt voor je mooie review! Fijn dat alles naar wens is. We wensen je veel plezier met je nieuwe raamdecoratie! Hartelijke groet, Chantal Ilumio

super

prachtige rolgordijnen diep paars en de service was geweldig , zeker ook de klantenservice en de genen die het bij me op is komrn hangen super gedaan toppie

Beste Loes, Bedankt voor je prachtige review! We zullen je complimenten doorgeven! Hartelijke groet, Chantal Ilumio

Great service and quick install.

Really good service from start to finish. Good range of colours and options. The install was very quick and the people we dealt with were very nice and professional.

Dear Michelle, Thank you for your lovely message! Kind regards, Chantal Ilumio

Goed advies op maat

Ik ben erg tevreden met advies op maat. Thuis afspraak is veel makkelijker dan online, er wordt naar persoonlijke situatie gekeken om zo goed mogelijk passend advies te geven.

Beste Kat, Bedankt voor je mooie beoordeling! We zullen je compliment aan onze adviseurs doorgeven! Hartelijke groet, Chantal Ilumio

Verzending snel retourneren niet!

Verzending van bestelling ging vrij vlotjes maar retour verwerken kost blijkbaar veel moeite! 17 juni al in ontvangst genomen maar nog steeds niet verwerkt bij Riverty

Beste Linda, Bedankt voor je bericht. We vinden het vervelend om te horen dat je retour nog niet verwerkt is. Zou je contact met ons kunnen opnemen via 030 200 1047 of via [email protected], zodat we je via onze klantenservice verder kunnen helpen? Hartelijke groet, Chantal Ilumio

Fantastische nazorg en garantie

Na 1.5 jaar had mijn rolgordijn een storing. Ik heb een melding gedaan en zonder dat ik het gevraagd had kreeg ik een nieuw gordijn thuisbezorgd. Bij Ilumio wordt klanttevredenheid en garantie met hoofdletters geschreven. Super !!!

Beste Al, Bedankt voor je mooie beoordeling! We zijn blij om te horen dat je klacht naar tevredenheid opgelost is. We wensen je veel plezier met je nieuwe raamdecoratie! Hartelijke groet, Chantal Ilumio

Mooi van kleur mooie kwaliteit

Beste Marja, Bedankt voor je mooie beoordeling! We wensen je veel plezier met je nieuwe raamdecoratie! Hartelijke groet, Chantal Ilumio

Precies wat ik wilde

Door goede voorlichting besloot ik tot aanschaf

Goedemorgen, Bedankt voor je mooie review! We vinden het leuk om te horen dat je door een goede voorlichting ook daadwerkelijk besteld hebt. We wensen je veel plezier met je nieuwe raamdecoratie! Hartelijke groet, Chantal

Waardeloos

Bestelt, betaalt en daarna nooit meer iets gehoord. Zelf meerdere keren gebeld. Telkens worden loze beloften gedaan. Echt waardeloos dus. Rechtsbijstand zal op korte termijn worden ingeschakeld omdat we alsmaar niets horen. Jammer dat het zo moet.

Beste Stephan, Bedankt voor je bericht. We vinden het vervelend om te horen dat je niet tevreden bent over de gang van zaken. Dit is uiteraard niet de bedoeling en we kijken graag met je mee. Helaas kunnen wij op basis van deze review geen informatie vinden. Zou je de klacht willen melden via 030 200 1047 of via [email protected]? Hartelijke groet, Chantal Ilumio

Mooie jaloezieën , alles verliep vlekkeloos. Fijn bedrijf..

Goede meting en goede montage

De meting ging vlot met goede uitleg en vragen naar persoonlijke wensen. Vlotte montage door een erg vriendelijke monteur.

Beste Karel, Bedankt voor je mooie beoordeling! We vinden het fijn om te horen dat het inmeten en de montage naar wens verlopen zijn. We wensen je veel plezier met je nieuwe raamdecoratie! Hartelijke groet, Chantal Ilumio

Goede kwaliteit, goede service, niets op aan te merken.

Wij zijn zeer tevreden, hebben al meerdere bestellingen geplaatst. Leveren een goed en betaalbaar product. Met de laatste levering van 3 plissé gordijnen is het fout gegaan. Hadden de bediening besteld 2 x links en 1 maal rechts maar kregen 3x links geleverd. Een mailtje was genoeg, kregen 10 dagen later een nieuwe geleverd met de bediening aan de goede kant. Dit alles zonder weerwoord, onze fout, gaan wij oplossen, sorry voor het ongemak. Super service, kunnen een hoop bedrijven een voorbeeld aannemen.

Beste Dirk, Bedankt voor je prachtige beoordeling! We zijn blij om te horen dat je klacht naar tevredenheid opgelost is. We wensen je veel plezier met je plissés! Hartelijke groet, Chantal Ilumio

Prima communicatie envriendelijke mensen

Van inmeten tot afleveren goed georganiseerd.

Beste Yvonne, Bedankt voor je mooie beoordeling! We vinden het fijn dat je het gehele proces als prettig ervaren hebt. We wensen je veel plezier met je nieuwe raamdecoratie! Hartelijke groet, Chantal Ilumio

Doen wat ze beloven. Ziet er fantastisch uit. Snelle en correcte levering.

Mooi dat je kleur monsters kunt bestellen. Dan maakt de keuze makkelijk. Prijs en kwaliteit goed. Goede gebruiksaanwijzing bij het monteren.

Beste Gloria, Bedankt voor je leuke review. We zijn blij om te horen dat alles naar wens verlopen is en we wensen je veel plezier met je nieuwe raamdecoratie! Hartelijke groet, Chantal Ilumio

Snel, Nauwkeurig, vriendelijk.

Alles perfect, behalve het blikvangende rolgordijn dat niet als de anderen vlak en recht naar beneden hangt. Hoop dat het mettertijd bijtrekt. Verder zeer tevreden

Beste Barbara, Bedankt voor je mooie beoordeling. We vinden het spijtig om te horen dat één rolgordijn niet helemaal naar wens is. Mocht de stof niet bijtrekken, neem dan gerust contact met ons op. Je kunt ons bellen op het nummer 030 200 1047 of mailen naar: [email protected]. Hartelijke groet, Chantal Ilumio

Onduidelijke en onjuist retourbeleid

Twee dakraamgordijnen besteld voor Velux dakraam. Was een standaardmaat/gordijn. Bij uitpakken bleek het niet een veluxrolgordijn te zijn maar een minder mooi model (te grote bovenrand, inclusief krassen) Heb het teruggestuurd maar Ulimio nam het niet terug. Het zou in de pluscollectie zitten en op maat gemaakt zijn. Dit was bij de aankoop niet duidelijk. Klantenservice was onverbiddelijk en accepteerde de retour niet. Mijn argumenten (geen maatwerk en niet tevreden met het product) werden direct terzijde gelegd. Retourvoorwaarden worden door Ilumio onduidelijk weergegeven. Opletten dus als je iets bij Ilumio besteld, coulance kent men niet.

Beste Bart, Bedankt voor je beoordeling. We vinden het jammer om te horen dat je niet tevreden bent over onze klantenservice. We zien in ons systeem dat de klacht inmiddels volledig afgehandeld is. We hopen dat dit naar wens verlopen is en dat je tevreden bent met de geboden oplossing. Hartelijke groet, Chantal Ilumio

Van a tot z keurig netjes behandeld !!!

Ik heb het bedrijf op internet gevonden en gemaild met mijn maten van de ramen binnen en dag een offerte en meteen een inmeet afspraak gemaakt de man (Marco) een super nette en behulpzame man met goede tips de maten waren goed meteen een afspraak gemaakt voor maken en ophangen een 4 weken later netjes op tijd was de man er met de duo rol gordijn en netjes opgehangen en ook netjes achter gelaten zeker een AANBEVELING voor iedereen gewoon een TOP bedrijf en medewerkers!!!

Beste Hannus, Bedankt voor je mooie beoordeling! We vinden het leuk om te horen dat je tevreden bent over het inmeten en over de montage. We wensen je veel plezier met je nieuwe raamdecoratie! Hartelijke groet, Chantal Ilumio

Goede service! Nadat het product niet goed aansloot op het raam een nieuwe gekregen maar die had hetzelfde probleem. Hoefde het niet terug te sturen en kreeg zonder problemen mij geld terug. Vaker wat gekocht bij ilumio en die producten waren/zijn van prima kwaliteit voor een goede prijs.

Beste Frank, Bedankt voor je positieve review! Fijn om te horen dat de klantenservice je naar wens geholpen heeft! Hartelijke groet, Chantal Ilumio

Snelle service gezellige monteur.

Beste Ilona, Bedankt voor je mooie beoordeling! We vinden het leuk om te horen dat de montageafspraak zo gezellig was. We wensen je veel plezier met je nieuwe raamdecoratie! Hartelijke groet, Chantal Ilumio

Goede service en levering

Volgens afspraak heeft men het raamwerk opgemeten (afwijkende maten) voor plissé-gordijnen. Goed advies gekregen over de kleurstelling en ter plaats de juiste bestelling doorgegeven. Enig puntje was dat wij beide zijde dezelfde kleur wilde hebben, was ook aangegeven, maar is iets anders geleverd. Na levering en plaatsing (zelf) toch niet echt verkeerd die andere kleur aan de andere kant. Als die wel juist geleverd was een 10. Prijs/kwaliteitverhouding is goed.

Beste Erwin, Bedankt voor je uitgebreide beoordeling! We zijn blij om te horen dat het advies naar wens was. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat er iets anders geleverd wordt. Mocht je hier alsnog een melding van willen maken, dan kun je ons bellen op het nummer 030 200 1047 of mailen naar: [email protected]. Hartelijke groet, Chantal Ilumio

Goede en snelle service (levering)

Beste Dirk, Bedankt voor je mooie beoordeling! Hartelijke groet, Chantal Ilumio

Duidelijke meetinstructies, snelle levering

Overzichtelijk om te bestellen, prijs/qualiteit top! En snelle levering

Beste Anja, Bedankt voor je positieve beoordeling! We wensen je veel plezier met je nieuwe raamdecoratie! Hartelijke groet, Chantal Ilumio

Best goede ervaring met 2 kanttekeningen

Aanvankelijk waren we teleurgesteld over de grijze kleur van de kasten tegen de witte muur/plafond. We begrepen van de adviseur dat de deze kleur standaard is bij taupe gordijnen. Ok zullen we accepteren. Een gordijn is moeilijk naar beneden te krijgen. Het rukje om te starten moet heel fors zijn en dan nog blijft het gordijn veel hangen. Touw moet wel heel schuin gehouden worden. Is werkelijk heel lastig. De andere 2 "lopen" veel beter. Graag uw actie als u in de buurt bent om te repareren. Invullen van deze enquete is niet gemakkelijk Bij tikfout of andere toetsenbord fout is pagina voor de helft weg en kan je alleen overnieuw beginnen, wat ik nu deed voor de 3de keer

Beste Arie, Bedankt voor je uitgebreide review. We vinden het jammer om te horen dat je problemen met je order ervaart. Dit is natuurlijk niet de bedoeling. Helaas kunnen wij op basis van je review geen order terugvinden. Zou je contact met ons kunnen opnemen via 030 200 1047 of via [email protected]? We kijken graag met je mee. Hartelijke groet, Chantal Ilumio

Absoluut helemaal top

Nu Al 3 keer iets besteld ,en altijd netjes afgewerkt ,op tijd geleverd makkelijk zelf te plaatsen echt geweldig

Amperestraat 11 8071PH Nunspeet

+31 (0)341 277777