Best goede ervaring met 2 kanttekeningen

Aanvankelijk waren we teleurgesteld over de grijze kleur van de kasten tegen de witte muur/plafond. We begrepen van de adviseur dat de deze kleur standaard is bij taupe gordijnen. Ok zullen we accepteren. Een gordijn is moeilijk naar beneden te krijgen. Het rukje om te starten moet heel fors zijn en dan nog blijft het gordijn veel hangen. Touw moet wel heel schuin gehouden worden. Is werkelijk heel lastig. De andere 2 "lopen" veel beter. Graag uw actie als u in de buurt bent om te repareren. Invullen van deze enquete is niet gemakkelijk Bij tikfout of andere toetsenbord fout is pagina voor de helft weg en kan je alleen overnieuw beginnen, wat ik nu deed voor de 3de keer

Beste Arie, Bedankt voor je uitgebreide review. We vinden het jammer om te horen dat je problemen met je order ervaart. Dit is natuurlijk niet de bedoeling. Helaas kunnen wij op basis van je review geen order terugvinden. Zou je contact met ons kunnen opnemen via 030 200 1047 of via [email protected]? We kijken graag met je mee. Hartelijke groet, Chantal Ilumio

Absoluut helemaal top

Nu Al 3 keer iets besteld ,en altijd netjes afgewerkt ,op tijd geleverd makkelijk zelf te plaatsen echt geweldig

uitstekend

Mooie jaloezie, eenvoudig te bestellen

Het bestellen ging eenvoudig en na 3 keer meteen, opnieuw bekijken doen we het wel goed, hebben we de knop doorgehakt. Onze breedte is 2.39 en 1.70 hoog. Het enige minpunt zijn de touwtjes om op te trekken. Deze zijn erg slap waardoor het midden onder makkelijk doorbuigt en het optrekken best een klus is. Het touw had best veel sterker mogen zijn. Daarnaast zijn deze 3 samengebonden aan 1 en dat werkt niet goed dus deze is er nu af.

service en product

ik ben echt tevreden met mijn product en goed service

Prima product

Makkelijk te plannen afspraak voor inmeten van de ramen. Better safe than sorry denk ik dan maar. Mocht het niet passen door je eigen fout dan zit je er maar mooi mee. Inmeten was binnen 10 minuten geregeld. Aardige dame. No nonsense, ze had staaltjes meegenomen en de keus was vrij snel gemaakt. Heldere toelichting over levering. Zelf binnen 15 minuten gemonteerd en het ziet er prachtig uit! Kortom: zeer tevreden! Mooie prijs/ kwaliteit verhouding voor wat je krijgt. Het oogt en voelt premium.

Mooie webshop met heel veel keus.

Tijdens het browsen voor rolgordijnen stuite ik op de website van Ilumio. Zij leveren alle soorten raamdecoratie van allerlei soorten maten, kleuren en materialen. Er kunnen zelfs stalen worden besteld zonder kosten.

Goed opgelost!

Ik had houten jaloezieën besteld. Bij het ophangen bleek er 1 te kort, 2,5 cm korter dan ik had doorgegeven. Ook was 1 van de jaloezieën na een maand al behoorlijk beschadigd, de laag aan de onderste lat begon los te laten. Over beide heb ik via mail contact opgenomen met de klantenservice. De klantenservice antwoordde later dan aangegeven maar bood daarvoor excuses aan. Ik werd fijn en begripvol te woord gestaan door Irina. Zij heeft er voor gezorgd dat ik nieuwe jaloezieën kreeg die goed passen en waar ik heel blij mee ben. Dus ondanks dat het niet helemaal soepel ging is het goed opgelost. Vandaar toch nog 5 sterren.

moeilijk te zeggen, maar tot nu toe verloopt het moeizaam

ik krijg moeilijk contact met ilumio. De levering van de jaloezie duurde heel lang en nu moet het nog dour ilumio gemonteerd worden

Goedemorgen, Bedankt voor je review. Niet zo mooi. Het blijkt dat de mail van onze montageservice je niet bereikt heeft. Er is ondertussen contact met je opgenomen. Excuus voor alle overlast en ik hoop dat je veel plezier zult hebben van je bestelde jaloezie. Hartelijke groet, Carla

Heel fijn

Al meerdere keren heb ik met succes rolgordijnen bij Ilumio besteld. Goede kwaliteit, passen goed en handig te monteren. Contact met klantenservice is ook fijn. Wel vind ik de kleuren erg afwijken van de uiteindelijke staaltjes dus heb wel telkens gebruik gemaakt van de stalen service om vervolgens de rolgordijnen te bestellen. Super!!

Mooi maar niet erg kwalitatief

De rolgordijnen zijn wel mooi maar het systeem is erg goedkoop en matig van kwaliteit. Het rolt niet erg lekker af en is niet erg mooi afgewerkt.

Blij met plisségordijnen

Prachtig product. Mooie kleur na een advies aan huis.

Goede service, mooie gordijnen

Goede communicatie, fijne mensen, goede kwaliteit

Goeie service

Opmeten wordt snel en kundig gedaan. Het leveren kan wat langer duren. Was voor mij geen probleem, omdat ik geen haast had. Tevens gebruik gemaakt van de montageservice. De aardige man gaat netjes te werk. Ben erg tevreden over hoe het is opgehangen.

Uitzonderlijk!!!!!

Bedankt voor de geweldige service, de prachtige jaloezieën en de snelle reactie. Uw servicemedewerkers waren er snel bij om al mijn vragen op te lossen. Ik ben heel gelukkig!

Goede kwaliteit, komen na wat ze beloven

2x iets besteld en beide keren prima verlopen.goed en snel.

Goede prijskwaliteit verhouding

Mooie gordijnen, goede kwaliteit, goede prijskwaliteitverhouding. De levertijd was 2x zo lang als vermeld op de site, helaas werd hier niets over gecommuniceerd. Gelukkig is illumio wel goed telefonisch bereikbaar.

gewoon top

prijs, kwaliteit. doen wat ze beloven! ga zo door

goeie service, levering (te) lang

De keuze was goed, ook de hulp van Karin bij het inmeten heb ik als fijn ervaren. Na een paar weken werkte een plissé-gordijn niet meer naar behoren, snel opgelost, Karin is langs geweest en heeft het weer in orde gemaakt.

Mooi product

Goed bezorgd en een mooi product

Prima product en prima service.

Jaloezieën zijn perfect opgemeten door de dame die heeft ingemeten, want dat vonden we zelf erg lastig, omdat ze voor onze erker zijn, die halfrond is. We zijn goed voorgelicht en het eindresultaat is erg mooi geworden. 2 minpuntjes. We vonden de levertijd wat lang en ze trekken nogal wat stof aan, dat is nog wel een dingetje. Ondanks dat zijn we meer dan tevreden. Nogmaals het is erg mooi geworden.

Ze zijn wat zuinig met de informatie over de levering van de houten jaloezieën die ik besteld had maar ze zijn geleverd binnen de afgesproken tijd de verpakking van één van de houten jaloezieën was deels open gelukkig geen beschadigingen ze zijn de kleur die ik besteld had ben er blij mee.

Ben goed geholpen nadat mijn zoon een verkeerde maat had doorgegeven kreeg alsnog extra korting op mijn nieuwe goede maat

Fijne producten

Goede en fijne producten voor een mooie prijs. En zeker goede service.

Uitstekend product en service

Op maat gemaakt snel geleverd en uitstekende kwaliteit. Al meerdere keren hier een bestelling gedaan en iedere keer 100% tevreden

Amperestraat 11

8071PH Nunspeet