Op tijd geleverd en netjes geïnstalleerd

Machine werd op tijd geleverd. Oude machine naar beneden en nieuwe omhoog. Lastig voor de bezorgers gezien de krapte van de trapgaten, maar de klus werd zonder schade volbracht (afgezien dat het bakje met hondensnoepjes sneuvelde, maar die had ik gewoon weg moeten halen, dus dat is mijn schuld). Installatie ging prima en de machine staat perfect waterpas. Oude machine meegenomen.

Vrijdag besteld ,maandag geleverd .

Mooi op tijd, sympathieke bezorgers en keurige service

snelle levering, prima service, leuke bezorgers

Prima product met zeer lichte schade. Uitstekende prijs.

netjes op tijd

keurig bezorgd en prima in orde

Goed hoor

Netjes naar boven gedragen

Goede service, snelle bezorging

Goede levering, netjes de wasmachine naar boven getilt

Snelle levering, goede prijs

Voor het eerst een gereviseerd product gekocht. Was iets anders dan verwacht. Maar vragen erover werden snel opgelost en verholpen. Goede service, zeker voor herhaling vatbaar.

Komen gemaakte afspraken na

Leveren wat is afgesproken

Iet wat gehaast

Bezorgers kwamen gehaast en vermoeid over. Wel vriendelijke mannen.

Snel en top

Super Top Snelle levering!

Gud

Prima perfect mar jamar van de schade Sorry datis erste kir in mijn leven gebyrt

Snelle levering maar

Mijn condens droger was NIET schoon, helemaal vochtig van binnen en ben er een half uur mee bezig geweest schoon te maken, hierover geklaagd en €15 gekregen wat ik niet voldoende vond, gedesinfecteerd, ja maar volgens mij hebben ze gewoon in de trommel gespoten om het goed te laten ruiken, had geen zin hem om te wisselen en alles op de machine is in het Duits, dat toonde niet op de site betreffende de machine die ik gekozen had

Beste Janette, Bedankt voor jouw review. Wat vervelend om te vernemen dat uw droger nog vochtig was van binnen, wij hebben u ter compensatie voor het schoonmaken een korting van 15-, aangeboden of een omruil waar u akkoord bent gegaan met de korting. Op onze website kunt u duidelijk terug lezen dat het display taal van de machine in het Duits is. Verder hopen wij dat u tevreden bent met uw machine. Mocht u nog verdere vragen of opmerkingen hebben hierover kunt u ons mailen naar klantenservice@dewitgoedoutlet.nl met uw ordernummer bij vermeld dan kunnen wij dit samen bespreken. De Witgoed Outlet.

Snel en accuraat

Snelle levering door uiterst vriendelijk personeel.

Snelle, goede levering

Besteld en de andere dag geleverd, 's avonds voor de leverdag een mail gehad met de leveringstijd, ging perfect

Machine arrived promptly and on time the next day.

Some parts were missing and I called and they responded within an hour and came and sorted the problem it out the same day.

Geweldig wat een service

Kan niet beter.

Prima deal, nette levering

Prima deal, goede service.

Prima service.

Alles volgens afspraak correct afgehandeld.

Snelle levering zeer vriendelijke bezorgers.

Ik heb de was automaat nog niet zo lang Maar ik weet dat dit merk een betrouwbaar merk is En de service van WITGOED is prima.

Snel bezorgd en aardige bezorgers!. Heel te tevreden.

Snelle levering van mooie wasmachine

In de avond besteld en volgende ochtend bezorgd. Goede communicatie en snelle levering. Klasse. 1 minpuntje de oude machine werd niet meegenomen. Er zat nog water in maar ja hij was kapot en kregen het er niet uit. Reden was de auto stond vol nieuwe machines. Werd wel netjes even beneden gezet zodat hij aangemeld kon worden bij gemeente.

Service zeer slecht

Tot 2 keer toe iets gevraagd per whatsapp, 2 keer krijg ik te horen we zetten uw vraag door en u hoort van ons. Dagen gaan voorbij en geen reactie terug, erg vervelend omdat je soms in bepaalde situaties meteen of zo snel mogelijk hulp of antwoord nodig hebt.

Beste Ali, Bedankt voor uw review. Wat vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent geweest met onze service. Ik kan terug lezen dat mijn collega's heen en weer met u in contact waren over uw klacht, helaas kunnen bepaalde technische vragen niet gelijk beantwoord worden en dienen deze met de technische dienst besproken te worden dit kan soms wat langer dan normaal duren. Onze excuses voor het ongemak. Verder hopen wij dat u tevreden bent met uw nieuwe aankoop. Mocht u nog verdere vragen of opmerkingen hebben kunt u ons altijd mailen naar klantenservice@dewitgoedoutlet.nl met uw ordernummer hierbij vermeld zodat wij dit samen kunnen bespreken. De Witgoed Outlet.

Snelle en goede levering

Alles precies zoals afgesproken super vriendelijke bezorgers echt een aanrader en de koel/vries combinatie in een woord super