Snel en netjes geleverd

Mijn wasmachine was kapot dus een nieuwe besteld, kreeg een email toen hij besteld was, en een email hoe laat de wasmachine geleverd zal worden. Hij was netjes op tijd in het tijdframe wat ik kreeg en de 2 mannen die mijn wasmachine kwamen brengen waren netjes, snel en kreeg een uitleg wat ik de eerste keer moest doen. Ik ben erg blij met hoe het allemaal gegaan is vandaar 4 sterren

Snelle en nette levering

Zondagavond een vrieskast besteld met mogelijke kleine beschadiging . Maandag rond het middaguur geleverd door 2 nette vriendelijke bezorgers. De beschadiging moesten wij bijna met een vergrootglas zoeken! Top!!!

Goede service en vriendelijke mensen

Voldoet helemaal aan verwachting

Zeer goed. Prima communicatie, correcte bezorging. Leuke bezorgers

Vriendelijke mensen en goede bezorging.

Zeer tevreden over de bezorging én product.

Ik moest zelf de machine uitpakken en installeren terwijl ik het WEL heb aangegeven dat het moest.

Ik heb bij de bestelling van mijn Bauknecht bovenlader wasmachine aangegeven dat er een trap was, dat de machine geinstalleerd moest worden en een oude machine retour moest. Bij aankomst werd mij al gevraagd of ik een rateldop set had want de heren hadden geen geschikt gereedschap bij zich. Ik had dat niet en moest de machine dan zelf maar uitpakken en installeren. De heren hadden er kennelijk geen trek in om het te doen. Bij uitpakken bleek de machine op zijn kop te staan, 1 van de heren heeft hem alsnog omgedraaid. Terwijl mijn oude machine naar beneden werd getransporteerd moest ik razend snel zijn met het uitpakken om tenminste het verpakkingsmateriaal nog mee terug te kunnen geven. Dank zij de goede installatie-instructie (die gelukkig bij de machine was) heb ik zelfstandig de installatie kunnen doen. Zoals het gegaan is, is niet wat mijn was beloofd bij de bestelling. Een mooie wasmachine maar met een bar en boos slechte service.

Slechts ervaring

Ik heb vaatwasser besteld. Vandaag moet bezorgen. Ik heb vrij genomen van mijn werk. Maar niet binnen gekomen. Echt slecht bedrijf

Top, vriendelijk personeel scherp geprijsd

Zelf was ik benieuwd naar de outlet producten, eerst een afspraak gemaakt om te bezichtigen, een klein krasje kan mijn kind ook wel maken maar er gaat zoveel korting vanaf gelijk besteld en snel geleverd. In een woord top!

prima vaatwasser en correcte bezorging

De vaatwasser werkt prima en een goede prijs/kwaliteit verhouding Jammer dat ik de vaatwasser van te voren niet kon zien of foto's kon zien van de beschadiging kon wel langs komen maar het was niet in de buurt Helaas toch een deukje aan de voorzijde wel heel fijn dat ze de oude vaatwasser weer meenamen bezorging was op tijd en vriendelijke chauffeurs

Goede tv alleen levering word niet nagekomen

De heren hebben netjes de tv afgeleverd maar we hadden niet om 22:09 de tv afgeleverd verwacht. De tv is voor de rest netjes en werkt prima! Disney is te installeren en netflix eigenlijk alle streaming media zelfs apple tv kan je erop downloaden en kijken! Dat was eigenlijk wel een verbazing… maar betreft leverings tijden die zijn 2x veranderd dus dat ik vind ik wel raar…

Vlotte levering, vriendelijke bezorger. Snel aangesloten!

Vriendelijke mensen

Snelle levering en goed aangesloten Top

Snel geleverd.

Vriendelijke bezorgers, goede telefonische kontakten en duidelijke communicatie. Ik ben heel tevreden.

Netjes afgeleverd zoals afgesproken en de oude meegenomen

Kon beter op onderdelen

Informatie via de website is prima en up to date. De leverinformatie “levering de volgende dag” klopt alleen op woensdag. Bestelling op maandag wordt in tegenspraak met het beloofde pas op donderdag geleverd. Dit wordt nadat de bestelling is gedaan wel aangegegeven, helaas een beetje laat. Bij levering aan de deur wordt het verpakkingmateriaal bij de (in dit geval vrachtwagen) verwijdert. Goede service, alleen, dan moeten ze delen van het verwijderde karton niet op straat achterlaten. Mocht ik dus zelf in de papiercontainer stoppen.

Goede service, snel geleverd, klantvriendelijk, al met al zeer tevreden.

Op zich goed. Nette jongens maar onduidelijke antwoorden op mijn vragen.

De bezorgers waren zeer correct. Echter op mijn vraag om een boekje en dat deze niet in de trommel zat krijg ik het antwoord dat ik maar moest Google-en op de code op het papier. Omdat er ook water uitkwam vroeg ik of het wel een nieuwe was. Daarom kwam een ja en daarna nog wat onduidelijk gemompel. Correcte jongens maar de communicatie van de bezorgers zou wat beter kunnen.

Koelkast

Snel geleverd, product zoals beschreven, vriendelijke bezorgers

super snel geleverd super personeel

vriendelijke bezorgers top geregeld

Geweldig.

geweldig !

snelle actie en klantvriendelijk

Er bleek iets mis met onze aangekochte wasmachine. Hierop werd gelijk hulp en advies geboden. Toen dit geen uitkomst bood werd er gelijk een andere wasmachine aangeboden. Binnen no-time werd de 'oude' wasmachine opgehaald en de nieuwe gebracht. Fijn bedrijf om met een goed gevoel online je producten te kopen.

Preciese aflevering

Nadat ik verzocht heb de vrieskoelcombina op een andere dag te plannen dan de oorspronkelijke datum, was dit geen probleem. Voorkant combinatie helemaal gaaf. Op de zijkant 3 kleine putjes, maar zie je bijna niet. Wijbzijn erg blij met service en machine

Hoewel de bezorgers na mij nog een adres moesten bezorgen bleven ze vriendelijk en professioneel in de afhandeling van het geheel. Ik was het een na laatste adres voordat ze na een lange dag weer na huis konden vertrekken. Petje af voor die bezorgers

Fijne mannen! Eerlijk en oprecht.

Super.

Nette aflevering