Prima wasmachine tegen competatieve prijs.

Aflevering was wel wat ruw, maar de nieuwe Miele heeft het overleefd! Keurig op zijn plek gezet en transportstangen eruit gehaald. Vrijdagmiddag om 18:30!

Super goed en super snel!

Vriendelijk, snel en fijn!

geweldig, jongens weten wat zij doen ,vriendelijk en snel aangesloten.TOP

Mijn overtuiging dat e.e.a. OK was . Behalve dat wij geen gebruik aanwijzing bij de wasmachine hebben ontvangen. Ik hoop dat wij dat nog krijgen.

Correcte medewerkers

Snelle en goede service

Vriendelijke monteurs/medewerkers. Mijn wasmachine is snel geïnstalleerd en werkt helemaal goed. 1 klein misverstand met de levering, maar dit was snel en goed opgelost. Bedankt!

Prima geregeld

Keurig op tijd volgens afspraak. Service is top. Ik ben prima geholpen.

Top bedrijf met geweldige bezorgers. Heel vriendelijk en behulpzaam.

Ik raad iedereen aan. Apparatuur is heel gaaf. Niets te zien.

Snelle levering. Concurrerende prijs. Product zoals verwacht.

De levering was perfect

De levering was perfect

de service was perfect!

Vriendelijk en hulpvaardig

Opzich prima

Je krijgt pas vrij laat bericht (bij mij om 23:10 uur) wanneer iets de volgende dag bezorgd wordt. Is nog oké. Bezorgers kwamen wel meer dan een uur te vroeg. Belden om 13:45 dat ze er over 20 min. zouden zijn, terwijl in de mail stond bezorging tussen 15-18 uur, dan ga je uit van zeg 16 uur bezorging. Daar zit wel erg veel verschil tussen en overviel me wat (ik ben ook gewoon aan het werk). Verkeer was rustig zei de man. Wel prettig dat ze van te voren even belden en me op zich prima hielpen en het apparaat tot in de keuken afleverden. Het was ook wel enkel afleveren en een tip.

Aardige mensen met veel kracht!☺️

Snel en uitstekende service, bedankt!

Snel en keurig

Het aanbod was scherp, snelle bezorging en de bezorgers hebben een keurige aflevering gedaan. Tevreden met de aankoop en afhandeling.

Heel fijn dat er een half uur van tevoren gebeld word hoelaat ze er zijn. De oude koel/vries gratis meegenomen!

Netjes op tijd geleverd volgens afspraak. 20 minuten voor aankomst gebeld.

Duidelijke communicatie en aardige chauffeur

wisselend

Aan de telefoon en online gaat het heel goed. Snelle service, op maat, behulpzaam, efficient, overzichtelijk. Aan huis vind ik de service minder goed. De bezorgers zijn vaak niet goed geinformeerd. Ook hebben ze moeite met de taal en communicatie. Wellicht het meest belangrijk ze hebben er geen zin in. Ze klagen snel en lijken zich niet gewardeerd te voelen, alsof ik ze als klant dupeer! Dat voelt niet goed. Tot slot was de eerste machine kapot binnen enkele weken. De tweede machine die ik nu heb, daar stinkt de was van als het gewassen is. Dat hadden mijn vorige machines niet. Het idee van een wasmachine is dat het schoon eruit komt... Dus overal ben ik niet zo enthousiast, vooralsnog.

Beste Erika, Wat spijtig om te horen dat u niet zo tevreden was over de service van onze bezorgers. Wij werken met een uitzendbureau en hoewel het mogelijk is dat de bezorgers de Nederlandse taal niet zo goed beheersen, zou dit de service niet mogen belemmeren. Hiervoor bieden wij onze excuses aan. De tweedehandse wasmachine die u heeft ontvangen is volledig gereinigd en schoongemaakt met krachtige reinigingsmiddelen. Het is mogelijk dat u deze middelen ruikt. Met vriendelijke groet, DWO

Prima product, onprettige aankoopervaring

Hoewel nog maar een week in gebruik lijkt de koelkast technisch in orde. De led-verlichting gaat (nog) niet aan bij het openen van de koelkast. Wellicht valt dat eenvoudig te verhelpen, daar moeten we ons nog even in verdiepen. Het personeel kwam onvriendelijk op ons over bij de bezorging van de koelkast. De bezorgers wilden (of konden door een te strak afleverschema) in eerste instantie niet enkele minuten wachten om de oude koelkast af te voeren. Ze communiceerden daarbij nogal bot. Verder bevatte bestelbevestiging zeer summiere informatie over het bestelde product (enkel typenummer, geen link naar een overzichtspagina op de webshop en geen bijlage met factuur of iets dergelijks). Pas na betaling ontvingen we een factuur met product- en garantie-informatie.

Beste Eddie, Hartelijk dank voor uw review, Wat spijtig om te horen dat u de service van de bezorgers wat minder vond. Echter, bij het ophalen van oude witgoed, zoals in uw geval een koelkast, is het vereist dat de koelkast vóór de levering van het nieuwe apparaat leeg is en vrij is van water. Indien dit nog moet worden gedaan bij de levering, kan de oude koelkast helaas niet worden meegenomen. Dit wordt ook duidelijk vermeld in onze voorwaarden voor het retourneren van oude witgoed. U ontvangt na levering een factuur per e-mail, die tevens dient als uw garantiebewijs. Met vriendelijk groet, DWO

Koelkast was top, bezorgservice helaas niet

Als allereerst ben ik tevreden met de koelkast dus op het product zelf heb ik niks op te merken, echter kan de service van de bezorgers 10x beter. Mijn zieke vader (op leeftijd) heeft toen open gedaan en de 2 bezorgers kwamen binnen toen ze in de gang kwamen zagen ze dat de koelkast niet zou passen door de deur. Mijn vader gaf toen aan dat ze het misschien via de achterdeur kunnen proberen aangezien hij de koelkast moeilijk zelf naar achteren kan brengen. De oudere bezorger reageerde heel geïrriteerd dat mijn vader dat eerder hadden moeten aangeven en dat het niet de bedoeling is etc. Ik snap dat zulke dingen inderdaad handig zijn om eerder te weten maar ik had de koelkast besteld als verassing en had inderdaad geen rekening gehouden met de breedte van deur. Echter vind ik het geen excuus om met een toon tegen een klant te praten en al helemaal tegen iemand die al moeite heeft met de Nederlandse taal en zich op dat moment heel machteloos voelt. Als het tegen mij was zou ik er natuurlijk op in gaan en aangeven dat ik het absoluut niet waardeer dat meneer geïrriteerd op mij reageert, maar omdat mijn vader geen vloeiend Nederlands kan durft hij niet voor zich zelf op te komen. Ik hoop dat niemand anders met deze ''service'' geholpen wordt. -

Beste Asmae, Hartelijk dank voor uw feedback, Het spijt ons ten zeerste om uw klacht hier te vernemen. Het is absoluut niet onze bedoeling geweest dat onze bezorgdienst op een onvriendelijke manier met uw vader is omgegaan, en daarvoor bieden wij onze oprechte excuses aan. Bij aankomst bleek echter dat onze bezorgdienst eerst ruimte moest vrijmaken om de koelkast naar binnen te kunnen brengen. Op onze website vermelden wij duidelijk dat er voldoende ruimte beschikbaar moet zijn op het moment van bezorging, zodat onze bezorgers efficiënt en effectief te werk kunnen gaan. Helaas was dit niet het geval bij uw vader. Toen onze bezorgers de Amerikaanse koelkast naar binnen wilden brengen, gaf uw vader pas aan dat dit via de achterkant moest gebeuren. Onze bezorgers gaven aan dat zij graag van tevoren op de hoogte gesteld hadden willen worden, om zo onnodig tijdverlies en de extra werkzaamheden te voorkomen. Met vriendelijke groet, DWO

Perfect. Snel bezorgd en magnetron is echt top!

Perfect kwaliteit. Makkelijk te bedienen.

Klantvriendelijk meedenkend

Positief n.a.v. een mankement aan de machine dit snel verholpen

Oke

Ole

We zijn prima en snel geholpen met een wasmachine die we direct mee konden nemen. We hebben 2 x gebeld voor een Nederlandse handleiding want die was alleen in het Duits. We kregen daar een link voor maar die werkt niet goed. Je kan de handleiding wel in het Nederlands lezen maar als je hem wil downloaden als pdf. wordt het automatisch weer een Duitse handleiding. Dus daar schieten we niets mee op. We wachten op een oplossing.

Koelkast met lichte schade gekocht. Nog niet helemaal kunnen bekijken, omdat onze verbouwing nog niet af is. Maar vooralsnog nog niets gezien. Ook de koelkast nog niet werkend gezien. Er vanuit gaande dat alles verder naar behoren werkt en de schade inderdaad nauwelijks zichtbaar is, wat mij betreft een tien. Per abuis had ik de verkeerde postcode doorgegeven, maar zonder problemen werd de koelkast paar dagen later geleverd. Wel vond ik het jammer, omdat onze verbouwing dus nog niet klaar is, dat ik de koelkast niet later kon laten leveren, zonder eerst het volledige bedrag te betalen. Maar goed, uiteraard ook wel begrijpelijk. Voor de rest alles top. Goede communicatie; zowel per email als telefoon. Netjes 20 minuten van te voren werden we gebeld dat ze er aan kwamen.

Bedrijfsgegevens

Karwijstraat 29

2152 GP Nieuw-vennep

0252-272720

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.