ontzettend fijne service.

Ik had een beperkte ruimte en kon door alle keuzes niet goed bekijken welke koelkast het best zou passen. Doordat ik ook in Nieuw Vennep woon, is er iemand langsgekomen om met me mee te kijken en te meten. Ik ben heel blij met deze extra service en blij met de koelkast die ze ook nog eens heel snel hebben kunnen leveren. Top!

Een zeer uitstekende wel snelle service

Mijn wasmachine was defect, vlak na garantie periode en op het moment dat mij dochter in het ziekenhuis terecht kwam doordat ze met 27w is geboren ipv rond d'r 37st week . Ik werd direct goed geholpen degene waarmee ik mail-contact had , was alex en die overlegde het met zijn leidinggevende what to do een oplossing lag voor de hand als ik enkel de bezorgkosten zou betalen dat hun het onder garantie laat repareren. Eind goed al goed ik heb een nieuwe apparaat thuis bezorgd gekregen compleet een andere.. perfecte service snelle reactie , snelle perfecte oplossing .. Mensen ik raad jullie aan om op z'n minst te overwegen hier iets aan te schaffen !!!

Ik werd goed geholpen, zelfs telefonisch ná aankoop.

Zeer goede service

Snel en goed!

vriendelijk en snel gedaan

Snelle levering en goede service!

Mijn vragen die ik had werden redelijk snel beantwoord. Ik heb helaas wel mijn eerste keuze wasmachine niet kunnen kopen omdat ik nog geen antwoord op mijn vragen had. Uiteindelijk een prima tweede keuze kunnen maken! Snelle levering en vakundinge aansluiting! Ik ben zeer tevreden.

goede service EN vriendelijk personeel

wij kochten een gebruikte warmtepomp droger op een zondag en deze wer volgens afspraak op maandag bezorgt, helaas voor ons stopte de machine 7 dagen later met warm worden, naa 1 telefoontje werd ons aangeboden de machine om te ruilen voor een soort gelijke machine van de website. Dat is dus SERVICE! zodra wij de nieuwe machine binnen hebben zal ik mijn beoordeling aan passen naar fantastisch. Maar tot op dit moment zijn wij al heel tevreden met de afhandeling van het probleem.

top services keurige mensen en zeer vriendelijk.

bij iedereen aan te raden prijs ,kwaliteit, TOP.

Doen wat ze beloven!

Nette jongens die de vaatwasser bezorgden en keurig volgens de afgesproken tijd.

Fijn, snel en duidelijk

Aan te bevelen

Goede en snelle service

Bezorging van de wasmachine was super , netjes naar de zolder gebracht en aangesloten. Oude wasmachine ging mee terug. Ook belde ze een half uur van te voren dat ze onderweg waren. Kortom goede ervaring

Goede communicatie!

Goede communicatie over het product vlotte en nette bezorging

Goede en snelle service

Goede service en de bezorgers erg behulpzaam

Snelle levering en vriendelijke bezorgers

Dinsdagavond besteld rond 22:00 en de volgende ochtend rond 10:00 stond hij al te draaien.

Goede service, snelle bezorging

Wasmachine besteld en de volgende dag bezorgd. Oude wasmachine meegenomen zonder meerkosten. Helemaal blij!

Vriendelijke en zeker behulpzame bezorgers

Goede service, vriendelijk personeel, mooie B keus voorraad

Erg prettig ervaring. Enigste aanmerking is de communicatie over bezorging, en dan in het verkleinen van het tijdvak(per mail), puur uit praktische overwegingen zodat er niet een gehele dag voor vrij gemaakt hoeft te worden. Al moesten ze een eind naar het oosten rijden, dus ik hang er niet te zwaar aan! De bezorger heeft vooraf netjes gebeld dat ze er komen met een ETA en de bezorgers waren ook erg vriendelijk en behulpzaam aan de deur. De reden van de B keus ui

Ben erg tevreden

Bestelling geplaats laat op de middag was de volgende dag al leverbaar wasmachine is netjes naar boven gebracht..oude is netjes mee genomen zeer vriendelijke bezorges Erg tevreden

Correcte prijzen en levering volgens afspraak

Gekochte vaatwasser tegen scherpe prijs, geleverd door een behulpzame bezorgdienst

snelle afhandeling

Alles is snel afgehandeld. Er waren wat kleine probleempjes maar die werden echter supersnel opgelost!!!

geen klantvriendelijke benadering

zou s-avonds voor de levering een mail krijgen met het tijdstip, echter pas s-avonds laat kreeg ik als reactie op een door mij gestuurde mail , het tijdstip van levering door. Bij het afleveren van het gekochte artikel had ik telefonisch contact om een technisch gegeven te controleren, ik werd daarbij uiterst onbeleefd te woord gestaan. De leveraars waren echter zeer correct en professioneel.

Beste Jel Doesburg, Hartelijk dank voor het plaatsen van uw review. Inderdaad. U heeft op 28-5-2019 om 22.10 een email verstuurd met daarin de vraag hoe laat u de levering kon verwachten. Er is voor 0.30 nog een email verstuurd met daarin een tijdvak van levering. Het is helaas niet mogelijk om voor 23.00 uur al de planning te weten, omdat er nog voor 23.00 uur bestellingen binnen kunnen komen. Wij proberen uiterlijk voor 0.30 uur de e-mails te versturen met daarin de bezorgingstijden. Onze excuses, dat u het gevoel heeft gehad dat u onbeleefd bent behandeld. Dit is uiteraard niet onze bedoeling geweest. Het was u niet duidelijk of de wasmachine nou koolborstelloze was of niet. Onze verkoopmedewerker probeerde u nog duidelijk te maken dat de wasmachine dat u had gekocht wel koolborstelloze was en dat u de specificatie, indien gewenst kon opvragen bij de fabrikant zelf. Indien wij u nog ergens mee kunnen helpen, dan vernemen wij dat uiteraard graag.

Vriendelijk meedenkend personeel

Ruiling was geen probleem, er werd meegedacht, ook in de winkel zelf. Zeer aardige bezorgers!

snel, goed, vriendelijk en behulpzaam.

snel, goed, vriendelijk en behulpzaam.

Nette jongen, zeer vriendelijk

Super jongens, die snel en netjes hun werk hebben gedaan!! PLUIM!!

Over De Witgoed Outlet