Top snel fijne mensen echt top

Top bedrijf iedereen moet een witgoed outlet ga er ook bedrijfsmatig kopen en weet je wat fijn is het blijft top tot de bezorging zulke lieverds diegebben gewoon plezier in hun werk echt een dikke 10 plus

Goede prijs/kwaliteit, snel, fijne service

Erg snelle levering, helemaal tot boven gebracht en aangesloten. Snelle en vriendelijke behandeling van mijn dubbele betaling. Goede prijs-kwaliteitverhouding, inclusief garantie. Veel geld bespaard!

top!

zeer tevreden met mijn aankoop vaatwasser en koelvriescombi goede service en zeer goed personeel , niet goed dan word het ook meteen afgehandeld !zeker een aanrader ! ik heb een goede keus gemaakt ! 100 punten .

snelle levering en goede service

product als omschreven en idd een kleine cosmetisch foutje en niet ineens een hele grote deuk of zo. de jongen hebben keurig netjes de koelkast op zn plaats gezet en het verpakkingsafval weer meegenomen. Prima bedrijf zal er in de toekomst zeker nogmaals gebruik van maken!

Goed geregeld.

Duidelijke website, ook telefonisch goed geholpen. Apparaat snel en volgens afspraak geleverd.

Punctueel, goede service, eerlijke prijs

Mijn complimenten voor de snelheid, waarmee mijn oude vriezer is opgehaald! En dat 's avonds om 21.00 uur door dezelfde twee mannen, die vorige week de nieuwe vriezer gebracht hadden met dezelfde vriendelijkheid. Wat een werkplezier straalt van deze jongens uit, ook 's avonds laat nog! Zij vormen een levende reclame voor jullie bedrijf. Zet ze maar eens in het zonnetje.

De jongens waren heel aardig

Goede ervaring

Snel geleverd, goede service

Mijn nieuwe koelkast werd de volgende werkdag bezorgd, en geinstalleerd, en de oude probleemloos meegenomen. Ik beveel dit bedrif van harte aan!

prima service

Behulpzaam en een levering precies op tijd

slecht

mijn ervaring wordt niet geplaatst?raar mogen zeker alleen maar goede ervaringen op slechte zaak dit vind ik niet netjes

Beste J. de Vos, Hartelijk dank voor het plaatsen van uw review. Uiteraard zeer vervelend dat u een verkeerde bestelling online heeft geplaatst en dat u in de veronderstelling was dat u een nieuw vaatwasser had gekocht. Echter geven wij duidelijk aan in onze productomschrijving de productconditie aan. Wellicht dat u dit over het hoofd heeft gezien. Onze klantenservicemedewerker heeft, nadat u telefonisch contact heeft gehad u aangeboden om de vaatwasser om te ruilen voor een andere exemplaar naar keuze of gebruik te maken van uw herroepingsrecht. Echter heeft u tot heden nog geen gebruik willen maken van de aanbod. Wellicht dat u dat alsnog wilt doen, dan vernemen wij dat uiteraard graag.

Werd goed en vriendelijk geholpen en de andere dag werd mijn bestelling al gebracht top.

Alleen langs geweest voor info

Heden middag langs geweest voor wat info Wordt meteen geholpen niet opdringerig Leuke zaak zeker terug

zeer tevreden

hallo Vanmiddag is mijn droogtrommel afgeleverd, twee vriendelijke jongens netjes afgeleverd ben tevreden.

Vriendelijke en snelle service!

Een paar weken geleden kocht ik een tweedehands droger, hij werd netjes de volgende dag bezorgd door twee vriendelijke jongens. Helaas begon de droger steeds meer lawaai te maken. Na een telefoontje werd mij aangeraden een geluidsopname te sturen naar de klantenservice. Dit heb ik gedaan en binnen twee uur kreeg ik al bericht dat ik een andere droger mocht uitzoeken, en de dag erna werd hij alweer bezorgd. Echt een geweldige service!

Really satisfied with my Bosch washing machine!

Bought a second-hand Bosch washing machine for a good price. Came the next day, all cleaned up, really good and attentive service. I recommend.

Fantastisch!

Erg blij met het product (wasmachine), snelle levering en perfecte service van de chauffeurs!

geen mail, opnieuw bevestigd geen levering

Maandagochtend bestelling geplaatst, geen mail ontvangen ter bevestiging. Mail uit naar support. Gek alle mails zijn uitgestuurd. Bevestigd wordt: levering dinsdag 15:00 uur- 18:00 uur. Dinsdag: Geen telefoontje, geen mail, geen levering. Gelukkig was het cash betalen aan de deur.

Beste Mars, Hartelijk dank voor het plaatsen van de review, U heeft de avond voor levering een email ontvangen met daarin de tijdvak van levering (15:00 en 18:00). De dag van levering is er ook nog contact met u geweest om aan te geven hoe laat de bezorgdienst bij u zal zijn. Echter is het daarna helemaal mis gegaan met één van de chauffeurs en met spoed naar het ziekenhuis is gebracht. Uiteraard vinden wij het ook zeer vervelend dat u hiervan niet tijdig op de hoogte was. Ik zie dat u inmiddels al contact hebt gehad met de klantenservice en dat u nu wel op de hoogte bent. We vernemen uiteraard nog graag, zodat wij uw bestelling opnieuw kunnen aanbieden. Met vriendelijk groeten, Maaike van de Brink

Uitstekende service en klantvriendelijk

Had een wasmachine gekocht maar ging helaas kapot door de vriendelijke en snelle service kon ik gauw weer wassen

Geweldige service

In Juni een wasmachine droger gekocht , half September was hij defect. Dinsdag avond gebeld ,een andere machine uit gezocht en de volgende dag bezorgd Door 2 hele vriendelijke mannen de machine .geplaatst en aan gesloten . Wat een geweldige snelle service BEDANKT

Uiterst netjes en professioneel

Op de bonnefooi naar Nieuw-Vennep gereden om daar eens in de showroom rond te snuffelen. Veel keuze! Vriendelijk, kundig en behulpzaam geholpen. Heb een 'schademodelletje' koelkast aangeschaft, waarvan bleek dat de groentelade ontbrak. Zonder extra kosten werd deze bijbesteld en zou los meegeleverd worden. Bleek dus niet los, maar bij de levering al in de koelkast te zitten. Aangename verrassing! Kon zelf een dag en tijdvak van bezorging uitkiezen, wat als druk werkende toch wel fijn is. De levering op de dag zelf ging qua telefoonverkeer en info (mail van bezorging kwam 3 uur later aan) iets minder, vandaar de 9 ipv 10. De zeer vriendelijke bezorgers maakten overigens veel goed. Netjes naar binnen gebracht en nog wat tips gekregen. 1 woord? Uitstekend!

Koelkast opgeleverd met bruine tape

Alles verliep vrij soepel. Bezorgers erg aardig. De klantenservice is echter niet super. Mijn koelkast werd opgeleverd met bruine tape aan de buiten en binnenkant. Dit heb ik geprobeerd te verwijderen maar er bleef overal bruin plaksel achter. Geprobeerd om op verschillende manieren te verwijderen, lukte niet. Toch met een klein beetje sticker remover moeten doen. Hierdoor is natuurlijk de koelkast van binnen nu op delen ruw, en de groentelade op delen ondoorzichtig geworden. Waarom word er afgeplakt met bruine tape? Dit vind ik nogal vreemd. Bruine tape word meestal gebruikt voor kartonnen dozen. Doorzichtig tape had mij geen problemen gegeven. Ik heb de witgoedoutlet hierop aangesproken en als antwoord kreeg ik dat ik dit maar eerder had moeten laten weten want dan had hij wel een spul om de plak resten mee te verwijderen. Echter als dit zo was hadden ze dit bij de levering eventjes moeten aangeven. Natuurlijk had ik dan contact gezocht als ik dit wist. Nu zit ik met een C keuze koelkast terwijl ik een B keuze gekocht heb. Vervolgens nog twee appjes gestuurd, met inderdaad de vraag waarom mij dit bij de levering is verteld. Geen antwoord meer. Lang verhaal kort, het leek zo leuk en soepel te gaan. Maar als je geen bruine afgetapte witgoed wilt en reactie op je klacht moet je misschien elders kopen.

Beste Evita der Voort, Hartelijk dank voor het plaatsen van de review. Uiteraard zeer vervelend dat u een koelkast heeft ontvangen met bruine tape, dat is uiteraard niet onze bedoeling geweest. U heeft inderdaad contact opgezocht en daarin had u ook aangeven dat u zelf heeft geprobeerd om de plakresten te verwijderen en dat de koelkast daardoor is beschadigt. Er is u enkel aangeven dat er wellicht een verkeerd middel is gebruikt om de plakresten te verwijderen en dat wij het jammer vonden dat wij niet tijdig hiervan op de hoogte waren gesteld, dan hadden wij u uiteraard hierbij kunnen helpen. Er is u daarna vriendelijk via de app verzocht om een email te sturen naar de klantenservice, zodat de klantenservice dit verder zou oppakken. We hebben helaas tot heden nog geen reactie van u mogen ontvangen.

nieuw apparaat met prettige korting.

1e maal naar deze Outlet; heel veel voorraad, je kunt direct meenemen of de volgende dag laten bezorgen. Voldoende aanbod in alle prijsklassen! Heel goed!

Levering was mooi op tijd

Droogmachine werd netjes aangeleverd

Fijn bedrijf.

De vriendelijke bezorgers waren keurig op tijd, mooie bijna als nieuwe machine voor een redelijke prijs. En hij werkt prima.

Netjes, alleen een beetje moeilijk te verstaan

Nette bezorgers, netjes geplaatst, jammer dat er alles in het Duits op staat en er geen boekje bij zit, moet ik zelf uit zien te vogelen hoe het allemaal werkt en wat de betekenissen van de woorden zijn