top

geniet nu al van mijn wasjes

top service!

Wasmachine gekocht in April nu in Juli gaat hij steeeds in storing. Mail gestuurd en mogen een andere uitzoeken. Het verschil in prijs wordt of door ons bij betaald of door hun teruggestort. Super service.

Ik was blij met mijn koelkast is naar boven gekomen met goed jongs ik ben echt blij

Makkelijker jk bestellen, volgende dag geleverd en geplaatst.

Prettige ervaring met de bezorgers. Waren bereid droger op wasmachine te plaatsen, geweldig! Super gasten.

De Witgoed kwam beloftes meermaals niet na

Op de site staat vermeld dat geleverd wordt naar België, daags na bestelling. Nadien eerst melding gekregen dat er een dag later zou geleverd worden, dan telefoon gekregen dat het toch geleverd zou worden. Geen levering gezien... maar wel de dag nadien een mailtje dat we te ver in België wonen en dat De Witgoed daarom niet leveren...!!! Levering was voor ons noodzakelijk gezien we de wasmachine absoluut nodig hadden gezien we op reis vertrokken.

Geen Nederlandse sticker op wasmachine voor keuzemenu zou graag deze sticker ontvangen aub

Niet tevreden

Alles zou aangesloten worden uiteindelijk wel alles naar boven gebracht ze hebben wel me wasmachine aangesloten maar niet mij oven en gastel ineen dus moet nu op zoek naar iemand die mijn gasslang aansluit beetje jammer ook zouden ze spullen moeten meenemen wat niet klopten

Zeer vriendelijk en betrokken

Hele aardige rustige bezorgers met veel geduld. Nemen de tijd, helpen met het uitpakken en bekijken van het product, mocht het niet maar wens zijn denkt men met je mee voor passende oplossingen. Heb ergens anders ook besteld, daar heb ik die ervaring niet gehad.

op tijd bezorgd

op tijd bezorgd en netjes afgewerkt

Helemaal slecht

De machine werkt niet En ik krijg geen help En dat duurt echt te lang

Helemaal goed!

Snelle levering, binnen drie dagen. En ondanks dat het outlet is, ziet het er als nieuw uit. En dat voor hele nette prijzen. Zeker de moeite waard als je voor net wat minder toch goede apparatuur wil aanschaffen.

Snel antwoord bij vragen, snelle levering, goede prijs.

Bij vragen snel en vakkundig antwoord, na bestelling direct geleverd. Zeer goede prijs.

Goede service, vriendelijke mensen

Hele goede ervaring.

Topbezorging

De chauffeur belde 20 minuten te voren om te zeggen dat ze er aan kwamen. Hebben mijn oude wasmachine netjes meegenomen en de nieuwe geinstalleerd. Hartstikke goed. Ze zijn net weg dus over de machine zelf kan ik nog niet veel zeggen maar hij staat te spoelen dus hij doet het in ieder geval. Goede service!

uitermate slecht

Dewitgoedoutlet komt zijn beloftes niet na. Er zou een wasmachine geleverd worden binnen een bepaalde tijdindicatie. Men heeft mij pas gebeld op het moment dat de vervoerders op het afleveradres aan waren gekomen. Dit was al laat in de avond. Wij waren net aan het eten en ik kon niet meer vanwege mijn lichamelijke conditie nog naar het afleveradres komen. Dus hebben de vervoerders de wasmachine weer mee teruggenomen omdat het bedrag van de factuur op dat moment niet betaald kon worden. Dat is begrijpelijk en heb daar ook totaal geen moeite mee. Een aantal dagen later hebben zij de wasmachine toch geleverd op het afleveradres met een verhoging van 40,- EURO !!!!! Zogenaamd om de kosten van twee keer rijden te dekken, terwijl de schuld toch duidelijk bij het bedrijf en/of de vervoerders lag. Kortom, ik wil die 40,- EURO teruggestort krijgen op mijn rekening. Neem daartoe z.s.m. contact met mij op. Telefoonnummer is bekend bij Dewitgoedoutlet. Met GEEN vriendelijke groet, Theo van Tuil

Fantastisch!!

Erg vriendelijke en vakbekwame bezorgers

Niet bepaald goed.

De eerste wasmachine werd terug gehaald op mijn verzoek en de tweede bleek kapot en opgehaald. Mijn laminaat op de 1e etage is beschadigd!

keurig verzorgd

prettige,en nette afhandeling en verzorging.

Mijn ervaring is snel geregeld en vriendelijke bezorger top

Wij zijn al jaren klant bij jullie nooit een probleem vriendelijke bezorgers mijn ervaring bij jullie is top

We zijn heel blij met de vaatwasser! Hij was netjes verpakt en extra complimenten voor de 2 bezorgers die helemaal optijd waren en super vriendelijk en behulpzaam

Ik heb gekozen voor een tweedehands vaatwasser, als ik geweten had dat hij miss wel meer dan tweedehands is, had ik het niet gedaan. Vaatwasser blijft stinken, zit een deuk van binnen in de deur, waarschijnlijk is die een keer opengebroken, en de knoppen zijn zo gebruikt dat er niet te lezen valt hoeveel graden eronder staat. Dus tweedehand?? Lijkt er eerder op dat het vierdehands is. En daar heb ik dan nog 315 euro voor betaald Ben ook benieuwd hoelang die het blijft doen, waarschijnlijk tot een dag nadat de garantie is afgelopen. Tweedehands prima, maar dan ook echt tweedehands en niet zoals die er nu uitziet en blijft stinken.

Vriendelijk geholpen en goede sevice

Zeer goed...

En de mannen die het hebben geleverd waren zeer vriendelijk...Ga zo door...

Goede snelle service. Vriendelijke bezorgers

was een misverstand in begin toen de wasmachine komt, is niet wat ik verwacht, daarom vroeg ik als d

de twee manen zijn beleeft sterk en vroegt netjes als ik dat nog wil,ik twijfel want ik heb nog nooit twede hands gekocht.Maar is een nood toestand en moet ook nog op 2de verd., en mijn oude wordt nog mee genomen. Alles bij elkaar is toch aangenaam ervarin met de jongens. wasmachine draaie wel goed ondanks het feit dat hij outelijk niet mooie.Dank witgoed.

Karwijstraat 29

2152 GP Nieuw-vennep