Slecht service

Levering slecht. Bezorgers Hadden mijn waterleiding stuk gemaakt. Wasmachine is hierdoor niet aangesloten! Ik moest zelf alles oplossen....naar praxis nieuwe stukken kopen en zelf aansluiten. Ben niet happy met de service.

Beste Tanja Gorris, Hartelijk dank voor het plaatsen van uw review. Echter blijkt het niet om de waterleiding te gaan, maar om een koppelstuk die reeds al beschadigt was. Tijdens het plaatsten bleek dat de wasmachine niet paste en dat de koppelstuk verplaatst moest worden. Onze bezorgdienst maakte u nog duidelijk dat dit niet kon en wellicht dat de koppelstuk helemaal eruit moest. Onze bezorgdienst wou u enkel hierbij helpen en heeft inderdaad de koppelstuk verder beschadigt. Echter is er u ook gevraagd om contact op te nemen met dewitgoedoutlet, zodat de koppelstuk vergoed kon worden. Echter gaf u zelf aan dit niet te doen en dat u dit zelf kon regelen. Wellicht dat u alsnog in de gelegenheid bent om contact met ons op te nemen, zodat wij u uiteraard hierbij kunnen helpen. Met vriendelijke groeten. Maaike.

Volgens afspraak verlopen

Super service, klantvriendelijk

Snel en volgens afspraak geleverd

De wasmachine zou tussen 15:00 en 18:00 komen, de heren waren er om 16:00 uur hebben de oude machine opgeladen en de nieuwe aangesloten. De machine werkt perfect dus ik ben heel tevreden.

prima geleverd en aan gesloten nette mensen

zeer nette monteurs 2 man sterk testen gelijk alles ondanks dat het vrijdag middag 18:00 was

Onbeleefd personeel

De ene jongen was vriendelijk, de ander bekeek mij niet. Arrogant en waren ook zo weg. Inmiddels heb ik nu steeds een rare ‘ brand’ lucht hangen als ik de wasmachine aan zet. Dus van enig testen was geen sprake!

Kon beter

2e hands wasmachine besteld, levering was goed en snel. Maar de wasmachine had ik terug gestuurd als ik zelf thuis was gewest. Snap dat je iets 2e hands koopt maar heb vaker 2e hands wasmachines gekocht en nog nooit zo ontvangen, er zitten deuken in veel krassen op hij ziet er niet uit. Voortaan naar de winkel dan zie je precies wat je koopt.

Beste Georgina Heijman, Hartelijk dank voor het plaatsen van uw review. Wat vervelend om te horen dat de wasmachine niet aan u verwachting voldoet. Echter hebben wij hier geen melding van ontvangen. Wellicht dat u dat alsnog kan doen, zodat wij u uiteraard hierbij kunnen helpen. We vernemen graag van u. Met vriendelijk groeten, Maaike.

De Witgoed Outlet is een aanrader.

Mooie machine voor een scherpe prijs. Erg vriendelijke, kundige en goed gehumeerde bezorgers, Top!! Cor.

als is goed de jongens hebben van tevoren gebeld hellmaal top

Mooie droger voor topprijs

Snelle levering,fijne bezorgers en super blij met een goede droger voor een betaalbare prijs. Mocht er weer iets kapot gaan,ga ik zeker weer hier kijken.

netjes afgeleverd en een goede vaatwasmachine.

ik heb de machine niet gezien maar ben op de ervaring van de verkoper afgegaan

Een goed product voor die prys

Een goed product voor die prys

Overtreft onze verwachtingen

Het was een gok om een B-keus met lichte schade aan te schaffen via internet zonder het apparaat gezien te hebben. Maar de koelkast ziet er goed uit op wat kleine lichte schade die niet stoort en het apparaat wat verder nieuw is doet het perfect! We zijn er super blij mee. Dit bedrijf levert snel en de bezorgers hebben netjes het in de keuken gezet en oude namen ze keurig mee! Bedankt Jongens voor de service!

Goedkoop adres

Snelle levering en vriendelijk aan telefoon

Lekker snel

heel goed

Zeer vriendelijke mensen, goed geholpen bij levering

Helemaal top!!!

Eerst de droger gekocht snel bezorgt en werkt perfect paar maanden later een wasmachine gekocht helaas ging deze bij de eerste was kapot gebeld geen probleem gelijk een andere en de volgende dag al in huis en werkt helemaal top ik ben ook zeer tevreden over de bezorgers fijne aardige jongens in 1 woord top zaak!!

Goede service snelle levering en gratis gebracht En vriendelijke mensen kortom gewoon goed

Een zeer goede zaak

Zeer goede en vriendelijke medewerkers

Prima. De mannen die hem brachten waren keurig in de afgesproken aanwezig.

De eerste machine die ze brachten voldeed niet aan de verwachtingen. Gebeld en gelijk de andere dag een andere machine. Keurig geregeld. Dank hiervoor. Geert

Alles volgens afspraak, snelle goede service, vriendelijke mensen, TOP

Snelle goede service, alles volgens afspraak, vriendelijke mensen, TOP

Beter dan verwacht, vriendelijk, goeie service, snel en op tijd.

Snel en goed!

Onze droger was stuk en geen geld voor een nieuwe. Toen kwam ik op deze site uit. 's Avonds besteld, de volgende dag in huis. We wonen in een bovenwoning, dus de bezorgers moesten 2 trappen op. Was geen enkel probleem. Heel snel en keurig geplaatst. Blij mee!

Goede service, sympathieke mensen

Gewoon goed.op tijd en nette mensen