Levering van de wasmachine was netjes binnen de afgesproken tijd. Netjes naar boven gebracht en de oude weer mee retour genomen. En de nieuwe wasmachine die is top en echt niets op aan te merken

top winkel

top service

instalateurs zetten de wasmachine aan voor proefronde ZONDER de afvoerslang aan te sluiten

Nette leveranciers, vlug. Ik was die dag een van de laatsten die geleverd kreeg. Ze hadden er een lange dag opzitten. Vergaten ze daardoor de afvoerslang aan te sluiten bij het aanzetten van de wasmachine voor de proefronde? Ik was vol vertrouwen en lette daardoor minder goed op???? Het was niet leuk om tegen 22 uur de gevolgen ervan te ontdekken !!!!!! Moral of the story: let zelf op!!!

Goede ervaring en product levering

Heel fijn dat ze overal door Nederland bezorgen. Het product zag er schoon en netjes uit. Brengen het op de plek waar je wilt hebben. Sluiten hem aan als het nodig is. En de oude nemen ze weer mee waar we heel blij mee waren. Tot nu toe doet hij het nog erg goed.

Snelle en correcte afhandeling

Snel afgehandeld en keurig tot aan de plek die ik wil geplaatst.

uitstekend en goedkoop

snelle levering en produkt precies zoals omschreven. bezorging was perfect met een hele aardige behulpzame bezorger

Snelle levering, vriendelijke bezorgers en uitstekende service!

Zeer slecht

Warmtepompdroger besteld, bleek deze niet goed te werken (maakte een boor geluid). Vervolgens was het contact en de service niet goed. Late reacties en moest voor een ander model de volle mep betalen. Dat is niet erg als de service naar behoren is, maar op deze manier niet. Zojuist zijn de drogers omgewisseld, kapotte droger lekte water door heel mijn woning en de mannen stootte overal tegenaan met de nieuwe droger. Ik bestel nooit meer iets hier.

Helemaal goed, snel en op tijd geleverd tot in de keuken. Makkelijk betalen per pin.

Na bestelling, de volgende dag geleverd en op tijd. Goed koelkastje, doet het prima.

LG televisie gekocht 27 mei 2020

Super goed bedrijf dit is mijn 2de ervaring met dit bedrijf ik kan niks anders zeggen dan uitstekend de bezorger was ook heel aardig en behulpzaam Dank

geweldige prijs en product in perfecte staat

Dit is de 2e keer dat ik bij de witgoed outlet bestel en ze zijn eveneens de beste outlet die er is. Mijn bestelling, een LG OLED TV, was lekker vroeg geleverd en zover ik heb kunnen vinden gaat het om een product waar hooguit de doos van geopend is geweest. Geen probleem voor mij als me dat een korting van bijna €1000 oplevert.

Goed, goedkoop en snelle levering, ben erg tevreden met mijn nieuwe vaatwasser

Snelle levering , vriendelijk personeel

Besteld en volgende dag in huis

Supermooie wasmachine gekocht en de kwaliteit van de machine is hoog. Mooi model en niet duur! Ik zou deze winkel bij iedereen aanraden.

Vriendelijk en snelle bezorging heel tevreden klant. Blij met de vaatwasser.

Snel en keurig geleverd Product uitstekend

Snelle levering en goede spullen

Gewoon goed en netjes afgeleverd en aangesloten. Aaardige bezorgers!!

Gewoon goed!

Bestellen ging makkelijk, vriendelijke jongens kwamen de wasmachine leveren en aansluiten. Ze waren alleen een half uur te laat.

Blij met het geleverde

Heb een was droogcombinatie gekocht voor weinig geld, snel besteld en snel geleverd. Tot nu toe tevreden. Bestel de volgende keer weer bij hun!

Heel goede service

Vriendelijk Behulpzaam Verstand voor zaken

blij en tevreden. prijs is ook goed.

Prima levering, en oude machine meegenomen. Dik tevreden. Wil alleen nog grag eengebruiksaanwijzing hebben. Kan hem niet op deze site vinden.

Andere machine geleverd dan besteld

Een Bosch vaatwasser besteld van het type SMI46MS01E. Geleverd is een machine van het type SMI46KS01E. Op de afleverbon stond ook het type M; pas bij het uitpakken bleek het om het type K te gaan. De bezorgers waren toen al weg. De geleverde machine heeft een bijna 50% hoger waterverbruik. verder zijn de verschillen verwaarloosbaar. Ik had de machine snel nodig en er daarom maar geen officiële klacht ingediend. Toch vind ik dat dit niet had moeten gebeuren. Goed controleren dus!!!!! Het aangekondigde "krasje/deukje" was een deukje aan de binnenkant van de deur (viel mee) en een stelpootje dat niet goed liep, wat met wat kracht te verhelpen viel. Verder wast de machine goed af. Uiteindelijk wel een kleine voldoende

Uitstekende service.

Prima, goede afspraken en snelle levering.

Snelle levering, product was in perfecte staat...

Kortom, De beste prijs en toch ook nog een goede service bij levering!