Heel goed, duidelijk en snelle reactie.

Snelle levering, en erg vriendelijk te woord gestaan.

Snelle en keurige bezorging

Snel en vriendelijke heren die de volgende dag al de vaatwasser kwamen bezorgen. Top!

Top top geleverd en ook heel vriendelijk!!

Top zaak en zeer professioneel echt een aanrader. Dank jullie wel jongens!!!

Dikke prima

Prima tv. Haarscherp en start snel op. Je kon zien dat hij opnieuw verpakt is, maar de tv ziet er als nieuw uit. Verder ook vriendelijk/behulpzaam personeel.

Super snelle levering! Savonds besteld, volgende dag in huis! Aardige bezorgers! Nemen oude koelkast weer mee! Perfect!

's Avonds om 21.00 uur een afwasmachine gekocht, volgende dag om 14.00 uur in huis. Gratis bezorging door heel Nederland! Super vriendelijk personeel, netjes binnengezet op aangegeven plek. Wij zijn erg tevreden.

Ondank dat we maar 10 minuten binnen mochten werd er ruim de tijd genomen om ons te helpen

Snel en makkelijk

Snel en zeer vriendelijke bezorgers

alles ging zo als het hoort

afspraak prima, de prijs volgens de website . Artikel volgens de beschrijving . Kan niks negatiefs melden

Netjes geholpen

Goed bedrijf, staan altijd klaar om te helpen. Communicatie goed geregeld. Mocht er wat fout gaan pakken ze dit goed op. Wasmachine/droogcombinatie kapot. Deze al een aantal jaar geleden aangeschaft bij hun. Tegen een meerprijs konden ze toch helpen met het repareren. Dit verliep prima!

Top.

Zijn erg tevreden over het product en snelle levering.

super goed

de bezorgers zijn heel netjes wij zijn heel erg tevreden , ga zo door. en aanrader. groeten uit Ochten

Good Bosch washing machine

Good service with installation included and nice Bosch washing machine for a fair price

prima service goede prijs

De Witgoed Outlet is een prima winkel. We hebben er een tv gekocht voor een scherpe prijs!

Top geregeld

Snelle en nette afhandeling van het product en goede uitleg

Positief . Wel beter communiceren . En er wat mee doen voor de toekomst

Afspraak was niet echt duidelijk over de vaatwasser om die uit te halen en in te bouwen. Uiteindelijk hebben wij het zelf ingebouwd. De vaatwasser zou daarna opgehaald kúnnen worden zei de bezorger. Maar daar was ook onduidelijkheid over. Vaatwasser oud staat nog buiten.

Prima service duidelijke afspraken.

De wasmachine bleek defect na levering. Contact met de witgoed outlet opgenomen. Geen probleem een nieuwe wasmachine werd binnen no time geleverd. De wasmachine vokdoet prima.

Prima service!!

Wasmachine gaf storing aan(na 4 maanden) mochten omruilen of een andere. Prima geregeld!!

Prima service, direct de wasmachine aangesloten, nette jongens. Baalde wel dat ik een Duitse wasmachine heb, alles staat in het Duits en dat is niet zo handig, als ik dat had geweten....weet ook niet of je kan kiezen tussen een Nederlands en een Duits apparaat

Prima service en kwaliteit

Alles keurig geregeld, snel en op tijd geleverd en prima kwaliteit

Prima in orde

Wasdroger besteld en de volgende dag stond die te draaien. Levering op tijd en bezorgers waren vriendelijk

Goede service en relaxte bezorgers.met een goede uit leg over de spullen die ik besteld had.

Vriendelijk personeel

Goed en klantvriendelijk,

Ze houden je goed op de hoogte. Onderweg een beetje uitloop meteen een belletje. Prima service

Mijn bestelling netjes op de afgesproken tijd ontvangen

Apparaat netjes in verpakking ontvangen en direct laten plaatsen. Zeer content met onze kookplaat.