Filters

10

Prima service, leuke gasten

Idem

  • Aanbevelen? Ja
9

Goed

Levering en ophalen van het apparatuur die niet aan de wens voldeed, werd probleemloos opgehaald en geld binnen een dag teruggestort. Superfijn!

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service, bezorgers erg vriendelijk!

Goede service, bezorgers erg vriendelijk en meedenkend. Oude machine gelijk meegenomen. Wij komen zeker terug.

  • Aanbevelen? Ja
9

Tevreden

Ja ik was zeer tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
8

Mooie AEG half geïntegreerde vaatwasser

Inbouw vaatwasser prima, maar geen Nederlands talige handleiding. En dat was voor dit product een probleem. Gelukkig bij AEG Nederland telefonische hulp gekregen.

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima bezorging

Het bestellen was makkelijk. De bezorging ging opzich goed. Ze kwamen wel buiten het aangegeven tijdslot, maar wel netjes 20 minuten van tevoren gebeld. Wij hebben geen lift in de flat en de bezorger gaf aan dit wel vervelend te vinden. Ik begrijp zijn gevoel, maar zijn reactie niet. Het had niet gehoeven. Verder hebben ze het werk verricht, en heb ik er dus niks op aan te merken.

  • Aanbevelen? Ja
8

Tevreden, vriendelijke service

Goed geholpen met deze wasmachine. Vriendelijk service en snel.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima ervaring

Zeer vriendelijke behulpzame bezorgers. Fijne wasmachine.

  • Aanbevelen? Ja
10

Corecht alles volgens afspraak

Alles volgens de regels

  • Aanbevelen? Ja
7

Fantastisch !

Online besteld, na twee dagen geleverd, zonder klagen bij ons op vier hoog op zolder getild. En ze wilden niet eens koffie…

  • Aanbevelen? Ja
9

Top

Snelle levering en leuke prijs.....

  • Aanbevelen? Ja
5

Snelle service maar…

De service en reactie was supersnel. Dat was top. Vrachtchauffeurs gaven eerst aan oude wasmachine niet mee te kunnen nemen(wat afspraak was) Na wat overleg kon het wel gelukkig. Vervolgens neergezet en bleek het een Duits model te zijn. Voor mijn 82 jarige moeder is dit niet heel fijn. Op de foto was het duidelijk een Nederlandse versie. Dus al met al toch niet helemaal zoals ik het voor ogen had.

  • Aanbevelen? Nee
10

Super snel en goede service

Tv besteld bij Witgoed deze bleek niet te zijn andere dag nieuwe ontvangen en de andere mee genomen. Topservice

  • Aanbevelen? Ja
10

Top

Goede en snelle levering. Meteen aangesloten en getest. Oude witgoed meegenomen. Kortom een aanrader!

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede prijs, punctueel

Bezorgers waren iets op hun schema voorruit. Kreeg een telefoontje of de bezorging iets eerder kan, prima.

  • Aanbevelen? Ja
9

Uitstekend!

Uitstekend

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service en veel keuze

Wij hebben een koelkast uitgezocht en deze werd de volgende dag gratis geleverd. Netjes en snel. Wel goed om zelf in de winkel uit te zoeken zodat je ziet waar evt beschadigingen zitten.

  • Aanbevelen? Ja
3

Niet zo tevreden

Bestelling liep vlot. De levering was niet goed. De man kon het adres niet vinden dus belde ik mijn zoon om hem te zoeken, die was wel even bezig met zoeken want ze stonden vrij ver weg. Toen ze uiteindelijk met de droogkast aankwamen, ik had aangevinkt ter plaatse te leveren op de 2e verdieping. Zeiden ze d1t ze niet verzekerd zijn in België en ze dan maar beneden lieten staan?! Toen ik een mail stuurde met uiting v mijn ontevredenheid kreeg ik eigenlijk een onbeleefde mail terug. Opleiding "hoe met klachten/klanten omgaan" is aan de orde. De chauffeur had blijkbaar verteld/gelogen dat mijn zoon had gezegd dat de droogkast niet naar boven moest??? Dat hij wel 20 minuten moest wachten= was niet mijn probleem, zoek een adres dan vind je het! De chauffeur was vrij onbeleefd en vol irritatie omdat hij het adres niet vond en omdat hij moest wachten op mijn zoon. De vorige keer hebben mannen een was machine geleverd, is heel netjes verlopen. Waren beleefd, vriendelijk en correct. En als laatste wil ik meegeven dat als jullie in België niet op een 2e verdiep leveren, jullie uw site moeten aanpassen. Als de klat op voorhand weet dat het niet gaat, dan gaat die niet zeiken!

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Tamara, Bedankt voor jouw review. Wat vervelend om dit te moeten lezen. Wij hebben wel kunnen zien dat de bezorgers ruim 40 min bij u stil stonden, wat uiteraard voor beiden partijen erg vervelend kan zijn. Wij hebben hier dan ook een melding van gemaakt bij de bezorgdienst. Het aansluiten, en op de juiste plaats zetten en het meenemen van de oude witgoed retour zijn services die wij gratis aanbieden en waarvan wij dan ook vanuit gaan dat deze verleend worden aan onze klanten, onze excuses dat deze service dan ook niet bij u is verleend. Wij hopen verder dat u tevreden bent met uw nieuwe aankoop en verder willen wij samen met kijken naar een toepasselijke oplossing hiervoor. Als u zo vriendelijk zou willen zijn om een email op te sturen naar klantenservice@dewitgoedoutlet.nl dan kunnen wij hier samen naar kijken. Alvast bedankt! Dewitgoedoutlet

9

Is good product

Is het good

  • Aanbevelen? Ja
8

Levering niet compleet, maar goed hersteld!

TV besteld bij deze leverancier en snel geleverd gekregen. Echter bij het uitpakken ( ik wist dat het een showmodel betrof ) zaten de stroomkabel en afstandsbediening er niet bij. Dit aangegeven en na contact met deze leveranciers is dat vriendelijk en snel hersteld.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goeie, snelle service zoals beloofd.

Wat er op de website stond heb in heel correct gekregen. Levering en installatie perfect verlopen, en zeer beleefde installateurs!

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig

ondanks file wat vertraging maar toch op afgesproken dag geleverd

  • Aanbevelen? Ja
7

Prima afhandeling en vakbekwaam oersoneel

Goed en betrouwbaar

  • Aanbevelen? Ja
9

Goede prijs/kwaliteit met een goede service

Makkelijk online te bestellen en volgens afspraak afgeleverd.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima webwinkel.

Bestelling was goed , snel en compleet geleverd.

  • Aanbevelen? Ja

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews met een score lager dan een 6 worden 7 dagen na plaatsing gepubliceerd