alles volgens afspraak

prettig contact, levering conform afspraak en conditie

Alles Top

Bij Witgoed Outlet een Bosch elektrische inductiekookplaat en oven gekocht. Beide producten 100%: geen krasje of deukje te bekennen! De prijs voor oven en kookplaat was zeker de helft van hetgeen we in de winkel kwijt waren. Ook de garantie is gewoon 2 jaar. Voor de bezorging konden we goede afspraken zodat alles qua logistiek (aanpassingen Electra) prima op elkaar was af te stemmen! Alles werd vervolgens door aardige bezorgers tot bij ons in de keuken bezorgd. De oude oven en gaskookplaat namen ze weer mee! Kortom de Witgoed Outlet is een echte aanrader!

Niet geheel tevreden

Een Amerikaanse koelkast besteld. Kan lichte schade hebben! De koelkast is gewoon gebruikt, wirdt smerig geleverd. Lichte schade…… de koelkast zit van boven tot onder en aan de zijkanten vol met butsen.

Heel positief

Op tijd, netjes Heel lief medewerkers

2e keer besteld, zeer tevreden. Levering als afgesproken, vriendelijke bezorgers.

Goede kwaliteit service, prima koelkast

Vlotte communicatie per mail, en de koelkast werkt netjes binnen had aangegeven tijd slot gezorgd. En op de plaats in huis neergezet.

Ik had een fout gemaakt bij de betaling waardoor ik niet betaald had. Na een telefoontje is alkes goed gekomen. De mannen die de wasmachine kwamen brengen waren zeer vriendelijk en behulpzaam. Dank jullie wel.

Snelle en vriendelijke levering

Ze maken waar wat ze zeggen op hun site

alles heel goed en snel geleverd

ja alles perfect gelopen ,zoals afgesproken.ik ben heel tevreden.

Bezorging zeer goed

Tussentijds telefoongesprek , 1 keer prettig en vriendelijk door dame en 1 keer niet prettig en ongeïnteresseerd door man

Prima,

Goede service, aardige mensen

Een goed ervaring met de jongens ook

De jongens waren super gezellig en heel vriendelijk

Recommendable, I would buy again

very co-operative, friendly & quick

Goede service en snelle leveringen

Aardige mensen en machine draait als zij vertrekken

Topservice! Snel en goed

Alles heel goed en erg snel verlopen. Veel betaalmogelijkheden. Top top top.

snel besteld en geleverd en keurig op de juiste plek gezet. 2 vriendelijke heren de grote koel-vriescombinatie naar 2 hoog getild.

Besteld en netjes op tijd bezorgd.

De diepvries nog niet getest, maar ga ervan dat hij het doet. Verder helemaal top geregeld, van bestelling tot levering, mooi stevig verpakt, prima.

Wasmachine goed geleverd . Echter de bezorger had hem niet goed aangesloten . Hele badkamer nat!

Zie hierboven

Betaald bare spullen, Vriendelijke bezorgers in één woord top, echt een aanrader

Het personeel is uitstekend en behulpzaam!!! Het beste witgoed bedrijf die er is!!!!!!. Bij hun moet je wezen!!!

Super team voor de aanlevering van de bestelde artikelen aan de beste prijs

Zeer volte en vlugge aanlevering van de bestelling. Heel vriendelijk team. Wij zijn heel tevreden met de keuze om de bestelling bij jullie te doen. Wij zeggen het voort. De mensen die de levering doen waren heel blij met een bakie koffie, het was verdient.

Snelle levering, volgens afspraak in tijdslot

Wasmachine gekoscht. Zeer snelle levering, inderdaad dag van te voren besteld. Mooi dat je een tijdslot krijgt en de chauffeur belt nog even op van te voren dayt ie eraan komt. De wasmachine heb ik nog niet aangesloten dus over het gebruik kan ik nog niets zeggen.

Snelle super service

Bestellen. Volgen afleveren oude machine meenemen en nieuwe plaatsen. Betalen en...Fijne dag! Super tevreden

Perfect top en snel

Snelle jongens