Vriendelijke en snelle service!

Een paar weken geleden kocht ik een tweedehands droger, hij werd netjes de volgende dag bezorgd door twee vriendelijke jongens. Helaas begon de droger steeds meer lawaai te maken. Na een telefoontje werd mij aangeraden een geluidsopname te sturen naar de klantenservice. Dit heb ik gedaan en binnen twee uur kreeg ik al bericht dat ik een andere droger mocht uitzoeken, en de dag erna werd hij alweer bezorgd. Echt een geweldige service!

Really satisfied with my Bosch washing machine!

Bought a second-hand Bosch washing machine for a good price. Came the next day, all cleaned up, really good and attentive service. I recommend.

Fantastisch!

Erg blij met het product (wasmachine), snelle levering en perfecte service van de chauffeurs!

geen mail, opnieuw bevestigd geen levering

Maandagochtend bestelling geplaatst, geen mail ontvangen ter bevestiging. Mail uit naar support. Gek alle mails zijn uitgestuurd. Bevestigd wordt: levering dinsdag 15:00 uur- 18:00 uur. Dinsdag: Geen telefoontje, geen mail, geen levering. Gelukkig was het cash betalen aan de deur.

Beste Mars, Hartelijk dank voor het plaatsen van de review, U heeft de avond voor levering een email ontvangen met daarin de tijdvak van levering (15:00 en 18:00). De dag van levering is er ook nog contact met u geweest om aan te geven hoe laat de bezorgdienst bij u zal zijn. Echter is het daarna helemaal mis gegaan met één van de chauffeurs en met spoed naar het ziekenhuis is gebracht. Uiteraard vinden wij het ook zeer vervelend dat u hiervan niet tijdig op de hoogte was. Ik zie dat u inmiddels al contact hebt gehad met de klantenservice en dat u nu wel op de hoogte bent. We vernemen uiteraard nog graag, zodat wij uw bestelling opnieuw kunnen aanbieden. Met vriendelijk groeten, Maaike van de Brink

Uitstekende service en klantvriendelijk

Had een wasmachine gekocht maar ging helaas kapot door de vriendelijke en snelle service kon ik gauw weer wassen

Geweldige service

In Juni een wasmachine droger gekocht , half September was hij defect. Dinsdag avond gebeld ,een andere machine uit gezocht en de volgende dag bezorgd Door 2 hele vriendelijke mannen de machine .geplaatst en aan gesloten . Wat een geweldige snelle service BEDANKT

Uiterst netjes en professioneel

Op de bonnefooi naar Nieuw-Vennep gereden om daar eens in de showroom rond te snuffelen. Veel keuze! Vriendelijk, kundig en behulpzaam geholpen. Heb een 'schademodelletje' koelkast aangeschaft, waarvan bleek dat de groentelade ontbrak. Zonder extra kosten werd deze bijbesteld en zou los meegeleverd worden. Bleek dus niet los, maar bij de levering al in de koelkast te zitten. Aangename verrassing! Kon zelf een dag en tijdvak van bezorging uitkiezen, wat als druk werkende toch wel fijn is. De levering op de dag zelf ging qua telefoonverkeer en info (mail van bezorging kwam 3 uur later aan) iets minder, vandaar de 9 ipv 10. De zeer vriendelijke bezorgers maakten overigens veel goed. Netjes naar binnen gebracht en nog wat tips gekregen. 1 woord? Uitstekend!

Koelkast opgeleverd met bruine tape

Alles verliep vrij soepel. Bezorgers erg aardig. De klantenservice is echter niet super. Mijn koelkast werd opgeleverd met bruine tape aan de buiten en binnenkant. Dit heb ik geprobeerd te verwijderen maar er bleef overal bruin plaksel achter. Geprobeerd om op verschillende manieren te verwijderen, lukte niet. Toch met een klein beetje sticker remover moeten doen. Hierdoor is natuurlijk de koelkast van binnen nu op delen ruw, en de groentelade op delen ondoorzichtig geworden. Waarom word er afgeplakt met bruine tape? Dit vind ik nogal vreemd. Bruine tape word meestal gebruikt voor kartonnen dozen. Doorzichtig tape had mij geen problemen gegeven. Ik heb de witgoedoutlet hierop aangesproken en als antwoord kreeg ik dat ik dit maar eerder had moeten laten weten want dan had hij wel een spul om de plak resten mee te verwijderen. Echter als dit zo was hadden ze dit bij de levering eventjes moeten aangeven. Natuurlijk had ik dan contact gezocht als ik dit wist. Nu zit ik met een C keuze koelkast terwijl ik een B keuze gekocht heb. Vervolgens nog twee appjes gestuurd, met inderdaad de vraag waarom mij dit bij de levering is verteld. Geen antwoord meer. Lang verhaal kort, het leek zo leuk en soepel te gaan. Maar als je geen bruine afgetapte witgoed wilt en reactie op je klacht moet je misschien elders kopen.

Beste Evita der Voort, Hartelijk dank voor het plaatsen van de review. Uiteraard zeer vervelend dat u een koelkast heeft ontvangen met bruine tape, dat is uiteraard niet onze bedoeling geweest. U heeft inderdaad contact opgezocht en daarin had u ook aangeven dat u zelf heeft geprobeerd om de plakresten te verwijderen en dat de koelkast daardoor is beschadigt. Er is u enkel aangeven dat er wellicht een verkeerd middel is gebruikt om de plakresten te verwijderen en dat wij het jammer vonden dat wij niet tijdig hiervan op de hoogte waren gesteld, dan hadden wij u uiteraard hierbij kunnen helpen. Er is u daarna vriendelijk via de app verzocht om een email te sturen naar de klantenservice, zodat de klantenservice dit verder zou oppakken. We hebben helaas tot heden nog geen reactie van u mogen ontvangen.

nieuw apparaat met prettige korting.

1e maal naar deze Outlet; heel veel voorraad, je kunt direct meenemen of de volgende dag laten bezorgen. Voldoende aanbod in alle prijsklassen! Heel goed!

Levering was mooi op tijd

Droogmachine werd netjes aangeleverd

Fijn bedrijf.

De vriendelijke bezorgers waren keurig op tijd, mooie bijna als nieuwe machine voor een redelijke prijs. En hij werkt prima.

Netjes, alleen een beetje moeilijk te verstaan

Nette bezorgers, netjes geplaatst, jammer dat er alles in het Duits op staat en er geen boekje bij zit, moet ik zelf uit zien te vogelen hoe het allemaal werkt en wat de betekenissen van de woorden zijn

Keurig volgens afspraak

Geweldige service

Zeer nette bezorgers, goede service en pakken de problemen gelijk en goed aan. Toppie!!!!!

Super ervaring

Twee weken geleden een tweedehands wasmachine besteld bij de Witgoed Outlet voor €175. Voor die prijs verwachte ik uiteraard niet de hoofdprijs. Levering van de wasmachine was uitstekend. Deze werd zonder meerprijs naar zolder getild en geïnstalleerd. Uiteindelijk bleek de eerste wasmachine niet geheel gereinigd te zijn (gelig/groenig water na 2 kookwassen met vaatwastabletten), verder deed de startknop behoorlijk moeilijk. Contact opgenomen en er werd gelijk aangeboden om de wasmachine kosteloos om te wisselen met een vergelijkbaar type van de webshop. Dat gebeurde een krappe werkdag later. Dat noem ik nou top service! Van de tweede wasmachine inmiddels al ruim een week plezier. Ik weet waar ik mijn volgende wasmachine besteld :).

goed en goedkoop

snelle levering en aansluiting een klein minpuntje snoer van de vaatwasser heel erg kort

Snel geleverd, hele goede prijs. Vriendelijke bezorgers. De verpakking namenze mee terug, dat scheelt weer!

ontzettend fijne service.

Ik had een beperkte ruimte en kon door alle keuzes niet goed bekijken welke koelkast het best zou passen. Doordat ik ook in Nieuw Vennep woon, is er iemand langsgekomen om met me mee te kijken en te meten. Ik ben heel blij met deze extra service en blij met de koelkast die ze ook nog eens heel snel hebben kunnen leveren. Top!

Een zeer uitstekende wel snelle service

Mijn wasmachine was defect, vlak na garantie periode en op het moment dat mij dochter in het ziekenhuis terecht kwam doordat ze met 27w is geboren ipv rond d'r 37st week . Ik werd direct goed geholpen degene waarmee ik mail-contact had , was alex en die overlegde het met zijn leidinggevende what to do een oplossing lag voor de hand als ik enkel de bezorgkosten zou betalen dat hun het onder garantie laat repareren. Eind goed al goed ik heb een nieuwe apparaat thuis bezorgd gekregen compleet een andere.. perfecte service snelle reactie , snelle perfecte oplossing .. Mensen ik raad jullie aan om op z'n minst te overwegen hier iets aan te schaffen !!!

Ik werd goed geholpen, zelfs telefonisch ná aankoop.

Zeer goede service

Snel en goed!

vriendelijk en snel gedaan

Snelle levering en goede service!

Mijn vragen die ik had werden redelijk snel beantwoord. Ik heb helaas wel mijn eerste keuze wasmachine niet kunnen kopen omdat ik nog geen antwoord op mijn vragen had. Uiteindelijk een prima tweede keuze kunnen maken! Snelle levering en vakundinge aansluiting! Ik ben zeer tevreden.

goede service EN vriendelijk personeel

wij kochten een gebruikte warmtepomp droger op een zondag en deze wer volgens afspraak op maandag bezorgt, helaas voor ons stopte de machine 7 dagen later met warm worden, naa 1 telefoontje werd ons aangeboden de machine om te ruilen voor een soort gelijke machine van de website. Dat is dus SERVICE! zodra wij de nieuwe machine binnen hebben zal ik mijn beoordeling aan passen naar fantastisch. Maar tot op dit moment zijn wij al heel tevreden met de afhandeling van het probleem.

top services keurige mensen en zeer vriendelijk.

bij iedereen aan te raden prijs ,kwaliteit, TOP.