een rollercoaster met goede oplossing

2e hands vaatwasser werkte niet goed, goed en snelle reacties hierop. uiteindelijk retour gehaald en netjes geld terug gestort. ondanks mijn mindere ervaring is dewitgoedoutlet een betrouwbare partij gebleken

X

Superslecht

Wasmachine 1 dag in huis en deur gaat niet open.Mailen/Bellen niks helpt.

Beste Kathe, Bedankt voor uw review. Dat klopt dit hebben wij met behulp van een video kunnen zien, wij hebben ook kunnen constateren dat de deur niet open ging omdat deze op een kinderbeveiliging zat, onze klantenservice heeft u geholpen om het kinderslot te verwijden. Dit allen had u overigens zelf ook kunnen achterhalen als u de handleiding goed had doorgenomen. Ik begrijp alleen uw opmerking over mailen en bellen helpt niet aangezien ik alleen maar terug kan lezen dat mijn collega's op al uw berichten hebben gereageerd. Indien u vragen of opmerking hierover heeft kunt u ons mailen naar klantenservice@dewitgoedoutlet.nl met uw ordernummer hierbij vermeld zodat wij hier samen naar kunnen kijken. De Witgoed Outlet.

Aanrader

De tv werd netjes optijd geleverd door 2 aardige jongens, hij werkt goed heeft een mooi beeld,ik ben tevreden, alleen ik beld naar de klantenservice om meer informatie te krijgen over de tv maar ik kreeg heel weinig informatie bijna niks, dat vind ik wel jammer.

Tyf maar neer en op naar de volgende

Er stopt een busje voor de deur en het apparaat komt op een pompkar bij de deur aan. Er wordt mij aangegeven dat ik moet helpen in gebrekkig Nederlands. Vervolgens muur beschadigd bij de achterdeur en een stuk over de (gloednieuwe) pvc vloer gesleept. Wordt in de aangewezen hoek "geflikkerd" (sorry, dat woord dekt de lading) er wordt mij gevraagd of het een warmtepomp droger is en gezegd dat ik hem eerst nog niet moet aansluiten (klopt). Dat over het vervoer. Vervolgens is de machine vies van buiten, de condens-lade nog viezer, maar het apparaat werkt en gelukkig hebben we er nu plezier van * Aanbevelen alleen om de prijs kwaliteit verhouding

Beste Joffrey, Bedankt voor uw review. Zou u zo vriendelijk willen zijn om een mail te sturen naar onze klantenservice op klantenservice@dewitgoedoutlet.nl met uw ordernummer en uw klacht in het kort zodat zij dit verder voor u kunnen oppakken. Wij wensen u verder veel plezier met uw nieuwe aankoop. De Witgoed Outlet.

klantenservice, ongelofelijk hoe slecht.

LG OLED b1 gekocht. Veel opstart problemen. Nu 1.5 week verder tv werkt nog niet naar behoren. De klantenservice is echt lachwekkend bar en boos slecht. Als ik het niet had meegemaakt had ik het niet geloofd. Belletje werd snel opgenomen binnen minuut. Na een paar tips en bij elke tip direct ophangen. Gaf hij aan dat ze het erg druk hadden. Volgende belletje werd ik “doorverbonden” na een paar minuten in de wacht. Werd ik weg getikt. Hierna terug bellen en gewoon niet opnemen. Daarna nog een keer bellen en de telefoon wel opnemen maar naast zich neerleggen om vervolgens na een minuut of drie op te hangen zonder wat te zeggen. Ik schrijf eigenlijk nooit een review. Maar dit is zo extreem.. product lijkt wel in orde en is echt veel goedkoper dan nieuw. Maar de service dat is de gok die je neemt.

Beste Eugene, Bedankt voor uw review. Wat vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent geweest met onze service. Ik heb even de tijd genomen om uw email verkeer met onze klantenservice door te lezen, ik zie wel echt voorbij komen dat er netjes op u wordt gereageerd enkel wordt hier geen reactie op gegeven vanuit uw kant. Zou u zo vriendelijk willen zijn om onze collega's te woord te staan zodat zij u verder kunnen helpen. U kunt ons mailen naar klantenservice@dewitgoedoutlet.nl met uw ordernummer hierbij vermeld zodat wij dit verder voor u in behandeling kunnen nemen. De Witgoed Outlet.

Waardeloos bedrijf

Binnen enkele dagen zou er twee maal een inbouw oven afgeleverd worden , elke keer moest ik zelf bellen wanneer zou worden bezorgd. Maar helaas naar vele minuten in de wacht werd ik telkens met een waardeloos verhaal weggestuurd.Geen aanrader om spullen te bestellen.

Beste Sjaak, Bedankt voor uw review. Ik zie inderdaad dat er tot 2 keer aan toe is geprobeerd uw bestelling bij u te leveren. Wij kunnen inderdaad altijd de eerst volgende werkdag bij u leveren, helaas kan dit wel eens fout gaan. Onze excuses voor het ongemak. Indien u hier nog vragen of opmerkingen over heeft kunt u ons mailen naar klantenservice@dewitgoedoutlet.nl met uw ordernummer hierbij vermeld zodat wij hier samen naar kunnen kijken. De Witgoed Outlet.

Nette snelle levering

Klantenservice staat je netjes te woord. Levering is vlot en wordt goed gecommuniceerd

Goede services

Goeie ervaring geleverde dtoger was goed verpakt goeoe services

enigzins tegen gevalen/

ik heb geen handlijdig van de wasmachine, DE BESCHERM KAP VOOR DE VOOR DE TAANSLUITING VOOR DE TREK AANSLUITING LAG OP DE WAS TAFEL STROOM DRADEN LAGEN ZICHTBAAR.

Beste koos, Hartelijk bedankt voor uw review. Wat vervelend om dit terug te lezen. Onze excuses voor het ongemak, wij gaan dit uitzoeken bij onze bezorgdienst. Dit had inderdaad niet mogen gebeuren. Indien u dit zou willen bespreken met een van onze medewerkers kunt u ons mailen naar klantenservice@dewitgoedoutlet.nl met uw ordernummer hierbij vermeld zodat wij hier samen naar kunnen kijken. De Witgoed Outlet.

Kreeg netjes op tijd mijn tv geleverd. Helaas niet in de mooiste doos (allemaal gaten, alles aan elkaar vast getaped en viel van ellende bijna uit elkaar) Toen de doos opengemaakt, bleek de doos opgevuld te zijn met allemaal plastic. Dus niet met originele verpakking. Nu vind ik dat niet zo heel belangrijk maar meld het toch even. Vervolgens missen er een aantal onderdelen, waardoor ik hem niet kon aansluiten. Het netsnoer en een onderdeel vd voet mist! Hier over gemaild en gebeld. Ben goed te woord gestaan en jullie zeiden dat de onderdelen het direct op de post gingen, want jullie hadden het nog liggen. Ben (nog) wel te spreken over jullie. Alhoewel ik nog steeds de onderdelen niet binnen heb. Ben benieuwd hoe lang het nog gaat duren.

Beste Ronald, Bedankt voor uw review. Dat klopt inderdaad, wij geven om deze reden ook op de website aan dat de televisie uit de doos is geweest. U kunt er dan ook vanuit gaan dat u een doos ontvangt die geopend is. Helaas mistte u 2 onderdelen die wij gelijk hebben door gezet naar onze technische dienst om deze bij u na te leveren. Wij hopen dat u deze dan ook zo snel mogelijk mag ontvangen. Zou u ons hiervan op de hoogte willen houden! Indien u hier nog vragen over heeft kunt u ons altijd mailen naar klantenservice@dewitgoedoutlet.nl met u ordernummer hierbij vermeld zodat wij dit samen kunnen bespreken. De Witgoed Outlet.

super goed klanten service

ben tevreden .

slecht

Ik werd gebeld door uw medewerker en mij verteld dat ze mij deurbel gebeld hebben en dat ik niet thuis ben. Ik woon in een appartement met 3 verdieping zonder lift. Ik zei dat ik inderdaad niet thuis ben maar ik ben naar mijn huis bij de supermarkt en ik ben zo binnen 5 min weer daar (ik ben bewust niet ver gegaan van het huis). gelijk te horen gekregen dat ik een nieuwe afspraak moet maken omdat nu al te laat is en ze kunnen niet wachten. Ik denk zelf dat eind van rit geen zin meer hadden en juist uitgelopen met hun schema. Ik zat precies naast mijn huis afstand van de 3de verdieping naar beneden lopen of van supermarkt naar mijn huis is precies hetzelfde. Vervolgens heb ik mail gestuurd om een nieuw afspraak te maken maar moet ik helaas 30 euro betalen. Ik vind het heel vreemd, ik heb voorgesteld om zelf de wasmachine op te halen maar dit is helaas niet en mijn geld retourneren is blijkbaar ook geen optie. Nu weet ik ook niet meer wat moet ik doen?? iig zou ik geen aankoop doen bij dit bedrijf en niemand zou ik dit adviseren. met vriendelijke groet, Zahir Zomra

Fantastische geholpen door twee jonge heren

Ik ben blij met het product. Snelle levering.

bevestigde leverdatum niet gerealiseerd

ik heb een mail ontvangen met een bevestiging van de leverdatum, echter pas bij nabellen gehoord dat het verkeerd was ingepland. En dus later werd geleverd... niet eens een sorry of excuus gehoord... bovendien lijkt het alsof de levering niet compleet is: onderdelen op de handleiding zijn er niet bij....

Beste Mureau, Bedankt voor uw review. Bij het plaatsen van de bestelling heeft u de optie om een bezorgdatum aan te vinken, wij durven niet te zeggen waar dit bij u levering mis is gegaan. Op de website staat er overigens duidelijk bij vermeld dat wij geen handleiding bij de artikelen leveren, hier dient u dan ook bij voorbaat rekening mee te houden. Wij kunnen de handleiding uiteraard altijd bij u naleveren op uw verzoek. Dit hebben wij gelukkig voor u in orde kunnen maken. Indien u hier nog vragen of opmerking over heeft kunt u ons altijd mailen naar klantenservice@dewitgoedoutlet.nl De Witgoed Outlet.

Goede ervaring

Personeel heel vriendelijk indien ik weer iets nodig heb bestel ik weer super content met hun

Snelle levering, zeer slechte klantenservice.

Vaatwasser was snel geleverd en was keurig. Ontbreekt alleen aan een beschrijving hoe de vaatwasser geïnstalleerd moet worden. Klantenservice reageerde in 1e instantie snel, maar na een aantal mails geen reactie meer gekregen. Gaven aan dat het op de site stond dat de beschrijving ontbrak. Daar bleef het bij, totaal niet oplossings gericht. Uiteindelijk op YouTube wat kunnen vinden, wel uren bezig geweest omdat er spullen miste. Nooit meer

Zeer slechte onproffesionele service

Zeer incompetent personeel. Kan geen antwoord op vragen geven. Lange wachttijden aan telefoon. Zeer slechte reactie op mail. Drama.

Beste Jacob, Bedankt voor uw review. Wat vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent geweest met onze service, onze excuses hiervoor. Wij hopen dat u verder wel tevreden bent met uw nieuwe aankoop! Indien u hier nog vragen of opmerking heeft kunt u ons altijd mailen naar klantenservice@dewitgoedoutlet.nl met uw ordernummer hierbij vermeld zodat wij hier samen naar kunnen kijken. De Witgoed Outlet.

Vaatwasser van top merk voor discount prijs!

Vaatwasser stuk, pogingen tot reparatie slaagde niet. En stapels afwas verder na 1,5 maand toch maar besloten een nieuw apparaat te kopen. Via google getipt naar witgoedoutlet.nl. Twijfel of dit wel goed zou komen met garantie en wat zou het deukje of krasje in werkelijkheid zijn? Toch maar na uitpluizen een siemens besteld ondanks de wisselende reviews. We Hebben geen spijt, de vaatwasser zou op vrijdag tussen 18u en 21 u geleverd worden. Dat werd +/- 22:30 maar hij was er, al had een eerdere update van vertraging fijn geweest. Na een halve verbouwing van de keuken (gingen van vrijstaand naar onderbouw) draait de machine super, en zijn de beschadigen minimaal. Ik raad ze aan aan familie en vrienden!

Snel en goed geregeld en aardig personeel

Was snel met bestellen en ook snel gebracht door aardig personeel.

hele goede service, vriendelijke jongens. 1 dingetje en dat zullen die jongens wel zo geleerd hebben ze zetten eerst het nieuwe binnen en nemen dan pas het oude mee naar buiten, in sommige gevallen zoals bij ons bijvoorbeeld vanwege kleine ruimte leek het me handiger dat ze eerst het oude meenemen naar buiten voor het nieuwe naar binnen kom ,nu hadden ze meer werk. is geen kritiek want hebben ook een droger laten bezorgen van andere winkel(want die hadden jullie niet) en hun werkte op dezelfde manier beveel jullie zeker aan

Sublime

Super snelle service

Rommelige indruk tv is verder prima

Waarom dit cijfer mensen van de vervoerder heel aardig en netjes ze leverde alleen de verkeerde tv. Uiteindelijk de juiste gekregen. De tv is verder prima en netjes op een ding na de batterijen van de afstandsbediening zaten er niet bij.

Beste Ivo, Bedankt voor uw review. Gelukkig hebben wij alles netjes kunnen naleveren bij u. Wij hopen dat u van uw nieuwe aankoop mag genieten. Indien u hier nog vragen of opmerking over heeft kunt u ons mailen naar klantenservice@dewitgoedoutlet.nl met uw ordernummer hierbij vermeld zodat wij dit samen kunnen bespreken. De Witgoed Outlet.

Goede en snelle service

Nieuwe droger gebracht en aangesloten, oude mee genomen. Goede en snelle service!