Snelle bezorging

In eerste instantie rommelig contact: mails toegestuurd gekregen die voor een andere klant waren, later mails met verkeerde data. Gelukkig ging daarna alles goed. Vaatwasser netjes bezorgd!

Goede service, perfecte oplossingen bij probleme

Ik had 2 keer problemen met het geleverde product, maar werd perfect opgelost. ik ben erg tevreden. heel goede service bij het afleveren en geven van tips bij het gebruik.

Teleurstellend

De bestelde ijskast werd vandaag geleverd, dit is mijn ervaring. De ijskast werd het geleverd d tot twee personen, waarvan 1 zet aardig en de andere zeer onbeschoft. De aardige man verontschuldigd zich zelfs voor zijn onbeschofde collega. De chauffeur heeft expres de ijskast 4 keer van de steekwagen af laten stuiteren. Ik zei nog tegen de aardige " ik hoop dat hij het nog doet en dat hij niet beschadigd is. Deze ijskast is voor de camping en wordt pas later getest. Dus ik hoop dat hij het gewoon doet. Maar heb er weinig vertrouwen in. Rik Jonas te Zoetermeer 0642104562

Goede service!

Ik had eerst een refurbished was machine besteld, maar die had diverse storingen. De klantenservice bood aan dat ik een andere kon bestellen en dat dan het prijsverschil zou worden verrekend. Ik had nu toch maar een nieuwe besteld en moest wel iets bijbetalen maar had dan wel een nieuwe. Perfecte service. Misschien wel een tip vanuit arbo oogpunt voor de twee medewerkers die de wasmachine brachten en installeerden. Er bestaan tilhulpen/steek karren die ook wasmachines snel naar boven kunnen tillen.

Wat een topservice super gewoon

Ik ben snel geholpen bij de afhandeling van een bestelling en retournering. Ben daarom dik tevreden met de medewerkers van Lauren.Dewitgoed outlet. Tot de volgende keer.

Hadden eerst een GRUNDIG GNVP4610C besteld deze was netjes geleverd. Machine bleek echter de vaat vrijwel niet te drogen aan het eind van het programma maakte niet uit hoe je de machine instelde alles bleef gewoon zeik nat. Ook de vettige aanslag in de braadpannen waste deze machine niet goed schoon. Hier contact over opgenomen en machine werd vervangen voor een zelfde GRUNDIG GNVP4610C. Deze machine precies het zelfde euvel. Dus weer contact gehad en nu gezegd dat ik deze grundig machine niet meer hoef te hebben. Hierop met bijbetaling van het prijsverschil een SIEMENS SN63EX16A besteld en deze draait nu al een paar weken naar volle tevredenheid. Vaat is goed schoon en droog aan het einde van de wasbeurt. We hebben voor het omwisselen van de machines geen extra kosten hoeven te betalen.

Super vriendelijke medewerkers. Wel is het handig om voorzorg maatregelen te doen. Ik ben blij met de koelkast. Alleen is het wel jammer van de kleine beschadigingen die ik later aan bemerkte.

Snel en keurig geleverd

Keurig op plaats gezet en oude meegenomen

Supersnelle levering, netjes en zorgzame bezorgers.

Supersnelle levering, netjes en zorgzame bezorgers.

Snel geleverd - matige service

Bij mijn oude wasmachine zat het bovenblad los. De heren van de bezorging namen hem daarom niet mee, en verwezen naar de voorwaarden op de website. Daar staat inderdaad beschreven hoe het zit en ik begrijp ook waarom. Kortom - alles volgens de regels, maar er zijn 2 dingen die me tegenvallen aan de gang van zaken. 1. Het zou goed zijn om tijdens het bestelproces duidelijk te verwijzen naar deze voorwaarden om teleurstelling te voorkomen. 2. De bezorgers waren erg snel weg na de constatering dat het blad los zat. Echt goede service zou zijn om met de klant mee te denken, in dit geval 2 schroefjes in te draaien en het probleem ter plekke op te lossen. Nu zit ik dus nog met een defecte machine die weg moet.

Heb ik nu een paar keer hier apparaat gekocht. Service is goed.

TOp bezorging

Snelle levering Bezorgers hielden me keurig op de hoogte wanneer zij aan zouden komen. Hebben met zijn tweeen drie apparaten naar de derde verdieping getild. Topservice.

Heel goede en gezellige bezorgers

Vanavond is onze nieuwe tv bezorgd! 2 gezellige gasten met super veel plezier in hun werk hebben de tv uitgepakt, getest en netjes gebeld toen ze de deur niet konden vinden. Ze hebben ook extra aandacht geschonken de hond en gezorgd dat hij ook helemaal op zijn gemak was. 10/10!!!

Correcte medewerkers, goede service.

Netjes en behandeld

Telleurstellend

Koelkast zou alleen verpakkingsschade hebben maar eenmaal uitgepakt zagen we allemaal deuken. Volgens de klantenservice was dit vermeld in de advertentie...nou...Je moet wel heel erg zoeken om er achter te komen dat er staat: 'mogelijk cosmetische schade' en dan nog 'mogelijk' ...hoezo ' mogelijk'? De foto's bij de advertentie zijn nogal glimmend en daardoor hadden wij de schade niet gezien op die foto's.  Al met al voelen wij ons op z'n Hollands gezegd  ' in de zeik genomen'.  De prijs die erbij staat klopt ook niet, Adviesprijs  1469,- ....bij de Otto staat dezelfde koelkast voor 590,- zonder schade. Het enige positieve was de bezorging van de koelkast, heel aardige mannen. Voor de rest...prut.

Beste Anita, Het spijt ons ten zeerste dat de koelkast niet aan uw verwachtingen heeft voldaan. Zoals echter duidelijk vermeld in onze advertentie, betreft het een koelkast met duidelijk zichtbare schade, zoals ook te zien is op de foto die wij online hebben geplaatst. Wij betreuren het ten zeerste dat u het gevoel heeft gekregen dat u op " z'n Hollands gezegd ' in de zeik ' ben genomen". Echter delen wij deze mening niet en dat dit voor ons zeer ongepast is. Bij levering had u de mogelijkheid om de koelkast direct te inspecteren en te weigeren indien deze niet aan uw verwachtingen voldeed. U heeft ervoor gekozen om de koelkast te behouden ondanks de schade. Met vriendelijke groeten, Team DWO

Alles naar wens !

Wasmachine is snel geleverd en geplaatst. Vriendelijke bezorgers !

Snelle levering en goede afhandeling van klachten. Perfect!

Goede prijs en service

Vier apparaten gekocht voor een mooie prijs. Gasfornuis had later wat problemen met thermische ontsteking. Twee dagen voor het verlopen van de 2 jarige garantie gemaild en er werd meteen een afspraak gemaakt om hem op te halen ter reparatie. Bezorg personeel was elke keer erg vriendelijk en behulpzaam. Enige nadeel was dat de reparatie wat langer duurde.

Correct, op tijd en netjes

Netjes een belletje wanneer hij er zou zijn. Kundig en beleefd, ging allemaal erg soepel. Alles was zoals aangegeven. top bedankt.

Snel, vriendelijk en behulpzaam

Ik heb het proces van bestellen tot en met gebruiken thuis als zeer prettig ervaren. Ondanks dat de bezorgers het druk hadden hebben ze toch even geholpen met het meten van de plek waar het apparaat moest komen. Dit hadden ze niet hoeven doen , zeer tevreden ben ik.

Goede service en nette bezorging

Prijs kwaliteit verhouding prima, nette en prima aflevering

Goed en betrouwbaar bedrijf

Snelle reactie en actie. Alles volgens schema geleverd. Keurige bezorgers. Zee tevreden!

Houden zich aan de afspraak

Keurige melding wanneer ze komen. Vriendelijk personeel. Nette aflevering. Top

Goede service vriendelijke en behulpzame bezorgers.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.