Dik tevreden

Dik tevreden

Oude wasmachine werd niet meegenomen

Er wordt geadverteerd dat de Witgoed Outlet het oude witgoed meeneemt. Wij hebben ze met name om die reden ingeschakeld. De mannen die een wasmachine kwamen brengen, weigerden de oude wasmachine mee te nemen omdat deze ‘een verkeerde bovenkant’ zou hebben. Het was fijn geweest als dit op de website stond aangegeven.

Uiteindelijk een prima service voor deze digibeet....chapâut

Prima. Precies wat ik verwachtte.

Alles van bestellen tot leveren prima verlopen.

Super service !

Top! Volgens planning. Vier hoog getild. Vriendelijke leveranciers.

Geen gedoe, goede prijzen, aardige gasten

Betrouwbaar, duidelijke communicatie en de heren die in ons geval de koelkast kwamen brengen waren aardige gasten. Zeker aan te raden.

Top geregeld

Niet blij met de bezorging

Helaas is mijn nieuwe laminaatvloer in de gang beschadigd. Het waren volgens mijn partner 2 wilde mannen die twee planken beschadigd hadden. Ik wil graag schade vergoeding hebben.

Beste Tasja, Wat vervelend om te horen dat uw laminaat beschadigd is. We zullen dit uiteraard zo snel mogelijk voor u oplossen. Excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, DWO

De scherpste prijs en snelle levering.

We zochten een nieuwe vaatwasser. Toen we het type wisten , op internet de goedkoopste leverancier gezocht. Dat was De Witgoed Outlet. Het verschil was 15 %. We vonden het een gok, maar dat bleek onterecht. Prima product, prima prijs, prima bedrijf.

prima winkel....prima service en enorm tevreden met de bestelde spullen

Nadat ik mij via jullie site geïnformeerd had over eventuele aankoop van een vervangende nieuwe elektrische oven met bijpassende kookplaat, werd mijn keuze gemaakt voor een Siemens inbouw apparaat. Dit werd donderdag 13 juni j.l. besteld.....op vrijdag 14 juni j.l. door 2 vriendelijke bezorgers op verzoek achterom onder de overkapping gezet en uitgepakt voor controle. Dit alles conform afspraak. Bleek dat er geen gebruiksaanwijzing bij zat, maar was ook eerder al door jullie op de site aangegeven dat dit kon voorkomen. Zondag heb ik een mailtje gestuurd naar jullie klantenservice omdat het mij niet lukte om de gebruiksaanwijzing te downloaden. Op maandag j.l. kreeg ik van Laura (klantenservice) antwoord op mijn mail met verwijzing naar de bijlage. Hierin zat zowel de gebruiksaanwijzing van onze nieuwe oven alsook de bijbehorende kookplaat. Inmiddels heb ik gisteravond alles aangesloten en geïnstalleerd en alles werk perfect !! Zeer tevreden over alles tot nu toe....chapeau voor jullie allen en bedankt voor de vriendelijke bediening en service....ga zo door !

alles OK

beter dan verwacht

Levering is goed echter. Track en trace werkt niet..

Ontvangen product heeft schade, deze is net retour gemeld.

Snelle levering alleen de service iets minder

Wij dachten dat het apparaat aangesloten zou worden en verpakkingsmateriaal meegenomen

Super snelle levering

Gisteren avond besteld Nu al in huis, Half uur van te voren gebeld door vriendelijke bezorger, oude vriezer meegenomen super geregeld

Wat je ziet is niet wat je krijgt!

Ik ben zeer teleurgesteld in dit bedrijf. 1. Er staat overal: voor 23:00 besteld, morgen bezorgd! Dat is dus niet zo. Na betaling krijg je een berichtje dat in Belgie niet de volgende dag bezorgd wordt. Wanneer dan wel is de vraag. Je krijg op een nacht een mailtje waarin staat dat het de dag erop zal aankomen, je weet het dus niet vantevoren. Dus er wordt verwacht dat je elke nacht blijft kijken of je een mailtje krijgt en dan die nacht moet zorgen dat je de volgende dag vrij bent en de vraag is hoeveel nachten. Bij mij anderhalve week en toen ze het leverden was ik dus niet thuis en heb ik een ander moeten vragen of die het kon aannemen. Dat kun je toch niet van een klant verwachten dat dat ok is? 2. Bij levering wordt gezegd dat als het niet goed is, je het kunt terugsturen. Aangezien het een verrassing was wanneer het zou komen, kon ik het zelf niet beoordelen en een ander moest het doen. De koelkast zat vol deuken en krassen, van soms zelfs 40x20 cm. Wat de ontvanger niet wist, is dat terugsturen geld kost, dat werd niet verteld! 3. Bij het product op de site staat letterlijk vermeld "verpakkingsschade". Pas als je op de link drukt "klik voor meer uitleg", dan zie je pas dat er meer aan de hand is en een mogelijk cosmetisch iets is zoals krasje of deukje, maar dat dat amper zichtbaar zou zijn. Ik heb een koelkast ontvangen met deuken en krassen links, rechts en aan de voorzijde die heel zichtbaar zijn en heel groot. Dat is toch iets anders dan een mogelijk cosmetisch dingetje wat je bijna niet ziet. En foto's van de schade zijn ook niet in detail gemaakt. Je kunt niet inzoomen en weet dus niet wat je koopt. Alle klachten worden terzijde geschoven door de verkoper en ze gaan en wassen hun handen in onschuld. Ik vind niet dat dit een juiste manier van verkoop is, maar misleiding.

Beste Lior, Het spijt ons ten zeerste om uw klacht hier te moeten vernemen. Het klopt inderdaad dat wij niet de volgende dag leveren in België. Voor 23.00 uur bestellen betekent dat de levering de volgende werkdag in Nederland zal plaatsvinden en niet België, zoals vermeld in onze bezorgingsvoorwaarden. We vinden het ook bijzonder jammer dat de koelkast niet aan uw verwachtingen voldoet. We doen ons uiterst best om onze koelkasten altijd goed in beeld te brengen door standaardfoto's te maken, zodat onze klanten vooraf kunnen zien wat ze kopen en niet achteraf voor verrassingen komen te staan, zoals in uw geval. U ging ervan uit dat de koelkast nieuw was en slechts verpakkingsschade had opgelopen, terwijl wij duidelijk aangeven dat de koelkast mogelijk lichte cosmetische schade kan bevatten doordat de originele verpakking ontbreekt. Het spijt ons dat u deze informatie over het hoofd heeft gezien. Bij levering had u ook de mogelijkheid om het product te weigeren, wat niet is gebeurd. Indien de koelkast niet is gebruikt en u zich nog binnen de 14 dagen herroepingstermijn bevindt, kunt u gebruikmaken van uw recht om de aankoop te herroepen. We vernemen dan graag. Met vriendelijke groet, DWO

vriendelijk en goed

vriendelijk en goed

Very good service

Positieve ervaring

De nieuwe wasmachine netjes aangesloten door vriendelijke bezorgers. Alle verpakkingsmaterialen nemen ze mee samen met de oude wasmachine. Tevreden klant.

Top Service

De bezorgers hebben netjes de wasmachine naar de zolder gebracht. Top service!

Vlotte bezorging..en goede service.

Onze ervaring is prima

Snelle verzending. Volgende dag was het in huis

Een hele goede service en vriendelijk personeel Bedank Mits heb ik later geconstateerd dat er een verf beschadiging op te zij kant Maar ik ben blij met mijn aparaat…

Geweldig !

Uitzoeken, kiezen en dan bestellen. Ze komen het gratis brengen. Mannen waren heel aardig en rustig. Ik heb niks te klagen. Bij levering hebben wij betaald. Erg bedankt voor deze fijne ervaring.

Goede en snelle service

Dit bedrijf verleend een goede service. Ook met bellen wordt je snel goed geholpen.

Super vriendelijke snelle service

Super net bedrijf snelle vriendelijke en duidelijke service Mooie producten met goede prijzen Als je vragen heb worden ze snel en vriendelijk beantwoord door Lauren Nu een beko wasmachine en een bosch koelvriescombinatie gekocht worden snel en netjes geplaatst binnen 24 uur raad dit bedrijf zeker aan !!

Bedrijfsgegevens

Karwijstraat 29

2152 GP Nieuw-vennep

0252-272720

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.