Nette bezorgers

Bezorging was laat op de avond, maar behulpzame bezorgers. Er zit helaas geen beschrijving bij voor de machine. Downloaden kan alleen in het Duits.

Lees de kleine lettertjes! Bezorgen waardeloos

Poging 4 een recensie in te dienen waar men om vraagt, en wat niet lukt. Lees voor je bestelt goed de kleine lettertjes anders kom je voor nare verrassingen te staan als ze het product komen brengen. Vink aan in plaats van uit te gaan van de standaard beloftes van gratis bezorgen, installeren en retour oude apparatuur. Norse en non communicatieve bezorging

Beste Linda, Bedankt voor je review. Wij zijn het volledig met je eens dat je jezelf goed moet informeren voordat je een aankoop doet. Zo raden wij bijvoorbeeld aan om een koelkast na levering 24 uur te laten stilstaan. Hierdoor kan de koelvloeistof teruglopen in het daarvoor bestemde reservoir. Als je dit niet doet, kan de koelkast stuk gaan. Ditzelfde advies geldt ook min of meer voor een warmtepompdroger: deze moet ook 24 uur stilstaan na levering. Daarnaast is het belangrijk om extra services aan te vinken, ook al zijn deze kosteloos. Dit helpt ons om de werkzaamheden per klant tijdig en efficiënt in te plannen. Ik wil wel benadrukken dat het gijzelen van bezorgdienstmedewerkers, die door de politie ontzet moeten worden, alle fatsoensnormen te buiten gaat. Ook als een levering niet aan je verwachting voldoet, is respectvol omgaan met bezorgers (mensen!) essentieel. Zelfs als je andere normen en verwachtingen hebt in het intermenselijk verkeer. Wij evalueren iedere levering waarbij er onvrede is over bepaalde zaken aangaande bepaalde bezorgers en reflecteren op onze manier van handelen om onze kwaliteit in dienst van onze klanten te verbeteren. Met vriendelijke groeten, Team DeWitgoedOutlet

Snelle service maar slechte kwaliteit product

We kozen bewust een 2e hands wasmachine, gebruikers schade is geen probleem. Echter werd bij levering de machine aangesloten en aangezet, logisch om te testen of die het deed. Helaas zat de dop naar het filter niet goed, en na 20 min stond de gehele ruimte onder water. Water wat oud en vies stonk. De machine stonk ook van binnen, zelfs na 2x leeg draaien op 90 graden met machine clean. Hij maakte extreme herrie tijdens het centrifugeren en aan de binnenzijde van de rubberen ring en de metalen trommel zat extreme kalk aanslag. Genoeg reden om niet meer gebruik te willen maken van deze trommel. Qualiteit en prijs was echt uit verhouding.

Beste Lauren, Bedankt voor je review. Ook wij betreuren het leveren van een ontoereikend product. Wij leveren honderden producten per week en ondanks de hoge standaard die wij nastreven, ontglipt er zo nu en dan een product aan onze kwaliteitscontrole. Het spijt ons dat je hiermee geconfronteerd bent! Wij hebben je daarom direct een volledige credit van je aankoop aangeboden. Wij hopen dat wij daarmee het vertrouwen in onze service hebben hersteld, zodat je in de toekomst met een gerust hart weer bij ons kunt aankloppen voor witgoedartikelen. Met vriendelijke groeten, Team DeWitgoedOutlet

Snelle levering, goede service

Voordelige prijzen

Slechtste service ooit!

Bosch wasmachine met storing op elk wasprogramma. Heb nieuwe wasmachine moeten aanschaffen, en Witgoed Outlet weigert terugbetaling voor niet alleen kapot product - maar ook foute aansluiting (niet gezekerd). Koop hier nier niet, de service is slechter dan slecht - komt nergens tegemoet en verwijst naar eigen verantwoordelijkheid. Wasmachine heeft vier dagen dicht gezeten met was, nieuwe monteur kostte het een half uur de stinkende was eruit te krijgen met moeite. Slecht bedrijf, slechte service en nog erger, ze doen alsof het je eigen schuld is!!! Het slechtste wat ik in witgoed ooit heb meegemaakt!! Schaamteloos!!

Beste Quirijn, Wij hebben met u contact gehad per mail met de vraag voor een herroeping. Een herroeping houdt in dat wij het defecte product komen ophalen en wij over kunnen gaan tot creditering, Echter heeft u de machine afgestaan aan een extern bedrijf, en bij een retournering dienen wij het product terug te krijgen. Vanuit daar kan er plaats komen voor een creditering. Wij vernemen het graag van u. Met vriendelijke groet, DWO

Bedriegers

Er wordt vermeld bij aankoop en eveneens vermeld op de factuur dat oude witgoed retour gratis is maar bij de levering werd er geweigerd om oude witgoed mee te nemen De goederen werden letterlijk op de straat afgeleverd, niet eens bereid om op de inrit te plaatsen. Nooit meer zal ik aankopen verrichten bij de witgordoutlet wegens bedriegers en slechtste service ooit!!!

Prima en snelle levering eb aflevering.

Zie beoordeling hierboven

Duidelijk goede service

Apparatuur werd vlot afgeleverd op afgesproken tijdstip. Vooraf nog contact met chauffeur voor juiste aflevering. Chauffeur is netjes en correct. Inspecteert samen mij jouw de goederen. Na aansluiting bleek het apparaat niet goed te werken. Contact gehad apparaat werd vlot opgehaald. En geld terug gestort op mijn rekening. Absoluut super goede service

goeie service, naar boven gebracht en aangesloten.

top

8 pinten dus goed

Mooie prijzen, snelle levering aan huis en vriendelijke klantenservice!

Top bedrijf!

Keurige bezorging

Zeer vriendelijke en nette bezorging. Snelle levering ook door Witgoed Outlet. Maar pas op, er kan inderdaad een onderdeel missen. In het geval van onze Siemens vaatwasser een piepklein maar belangrijk kunststof plugje (2x) dat niet eenvoudig bij te bestellen is. Zonder dat onderdeel kan de machine niet in het keukenblok worden verankerd. Dat wordt dus nog even zoeken. Overigens reageerde Witgoed Outlet snel en netjes per mail op mijn klacht, met een link naar een onderdelenmagazijn. De prijs is er naar, al vonden we dezelfde machine gloednieuw (overjarig model) in Duitsland voor ruim €100,- goedkoper. De Duitse BTW ligt maar 3% lager. Waarom er dan toch forse prijsverschillen zitten tussen EU-landen met een vergelijkbare levensstandaard snapt vermoedelijk alleen de handel. Al met al toch tevreden met onze aankoop.

SUPER

Geweldige service, Wasmachine geleverd op afgesproken datum door een vriendelijke chauffeur en vrolijke bijrijder, netjes afgeleverd dus ik ben dik tevreden

Levering mooi op tijd en werd keurig gebeld van tevoren

Levering was snel en op tijd. De koerier belde van tevoren hoe laat het werd. Enige jammere is dat hij na het gebruik van mijn toilet de hele vloer zeiknat achterliet door het handen wassen. Ik dacht eerst dat er lekkage was geweest.

Zeer goede service

1ste machine hield er na een week mee op. Maar gelijk bij het eerste telefoontje een nieuwe uitgezocht en volgende dag ontvangen (oude direct meegenomen) Ook hebben ze enorm hun best gedaan de bezorgtijd voor ons de 2de keer gunstiger te laten vallen. Hiervoor zelfs de planning omgegooid. Enorm blij mee! 2de machine nu een week in huis, en ben er heel tevreden mee.

Erg goede service en vriendelijke medewerkers. Apparaat ging in de garantie kapot, kreeg keurig een nieuwe en werd erg vriendelijk geholpen!

Goede afspraken en servvice!

Gied product, vriendelijke , behulpzame monteur. Goede afspraken Prettige aflevering

Top geregeld alles

Had de verkeerde droger besteld en kon hem netjes omruilen een dag later oude meegenomen bezorger er vriendelijk

Great

quickly and on time. the drivers who brought the TV were very professional. they were in no hurry. they check that the TV is intact and working.

Makkelijk bestellen en vriendelijk bezorgpersoneel.

Door ophalen vind ik slecht helaas

Beste meneer/ mevrouw, Bedankt van uw inlevering. De koelkast staat helaas in beneden. Via e-mail heb ik gehoord dat de oude koelkast wordt gebracht en het is gratis. Ik wist het niet dat ze vandaag de koelkast willen brengen. Ik woon in de eerste verdieping en ik ben in de waar wat ik nu kan doen. Mijn oude koelkast is hier en de nieuwe koelkast in beneden en we kunnen niet met twee de koelkast naar de boven brengen. Graag hoor ik uw advies! Met vriendelijke groet, Mahboubeh

Prima wasmachine en vlotte bezorging.

Een goede 2e hands Miele met 1 jaar garantie voor een betaalbare prijs.

Goed geholpen

De bezorgers hebben de tv netjes naar boven gebracht en uitgetest

geweldig

goede services vriendelijke mannen!

duidelijke site, snel geleverd

de site was zeer duidelijk in het verstrekken van de noodzakelijke informatie, prijs was goed, beschadiging product viel mee. Zondag besteld en inderdaad maandag geleverd. De bezorger had zijn nukken, was gejaagd en nogal kortaf en ondanks dat er duidelijk op de leverbrief stond oud witgoed retour werd daar moeilijk over gedaan. Dit staat niet in de weg dat we tevreden zijn met de Witgoed Outlet

Karwijstraat 29

2152 GP Nieuw-vennep