Snel en vriendelijk bezord adminstratie snel afgerond

Zeer vriendelijke jongens en was super snel en goed geregeld. En ben erg blij met mijn wasmachine Mijn complimenten.

zeer proffesioneel en meedenkend

ivm aankoop koelvries combinatie contact opgenomen met klantenservice om draairichting van deuren aan te passen. deden ze normaal gesproken niet maar medewerkster nam de moeite om intern even te checken. uiteindelijk collega gevonden die bereid was om het desondanks te doen. levering conform afspraak. erg prettige ervaring.

Fijne bezorgservice

Zowel bestellen als levering is heel makkelijk. Service met een glimlach.

Top geleverd en aangesloten , kon het meteen in gebruik nemen.

Goede Service !

Teleurgesteld

Oude wasmachine niet meegenomen. Bezorgers waren niet behulpzaam, erg onbeleefd op het intimiderend af. Machine gaat waarschijnlijk prima bevallen, maar de service is erbarmelijk slecht.

Beste Joost, Hartelijk dank voor uw feedback. Wat vervelend om te horen dat de bezorgers de oude wasmachine niet konden meenemen. De reden hiervoor was dat er geen stevige grip was om de wasmachine op een verantwoordelijke manier op te tillen. Het risico op letsel was dusdanig hoog dat de bezorgers hebben besloten om de oude wasmachine niet mee te nemen. Wij hechten veel waarde aan de veiligheid van onze bezorgers en willen daarom dat de bezorgers geen onnodige risico's nemen. Als u wilt, en zoals aangegeven door de bezorgdienst, kunnen wij de wasmachine bij u ophalen, op voorwaarde dat deze zich op de begane grond bevindt en op een veilige manier kan worden meegenomen. Wij vernemen graag van u wanneer dit mogelijk is. Met vriendelijke groeten, DWO

Snelle service, goede aanbieding

Vriendelijk en behulpzaam

Snelle levering. Behulpzame mannen. Top

Je krijgt wat je ziet.

Zeer tevreden. Als je een kleine beschadiging niet erg vind is dit een goede optie.

Koelkast

Voor dat de koelkast naar binnen werd gebracht, eerst gezien wat er beschadigd is. Daarna is deze netjes op de plaats gezet Goede prijs voor een grote koelkast

Goede winkel

Ruime keuze met prima prijzen. Alles dag later geleverd door goede en aardige bezorger!

Aflevering ging heel netjes, van te voren gebeld en netjes uitgepakt. Er stond verpakking schade maar er waren ook wat schades op de koelkast zelf, voor mij geen probleem

Mooi op tijd gaat wel beetje wild.met de spullen om

De bezorgers waren netjes op tijd binnen het tijdvak . Wat me wel opviel was dat ze erg gehaast waren en wild.met de doos met tv omgingen . Maargoed al met al een nette tv voor een scherpe prijs .

goed materiaal

levering was goed enkel de uitleg niet plaatsen weg ik kan geen duits dus een beetje uitleg was makkelijk geweest

Helaas bevond zich maar een lade in het vries gedeelte van mijn koelvriescombinatie Waar er 3 worden aangegeven!!

snelle service

Na 1 dag al geleverd en netjes gebeld voor de levering. Vriendelijke chauffeurs

super

mooi op tijd geleverd en netjes van tevoren een belletje dat ze met 10 minuten aan zouden komen. hele aardige en behulpzame bezorgers , top!

Na 3 mnd een wasmachine gebruikt te hebben veroorzaakte deze kortsluiting. Ik mocht direct via de site een vervangende wasmachine uitzoeken, top geregeld!

super

zondag gaat mijn wasmachine stuk zondagavond nieuwe besteld en maandagavond netjes geleverd en aangesloten door 2 topbezorgers oude machine gelijk meegenomen . Echt een aanrader , site gelijk opgeslagen bij mijn favorieten. Helemaal happy

Top bezorgers

Leuke vriendelijke gasten.

Oude vaatwasser was kapot gegaan in het weekend. Op zaterdag een hier besteld en maandag geleverd, geplaatst en oude weer mee retour! Machine werkt perfect! Dikke aanrader!

Snelle afhandeling en goede communicatie

Er werd gebeld voor ze kwamen, dat was erg fijn. Er zaten deukjes in de deur van de koelkast, die niet op de website vermeld stonden, toen ik daar contact over op nam kreeg ik een bedrag terug.

Utstekende service

Nieuwe vriezer tot op de stand plek geleverd en de oude netjes afgevoerd. Minimale beschadiging maar dat is niet interresant. Product is dik in orde. Top service.

Goede kwaliteit prima levering

Aan de koelkast was niets te zien was of ik een nieuwe gekocht had

Netjes geleverd, vlotte service.

Ik werd netjes 5 minuten van te voren gebeld. Ik had alles al klaar staan, dus het was een kwestie van het oude apparaat weghalen en het nieuwe apparaat plaatsen. Dat is vlot en netjes gedaan. Toppie!