Snelle levering, je wordt netjes van te voren gebeld als ze der aan komen, en vriendelijke chauffeurs

Prima en snelle levering. Kan betalen bij aflevering. Bezorgers waren vriendelijk. Belde dat ze gearriveerd waren in de buurt en hadden even instructies nodig hoe bij mijn huis te komen. Product is prima geprijsd. Heeft idd op het eerste gezicht wat cosmetische schade..deukje in het blad.

Snelle levering, scherpe prijzen

Voor het vervangen van mijn inbouwkoelkast zocht ik (tot ik een nieuwe keuken koop) snel een goedkope koelkast. De Witgoed Outlet heeft veel producten tegen hele scherpe prijzen. Binnen een dag geleverd dus ideaal.

Zeer goed snel geleverd

Top service boven brengen de meeste bedrijf doen dat niet

Top!!!

professioneel, ze nemen de tijd en retourneren geen probleem

Soepel, vriendelijk en meewerkend.

Zeer teleurgesteld

Televisie werd geleverd met drukschade in het scherm. Meteen na het aanzetten van de tv en het signaleren van de schade melding van gemaakt en aangegeven dat ik 'm retour wil melden. Ze wilden foto's ontvangen en uiteraard verstuurde ik deze naar ze. Ze hebben anderhalve week nodig gehad om deze schade te beoordelen. The verdict? Geen schade, tv was in orde. Natuurlijk wilde ik het apparaat nog steeds retour sturen, maar dat kon niet aangezien ik 'm inmiddels meer dan twee uur aan heb gehad. Retour werd geweigerd, ondanks dat ik 'm nog in het zichttermijn heb. Totale waanzin! Bovendien zou retour sturen €40,- gaan kosten aan transportkosten. Ik kan dit bedrijf met mijn reine geweten niet aanraden, volslagen gestoord dit! Onbeleefde mensen aan de telefoon, de klant draagt altijd schuld... Aldus, de zelfrefectie van een pinda. Hier kleeft in ieder geval nog wel een gevolg aan, ik laat me niet op deze manier naaien.

Dag Anne, Bedankt voor uw review. Het betreurt ons dat u onze service als slecht heeft ervaren. We zijn het met u eens dat onze reactie n.a.v. de door u opgestuurde foto's langer heeft geduurd dan anders en bieden u daar onze excuses voor aan. Wij zijn het er echter niet mee eens dat wij geen zelfreflectie zouden hebben, want wij hebben voor u de belangrijke voorwaarde om een televisie retour te kunnen sturen (maximaal twee branduren), bij wijze van uitzondering, laten varen. Omdat uit uw foto's ons niet is gebleken dat er sprake was van drukschade, hebben wij u telefonisch toch aangeboden om het toestel bij u op te halen om na te kijken (ondanks de overschreden twee uur gebruik ervan). Als na controle inderdaad zou blijken dat het beeldscherm drukschade bevatte, zouden de transportkosten van 40 euro u niet in rekening worden gebracht en zouden wij u het volledige aankoopbedrag retourneren. Indien hier geen sprake van zou zijn en het bijvoorbeeld om "ledbleeding" ging, wat wij vermoedden en normaal is bij het door u bestelde toestel, zouden deze kosten wel voor uw rekening zijn, maar daar ging u helaas niet mee akkoord. Graag komen wij alsnog tot een oplossing met u en als u dat wilt, kunt u contact opnemen met onze klantenservice om hierover in gesprek te gaan. De Witgoed Outlet

Mooi op tijd en netjes bezorgd

Hallo was netjes op tijd geleverd en vriendelijk personeel. Gr Marcel

Geweldige service eerlijke jongens

Ik heb nu voor de tweede keer iets besteld De levering was super fijn het zijn eerlijke betrouwbare jongens en behulpzaam Ik ben super tevreden over de producten en de communicatie

Zeer goede service

Wasmachine ging helaas kapot en is heel goed opgelost. Vriendelijke mensen en goede helpende service

Topservice

Profesioneel personeel. alles aangesloten zoals het hoort. Zeker een aanraader. Naam doorgeven aan de andere camping bewoners.

vriendelijke bezorging en samen de tv gecontroleerd op fouten/beschadiging super .

zeer vriendelijke bezorgers

Vriendelijke bezorgers en netjes afgeleverd.

Buiten dat ik een mooi product voor een mooie prijs heb gekregen, waren ze ook perfect op tijd en heel vriendelijk en behulpzaam. Alles staat netjes aangesloten op z’n plek en mijn oude machine is meegenomen. Ik ben zeer tevreden en ik beveel jullie zeker aan bij mensen.

super goed

woensdag bestel en vrijdag al in huis

2 keer besteld heel tevreden

Goede keus en goede bezorging en vriendelijke bezorgers Top

Vriendelijke gasten en snelle afhandeling

Alles is goed gegaan bij bestelling en levering

Correcte en snelle service

Prima product lekker makkelijk goede en snelle service

Verkeerde tv geleverd

Ik had een witte tv besteld en deze is niet geleverd. De zilveren versie is geleverd

Dag Melle. Bedankt voor uw review. In uw order is er sprake van een tv met een zilveren frame, dit stond ook duidelijk op de website vermeld. Onze klantenservice helpt u graag verder als uw bestelling niet naar wens is. U heeft namelijk het recht om uw order binnen 14-dagen te retourneren of om te ruilen. Als u hier gebruik van wilt maken, kunt u ons mailen (klantenservice@dewitgoedoutlet.nl) met uw ordernummer hierbij vermeld zodat mijn collega's dit verder voor u in behandeling kunnen nemen. Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. De Witgoed Outlet.

Snelle correcte service

Snelle correcte service incl.aansluiten van het apparaat

uitstekend!!!

Prijs/kwaliteit verhouding is echt top, bezorging klopt altijd. Geweldig in 1 woord.

Ik had per ongeluk een verkeerde vaatwasser besteld. Zonder gedoe heb ik hem kunnen omruilen. Het kostte me wel bezorgkosten maar dat vind ik niet meer dan logisch aangezien ik zelf verkeerd had besteld

TOP SUPER SNEL GEREGELD EN GELEVERD

UITGEZOCHT BESTELD . EN SUPERSNEL GELEVERD , AANBEVELING WAARD