Filters

10

Goede service en snel in huis

Ik bestelde een 50inch tv en wilde toch een 55 inch, dit was met 1 telefoontje geregeld.

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima service

Van te voren krijg je een tijdsslot en ze houden zich ook aan. Brengen de spullen netjes in huis.

  • Aanbevelen? Ja
10

Vriendelijke bezorgers, goede kwaliteit goede prijs

Bezorging ging vlot, vriendelijke bezorgers. Apparaat is netjes en werkt goed. Goedr prijs kwaliteit verhouding

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima product, prima levering

Niets op aan te merken :) Prima koelkast, goed betaalbaar en fijn dat de oude meteen meegenomen is.

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer goed netjes en beleefd

Goed optijd heel deel geleverd.

  • Aanbevelen? Ja
8

Super ervaring

Ik had een wasmachine besteld, die werf keurig op tijd geleverd. Bleek alleen verkeerd aangesloten waardoor hij niet werkte. Probleem super opgelost

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend

Snelle levering ,op tijd bezorgd,

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel, professioneel, goede prijs/kwaliteitverhouding en uitstekende service

Een nieuwe tweedehands Miele wasmachine bij de Witgoed outlet gekocht. Razensnel bezorgd en even snel vakkundig geïnstalleerd. De chauffeur hield zelfs netjes contact over de bezorgtijd die iets uitliep. Wasmachine deed het uitstekend op een ding na, het wasverzachterbakje bleef vol met water na een wasbeurt. Contact opgenomen met klantenservice, foto gestuurd. Bleek nog een klepje te ontbreken. Per omgaande (en natuurlijk kostenloos) klepje toegestuurd gekregen waardoor alles weer goed werkt. Echt top! Goede prijs/kwaliteitverhouding, razendsnel geleverd en uitstekende en vriendelijke service.

  • Aanbevelen? Ja
5

Vriendelijke service maar onduidelijke website

Ik vond het niet duidelijk hoe groot de schade aan een apparaat kon zijn: 'kan mogelijk een krasje hebben' vind ik echt wat anders dan flinke deuken in de deur van een koelkast. Dat is via de site niet goed af te lezen, hoe jouw gekozen exemplaar er uiteindelijk uitziet. Gelukkig kon de koelkast worden omgeruild - we werden daarbij vriendelijk geholpen - maar ook die tweede had echt flinke schade aan de achterzijde en aan de zijkant, en slechts een klein deukje aan de voorkant...

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Aukje, Het spijt ons te horen dat de koelkast niet aan uw verwachtingen voldeed en dat deze meer schade had dan aangegeven. Als outlet verkopen wij producten met mogelijke cosmetische schade. We maken standaard foto's van onze outletkoelkasten, zodat klanten kunnen zien waar eventuele schade zich bevindt. Het spijt ons dat het product tijdens de levering extra beschadigd is geraakt, zoals in uw geval. We hebben de koelkast inmiddels omgeruild en u heeft een exemplaar ontvangen met minimale schade. Hopelijk zult u er de komende jaren veel plezier van hebben. Met vriendelijk groet, DWO

8

Snelle afhandeling

Snel en goed afgehandeld

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede aflevering en plaatsing

We zijn heel goed geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
9

Geen.

Snel levering en goed service.

  • Aanbevelen? Ja
9

Geweldig

Besteld...s'avonds bericht. Volgende dag kwartier voor tijd belletje gehad... Alles super gegaan, snel en netjes.

  • Aanbevelen? Ja
10

Vriendelijk, goed advies, behulpzaam!

Vriendelijke mensen in de winkel. Geven goed advies aan de hand van jouw keuze. Tijdens de levering ook netjes de wasmachine naar boven getild en nogmaals uitleg gegeven over de functies. Top!

  • Aanbevelen? Ja
10

Perfect service

Perfect service. Perfect quality products. Recommend!

  • Aanbevelen? Ja
8

Duidelijke website, snelle service

Goede uitleg gehad, zowel aan de telefoon als in het winkelpand. Ook goed geholpen met de afmetingen van de vaatwasser.

  • Aanbevelen? Ja
1

Moest weken wachten voor mijn bestelling

Ik heb weken moeten wachten op mijn bestelling van 2K. Omdat ik bezig was met de inrichting van mijn huis, kon ik niet langer wachten en heb ik jullie een e-mail gestuurd om te informeren naar de status van mijn producten. Na mijn e-mail ontving ik een bericht met een track en trace-link, maar deze werkte niet. De volgende dag werd ik op mijn werk gebeld dat de bezorger voor mijn deur stond, wat erg onhandig was. Hierdoor moest ik een nieuwe afspraak maken, Uiteindelijk heb ik een nieuwe bezorgafspraak gemaakt, maar op de dag van de afspraak kwam er niemand opdagen. Na een telefoontje bleek dat de afspraak per ongeluk op de volgende dag was geboekt door jullie. Na deze tweede fout hebben we uiteindelijk ons pakket ontvangen bij de derde poging. De bezorger was wel vriendelijk en bracht alle spullen, die behoorlijk zwaar waren, naar boven. Dat was de enige goede punt voor de rest was mijn ervaring met jullie dramatisch.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Jayson, Wat spijtig om uw klacht hier te moeten vernemen. De bestelling die u heeft geplaatst, heeft u niet rechtstreeks bij ons gedaan, maar bij een webwinkel die onze producten verkoopt. Wij ontvangen een order met een bezorgdatum en verwerken deze in ons systeem. U heeft als bezorgdatum 31-5-2024 gekozen, en op die dag hebben wij geprobeerd uw bestelling te leveren, maar helaas was u niet thuis. We hebben helaas ook geen afmeldbericht ontvangen naar aanleiding van onze verzendbevestiging die wij per e-mail hebben verstuurd. Als wij de bezorgdienst tijdig kunnen afbellen, is het gemakkelijk om uw bestelling opnieuw en kosteloos in te plannen. U heeft ons daarna gecontacteerd voor een andere bezorgdatum. Vanwege een miscommunicatie is de bezorging een dag later gepland dan oorspronkelijk bedoeld was, waarvoor onze excuses. Met vriendelijke groet, DWO

8

Goed

Wasdroger stond zo boven .super en vriendelijke mannen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Ze waren op tijd. Vriendelijk namen me oude wasmachine mee alles via de trap

Het was fijn om achteraf te kunnen. Betalen en de mannen waren vriendelijk en belde. Dat Ze er binwnnwn 8 min waren. En ze waren op tijd. Niets anders dan dat ik dik tevreden was. 1 minpuntje was handleiding wasmachine was er niet. Maar opgezocht op internet

  • Aanbevelen? Ja
10

Great service

Everything went smoothly. We were extremely happy with the service from the young men who dropped off the fridge at our house. Thank you!

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede apparatuur en super service

Voor de 2de keer hier besteld en super geregeld! Snel bezorgd door vriendelijke bezorgers en fijne apparaten voor een mooie prijs. Zodra er weer eens iets nodig is, is dit de eerste plek waar ik ga kijken.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima

De mannen waren op tijd en ze hebben de koelvries combinatie netjes in de keuken gezet

  • Aanbevelen? Ja
8

Bestelling goed verlopen. Bezorgers zeer onvriendelijk

Mijn bestelling is vlot en goed verlopen. De bezorgers mogen wel wat vriendelijker zijn.

  • Aanbevelen? Ja
8

Goede ervaringen

Bjna Alles was netjes zo als ze beloven !! Éénigste min puntje was het aansluiten moest mijn vrouw zelf doen. De rest zer netjes gedaan en zeker voor herhaling vatbaar . en als ik in de toekomst nog wat nodig heb zeker weer ga bestellen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Top!

Goede service

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Karwijstraat 29

2152 GP Nieuw-vennep

0252-272720

[email protected]

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.