Klantvriendelijke uitvoering,

De aankoop in een zeer goede harmonie, werd alles geregeld, en uiteraard het gebeuren, de levering, kwam als een waarachtige uitvoering, de wasmachine geen was het zelfde bont en gekleurd het doet aan zijn waarden, het na komen, alles perfect, aardige bezorgers, menselijke uitvoeringen, zo ook telefonisch contact in goede zinnen, en tevens ook de garantie, wat een geweldige ontdekking, De Witgoed Outlet in alles, hoog in zijn Service!!

Levering uitgesteld, zelf voor terug gebeld. Uiteindelijk goed opgelost.

Levering uitgesteld, zelf voor terug gebeld. Uiteindelijk goed opgelost.

Snel en professioneel

Duidelijke site, snelle en nette levering. Helaas ging het apparaat kapot, maar ook dit werd snel en netjes afgehandeld. Prima bedrijf.

De wasmachine is top, de levering snel. Daar kan ik niets aan te voegen. Een zeer tevreden klant.

vlotte service goed telefonisch advies

Na half jaar probleem met droger gelijk omgeruild voor een andere

zeer correcte levering!

zeer correcte levering!!

Fijne bezorgservice

Netjes op tijd bezorgd En 2 nette bezorgers

Goeie service

Helemaal goed vriendelijke mannen

Wasmachine miele afgeleverd zonder pluizenfilter !

Afgelopen maandag 8 April een miele wasmachine afgeleverd. Wij willen hem dinsdagmorgen aanzetten. Grote waterlekkage. Luikje linksonder opengemaakt en er zit geen pluizenfilter in. Zeer slordig dus. Na diverse mails en telefoontjes op donderdag 11 april nog steeds geen pluizenfilter ontvangen Zeer slechte service na aankoop van een miele wasmachine

Beste Martin, Hartelijk dank voor uw feedback. Excuses voor het ongemak dat de filter ontbrak. Onze leverancier vergat de filter terug te plaatsen nadat de wasmachine was gereinigd. We hebben de filter besteld en u ontvangt deze binnenkort per post. Mocht er schade zijn ontstaan, dan horen we dat graag van u. Met vriendelijke groeten, DWO.

product prima! bezorging slecht!

Wij zijn tevreden met het product wat wij hebben besteld. Alleen de bezorging was niet prettig en gewoon asociaal! 2 mannen heel asociaal, jij moet nu dit doen en snel.ze waren ontzettend aan het klagen over het werk wat ze moesten doen. Onze koelkast is midden in de woonkamer neergezet terwijl hij op zijn plaats gezet zou worden, dit was echter te moeilijk voor beiden heren. We hebben meerdere krassen op onze vloer en deukjes in de muur van onze gang doordat ze zo ruw en snel te werk gingen. Dit houd ons zeker tegen om hier nog een keer te bestellen!

Beste Kimberly, Hartelijk dank voor uw feedback. Het spijt ons te horen dat u de levering als onprettig heeft ervaren. Het is zeker niet de bedoeling dat de bezorgers aan het klagen waren. Bij extreme drukte werken wij samen met een uitzendbureau, en de werknemers die het uitzendbureau inzet, zijn van tijdelijke aard en missen soms het gevoel van verantwoordelijkheid en klantvriendelijkheid dat onze vaste bezorgers hebben. Onze oprechte excuses voor het ongemak, en hopelijk kunt u begrijpen dat wij als bedrijf daar los van staan. Met vriendelijke groeten, DWO

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel

De bezorgers waren heel vriendelijk

Hebben het apparaat aangesloten en de verpakking meegenomen wat ik heel fijn vond

Uitstekende service en snelle levering. Helemaal top!

Ik had een wasmachine gekocht die niet helemaal goed was. In no time en zonder problemen een andere geleverd Ik ben dik tevreden!

Slechte service

Nieuwe vaatwasser kapot gemaakt door heavy handed bezorger tijdens levering. Twee dagen later nieuwe gebracht, maar ingepakt achtergelaten in de keuken. Bezorger weigert aan te sluiten. Klantenservice gaf hem gelijk dat hij recht had om te weigeren. WTF

Beste Emma, Hartelijk dank voor uw feedback. Onze oprechte excuses dat de eerste vaatwasser niet kon worden geleverd vanwege extra schade. Echter, willen wij benadrukken dat wij geen extra service bieden voor het inbouwen/uitbouwen van inbouwvaatwassers. Dit is ook de reden waarom de bezorger de vaatwasser niet kon aansluiten. Wij vermelden dit duidelijk op onze website, waar staat dat wij, indien mogelijk, vrijstaande producten gratis aansluiten. Met vriendelijke groeten, DWO

Ik ben uiterst tevreden over de service van de witgoed outlet

Onze droger zorgde voor kortsluiting en aangezien deze dertig jaar oud was besloot ik om een gereviseerde machine aan te kopen. Bij het zoeken besloot ik om de aankoop bij witgoed outlet te doen. Binnen enkele uren kreeg ik de vestiging en binnen enkele dagen werd de droger netjes op afgesproken tijdstip geleverd. De bezorgers waren erg vriendelijk en plaatsten hem netjes op de plek. En namen gratis de oude machine mee. Ik geef deze koop en survice een 10.

Zeer goede service

Er was wat fout gegaan met mijn e-mailadres waardoor ik geen meldingen kreeg. Zelfs tweede paasdag reageerde ze netjes op mijn vragen en werd het opgelost. Top!

Prima product

Na het bestellen van een tv, werd er een leverdatum en tijd doorgegeven. Ik was toen aan het werk en kon dus niet de tv aannemen. Dit aangegeven en er werd geen vervolg datum voorgesteld door witgoedoutlet. Ik had voorgesteld de tv zelf te komen halen in Nieuw Vennep. Ik werd goed ontvangen en keurig geholpen door vriendelijke mensen. De TV is in nieuwstaat, daar gaat het mij om. Communicatie vanuit witgoedoutlet zou wat beter kunnen. Ik zou hier weer wat kopen

Onvriendelijk

Bezorger was gewoonweg. Lomp,lui en onvriendelijk.. Weigerde de wasmachine aan te sluiten. Na dit zelf gedaan te hebben bleek machine ook niet te werken. Omdat dit vrijdag was pas zaterdag 12.00 uur reactie op onze app. Toen hadden we al andere machiene gekocht. Omdat we al een week zonder zaten.. Nu wordt hij pas een week later op gehaald.

Beste Robert, Hartelijk dan voor uw feedback. Het spijt ons te horen dat de wasmachine niet is aangesloten door de bezorgdienst. Wij hechten veel waarde aan onze service en betreuren het ten zeerste dat de bezorger de wasmachine niet heeft aangesloten. Waarschijnlijk heeft dit te maken met het feit dat u geen extra service heeft aangevinkt, waardoor de bezorger ervan uitging dat u de wasmachine zelf zou aansluiten. Het is zeer spijtig dat de wasmachine niet naar behoren werkt, hiervoor bieden wij onze oprechte excuses aan. We hebben u aangeboden om de wasmachine om te ruilen voor een ander exemplaar, maar helaas was er geen alternatief beschikbaar dat aan uw wensen voldeed. Met vriendelijke groeten DWO

Helaas begaf mijn droger het na ca 6 mnd, via snelle email contact correct geholpen en voorzien van een "nieuwe" droger. Top service

Communicatie is bagger!

Ruim een week vantevoren een bestelling geplaatst en dan in kompleet leveren omdat ik "geen service" heb aangeklikt bij de wasmachine. Maar ook niet even contact op nemen met mij om uitleg te vragen. (Ik woon in een beneden woning en kan zelf ook even mee helpen tillen of iets.) Ook werd de datum voor de bezorging verkeerd genoteerd waardoor ik 2 Vrije dagen moest opnemen. Je moet overal achteraan gaan bellen/mailen. En als je dan vraag voor competenties word je afgepoeierd en zeggen ze "fouten maken is menselijk".

Top levering

Zelf met paas besteld meteen na de paas geleverd

Na de eerste levering en drie extra pogingen tot een goede afsluiting gekomen.

Wasdroger besteld en geleverd. Na twee keer te hebben gebruikt storingsmelding. Kontakt gehad met de outlet. Men kwam met een schappelijk aanbod om de droger om te wisselen. Helaas ging dit 2 x mis. Uiteindelijk de vierde machine gekozen. Ben nu in afwachting van de definitieve levering. Moet er eerlijkheidshalve bij vermelden dat het om 2e kans artikelen gaat. Werd door de medewerkers iedere keer met respect te woord gestaan. Daarom dus een 7!

bijzondere ervaring

ik heb de showroom bezocht voor een refurbished wasmachine. Daar werd ik meteen vriendelijk geholpen, ook door de mannen van van het magazijn. Heb de bestelling geplaatst bij een andere collega, alles ging soepel. Kreeg dezelfde avond netjes een tijdsvak voor de bezorging. Heb de callcenter gebeld en gevraagd of de bezorger even van te voren kan bellen. Dat was geen enkel probleem. So far so good zou je zeggen. Nu, de bezorgers ( 2 jonge binkies) kwamen aan de deur, zonder van te voren te bellen. Prima, we waren thuis. 2 jonge binkies met een hoodie over hun hoofd getrokken, 1 leek net uit zn bed te komen (of stoned) kwamen binnen en waren not amused dat ze wasmachine moesten aansluiten. Wat toch wel afgesproken was. Sleepten met veel geweld de wasmachine naar binnen, over onze vloer ( de krassen zie ik nog zitten) Heb ze verzocht iets voorzichtiger te doen. Antwoord : " jaaa mang!!" Aangekomen bij een krap stukje, nog steeds met veel geweld de wasmachine er doorheen "dauwen". Helaas, de wasmachine die ik persoonlijk uit had gezocht, heeft nu ineens onnodige krassen en zelfs bijna gebroken klepje. Ik heb ze nu echt gewaarschuwd om echt voorzichtiger te gaan doen, ze waren nu echt dicht in de buurt van mn aquarium. Daar mocht echt niks mee gebeuren!!! Nou eindelijk aangesloten, en ik was blij dat deze gassies mn huis uit waren. Beoordeling; bedrijf is prima, bezorgers...... grote vraagteken???!!

Super goede oplossing voor garantiegeval

Helaas een kapotte wasmachine die ik eerder hier had gekocht. Snel een vervangende wasmachine kunnen ontvangen en het geld van de garantie keurig verrekend met de nieuwe aanschaf. De chauffeur was alleen en had een drukke planning, ik moest even helpen met het tillen van de wasmachine naar de juiste verdieping.