Schade was groter dan verwacht

Ik had een krasje en/of een deukje wel verwacht er zitten echter meerdere krasjes en deukjes in en een hele grote waarbij het RVS van de deur zelfs gevouwen is, dat in ogenschouw genomen vind ik de prijs toch nog aanzienlijk

Beste Rene, Hartelijk dank voor het plaatsen van recensie. We betreuren het ten zeerste om te horen dat de koelkast niet aan uw verwachtingen voldeed. Wij streven ernaar om onze klanten zo goed mogelijk te informeren over de producten die we verkopen. Het spijt ons dat u een koelkast heeft ontvangen met duidelijk zichtbare schade. Op de productpagina had u de originele foto's kunnen bekijken, inclusief de schade. We maken standaard foto's van al onze koelkasten, zodat klanten precies kunnen zien wat ze kopen. Nogmaals onze oprechte excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, DWO

Topbedrijf erg fijne communicatie

Wasmachine in februari dit jaar aangeschaft en gisteren helaas kapot gegaan na mailcontact met Lauren een andere op de site uit mogen zoeken welke dinsdag al geleverd word, ook had ik problemen met de deur die vergrendeld was en dus mijn was er niet uit kon hiervoor heeft Lauren enkele tips gestuurd welke ertoe geleid hebben dat de deur open ging en mijn was eruit kon Kortom topbedrijf en erg fijne communicatie.

Prima bezorg service

Bezorgers klantvriendelijk hebben echt bezorg kwaliteit goede overleg hoe en waar apparaat te plaatsen.

Excellent

I’m really happy of my new washing machine, service was excellent, professional employees!

Altijd een onzekerheid om outlet producten te kopen. Deze keer is alles prima verlopen, klein beetje schade aan een strip die niet in zicht is. Vaatwasser ingebouwd en aangesloten in 1 uur. Alleen frontpaneel nog monteren. Vaatwasser werkt prima.

Bezorgers super aardig en behulpzaam

Klant vriendelijk

Tv gekocht waar iets aan mis bleek te zijn, dit is rap en professioneel opgelost. Vriendelijke bezorgers en klantenservice (Lauren). Superblij met onze nieuwe tv voor een mooi prijsje!

Super vriendelijke man. Kunnen vele wat van leren. Bedankt.

Erg goed.

Perfect service and support

The washing machine is ready and installed one day after your order. We received a machine that turn out to not work properly, then the customer service was very efficient and replaced the machine as fast as we got the initial one. I am very happy with the service and solution provided.

In eerste instantie waren we niet tevreden over de aan koop van een tweedehands afwasmachine.

Toen ik dat melde bij klantenservice waren ze heel vriendelijk en behulpzaam. In over leg hebben wij een andere uitgezocht en alleen de meerwaarde van een nieuwe met beschadiging betaald geen voorrijkosten en administratiekosten gerekend. Top service! En wij hebben weer geleerd dat je niet voor een dubbeltje op de eerste rang kan zitten!

Goede en duidelijke levering.

Plaatsing en uitleg was perfect, even contact via telefoon gehad. Zodat de chauffeur duidelijk weet waar de mooie wasmachine geplaatst mocht worden.

Zoals eerdere levering zeer tevreden

Alleen 1 klein puntje van aandacht, mocht je als bezorger het aangegeven tijdspad niet halen, bel dan even naar de klant dat het later wordt. Zat nu van 12.00 tot 15.00 uur te wachten en daarna tot 16.45 steeds naar buiten te kijken of er een bus stopte. Begrip voor oponthoud, lekke band, kan gebeuren maar één telefoontje moet er wel af kunnen toch. Voor de rest zou ik zeggen dikke 10

De bezorgers hadden maar goed geïnformeerd

Prima geholpen

Goed verzorgd

Nette prijs gehad was ergens anders goedkoper hebben gelijk prijs aangepast alleen maar lof

Perfect!

Ik ben keurig netjes behandeld. Zowel telefonisch als door de bezorgers. Ze hebben de koel-vriescombinatie probleemloos naar boven gebracht, en waren vriendelijk, beleefd en behulpzaam. Hoe deze koel-vriescombinatie werkt, kan pas over een poosje gezegd worden. maar daar heb ik alle vertrouwen in. Mocht ik weer witgoed nodig hebben , zal ik als eerste bij De Witgoed Outlet gaan kijken.

Mooie wasmachine, netjes op tijd geleverd en vriendelijke monteurs die hem aangesloten hebben. En oude wasmachine meegenomen. Top ervaring.

Komen afspraken na!

Doen wat ze beloven!

Beetje rommelig

Eerst werd de levering bevestigd maar er kwam niemand opdagen. Dan werd er meegedeeld dat er niet geleverd werd in België en dat het bedrag terug gestort zou worden. De dag erna blijkt dan toch dat er geleverd wordt. De mannen die uitendelijk leverden hebben uitstekend werk verricht. Eind goed al goed.

Duidelijk en snel

De webwinkel is duidelijk en gebruiksvriendelijk. Wasmachine snel in huis met prima bezorging, aansluiting en meename oude machine.

Goede prijs, goed bereikbaar en snel geleverd

Apparaat met lichte cosmetische schade die na inbouw onzichtbaar is.

Een bedrijf want nog met de consument wilt meedenken

Lauren heeft mij super goed geholpen. Duidelijk en snel. Goed ingespeeld op mijn wensen. Niks anders dan lof. Bezorgers ook dik In orde.

Goed geregeld!

Besteld en snel geleverd binnen de verwachte levertijd. 2 topjongens die de wasmachine snel naar boven tilde en aan hebben gesloten.

Très bien

L achat c est très bien passé ceci dit je me suis trompee lors de la commande et je n arrive pas à contacter le service clientèle pour un retour et un autre achat

Goede prijs, snelle levering en installatie.

Gisteravond laat een bestelling geplaatst en vandaag om 21.00 al geleverd. Oude koelvriescombinatie werd meteen meegenomen en nieuwe op z'n plek gezet

Karwijstraat 29

2152 GP Nieuw-vennep