Pluspunten

Uitstekend geholpen en geadviseerd, snel en deskundig.

Geen.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Ik had mijn ontslagvoorstel ge-upload op de website en kreeg direct antwoord! Uiteindelijk met de hulp van Aline veel meer uit mijn ontslag kunnen halen dan ik dacht. Ik stond veel sterker en mijn werkgever heeft alle kosten vergoed. Zeer betrouwbare partij! Dankjewel!

Nee alles is helemaal naar tevredenheid afgehandeld voor mij

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Goed bereikbaar, behulpzaam, aardig, snel.

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Snelheid/Levertijd
  • Afspraken nakomen
  • Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Erg fijn geholpen door dit bedrijf! Goede adviezen, meedenkend en vooral het luisterend oor hebben mij hierbij goed geholpen. Een echte aanrader!

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Snelheid/Levertijd
  • Afspraken nakomen
  • Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

De jurist die mij hielp was heel behulpzaam en reageerde snel. Ze was ook erg betrokken, en had het beste met me voor. Heel fijn.

Ik begrijp dat het aan het einde van de maand erg druk is, en de hulp die ik kreeg ging erg snel. Wel zou het fijn zijn als er na akkoord wat meer gecommuniceerd was over wanneer ik precies een belletje kon verwachten of dat mijn bestanden goed waren binnen gekomen. Ik snap heel goed dat het lastig is als het druk is hoor en ik ben verder heel tevreden, maar als je al in zo'n stressvolle situatie zit dan is elk stukje bevestiging meer dan welkom.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Er is door Aline zeer snel en adequaat onderhandeld met mijn werkgever inzake mijn vaststellingsovereenkomst met een zeer positieve uitkomst voor beide partijen. Zij spreekt duidelijke en heldere taal zonder ingewikkelde juridische termen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Afspraken nakomen
  • Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Geen wachttijd. Direct opgenomen. Wat erg fijn is. Direct mijn verhaal gedaan en Aline ten Bos was erg proffessioneel en meelevend. Ik neem haar advies zeer ten harte. Dank daarvoor.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Ik had me geen betere service kunnen voorstellen! Vanaf begin tot einde verliep alles snel, profesioneel, en tegelijk heel persoonlijk. Voelde meteen dat ik in goede handen was. Heb een stuk meer meegekregen en daar ben ik Aline te Bos heel dankbaar voor!

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Snelheid/Levertijd
  • Afspraken nakomen
  • Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Ik werd snel teruggebeld en kreeg een bevestiging op de vraag die ik had. Voor gedetailleerder advies moet je uiteraard betalen, begrijpelijk!

Misschien handig om te benoemen wat de algemene check van het ontslagvoorstel precies zal inhouden. Dus waarop checken jullie het document.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Het persoonlijke contact heb ik als erg prettig ervaren, de jurist nam mijn situatie serieus en heeft voor mij het maximale resultaat weten te behalen. Een ontslagsituatie is niet leuk, maar door de deskundigheid van Ontslaghulp ben ik er sterker uitgekomen!

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Snelheid/Levertijd
  • Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Zeer goed geholpen en ondersteund. Goede contacten en duidelijke afspraken

Geen voor zover ik kan benoemen

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Snelle en vakkundige reactie.

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Snelheid/Levertijd
  • Afspraken nakomen
  • Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Op de site van Ontslaghulp vond ik al veel handige informatie en daarom besloten om een intake aan te vragen. Meteen tijdens de intake al goede adviezen ontvangen van Noor en een duidelijk beeld gekregen van wat ze voor mij konden betekenen. Precies waargemaakt wat ze beloofden aan het begin! Dankbaar voor alle hulp.

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Snelheid/Levertijd
  • Afspraken nakomen
  • Kennis & Vakmanschap

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle en professionele service, in iets meer dan 2 weken was alles geregeld. De uiteindelijke afspraken die we hebben gemaakt had ik zonder hulp van de juriste bij Ontslaghulp niet voor elkaar gekregen. Dankjewel voor de goede ondersteuning

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Juridische ondersteuning ingeschakeld zodat ik wist wat mijn rechten waren. Uiteindelijk alles goed en snel afgehandeld door Ontslaghulp

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Vanaf het begin was de communicatie helder en wist ik waar ik aan toe was. Mijn werkgever heeft alles vergoed zodat er voor mij alleen een eigen bijdrage overbleef.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Heel tevreden over de hulp van de juriste bij Ontslaghulp. Niet alleen was er oog voor het juridische aspect, maar ook voor het menselijke deel. Hierdoor kon ik het langzaam maar zeker loslaten en dankzij Ontslaghulp is er een goede regeling getroffen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Snelheid/Levertijd
  • Afspraken nakomen
  • Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Erg prettige en snelle communicatie met de juriste. Zeer professioneel en duidelijk advies ontvangen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Snelheid/Levertijd
  • Afspraken nakomen
  • Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Dankzij de goede adviezen en snelle handelen van Aline, is er uiteindelijk een mooi financieel plaatje voor mij uit mijn ontslag gekomen. Altijd goed bereikbaar en ruimte voor mijn persoonlijke verhaal.

geen

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Een doortastende aanpak, met flinke eisen richting mijn (voormalige) werkgever. Tegelijkertijd ook realistisch en er werd goed geluisterd naar mijn verhaal.

Over Ontslaghulp

Filter op Taal