Slechte service en communicatie

Zeer slechte service en communicatie. Vraag een offerte op incl BTW. Krijg een mail waarin staat dat het bedrag incl BTW is. Ik heb de offerte akkoord gegeven waarna ik zag dat het bedrag excl BTW was. Hierop heb ik contact gezocht en aangegeven dat hier dus een communicatiefout is ontstaan maar dat ik evengoed akkoord ging en tevens een extra jas te willen bestellen. Helaas was het jammer maar van een tegemoetkoming was geen sprake. Heb dus geen extra jas besteld! Toen de jassen binnen kwamen was er één niet goed bedrukt. Wederom gebeld en gemaild dat ik hier niet mee akkoord ging. De jas zou opgehaald worden om hersteld te worden, helaas niet gebeurd en moest ik er weer zelf achteraan. Vervolgens krijg ik wel herinneringen dat ik moet betalen! Wederom een mail gestuurd naar de administratie met de klantenservice en de accountmanager in de cc met de mededeling dat er een klacht was die niet was afgehandeld. Sterker nog de jas was nog niet eens opgehaald. Op mijn mail geen reactie gehad, vervolgens weer een herinnering. (Inmiddels zelf de jas aan postNL meegegeven als retour pakket). Weer gemaild dat ik geen herinneringen wens te ontvangen als de klacht niet is afgehandeld! Ja he he toen krijg een reactie van de accountmanager dat de jas onderweg was. Jas ontvangen maar vervolgens gaan ze stalken dat de factuur nog niet betaald is... laten we het maar niet hebben over de wettelijke betaaltermijn voor consumenten he.. Nooit meer dat ik hier iets zal bestellen of aanbevelen!

Snelle levering was het niet. Vrijdags voor 11 uur besteld, dinsdag in huis. Wel tevreden over geleverd pruduct.

Gewoon zeer tevreden

Snel ,correct .mooi werk

Super persoonlijke service , ook wanneer de automatisering het liet afweten

Top..afspraak simpel nagekomen, kwaliteit super

Snel en mooi uitgevoerd

Klantvriendelijk ,snel ,correct en mooie uitvoering

Totaal onbekwaam!

Na bestelling mail gekregen van Print2Day dat het ontwerp, gemaakt op hun website, niet bruikbaar was. Na herhaaldelijk over en weer mailen geen mogelijkheid om enig bruikbaar bestand te vinden. Dan maar voorgesteld om bestelling te annuleren. Gelukkig liep dat dan wel vlot. PS: ondertussen bij concurrent bestelling geplaatst. 5 minuten heeft het geduurd om bestelling te plaatsen en aangeleverd logo was perfect bruikbaar.

Geweldig en snel en goed.

Goede hulp bij het bestellen.

Goede service, snelle levering en gaan er meteen achteraan! De banner ziet er super goed uit. Kwaliteit/prijs verhouding uitstekend.

Zeer snelle levering en goede producten

Een drukkerij waarop je kan rekenen!

Goede service goed gelegen en goed in een pinch!

Uitstekende service en nazorg

Jassen besteld met bedrijfsnaam en binnen no-time geleverd. Kreeg helaas de verkeerde dan ik besteld had, maar geen nood; na 2 mailtjes een nieuwe order en de volgende dag de goede jassen binnen. En de verkeerde jassen? Die mocht ik houden! Topbedrijf met een dito service. Korte communicatie en snelle daden.

Hallo, Goed om te horen dat we het naar tevredenheid hebben kunnen oplossen. Het was ook wel een beetje dom om de verkeerde jas te sturen.................. Geniet van de jas(sen). Met vriendelijke groet, Team Print2Day

Levert veel te laat en neemt geen verantwoordelijkheid

Op dinsdagmiddag 50 poloshirts besteld voor de medewerkers van een festival dat op vrijdagavond begint. Op de website wordt reclame gemaakt: vandaag voor 11 uur geleverd, morgen in huis. Ik had de shirts dus donderdag mogen verwachten. Maandag zijn ze geleverd - toen was ons festival al afgelopen. Print2day legt de verantwoordelijkheid bij de transporteur en wil de geleden schade niet tegemoet komen. Terwijl dit een duidelijk geval is van "niet waarmaken wat je belooft". Dit gaat echt helemaal nergens over.

Ontgoocheld

Hallo, Nadat ik vorig jaar een vlag liet maken bij jullie , waar ik heel tevreden over ben, heb ik vorige week nog 1 besteld. Zelfde stof en afwerking gekozen. Gewoon ander ontwerp. De afhandeling was weer heel vlot en correct. En 2 dagen later was de vlag al geleverd. Daar ik dezelfde prijs (67,7€) had betaald als vorige keer dacht ik hetzelfde materiaal te ontvangen. Groot was dan ook m'n ontgoocheling als ik het pakket open deed. Was meer doorlatende stof, dit op zich was nog ok. Wat mij wel zeer tegenviel was de afwerking van de randen. Behalve de zijde om op te hangen (die mooi ingezoomd is) zijn de 3 andere zijdes niet ingezoomd. Ik vrees dan ook dat de vlag na enige tijd gewoon zal uitrafelen. Ik kan dus enkel besluiten dat ik voor dezelfde prijs een minder kwalitatieve vlag ontvangen heb. Mvg Filip Roland

Snelle en goeie service. En goeie opvolging bij problemen.

Geweldige same day service

Mijn go to voor same day service!

Meer dan geweldig!

Met spoed polo's nodig. De site was duidelijk en toch maakte ik een fout. Zeer behulpzame klantenservice. Vriendelijkheid ten top. Binnen 24 uur 14 mooi polo's binnen met een keurige bedrukking tegen een zeer scherpe prijs. Kwaliteit van de polo's ook heel goed. Maten komen prima overeen. Aanrader!

Hallo Marielle, Bedankt voor de complimenten!! Mvg. Team Print2Day

Goed op weg geholpen

Dit was een bijbestelling. Prima op weg geholpen door Jasper. Wel jammer dat je de oude order niet ziet en de mogelijkheid hebt om een reeds geconfigureerde artikel opnieuw kan bestellen, al dan wel of niet dezelfde maat. Die mogelijkheid geeft toch een betere verbinding met klanten, kunnen ze snel hun artikel bijbestellen maar dan in dezelfde of een andere maat. Denk er eens over ;-). maar voor de rest, snel, goed en mooie kwaliteit.

Hallo, Fijn om te horen dat je tevreden bent. We nemen de feedback mee om ons verder te verbeteren! Mvg. Team Print2Day

Goede en snelle service

Heel blij met het resultaat en er is fijn meegedacht bij het ontwerpen

Hallo, Goed om te horen dat je tevreden bent en dat wij je hebben kunnen helpen! Mvg. Team Print2Day

uitstekende service, goede prijs-kwaliteit verhouding.

zal de volgende keer weer bij jullie bestellen. zeer tevreden.

Hallo Harriet, Bedankt voor de complimenten! tot een volgend keer. Mvg. Team Print2Day

onwaarschijnlijk snel en goede kwaliteit van afdruk.

Maandagmiddag een zeil besteld met ringen en afdruk, dinsdagmiddag reeds geleverd, in België. Kan me niet voorstellen dat het nog sneller kan. Heel degelijke kwaliteit van afdruk, en ik kan het weten want zit zelf in de grafische sector. Absolute aanrader.

Hi Joost, Bedankt voor de complimenten! We doen er alles aan om dit niveau vast te houdem! Mvg. Team Print2Day

Snelle en correcte levering, goede kwaliteit/prijs

Voor onze camping op korte termijn shirts en hoodies besteld. Snel, betrouwbaar, goed en kwaliteit/prijs perfect Dank!

Hallo Jessica, Bedankt voor de mooie review. Veel plezier van de shirts en hoodies! Mvg. Team Print2Day

Goede service en zeer snelle levering

In tegenstelling tot andere bedrijven, kon ik bij Print2Day binnen 2 dagen een groot aantal bedrukte polo shirts bestellen. Shirts en bedrukking zijn van goede kwaliteit. Communicatie verliep vlekkeloos.

Goede interactie met proefdruk en opvolging, goede levertijd. Witte opdruk op zwart mag witter

Daar waar andere drukkers voor kleding +/- 5 werkdagen aanhouden voor levertijd zit Print2day op 1-2. Donderdag besteld, vrijdag proefdruk in de mail, zaterdag shirts in huis. De zwarte polo's zijn van goede kwaliteit. Wel vond ik de witte druk op zwarte polo niet superwit.

Snelle service voor een voordelige prijs

Vanwege enige tijdnood voor het bestellen van een spandoek, ben ik op zoek gegaan naar een bedrijf die snel kon drukken en verzenden. Ik kwam op deze pagina terecht, die beloofde binnen 24 uur gratis te leveren. Ik keek naar de prijs en dacht dat het haast niet moest kunnen voor deze prijs (bij vistaprint is het 3x zo duur), maar besloot het te proberen. In de ontwerp tool werd al aangegeven of de resolutie goed was. Ik heb het besteld en binnen 24 uur had ik een erg mooi PVC spandoek. Ik zal hier zeker weer bestellen en dit ook aanraden voor anderen.

Snelle service, goede kwaliteit

Ik ben hier uitstekend geholpen.

Hallo Rene, Bedankt voor de mooie review! Veel plezier van je bestelling. Mvg. Team Print2Day