Pluspunten

Alles

Niets

• Kennis & Vakmanschap

Hallo Benjamin, Bedankt voor de top review! Met vriendelijke groet, Team Print2Day

De persoon waarmee ik heb gechat heeft mij prima geholpen, alleen was het jammer dat het produkt toch een dag later als beloofd werd geleverd.. gelukkig is het door medewerking van de post allemaal in orde gekomen

• Kennis & Vakmanschap

Hallo Lisette, Bedankt voor de mooie review. Goed om te horen dat de post goed heeft meegewerkt met het bezorgen. We gaan uitzoeken hoe het kan dat de bestelling een dag te laat was. Met vriendelijke groet, Team Print2Day

Pluspunten

snel, klantvriendelijk, denkt mee, hoge kwaliteit: ten zeerste aan te bevelen.

• Kennis & Vakmanschap

Hallo Rishi, Bedankt voor de mooie review. We hopen je snel weer in onze webshop te zien. Met vriendelijke groet, Team Print2Day

Pluspunten

De website beloofde levering de volgende werkdag. De volgende ochtend ontdekte ik echter dat de levering pas op zaterdag zou zijn. Een telefoontje naar print2day regelde echter toch levering op dezelfde dag. Achteraf dus keurig geregeld.

• Kennis & Vakmanschap

Hallo Hubertus, Bedankt voor de mooie review en de feedback. De volgende keer moet de levering ook zonder telefoontje de volgende dag zijn. Met vriendelijke groet, Team Print2Day

• Betrouwbaarheid

Hallo Janet, Bedankt voor de mooie review. Graag horen we van je hoe we er een 10 van kunnen maken. Met vriendelijke groet, Team Print2Day

Pluspunten

Super snel geleverd, tot onze verbazing lag het bestelde de volgende dag in huis.

Ga zo door!!!

• Kennis & Vakmanschap

Hallo Fred, Bedankt voor de complimenten. Al onze producten worden de volgende dag geleverd! Met vriendelijke groet, Team Print2Day

Pluspunten

Alleen maar positieve punten over dit bedrijf! Ze hebben mooi vakwerk geleverd en het product zoals afgesproken snel geleverd. Het contact verliep ook soepel!

• Kennis & Vakmanschap

Hallo, Bedankt voor de mooie review. We gaan ervoor om iedereen dezelfde ervaring met ons te bieden. Met vriendelijke groet, Team Print2Day

Mogelijkheid bieden om ringen in vlaggen te plaatsen ipv koord of haken

• Kennis & Vakmanschap

Hallo Filip, Bedankt voor de complimenten en je feedback. We gaan kijken wat we voor je kunnen doen. Met vriendelijke groet, Team Print2Day

Pluspunten

Flexibel en behulpzaam

• Kennis & Vakmanschap

Hallo Perry, Bedankt voor de complimenten! Met vriendelijke groet, Team Print2Day

Pluspunten

Geweldig bedrijf! Toen ik met spoed vlaggen nodig had voor een evenement werden ze de volgende dag al geleverd! Hele mooie kwaliteit ook.

• Kennis & Vakmanschap

Hallo Anne, Bedankt voor de complimenten. Hopelijk was het evenement net zo'n succes als de vlaggen! Met vriendelijke groet, Team Print2Day

Hallo, Bedankt voor de mooie review. Met vriendelijke groet, Team Print2Day

• Afspraken nakomen

Hallo Ellen, Super bedankt voor de positieve review. We werken er hard aan om iedere klant zo tevreden te stellen. Met vriendelijke groet, Team Print2Day

Pluspunten

Ontzettend snelle levering.

• Kennis & Vakmanschap

Hallo Peter, Bedankt voor je mooie review. We gaan ons best doen om van de 9 een 10 te maken! Met vriendelijke groet, Team Print2Day

• Afspraken nakomen

Hallo, Bedankt voor de positieve review. We horen graag van je hoe we van een 8 een 10 kunnen maken. Met vriendelijke groet, Team Print2Day

Pluspunten

Zeer snelle service! Ook gemakkelijk en eerlijk contact over het te leveren product

Ga zo door!

• Kennis & Vakmanschap

Hallo Jeroen, Bedankt voor de complimenten. We gaan zeker zo door, en proberen ons nog verder te verbeteren. Met vriendelijke groet, Team Print2Day

Pluspunten

Prachtige kwaliteit! Geweldige service en afhandeling! Ik ga ze zeker nog meer foto’s tot poster laten vergroten:)!

• Kennis & Vakmanschap

Hallo Barbara, Bedankt voor de complimenten! We zien de volgende foto's graag komen. Met vriendelijke groet, Team Print2Day

Pluspunten

Alles klopt , per telefoon contact gehad alles werd duidelijk en netjes uitgelegd . Wilde eerst bij iemand anders bestellen, en bij de afronding zou het een week later zijn . Toen contact gezocht met print2day en idd volgende dag in huis .

Ga zo door !

• Kennis & Vakmanschap

Hallo Det, Bedankt voor je super review! Hopelijk zien we je snel weer terug. Met vriendelijke groet, Team Print2Day

Pluspunten

Super snelle levering en goede kwaliteit! Voor nog geen 20 euro hadden wij een waanzinnig spandoek voor mijn moeders 70ste verjaardag. De foto had een wat lage resolutie, maar op het spandoek zelf was dat niet te zien.

• Afspraken nakomen

Hallo Martine, Fijn om te horen dat het spandoek helemaal naar je wens is. Met vriendelijke groet, Team Print2Day

• Kennis & Vakmanschap

Hallo Dave, Bedankt voor de mooie review! Met vriendelijke groet, Team Print2Day

Pluspunten

Ik kan echt geen puntje kritiek geven. We waren wat onzeker omdat we last minute nog iets besteld hadden, maar geen reden toe. Snelle service, goede prijs en een goede begeleiding ivm ontwerp. Pas beginnen drukken na twee wijzigingen en onze goed voor druk. Een aanrader!

• Kennis & Vakmanschap

Hallo Tom. Goed om te horen dat je zo tevreden over ons bent. Hopelijk zien we je nog eens terug. Met vriendelijke groet, Team Print2Day

Pluspunten

Super snelle levering en kwalitatief goed! blij met de polo's die ik donderdag besteld had en vrijdag al geleverd kreeg.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

zeer goed begeleid tijdens het bestelproces. goede kwaliteit geleverd.

Pluspunten

Super snel geleverd en van goeie kwaliteit!

Gooiland 6 1948RC Beverwijk