afhankelijk wie je helpt veel kennis van zaken

EBR products is een zaak die geleid wordt door iemand die verstand heeft van race/mtb maar ook de producten en onderdelen mede door zijn eigen ervaring, niveau en passie Ze zijn zeer scherp geprijsd maar het kan zijn dat de bestelde producten , via de site, niet altijd de juiste kleurstelling aangeven

Prima spullen, snel geleverd en voordelig

Kleding gekocht in de sale. Nalini kleding: erg mooi materiaal en ontwerp. Helaas te klein. Daarna Craft: ook goed, iets minder mooi ontwerp (wat 'gewoner'). Alles volgende dag in huis.

Wel eerst passen voor de maat

Prima spullen en snel geleverd, voor de goedkoopste kijk ik eerst rond maar vaak kom ik weer bij Bakker terecht

Snelle en klantvriendelijk levering

Snel geleverd zoals altijd, een broek kunnen ruilen welke bijzonder snel binnen was. Echt top ! En die ervaring heb ik meerdere keren gehad.

Goede en snelle service

Goede, snelle en correcte service

Prima bestelling

Nieuwe fietsbanden nodig en bij Bakker waren ze in de aanbieding, de bestelling was vlot binnen (1 dag) en alles was netjes verpakt.

Heeft veel keuze mooie aanbiedingen ,alles naar wens goed bedrijf

Goede site, prijzen oké, levering snel

Goede en overzichtelijke site, zeer correcte afhandeling

Correct

Vlotte samenwerking , en goedkope prijs vh artikel die we hebben aangekocht!

Snelle levering van goede producten tegen scherpe prijs

Overzichtelijke website waarop gemakkelijk te zoeken en te bestellen is. Van de bestelde artikelen bleek er eentje niet op voorhand, hetgeen helder in de mail werd uitgelegd. Vervolgens alsnog binnen 2 dagen alles geleverd. Prima om hier je spullen te kopen.

Exclusieve voorraad

Bakker heeft altijd precies wat ik nodig heb, en dingen die op de grotere websites niet te vinden zijn

uitstekend

Goede en snelle levering, ondanks het niet voorradig zijn van één product en het ontbreken van een ander product

Snelle levering en antwoord op eventuele vragen. Tevens zijn de prijzen dik in orde.

Super zeer goede service

Was de goedkoopste van alle sites super bedankt

Uitstekende service! Snelle levering. Betrouwbare partner!

Mijn nummer één als het om fietsmaterialen gaat!

Simpel bestellen en foutloos en snel geleverd.

Snelle levering, duidelijke communicatie.

Artikelen via de site gekocht. Snel artikelen geleverd Heldere communicatie.

Cheap prices, easy to order and quick delivery.

Ordered a cycle trainer at around 2 in the morning and it was delivered a day later. Good prices and great service.

Correct en goede service

4 producten besteld, waarvan er 2 kleidngstukken te klein waren. Goede afhandeling van de 2 retour stukken.

Snelle levering, goede kwaliteit!

De website werkt goed en is overzichtelijk. Snelle levering en de shirts zijn v prima kwaliteit en pasvorm.

Fair prices, fast delivery

Prices of promition products are quite fair. Even international delivery goes quite fast. And shipment is affordable.

Top Service!

Super goed geholpen, iets wat niet voorradig was snel besteld zodat het toch op tijd binnen was!

Goede prijs en snelle levering.

Blij

Goede service. Bij fout door PostNL, netjes opgelost. Volgende zeker weer BakkerRacing

goede winkel....

Over Bakker Racing Products