Niets opAan te merken

Prima levering, en niets op De bestelling aan te merken

Great service !

I ordered a "GripGrab Aviator Cap Black "which was quickly delivered and gives me full statisfaction .

Snelle vlotte communicatie en levering!

Snelle leveringen en als het evt niet voorradig is krijg je een persoonlijk mail. Nette en goede service.

Hele goede ervaring met snelle levering tegen goede prijzen.

Na het bestellen alles bevestigd gekregen en een dag later geleverd.

Craft kousen voldoen aan de verwachting en snelle levering.

Mijn bestelde Craft kousen zijn ideaal om in de winter te fietsen.Goede kwaliteit .En de levering ging snel.Dus tevreden klant.

Snelle en correcte levering, niet duur geprijsd

Ook deze keer een vlotte en correcte levering

Zeer goede kwaliteit tegen scherpe prijzen!

Breed assortiment merken en snelle levering! Goed advies van klantenservice!

geen probleem duidelijk en netjes alles keurig binnen gekregen

Perfecte service, snel geleverd.

Wintersokken van Grib Grab. Geweldig product, heerlijk warme voeten tijdens het fietsen op koude dagen.

Goederen gekregen die ik niet verwacht had

De site is niet meer zo gebruiksvriendelijk als voorheen, inloggen lukt met niet op de iPad als op een Android toestel. Hierdoor loopt de bestelling vast en krijg ik bij een volgende poging de melding dat dit artikel niet voorradig is. Dan kies ik bij de lange broeken een artikel en en bij de winterhandschoenen een artikel. Om de goederen toch te krijgen moet ik me als nieuwe klant alle adres gegevens invullen om vervolgens een korte broek en herfsthandschoenen te ontvangen. De korte broek is van goede kwaliteit, dus besluit ik hem te houden, het terugsturen van de handschoenen kost geld, als ik dan toch opteer voor echte winterhandschoenen dan maak ik weer extra kosten. Heb dus besloten om alles te houden, maar blijf met een wrang gevoel achter...

Een keer pakket van een ander gehad per vergissing maar zeer netje opgelost

Prima prijs, goede service, snelle verzending

Niets op aan te merken dus!

Buiten verwachting goed

De Vision-35 wielset overstijgt mijn verwachtingen voor een set in deze prijsklasse. Strakke wieltjes, korte remweg en nog mooi ook. Bakker halveerde ook nog eens de prijs, alles zat er bij en het was er supersnel!

Product en ontvangst zeer goed .

Mijn bestelde socks van Craft voldoen aan mijn verwachtingen en de leveringstijd was snel.alles positief dus;

Duidelijke en overzichtelijke website,produkt was prima verpakt, En snel ontvangen. Bedankt.

Uitgebreid assortiment en snelle service

Ik heb precies gevonden wat ik zocht, perfecte overschoenen en warme sokken. Kunnen we in de winter doortrainen!

Snelle service!

Heb vaker iets besteld bij Bakker Racing. Altijd goeie spullen, snelle levering dus helemaal top!

Top producten, beste prijs, snelle levering

Alles top, producten zoals besteld, in de beste prijs, snel geleverd. Wat wil je meer?

snelle levering.kwalitatief mooie producten van GripGrab

Ik heb racing handschoenen,overschoenen en sokken cadeau gedaan. Ondanks de tabel meting van GripGrab zijn de handschoenen ietwat aan de krappe kant. Die moeten misschien geruild worden. Maar mijn zoon is zeer tevreden over de GripGrab producten.

Snelle levering topprodukten. Ger van Dam.

Had 6 gaats remschijven besteld, allen waren er geen boutjes bij geleverd, na een mailtje gestuurd te hebben kreeg ik geen reactie maar waren de boutjes een dag later alsnog nagestuurd.

Snelle levering, zonder poespas

Mijn bestelling was gemakkelijk gedaan en werd snel afgeleverd.

heel eg goed

Alles verliep lekker vlot product was top

Alles netjes optijd geleverd

Klantgerichte mailwisseling en prima levering.

Adequaat gereageerd op vraag en levering zoals beloofd.