Nemen geen retouren aan - denken niet mee

Product gekocht dat niet deugde, na een keer te hebben uitgeprobeerd (overschoenen). De overschoenen schoten tijdens het fietsen continue los, waardoor ze geen nut hebben. Bakker Racing doet geen enkele poging tot een oplossing en ziet het als mijn probleem. Na 3 weken stilte (en geduldig wachten) kreeg ik na het sturen van een reminder doodleuk: ''Probeer het aan vrienden te verkopen en koop een nieuw setje, wij kunnen deze niet terugnemen''.

Snelle en nette service

Pakketje was buiten hun schuld kwijtgeraakt bij de post. Snelle en nette mailwisseling en ze gingen er meteen achteraan. Paar dagen later werd er alweer een nieuw pakket met de bestelde artikelen bezorgd, zonder extra kosten. Dit is maximale service. Kom zeker terug!

Shimano schijfrem besteld, die helaas niet blijkt te passen bij de shifter die op mijn MTB zit. Een monteur van Bakker heeft vervolgens 2 keer contact gezocht met Shimano om uit te zoeken hoe dit op te lossen. Shimano had er geen oplossing voor. Bakker Racing wel! Super service, dank!

Mijn ervaring in een zin, kan in een woord: WAARDELOOS

De vele negatieve reviews op dit bedrijf zijn niet voor niets, ook ik heb niets dan slechte ervaringen met hen. Mijn laatste: na het aanschaffen (waarbij men zeer vlot was met allerlei adviezen) van een paar overschoenen, geeft men, nu blijkt dat deze enorm afgeven op mijn fietsschoenen niet thuis.... op elk mailtje wat ik hierover stuur krijg ik geen of pas weken later antwoord. Antwoorden waar men bij de aanschaf van spullen een stuk minder tijd voor nodig heeft. Maar de service is dus echt waardeloos. KOOP NOOIT IETS BIJ DIT WAARDELOZE KONT-BEDRIJF

Genaaid deel2

Na mijn 1ste recensie ontving ik telefoon van iemand binnen Bakker Racing die niks over de situatie wist. De persoon zeker van haar zaak betwistte mijn review en durfde rechtuit te zeggen dat alles wat ik schreef “niet waar” was. Na de reactie van Bakker Racing heb ik nog een mail ingestuurd met daarin mijn antwoord maar hier werd verder niks mee gedaan. Om dus terug te komen op de review. Ik ben bij aankoop van de fiets NOOIT in kennis gesteld omtrent het garantieprotocol van Wilier. Aan de telefoon werd mij gezegd “u heeft hier gewerkt dus dat moet u maar weten” terwijl ik magazijnmedewerker was en geen verkoper. Om dan terug te komen op de garantie, het klopt dat de garantie alleen telt voor de eerste eigenaar van de fiets, alleen daar draait het niet om! Zou ik de fiets dus niet verkocht hebben had ik een fiets zonder garantie, omdat ik nooit op de hoogte gebracht ben omtrent de procedure & dat is de taak van Bakker Racing als verkoper! Het wilt niet zeggen omdat ik er pas achter kom bij het verkopen van de fiets dat dit niet meer van belang is. Toen werd me aan de telefoon gezegd dat het mijn eigen schuld was dat de fiets dus geen garantie had. Nu vraag ik me alleen af waarom ik een fiets van +€6500 zou kopen om dan bewust geen garantie aan te vragen en zo mezelf het risico te laten lopen op onnodige extra kosten. Ik denk dat mijn argumenten zeer gegrond en duidelijk zijn en daarbij wil ik toevoegen dat deze review voor mij compleet los staat van het feit dat ik bij jullie gewerkt heb of niet. Tijdens het kopen van de fiets was ik een klant en ik ben als klant 2x GENAAID door Bakker Racing. Als elk ander bedrijf dat mij iets verkocht in deze prijscategorie iets verkoopt en dan zo’n trieste service geeft schrijf ik daarvoor inderdaad een review. De trieste service is dus gericht naar zowel mijn garantie alsook de fiets die dus volledig droog gemonteerd afgeleverd werd terwijl ook daar nog €200 afleverkosten voor betaald zijn.

Genaaid!

Ik heb bij Bakker een fiets twv +6500€ (Wilier Cento 10 Pro) gekocht. Na 1 week kraakte de fiets overal. Toen ik dit door mijn lokale fietsenwinkel liet nakijken bleek de fiets volledig droog gemonteerd (zadelpen, het stuur en diverse andere delen waren bij het opbouwen van de fiets droog gemonteerd). Hiervoor heeft dus de hele fiets opnieuw uit elkaar gemoeten en was ik dus opnieuw voor een fiets van een week oud 90€ (rekening aanwezig). Nu een half jaartje later wil ik de fiets verkopen wegens aanschaf van een nieuwe en ineens blijkt dus dat ik bij Wilier mijn garantie nooit geclaimd heb. Nu is me bij het aanschaffen van de fiets hier nooit iets over verteld door E. Bakker of een van de andere werknemers. Blijkbaar moet je dus binnen 10dagen na aanschaf de fiets met factuur aanmelden bij Wilier, om zo je garantie te claimen. Hiervan ben ik nooit in kennis gesteld en daarbij heeft de heer Bakker mijn garantie dus bewust ontnomen.

Beste Milan, Jammer om deze beoordeling te lezen als zijnde ex-medewerker van BakkerRacingProducts. We zijn thans met gegronde redenen uit elkaar gegaan en we hopen een aanpassing te zien in je beoordeling. Vooral gezien je op de hoogte bent van het feit dat bij verkoop van je Wilier je de garantie niet kan overdragen naar de tweede eigenaar. Met Sportieve Groet, Team BRP

drukte

het duurt allemaal wat langer dan normaal. Dus maar even meer geduld hebben (feestdagen drukte)

Beste Peter, Bedankt voor uw review. Zoals gecommuniceerd zijn wij ivm de feestdagen gesloten en dus niet telefonisch bereikbaar. Maandag zullen onze telefoonlijnen weer open staan. Wat uw bestelling betreft van 28-12, we hebben dit artikel online staan met een levertijd van 1-3 werkdagen. Deze is na uw bestelling direct besteld bij onze leverancier, ivm de feestdagen duurt de levering helaas iets langer dan u van ons gewend bent. We zullen uw artikel direct naar u versturen bij ontvangst van onze leverancier. Hopend u hiermee voldoende geïnformeerd en gerustgesteld te hebben, echter mochten er verdere vragen zijn horen we uiteraard graag van u! We wensen u een voorspoedig 2021! Met Sportieve Groet, Team BRP

Ondeskundig personeel, informatievoorziening en incomplete levering

Ik ben nu al dagen bezig met deze (web)winkel en ondanks mijn (herhaaldelijke) duidelijke uitleg met bijgaande foto’s wordt ik niet begrepen! De informatievoorziening op de productpagina van mijn bestelde wielset is misleidend. De geleverde wielset is incompleet terwijl de website van de fabrikant (en andere winkels) anders aangeven. Ik overweeg de hele kwestie voor te leggen aan consumentenprogramma’s.

Incomplete en slordige levering

Recent een wielset besteld. Verwarring op de productpagina door misleidende informatie. Op mijn mails wordt inconsequent gereageerd. Wielset is niet geleverd in originele doos van de fabrikant en zonder toebehoren, terwijl dit wel door andere winkels én de fabrikant wordt gespecificeerd. Dubieus. Ook al ziet de wielset er als nieuw uit is de verzendverpakking onprofessioneel en kwetsbaar. Één onderdeel wordt na toezegging verstuurd. Ik ben in afwachting, maar heb er wel voor de laatste keer besteld.

Beste Yiannos, Bedankt voor je beoordeling over onze website. Uitgebreid is via de mail besproken hoe deze verwarring voor u is ontstaan! We gaan ervan uit u inmiddels voldoende geïnformeerd te hebben, mocht u nog verdere vragen hebben horen we uiteraard graag van u! Met Sportieve Groet, Team BRP

Van diverse personen gehoord over bakker racing

Artikel besteld maar de staat van het artikel was ondermaats. Na diverse mailwisselingen met de klantenservice vindt Bakker Racing de kwaliteit acceptabel. Men kan toch niet instaan voor de kwaliteit van artikelen die in gesloten verpakkingen wordt aangeboden??? Helaas is het niet mogelijk om hier foto's van te plaatsen. Dat weerlegt alle discussie en mening vorming. Ook worden minder positieve reviews niet geplaatst. Men moet daar de klantenservice herhaaldelijk op wijzen.

Beste Ronald, Bedankt voor uw beoordeling. We hebben dit onderwerp inderdaad uitvoerig besproken via de mail. Nogmaals wil ik u graag mededelen dat we gebruikte artikelen helaas niet retour kunnen nemen, had u ons gecontacteerd alvorens de borstels te gebruiken hadden we u een nieuwe set aan kunnen bieden. Uit coulantie hebben we u een aanbod gedaan. We horen het uiteraard nog altijd graag als u hier gebruik van wenst te maken. Met Sportieve Groet, Team BRP

Snelle levering, goede prijs

Fietshandschoenen voor de winter gekocht. Snel geleverd en goedkoper dan elders

Uiterst tevreden

Ook mijn 2e racefiets gekocht bij Bakker Racing, eerlijke inruilprijs ontvangen en gehele afmontage naar wens uitgevoerd.

Snel geleverd en elders niet meer beschikbaar

Een replacement lens voor oakley besteld, snel geleverd en was elders niet meer beschikbaar. Handig!

Fijne webshop,snelle verzending

Ik heb hier al meerdere keren spullen gekocht. Alles is van goede kwaliteit en niet duur. Snelle verzending en prima service. Een aanrader.

Snel geleverd en goed materiaal

Scherp in prijs....niet gastvrij

Ik mis bij bakker her gevoel dat je klant bent. Veel wielrenners komen kijken...genieten van het aanblik aan fietsen....willen even zich in een speelgoedwinkel voelen. Bakker geeft je dat gevoel niet. Uitleg was matig...gaven me het gevoel geen tijd te hebben..... Heb fiets gekocht omdat ik er zelf genoeg verstand van heb.. De prijs was aantrekkelijk vandaar de aankoop

Snelle levering, produkt volgens verwachting

Ik bestelde op donderdag 8 oktober 2020 een Craft Verve Bibtight fietsbroek met C2 Pad. Een half uur later kreeg ik een mailtje met barcode van PostNL. Op vrijdag 9 oktober om 17:00 uur werd deze zending al bezorgd. De lange fietsbroek zit als gegoten en de Pad zit goed. Ik heb geen zadelpijn. Broek was niet super warm, maar was ook regenachtig weer met een temperatuur rond 10 graden. Wel tevreden over deze bestelling.

snelle service goed advies

Snelle levering van producten die besteld waren, goed extra advies

Snelle levering en tegen een goede prijs!!

Snelle levering en tegen een goede prijs!!

Fantastische prijs/kwaliteit verhouding met prima service

Ik ben gek op aanbiedingen en die vind ik regelmatig bij Bakker. Natuurlijk kan het niet altijd feest zijn, maar bij Bakker slaag ik altijd. En de service is zeer goed

Volgende dag in huis tegen een top prijs

snelle levering, fijn product

Het Produkt beviel prima en de service ook, goede communicatie, goede en zeer snelle levering, wat wil je nog meer

Snel en goed geleverd!

Zoals altijd is alles snel en goed geleverd. Ook een hele fijne klantenservice!

goede keus

goede service snelle levering

goed product en snel geleverd

goede leverancier met snelle levering en goede prijs