Uitermate tevreden

De bestelling betrof een Willier, die kon helaas niet eerder geleverd worden dan 12 dec. Na enige navraag was er een American Eagle [weliswaar een demo] die overtrof de verwachtingen!

Perfect !

Snel duidelijk en goede prijzen

concurrerende prijzen super uitlevering

Kan iedereen bakker racing aanbevelen. Prijzen en produkten zijn goed. En de afhandeling van de order was vlekkeloos!

Snelle levering en leuke aanbieding

Nieuwe racefiets schoenen gekocht, snelle levering en leuke aanbieding dus perfect!

Slecht

Snap weinig tot niets van de gebruiksaanwijzing die op het artikel staat.

Moest zelf achter mijn bestelling aan

Mijn bestelling bleef weg. Had wel een mail ontvangen dat een deel binnen 10 dgn geleverd zou worden daar bestelde niet voorradig was. Zelf gebeld waarom andere deel niet geleverd werd. Na 14 dgn nogmaals zelf gebeld en toen pas alle producten ontvangen. Jammer verder wel tevreden over de uit eindelijk geleverde producten

Altijd snelle en correcte levering

Ik heb al meerdere bestellingen gedaan. Altijd keurig op tijd. En bij misverstanden wordt het ook keurig opgelost zonder extra kosten

scherpe prijzen

Leuke aanbieding, eenvoudige bestelling, snelle levering...

Was de goedkoopste aanbieder van een ondershirt! Mooi meegenomen.

lamp besteld, volgende dag geleverd, werkt , niet te duur, wat wil je nog meer

lamp besteld, volgende dag geleverd, werkt , niet te duur, wat wil je nog meer

Goede prijs, prima producten!!

Snelle verzending na vergeten backorder

Bakker racing was enigste in NL die mijn fabric licht kon leveren. Lang in backorder gestaan. Na drie weken overtijd op gecommuniceerde datum toch maar eens gebeld. Vergeten te verzenden, artikel dag erna wel binnen.

Super product

Mijn ervaring is super

Na telefonisch contact bestelling gedaan, correct en snel afgehandeld

Tijdens telefonisch contact perfect geholpen, hierna bestelling gedaan via de site. Zeer snelle en correcte levering.

Goede sortering kwaliteitsspullen

Al meerdere keren besteld. Mooie spullen en scherp geprijsd. Levering prima in orde.

Goed, snel en een juiste prijs

Een juiste prijs voor een goed product. Snelle levering. Ik ben tevreden met het product, past goed op mijn stuur. Makkelijk in montage, mooie afwerking. Mijn fietscomputer past goed en staat mooi.

De website is overzichtelijk en maakt het bestellen gemakkelijk. Snelle levering van de bestelling. Aantrekkelijke prijzen.

Goede fietskleding en snelle levering

Keuze uit kwalitatief goede fietskleding voor mannen en vrouwen en het wordt ook snel geleverd. Prima service!

Waar zal ik beginnen..?

Aantal artikelen besteld, kreeg bericht 1 was niet meer op voorraad en niet meer te bestellen bij de leverancier, of ik een alternatief wilde bestellen? Gedaan, week niets gehoord. Mailtje er achteraan, weer week niets gehoord. Gevraagd of ik mijn geld terug kon krijgen, eindelijk reactie. Alternatief besteld, kreeg eindelijk de bestelling maar alternatief was verkeerd product geleverd. Wel retourlabel ontvangen. Na 32 dagen had ik mijn geld terug...

Snelle levering, scherpe prijzen!

Snelle levering, scherpe prijzen!

Waardeloos personeel

Volledig ongeïnteresseerde bediening in de winkel

Gemakkelijk te bestellen en zeer snelle verzending en levering

Snel en goed verpakt verzonden

Ik heb een Assis Trail bin short bij Bakker gekocht. Trouwens een fantastische bib voor op de Mtb!!

Goed, prijs naar kwaliteit

Spullen besteld, en zo ook snel geleverd