Goed, snel en een juiste prijs

Een juiste prijs voor een goed product. Snelle levering. Ik ben tevreden met het product, past goed op mijn stuur. Makkelijk in montage, mooie afwerking. Mijn fietscomputer past goed en staat mooi.

De website is overzichtelijk en maakt het bestellen gemakkelijk. Snelle levering van de bestelling. Aantrekkelijke prijzen.

Goede fietskleding en snelle levering

Keuze uit kwalitatief goede fietskleding voor mannen en vrouwen en het wordt ook snel geleverd. Prima service!

Waar zal ik beginnen..?

Aantal artikelen besteld, kreeg bericht 1 was niet meer op voorraad en niet meer te bestellen bij de leverancier, of ik een alternatief wilde bestellen? Gedaan, week niets gehoord. Mailtje er achteraan, weer week niets gehoord. Gevraagd of ik mijn geld terug kon krijgen, eindelijk reactie. Alternatief besteld, kreeg eindelijk de bestelling maar alternatief was verkeerd product geleverd. Wel retourlabel ontvangen. Na 32 dagen had ik mijn geld terug...

Snelle levering, scherpe prijzen!

Snelle levering, scherpe prijzen!

Waardeloos personeel

Volledig ongeïnteresseerde bediening in de winkel

Gemakkelijk te bestellen en zeer snelle verzending en levering

Snel en goed verpakt verzonden

Ik heb een Assis Trail bin short bij Bakker gekocht. Trouwens een fantastische bib voor op de Mtb!!

Goed, prijs naar kwaliteit

Spullen besteld, en zo ook snel geleverd

Onvolledige informatie

Pro’s: Goede prijzen en best wat keuze op de website. Cons: Bij het bestellen werd aangegeven dat het product op voorraad was. Na betaling kreeg ik een mail waarin levering werd uitgesteld wegens geen voorraad. Ik kreeg geen excuus maar wel de keuze tussen wachten of annuleren. Ik heb de order geannuleerd en kreeg geen reactie daarop. Wel kreeg ik vervolgens na een aantal dagen een verzendbevestiging. Dus geen annulering doorgevoerd. 1) Zeg niet dat iets op voorraad is terwijl dat niet zo is. 2) Reageer gewoon op mails. 3) Maak excuses als je een belofte niet waar kunt maken. Op basis hiervan beveel ik Bakker Racing niet aan.

Prima verhouding tussen kosten en geleverd product

Duidelijke website, goed te bestellen en snel geleverd.

Snelle levering, mooie aanbiedingen.

Snelle levering van racefietsonderdelen. Bakker Racing Products doet mooie aanbiedingen ! Keurige levering.

3 shirts besteld, maar 1 leverbaar

Ik heb 3 shirtjes besteld, krijg ik eerst een mail binnen, dat er 1 niet leverbaar is... oké kan gebeuren. Maar 2 dagen later krijg ik weer een mail, dat er nog een shirtje niet leverbaar is... Moet ik bellen met klantenservice, slechte service... krijg ik te horen; nee hebben we gewoon niet. Daarmee is t klaar... heel apart Ik bestel hier niet meer!

Bestelling correct en tijdig uitgevoerd.

Bestelling goed afgeleverd. Zelfs gebeld voor een artikel wat niet leverbaar was. Alternatief artikel alsnog met dezelfde bestelling geleverd

Goede hulp

Bestelde schoenen bleken toch niet leverbaar maar Bakker Racing kwam met een prima alternatief

Snel en goed verpakt

Prima dus, spullen zoals omschreven, snel in huis, prima prijs

Prima, snelle levering!

Goed verpakt, snel verzonden/geleverd, top!

Netjes, correct en snel

Mijn bestelling is netjes en correct afgehandeld. De bestelling was op tijd binnen en goed verpakt.

Wát snel

Ik heb woensdag n Fidlock Magnetic bidon besteld en had m donderdag al in huis. Gewéldig Mijn kleinzoon is er héél érg blij mee. TOP

PersoonlijkVakbekwaam

Gewoon een top winkel waar je goed geadviseerd en geholpen word.

Prima product range, goede prijs en snelle levering

Prima product range, goede prijs en snelle levering

Top, snelle service en goed contact als er vragen zijn

Goed bedrijf, waar je makkelijk mee kunt communiceren. Oplossingsgericht bij leveringsproblemen Tot nu toe zeer tevreden. Prijstechnisch zijn ze ook vaak interessant

Prima webshop met snelle levering en goede communicatie.

Dag na bestelling al geleverd. Goede sevice.

super snel en precies zoals besteld

zo moet een webshop zijn