Ze hebben veel keuze in het assortiment voor een goede prijs

Niet tevreden

Niet tevreden met de aankoop, geen snelle reactie op de mail.Hoe moeilijk kan het zijn.!!!!!

Goede service geen klachten

Snelle levering goed product

Scherpe prijs, snel geleverd!

Mijn 1e bestelling bij Bakker, bestelling na 1 dag geleverd! Prijzen waren scherp en levering onbeschadigd!

Helaas slechtere ervaring dan gewend

Pakketje was helaas niet geleverd en retour gestuurd. Ruim een week later moeten bellen wat de status was, ik had namelijk wel betaald. Toen is het pakketje alsnog opgestuurd. Zonder mijn belletje had dit waarschijnlijk nog langer geduurd.

Onjuiste en onvolledige levering en geen reactie webwinkel

Onbetrouwbare webwinkel. Na twee beleefde emails gestuurd te hebben over een onjuiste en onvolledige levering rest mij niets anders om aangifte te doen van internetoplichting jegens de webwinkel en de bestuurders van Bakker Racing Products. Dat dit soort winkels nog bestaan is echt een wonder.

Waanzinnig snel en scherp geprijst

Hele goed ervaring met de snelle levering. De prijzen zijn ook superscherp. Top!

Goede service. Geen duik gedrag bij problemen. Top!

Goede service. Geen duik gedrag bij problemen. Top!

Snelle bezorging van een product tegen een aantrekkelijke prijs.

De ontvangen fietsstandaard voldeed aan mijn verwachtingen: geschikt voor iedere fiets, makkelijk verplaatsbaar en stevig.

Bestelling incompleet geleverd

Bij levering remset ontbrak borgmoer. Onbegrijpelijk als je het gewoon in elkaar laat zitten.

Snelle, goede service

Was een gebruikt artikel

Het artikel was incompleet en gebruikt, heb ook geen antwoord gekregen op mijn mail met deze klacht Ik bestel in ieder geval nooit meer

Goede en juiste bestelling en dito communnicatie en levering,

Zie hierboven

Vandaag besteld morgen thuis.

Supersnel, nauwkeurig en voorkomend.

Supersnel, nauwkeurig en voorkomend.

Spirgrips gekocht

Uitstekend product. Niet direct leverbaar maar werd hierover tijdig geïnformeerd en zelfs gevraagd of ik wilde wachten op latere levering of geld terug. Natuurlijk gewacht en levering was sneller dan verwacht.

Top service!!

Ik heb vaker spullen besteld bij Bakker Racing en altijd zijn de spullen op tijd binnen.

Het bestelde voldoet volledig aan de verwachtingen.

Snelle levering. Prima kwaliteit.

Gemakkelijk besteld, supersnel geleverd

Het was eenvoudig en snel om te bestellen en daarna heel snel in huis

Ze doen alles voor de klant

Ook al gaat niet alles volgens de planning door Corona. Ze doen hun best om een oplossing te vinden. Goede service!!

Snelle levering en uitstekende informatie updates

Aan te bevelen! Snel en kwaliteit

Tevreden met het product.

De eerste keer iets besteld, dus mijn ervaring is tot nu toe goed.

Normaal prima winkel nu helaas een slechte ervaring.

Laatst iets besteld en dat was niet goed. Er stond een duidelijk plaatje op de website maar ik kreeg een ander product en de dame die ik had gesproken vond dat ik niet teveel waarde moest hechten aan de plaatjes. Ik vond van wel en zei vond dat een beetje raar en ging daar tegenin en toen was het een soort van welles nietes verhaal aan het worden wat niet echt prettig was en ik mij als klant niet correct behandeld voelde.

prima & snel

na 24 uur nieuwe banden in huis