Spullen snel ontvangen, duidelijke verwerking van de order.

Alle verwachtingen waar gemaakt!

prima, in 1 woord kan ook

levertijden volgens afspraak, prijs-kwaliteit ok. 1 ding t.a.v. de website. Bij sommige artikelen verschijnt niet de optie je winkelwagen er mee te vullen terwijl wel vermeld staat: op voorraad. Ook geen info over toekomstige beschikbaarheid o.i.d. Kan beter

Fietsbanden besteld laat in de avond, één dag later bezorgd. Goed verpakt, geen klachten. Prima.

De onderdelen kwamen sneller dan verwacht. Altijd plezierig. Netjes verpakt en correct afgeleverd. Voor herhaling vatbaar.

Afhandeling/service kan beter

Aantal producten besteld waarbij één product verkeerd was geleverd, melding van gemaakt via de mail maar dan krijg je geen reactie. Je moet dan na een paar dagen helaas zelf bellen. Uiteindelijk wel retourlabel gehad en het verkeerde product terug gestuurd. Alleen nu weer wachten op het juiste product (zal wel weer moeten bellen na een paar dagen). Wat meer communicatie schept ook meer duidelijkheid en begrip.

Snelle levering, maar heb het idee dat het product al eerder gebruikt is geweest

De levering was al de volgende dag, dus dat is top. Echter de grote borstel uit de bestelde Muc Off Ultimate Bicycle Kit was duidelijk al gebruikt en dat vind ik slordig.

gewoon goed

Wat word besteld word geleverd.

Gewoon prima!

Hetgeen je besteld wordt geleverd.

Order was smooth.

One of the flavors of energy gel i ordered wasn't available, so they called by phone and discussed a replacement. Order was then filled and sent as discussed.

Prima prijs/kwaliteit

Snelle levering en een aanvaardbare prijsgrens van gratis verzenden (€20). Verder goede prijzen. Ik zou hier weer bestellen

Goed geprijsd en een snelle levering!

Altijd scherp geprijsd en de volgende dag verzonden.

Snelle levering van topproduct

Gelukkig was hier nog de SKS Rennkompressor met messing kop te koop. Die zonder extra kosten werd verzonden. Kon hem de volgende dag al in gebruik nemen. Topservice!

Mooi aanbod en leuke aanbiedingen

Fijne webshop met ruim en mooi aanbod

Geen aftersales

Erg teleurgesteld in Bakker Racing. Levering en prijzen zijn prima, maar zodra er iets aan het product mankeert lijken ze niet te bestaan. Zo ook in mijn geval. Nieuw product, met helaas een fabricagefout. Bakker gevraagd voor garantie, maar er wordt simpelweg niet gereageerd. Doodse stilte. Zonde!

Afspraken worden nagekomen

Een drietal keren een flinke bestelling gedaan en alledrie de keren prima geholpen. Snelle levering waarbij altijd meegedacht wordt.

meerdere zaken besteld de bestelde schoenen waren niet leverbaar. Uiteindelijk betere schoenen kunnen uitzoeken voor hetzelfde bedrag. Gewoon prima Service!

Altijd snelle en duidelijke service van zowel online als in de winkel

Uitstekend assortiment

Ik was op zoek naar moeilijk verkrijgbare spatborden. Bij Bakker werd ik goed geholpen en kreeg ik ook netjes een email om uit te leggen waarom het iets langer duurde.

Helaas

Snelle levering en duidelijke overdracht en communicatie Maar de horloge was stuk bij aflevering, dit is een garmin fenix 6. Erg jammer, we hopen dat deze omgeruild wordt voor een echt nieuwe die het goed doet. Wel een snelle reactie tot nu toe met het retour beleid, hopen dat dit zo blijft!

Beste Steve, Bedankt voor je review, helaas verkopen wij geen Garmin horloges. Dus het lijkt erop dat je deze horloge bij een andere webshop hebt aangekocht! mvg Team Bakker Racing

Goed geregeld binnen de andere dag binnen.

Overzichtelijke website, makkelijk online bestellen en indien nodig toch persoonlijk contact !

Ik heb in de ochtend een bestelling geplaatst voor een niet in voorraad zijnde artikel. Binnen twee dagen geleverd.

Goed geregeld

Na niet te leveren item goed alternatief aangeboden

Goede service!

Mijn gekozen product was niet voorradig maar ze hebben voor een mooi alternatief gezorgd!

Waardeloos

Waardeloos. Bestelling is 2 weken geleden geplaatst, maar nog steeds niks binnen. Mailen en bellen heeft geen zin, nergens wordt op gereageerd. Ik bestel echt NOOIT MEER iets bij deze webshop.

Pannenweg 430432

6031RK Nederweert