Prima maat, service en prijs

Prima maat, service en prijs

Snel geleverd. Top!

Zat te strak om me hand heen heb blaren daardoor gekregen

Veelste strak om me hand heen deed heel veel pijn om me hand heb ook blaren ik kan helaas niet ruilen naar L

Goedemiddag Youssef, Wat vervelend om te horen dat de maat niet juist is. Ik heb u een mail gestuurd met een link, via deze weg kunt u de handschoen kosteloos retour sturen naar ons. Zodra wij deze mogen ontvangen zullen wij de gewenste maat kosteloos naar u terug sturen. Ik hoop dat u zo geholpen zult zijn. Ik hoor graag van u!

Geweldige service

Het product wat ik gekocht had kreeg ik kapot geleverd. Contact opgenomen met NRG fitness, foto's gemaild,kreeg meteen n nieuw product. Super service.

Heb de mma handschoenen besteld, binnen notime ontvangen. Goede prijs voor goed spul, en snelle levering.

Ben erg tevreden met nrg fitness... ik had een paar pads besteld die waren gescheurd binnen 2 weken en ze hebben gelijk nieuwe opgestuurd. Super blij... ik raad zeker mensen aan om bij nrg te bestellen. Hele goeie service!!

Goedemiddag Murat, Jammer om te horen dat het product niet naar verwachting presteert. Elkaar telefonisch gesproken, wij hebben een nieuw product kosteloos naar u toegestuurd. Naar verwachting zal u deze vandaag ontvangen. Ik hoop dat u zo geholpen zult zijn en dit probleem zich niet meer in de toekomst zal voordoen.

Snel en deskundih

Had verkeerd artikel besteld, werd door klantenservice prettig geholpen en kon gewoon ruilen

Top producten en top service!

Bestellen prima, snelle levering

Goed geregeld

top service

op tijd geleverd

Prima..!!!

Ruime keuze en aantrekkelijk geprijsd, bovendien super snel geleverd.!

Eindelijk een XL die ook zo groot is!

Heb al meerdere handschoenen gehad en/of gepast....te klein. En deze voldoet niet alleen qua maatvoering aan de eis maar het systeem om ze weer uit te trekken is perfect! Geen gewurm en gedoe niet stuk voor stuk je vingers lostrekken! Zeer goed

Kwaliteit snelle levering

slechte chinese kwaliteit, kortom troep

powerhooks slecht gesoldeerd met scherpe kanten; was zogenaamd westers merk, maar goegkope alibaba troep; zat nog in de chinese verpakking zonder merk! telefonisch onbereikbaar!

Goedemiddag Herman, Wat vervelend om te horen dat u niet tevreden bent met de bestelde producten. U bent altijd in de mogelijkheid om deze kosteloos retour te sturen, wij zullen dan het volledige bedrag naar u overmaken. Uiteraard willen wij helpen met het zoeken naar een product dat wel aan uw verwachting voldoet. Wij zijn iedere werkdag bereikbaar tussen 9.00 en 17.00 op +31 165 51 26 03 Wij helpen u graag!

Goed en duidelijk geholpen per telefoon

Binnen een dag!

Sportartikel gezocht: je wilt natuurlijk snel beginnen met de fitness. U begrijpt dat, wat de motivatie zeer zeker verhoogd. Nou zal ik mijn partner vanavond direct de bank op sturen; de fitness bank wel te verstaan: want de andere bank zien wij nu hopelijk pas ná onze sportieve fitness apparatuur van u benut te hebben! Met sportieve groet, Mirjam Stuurvrouw

Product werd snel verzonden en was als geadverteerd.

Ben blij met mijn bestelling

Aardig snel ontvangen. Zou er zo weer bestellen.

Uitstekende service, echter slechte levering

Alles goed verpakt, echter transporteer wilde niet bij de deur afleveren. Moest de fiets naar de woning slepen.

ik heb hem net ik kan nu niet een oordeel velgen

het werk goed maar te kort om mijn mening te geven moet wel 4 wekken tussen zitten.

Oke

Snel opsturen

Ze begrepen mijn vraag en stuurden het juiste artikel

Maar het paste niet, heb de frame aangepast, heb een vijl gepakt en met twee ringen opgevuld en het loopt als een tiet.

Goede service, erg klantvriendelijk

Ondanks de bezorging perikelen van DHL toch uitstekend geholpen.