Super Service, schnelle Lieferung , guter Preis!!

ein begeisterter Kunde sagt Danke!!

correcte én snelle levering

correcte én snelle levering

Snel en goed geleverd

Fijn dat er ook onderdelen van fitness apparatuur te koop zijn die verder lastig te krijgen zijn.

Uitstekende service en goed contact

Het persoonlijk contact was prettig en de levering was snel. Mooi product, scherpe prijs

Product is ok maar levering via DHL was nachtmerrie

Het product is ok en ben blij dat er geen schade was. DHL heeft letterlijk de hometrainer in onze voortuin gegooid in de planten zonder een handtekening te vragen die nodig was. Als je bij NRG besteld vraag dan om niet te leveren via DHL. Dan zou ik 5 sterren geven.

Snelle levering en duidelijke communicatie

Online een bestelling gedaan bij NRG Fitness. Duidelijke mails ontvangen met de bestelgegevens en leveringsgegevens. Geleverd via DHL volgens de afspraak op de datum en tijdvak zoals aangegeven. Hier kunnen sommige webwinkels een voorbeeld aan nemen.

Snelle Afhandeling

Binnen 48 uur thuis geleverd. De verpakking was ook in goede staat. Machine zelf good quality!!!!

Perfect cooperstion

Good contact, fast delivery, everything was perfect

Erg hulpvaardig en snel

Snelle reactie en verzending!

alles super

Hallo, super schnelle Lieferung und habe die Ware auch erhalten. Ging alles super fix würde wieder hier einkaufen echt top.

Goed geholpen door Bjorn!

Goede keuze van materialen en prima en snelle levering

Contact over bestelling prima!

Duidelijke website: bestelprocedure verliep zeer vlot. Goede home trainer tegen scherpe prijs

Vriendelijke, ervaren, goede service!

Vriendelijke, ervaren, goede service!

Prima club, jammer van DHL

Accuraat in afhandeling, uitstekend in de aanbieding voor een fitness apparaat. Jammer dat DHL er tot nu toe 3 dagen over doet om de spullen af te leveren. (adres niet gelocaliseerd. Er komen op mijn adres zeker 3 koeriers per dag)

Razendsnel

Topproduct, supersnelle levering.

Meedenken en service... geweldig

Roeimachine had een mankement en het ging nu om lagers. Ik wilde nu graag na zoveel jaar een nieuwe. Uitgelegd wat het gebruik is van de roeimachine. Zo op een roeimachine uitgekomen die perfect voldoet aan de wens. Als regelmatige klant, werd de roeimachine door NRG in elkaar gezet en zo afgeleverd. Op zijn plaats uitpakken en roeien. Deze roeimachine is veel soepeler en stiller. Top roeimachine en de service echt mens gericht....

Very smooth process

The order was delivered in just 2 working days and everything went smoothly.

Voorbeeldig service!

M6 servo motor besteld. Zeer voordelig geprijsd, en dezelfde dag verzonden waardoor ik de volgende dag weer op de Bowflex kon! Geweldig gedaan NRG Team!

Prima Ervaring

Prima Ervaring met NRG fitness BV

Heel snel geleverd onderdeel van fitnessapparaat en via de mail filmpje ontvangen met uitleg over installatie. Het is gelukt!!!

Er was mis gegaan het werd gelijk opgepakt

Wij hadden wat besteld en we hebben een ding geleverd Een mailtje d’r achteraan en we zolder Post steunen nieuw opgestuurd

Super firma !!!!!

Bestelling ging vlot , levering ging snel , contact voor omwisseling ging ook vlot en geen extra kosten!!!!

Alles verliep goed

Duidelijke handels wijze .

Heel correcte en vriendelijke service

Nadat ik de nodige info kreeg en het toestel wou kopen, werd alles geregeld en heel snel zoals afgesproken geleverd.

Westelijke Havendijk 19

4703RA Roosendaal