Fantastische service en help na levering

Fiets is gewoon prachtig. Wel eventjes zoeken hoe alles werkt maar gelukkig beetje hulp gekregen van de leverancier. ewoon zeer goed.

Supersnel!

Degelijk verpakt, supersnelle levering!!

SuperSnelle service/levering, zonder extra verzendkosten - prima product 🥊 -

1e keer iets besteld, maar (direct) al super tevreden over levering en product !! 👍🏻🥊

Prima service en materiaal

Zeer snelle levering, prima product voor een prima prijs.

Eerste kennismaking met NRG, snelle levering, goede communicatie ivm retournering product. Kortom voor herhaling vatbaar!

Gewoon goed

Bestelgemak en snelle levering

Excellent service

Fast delivery, top products.

Nuttig apparaat

Apparaat lijkt me heel geschikt om weer wat spierkracht in de benen te krijgen.

Buitengewoon servicegericht

Na wat speurwerk op het net, eindelijk een apparaat gevonden naar wens, echter stond dit apparaat op een andere website goedkoper aangeboden. Een belletje naar NRG fitness, resulteerde in een prachtige korting, niet alleen voor het specifieke apparaat, maar op alles wat ik wilde bestellen. Dat noem ik nou service! Daarnaast ook een bijzonder uitgebreid aanbod. Inmiddels vol enthousiasme aan de slag met alles en kwaliteit is perfect!

Prima.

Twee Dumbells besteld, zeer goede kwaliteit en snel geleverd.

Vriendelijk, meedenkend en oplossend !

Het bankje van mijn al wat oudere body solid multi-gym was kapot gegaan bij de lasnaden. Na het een en ander doorgemaild te hebben heb ik snel al een reactie gekregen dat het bankje binnen was en dat ik wegens coulance alleen de verzendkosten hoeft te betalen. Prima service!

Perfecte en supersnelle klantenservice, vlotte afhandeling en verzending.

Tot twee keer toe een vraag gesteld aan de klantenservice. Twee keer binnen een half uur een (passende) reactie. Mijn bestelling was 10 minuten voor de grens van 'vandaag besteld, morgen bezorgd', maar werd evengoed nog meegenomen. arketing wordt wel omschreven als 'het verkrijgen én behouden van klanten' en dat hebben ze hier uitstekend begrepen. Niets dan lof.

Super snel en prima materiaal

Heel goede service. Vriendelijk personeel. het materiaal is zeker zijn geld waard!

Prima verzorgd.

Prima bedrijf, denken met de klant mee. Contact verloopt netjes en snel. Afhandeling gaat ook prima.

Goede service, makkelijk in elkaar te zetten.

Super!!

prettig!!

Perfecte service

Na een klein mankement aan mijn aankoop perfect op gepakt en afgehandeld super service

Goed product + snelle levering

Goed, bezorging kan beter

Op NRG zelf helemaal niets aan te merken, goede producten tegen redelijke prijzen. Echter helaas wordt er gebruik gemaakt van DHL voor de bezorging, een in mijn ervaringen nogal onbetrouwbare partner als het gaat om op tijd leveren. Zondag besteld met levering op dinsdag. Dinsdag helaas voor niets thuis gebleven, 5 minuten voor einde bezorgtijd, melding op de app dat ze me gemist zouden hebben, dit terwijl ik er dus speciaal voor thuis was gebleven, nieuwe bezorging zou woensdag plaats vinden... woensdag dan... een herhaling van de dag ervoor... 5 minuten voor einde bezorgtijd een melding op de app dat ze me gemist hadden, terwijl ik ook deze keer speciaal ervoor was thuis gebleven. Uiteindelijk heb ik de bestelling donderdag in de avond ontvangen, met dus drie dagen verplicht thuis blijven om de bestelling te ontvangen.

Doen wat ze beloven

Zonder problemen en doen wat ze beloven

Klantvriendelijk

Artikelen besteld en de volgende dag geleverd zoals vermeld bij bestelling.

Ik heb vaker een order bij NRG fitness geplaatst en ben zeer tevreden over dit bedrijf. NRG fitness levert snel en op de toegezegde datum. Indien je de helpdesk nodig hebt, helpt deze je goed. Aan een eventueel probleem wordt de gepaste aandacht besteed, om het zo goed als mogelijk te verhelpen.

Alles correct afgehandeld

Zeer goede service

Mijn max trainer was kapot, bleek een gebroken kabeltje. 1 mail met foto was voldoende, de volgende dag stond dhl met een nieuwe kabel op de stoep. Helemaal voor niets! Men is kundig, ze weten gelijk waar je het over hebt en lossen je probleem op. Echt een dikke 10!

Snelle levering en goede communicatie!

Via Beslist.nl kwam ik uit bij NRG fitness en heb toen ook via Beslist.nl de bestelling geplaatst. Dit verliep prima. Omdat ik nog een vraag had over de bestelling heb ik mijn vraag via de site van NRG ingediend. Al heel snel kreeg ik daar een goede en duidelijke reactie op. Het bestelde product is de volgende dag geleverd, via DHL. Alles prima in orde. Later nog een vraag gesteld via de website en ook nu weer heel snel een prima reactie! Dus top!