Outstanding service and product quality

In my life, I have never known such a logistics. Ordered on Friday, received on Saturday. The service is exceptional and flawless. I will not hesitate to recommend other products. The dumbbells I ordered were carefully delivered and its of the ultimate quality. A big thank you for the seriousness to Mr Van Overveld,

Goede prijs/kwaliteitverhouding en snelle levering

Besteld product was vlot binnen en voldeed aan de verwachtingen!

Top geregeld en snelle service

Snel antwoord, snelle service en vriendelijke klantenservice!

Uitermate slechte service!

Ik heb medio november 2020 een Schwinn IC9 gekocht. Deze is na 5 maanden mankementen gaan tonen in zijn trapas. Via de website waar ik hem had gekocht ben ik doorverwezen voor service naar NRG, die de importeur is van het merk Schwinn. Ben nu al 3 maanden bezig om het mankement op te lossen. De service reageert uitermate langzaam, reactietijd van bijna 6 werkdagen per verstuurt bericht vanuit NRG! Ben al 3/4 weken bezig met het zorgen dat er een monteur langskomt nog steeds geen duidelijkheid! Service uitermate slecht!

Beste Joost, Wat vervelend om te horen dat u de service als slecht ervaren heeft. Kunt u aangeven wat de reden hiervan is? In ons systeem zie ik dat er 18 juni nieuwe onderdelen geleverd zijn. . Ook zie ik dat er 16 juli een monteur langs is geweest die de fiets gerepareerd heeft door middel van het aandraaien van de rechter crank. Voor deze reparatie hebben vanwege de grote drukte op dit moment de onderdelen wat langer op zich laten wachten dan gebruikelijk. Excuses voor het ongemak, hopelijk fietst u er alweer lekker op los. Met vriendelijke groeten, Team NRG

Binnen een dag gelever, scherpe prijs

Goed geslaagd voor een powerbag. Product goed verpakt, netjes in orde. En binnen de verwachte tijd geleverd

Uitstekende materialen en levering

Ik heb een bokszak van 100cm x 30cm en een muursteun 90cm besteld. Gewoon geweldig en ben dik tevreden.

Prima product met goede prijskwaliteit verhouding!

Voldoet aan mijn verwachtingen voor pilates oefeningen

Prima over gans de lijn

Perfecte afspraken alsook de leveringstijd.De aangekochte voldoet volledig aan de verwachtingen.

Deskundig advies en snel geleverd.

Wilde een bokshelm bestellen, maar kwam niet uit met de maat. Gebeld en wed keurig geholpen. Bestelling was zeer snel geleverd.

Goed en snel geleverd

Goed zaken mee te doen

Snelle levering Goede kwaliteit

Slechte kwaliteit

Het product is slecht er staat leer maar is het niet

Goedemiddag Meneer Jellema, Bedankt voor uw bericht! Afgelopen week hebben wij elkaar meerdere keren telefonisch gesproken over uw bestelling. Het door u bestelde product is gemaakt van Maya Hide leder, dit is een hoogwaardig imitatie leer en wordt vaak gebruikt voor bokszakken. Jammer genoeg kon dit niet aan uw verwachting voldoen en heeft u besloten het product te retourneren. Wij hebben vervolgens het product geheel gratis opgehaald en het volledige bedrag naar u overgemaakt. Wij hopen dat u tevreden bent over onze service en wellicht in de toekomst van dienst te kunnen zijn.

Super service toestel werkt goed.

Toestel werkt goed makkelijk te verplaatsen.

Betrokken

Behulpzaam en betrokken

Snel geleverd exact wat besteld was

snel geleverd

En bijzonder goed geinformeerd over de status van de order en levering!

Top service en super snelle levering!

Snelle service! Nette levering :)

Service-afdeling zegt toe, doet niets

Inmiddels 6 weken een kapotte bowfkex-trainer., royaal binnen de garantietermijn. Via leverancier verwezen naar de distributeur, NRG. Materiaal is in huis, “er zal spoedig contact opgenomen worden” en “vandaag wordt u gebeld” “materiaal is in huis, de monteur belt spoedig” enz, enz, enz. Er gebeurt echter al zes weken niets! Waardeloos

Beste Gerrit, Ten eerste onze excuses voor het ongemak. De monteur heeft meerdere malen contact met u proberen op te nemen en heeft geen gehoor gekregen. Dit kwam doordat hij het verkeerde telefoonnummer had. Nadat wij hiervan op de hoogte waren hebben wij direct actie ondernomen. De volgende dag is er direct een monteur langs geweest om het probleem te verhelpen. Volgens de monteur is het probleem nu verholpen en werkt de Bowflex maxtrainer weer naar behoren. Mocht er in de toekomst er een probleem zich voordoen, dan horen wij het graag!

Het qas niet het product dat ik dacht, maar dat was geen probleem om terug te sturen. Geld stond binnen een paar dagen terug op de rekening.

Goede communicatie, snelle levering.

Prima prijs/kwaliteitsverhouding. Snel geleverd. Helaas verkeerde maat maar wel gratis bezorgd en retour. Wellicht handig om een maattabel te vermelden bij de kniebeschermers zodat een retourzending voorkomen kan worden?

Goede snelle service

Had mijn mailadres achtergelaten voor een herinnering wanneer een bepaald artikel weer op voorraad is. Nou is mijn ervaring bij andere verkoopsites; je hoort nooit meer wat. Maar bij deze site direct een mail dat het betreffende artikel op voorraad was. Besteld en volgende dag in huis. TOP!!! Zo hoort dat....

Perfect!!

Top ervaring

Goed materiaal met een snelle levering

Alles wat je ervan hoopt.

Prima product, erg snel levering

Goede prijs kwaliteit verhouding

Weet alleen niet of het in de wasmachine kan / mag