Correct en zeer snel

Goed en snel.

Het product, was snel besteld, en binnen twee dagen keurig ingepakt ontvangen, het product voldoet helemaal aan de verwachting.

Snelle levering, degelijke roeitrainer. Duidelijke montage instructie(alleen was re handvat verwisseld met het rechter, maar daar kom je snel genoeg zelf achter)

Zeer correct opgelost, voor een probleem wat niet eens door NRG was veroorzaakt

Klantgericht bedrijf, waar snel en correct naar oplossingen wordt gezocht

Snel, duidelijk en conform afspraken.

Uitstekende foam roller

Bestelling en levering verliepen heel vlot. Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding. Warm aanbevolen!

Snelle, vriendelijke service

Snel geleverd, product doet waarvoor hij bedoelt is.

Snelle probleemloze levering levering

Dinsdagavond besteld en donderdagochtend pakketje in huis. Nette en duidelijke communicatie via mail over status van de bestelling en aflevertijd.

top ik zal nog bij jullie bestellen hartelijk dank!

heel vlug, goede kwaliteit super service!

goede keus

duidelijk site en snel geleverd

Snel!

Artikel in het weekend besteld, ontvang gelijk een bevestiging, daarna ligt het in de handen van de bezorgdienst. (Dhl).

Snelle levering goed product

Snelle levering goed product

Goede product

Mijn binnenhandschoenen zijn binnen en ben erg tevreden mee. Bedankt voor het adviseren vsn het Product.

Snel en concreet

Gewoon goed

Precies wat ik ervan verwacht. Ik had voor mijn bestelling gevraagd of het mogelijk zou zijn te retourneren in het geval de maat niet bleek te passen. Dat was geen probleem. Er werd snel en vriendelijk gereageerd, en het product is ook naar wens.

Accurate dienst

Goede eerlijke prijs

Goed product, snel geleverd.

Mooie, stevige en toch soepele mma-handschoenen, die hier voor krav maga gebruikt worden. Duidelijke maattabel, waardoor de juiste maat makkelijk gekozen kan worden.

Perfecte ervaring

Makkelijk te bestellen en snel geleverd

Super!!

Goede producten en heel belangrijk... enorm snelle levering.

Snel antwoord en handelen

Supersnelle levering!

xxx

Excellent Customer Service

I ordered a few items & unfortunately they sent me the wrong size in one of the items but the customer service agent was really apologetic & sorted the problem very quickly. Will definitely use again!

Loopband op 1.5-week weer gerepareerd, hele bekwame & behulpzame hersteller !!

doordat ik plots (per vergissing) de security key v. m'n (Schwinn) loopband had uitgetrokken, werkte m'n loopband niet meer. Ik emailde FittnessKing hierover en kreeg nog dezelfde dag antwoord (op hun sluitdag nog wel !). 2dagen later lag het te herstellen/vervangen stuk al in mijn brievenbus, wat een week later door een zeer hulpvaardige en bekwame hersteller (uit NL !) is geinstalleerd ! Hij heeft terwijl ook alles nagekeken en gesmeerd, en de loopband is weer zo goed als nieuw !! heb nog geen moment spijt gehad van m'n aankoop bij FitnessKing !

Heerlijk snel geregeld!