prima service

Bestelling was goed, update kwam goed aan toen product in voorraad was. communicatie over bezorging kon beter. Ik kreeg em op gegeven moment gewoon, zonder vermelding van tijdsblok

Prima service voor product dat op voorraad is

Prima service voor product dat op voorraad is Product had een handzaam formaat en werd zoals toegezegd op de volgende dag bezorgd. Retourneren is ook geen probleem geweest. Product was prima maar voor een nieuwere versie van het apparaat waar ik het voor besteld had, bedoeld.

Snelle service, goed product!

Waar voor je geld en geen verzendkosten bij wat ik had besteld. Fitness haken gaan we vanavond uitproberen!

Snel geleverd en een goed product

Top product erg stevig

Fijne dikke sportmat

Prima service en goede prijs kwaliteit verhouding.

Onlangs een 3e trainingsmat besteld. Dit keer wederom een mat van Toorx. Geweldige prijs prestatie verhouding en zeer snelle levering waarbij je uitermate goed op de hoogte gehouden wordt in het bestel en lever proces. Aanrader. Top.

Helaas duurde het wel iets langer dan verwacht om het pakket te ontvangen maar contact opgenomen met NRG Fitness en daar ben ik vriendelijk te woord gestaan en direct hebben ze goed geholpen. Dus super service!

Vlotte levering, correcte bezorging

snelle service

OP het eerste oog is het een prima hometrainer en fietst goed

Erg snel verzonden en uitstekende kwaliteit

product precies zoals beschreven en goede kwaliteit en op tyd geleverd

Vervelende scheur in kap/kast gedeelte

Bij het uitpakken/opbouwen van de hometrainer, bleek er een flinke scheur in de kap/kast gedeelte te zitten. Hier melding van gemaakt bij de klantenservice. Met foto van de scheur en de aankoop bon. Maar tot op vandaag verder nog geen reactie gehad. Wat we erg vervelend vinden, want we willen er nu niet op fietsen, omdat dit in de garantie valt, aldus Ton, die ik op 29 januari telefonisch hierover heb ingelicht. Graag horen we zo snel mogelijk van jullie. We hebben alle corona gehad en willen onze conditie weer op gaan bouwen. We hebben nee ingevuld omdat we dus nog niet weten hoe de hometrainer werkt. Hometrainer ziet er verder prima uit. Groet Nol Jacobs

Goedemiddag Nol, Wij hebben inderdaad vrijdag 29 januari een service aanvraag binnen gekregen. Als het goed is heeft u hier bericht van gehad dat wij dit in goede orde hebben ontvangen. Tot heden doen wij ons uiterste best om een passende oplossing voor u te vinden. Hiervoor zijn wij al in contact met de fabrikant, deze heeft niet reageert in het weekend wat wij niet hadden verwacht. Tot die tijd zijn wij in afwachting op een antwoord en zullen wij contact met u opnemen zodra wij duidelijkheid hebben hoe wij dit het snelste en beste kunnen oplossen. Ik hoop u zo voldoende te hebben geïnformeerd.

Tapis de sol de qualité, bien épais et confortable.

Très bon service de livraison, rapide et bien emballé.

Prima produkt

Goede artikelen snel geleverd

Geen klachten, goeie service

Geen klachten, goeie service

Binnen 2 dagen in huis

Ik heb de bestelling binnen 2 dagen ontvangen. Ik heb de yoga mat tot nu toe maar 4x gebruikt en ben er tot zo ver erg tevreden mee. Omdat de mat een goeie dikte heeft (1,5 cm) is dit een goeie steun voor mijn onderrug en knieën ivm gewrichtsklachten.

Makkelijk besteld, snel geleverd.

Super topper

Bestelling was snel binnen.

Erg goed, alleen uit 1 gewicht zat een scheur en lekte zand.

In een gewicht lekte zand, voor de rest meer dan prima

tevreden

Wat ik online gekocht hebt, heb ik ook gekregen. Goede spullen snelle bezorging

Kon product makkelijk vinden en werd snel opgestuurd.

Voldoet aan verwachting