Zeer vriendelijke klantenservice. Een olympische halterstang met schijven en een dumbbell set besteld. Heel snel geleverd en zeer goed verpakt.

Niets dab lof!

prijs/ kwaliteit helemaal in orde en supersnelle levering, ik kon meteen aan de slag, hoe fijn is dat!!!

Snel verstuurd. Product zoals beschreven.

Halterschijven. Gekocht. Bestelling, levering en kwaliteit: alle OK.

Goede service snelle levering

Goeie service

Goed advies en snel geregeld

Ik had een hartslagborstband nodig voor mijn crosstrainer. Een wat verouderd model. Kreeg goed advies via online chat. Bestellen en verzenden ging snel, binnen 1 dag binnen (geleverd op zaterdag) en constante updates via de mail over de status.

Ik zag en bestelde en werd top binnen de tijd geleverd !!!

Netjes

Netjes bezorgt en mooi op tijd gewoon zoals het hoord

snel, makkelijk en goed spul

1 dag later geleverd , duidelijke emails, en mooi gelaatsbeschermer die goed in te stellen is.

snelle levering prima kwaliteit

bokszak van RDS is uitstekend afgewerkt. De ankerriem vermijdt dat de bokszak te hard gaat slingeren, zeer handig als men de bokszak dichter bij een muur moet hangen.

Topp

Goede prijs, snelle levering en tevreden over het product.

Betrouwbaar en snel

Het product werd snel, zoals beloofd, geleverd.

keurig

degelijk spul, mooi verpakt en snelle levering.

Geweldig.

Massagestoel gekocht. Erg vriendelijk, klantgericht en behulpzaam personeel. Goede uitleg en super snelle levering. Ga zo door!

Zeer goede kwaliteit en snelle levering

Top service, binnen 2 dagen geleverd en goede communicatie. Wist precies waar me pakketje was.

Helemaal mooi

Alles in orde

Snel levering

Mooi product. Snel geleverd.

Mooi product. Snel geleverd. Thuis meteen mee aan de slag gegaan op aanraden van fysiotherapeut. App is ook erg handig.

Alles goed

Makkelijk te bestellen,zeer degelijk verpakt en snel verzonden en ontvangen.

goede service, we zijn tevreden over het product.

Fijne site en snelle levering!

Overzichtelijke site, alles was makkelijk te vinden. Mijn producten waren als beloofd de volgende dag in huis en zelfs gratis verzonden!

goede en snelle levering.

Goede en snelle levering.

Snelle levering en top prijs/Kwaliteit verhouding

Een snelle levering!