Snel. Bezorgd

Beschermende helm voor vechtsport. Snel geleverd. Voldoet aan verwachtingen. Goede prijs kwaliteit verhouding

Goede webshop en snelle levering

Goede service snelle levering

Snelle levering, snel contact

Contact via chat en mail verloopt snel en duidelijk. Goed apparaat, duidelijke montage handleiding.

Uitgebeide website met goede informatie, bestelling geplaats en super snel geleverd. Zal deze site zeker delen met vrienden en aanbevelen. Bedankt namens een tevrede klant.

Snelle (gratis) verzending en goede prijs/kwaliteit.

Snelle levering. Goed product!

Snelle levering en goede communicatie.

Duidelijke site, nette prijs en snelle levering.

snel en goed geleverd

Goede 1e ervaring.

Hele goede service

Bestelling was snel binnen. Prima producten. Bij het verzenden waren ze 2 clips vergeten mee te sturen. Vandaar contact gehad met de klantenservice. Niet alleen meteen te woord gestaan. Elke actie werd teruggekoppeld en de volgende dag had ik ze al in huis. Top.

Bardzo dobra obsługa i szybka dostawa zamówienia.

Byłem zaskoczony że tak szybko paczka doszła

Vlotte afhandeling

Goede keus en snelle bezorging

Top product voor een zeer goede prijs

Inspire Spinning bike gekocht. Voldoet aan alle eisen en geleverd binnen 2 dagen. Tevreden

Ik heb zeer goede ervaringen met NRG fitness. Ze zijn goed bereikbaar via chatbox en e-mail en bieden uitstekende service. Ik kwam een dag na aankoop van een hometrainer erachter dat de prijs €80 in prijs was gedaald en kreeg dit bedrag zonder problemen binnen 2 dagen teruggestort. Product was goed verpakt en snel geleverd.

Correct en punctueel.

Nog geen 24 uur na bestelling werd mijn pakje reeds geleverd. Top online winkel

Heel tevreden

Snelle levering vakkundige support

Bestelde producten snel geleverd. Had vragen met betrekking tot deze producten en heb gebeld met de service- of supportafdeling. Mijn vragen werden gelijk beantwoord. Echt super.

Snel

In de middag besteld, volgende ochtend al bij mij thuis. Super service

positief

na melding dat hetgeen ik gekocht had niet voldeed werd gelijk een nieuw verzonden. Toen ook dat niet goed bleek werd het geld teruggestort.

Erg snelle en goede service!! En tevreden over mijn product

alles was goed en op tijd

geen

Is goed

Als is goeg

Goed telefonisch bereikbaar en zeer behulpzaam.

Vlotte levering

Correct zoals aangegeven

voleur, mal honnête, escroc

Ce vendeur est mal honnête, et vends des produits de contre façon, et fournis des étiquettes de retour sans preuve de dépôt, c'est un vendeur de bas étage, fais semblant de ne pas comprendre le français , j'ai signalé son site aux arnaque.

• Nous recommanderiez-vous? Non

Beste, Bedankt voor uw beoordeling. We hebben contact gehad over uw bestelling van Cdiscount. Hiervoor heeft u een retour aanvraag ingedient. Zoals altijd leveren we hiervoor een gratis retour label aan zodat u deze in kunt leveren bij Chronopost of DHL. Op het moment dat we de retourzending na lopen zien we bij DHL en Chronopost geen inleverscan. Hiervoor hebben we aan u gevraagd om het officiele inlever bewijs toe te sturen. Helaas hebben we deze niet mogen ontvangen. Zonder inlever scan hebben we geen bewijs dat de zending ingeleverd is en kunnen we een case niet onderbouwen. Op het moment dat de retourzending toch bij ons aankomt zullen we natuurlijk de terugbetaling voor u in gang zetten. Met vriendelijke groet, NRG Fitness ------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Bonjour, Merci pour votre avis Nous avons été en contact au sujet de votre commande chez Cdiscount. Vous avez soumis une demande de retour. Comme toujours, nous vous fournirons une étiquette de retour gratuite à remettre à Chronopost ou DHL. Lorsque nous vérifions le retour, nous ne voyons pas de scan de retour chez DHL et Chronopost. C'est pourquoi nous vous avons demandé de nous envoyer le bordereau de retour officiel. Malheureusement, nous ne l'avons pas reçu. Sans un scan de retour, nous n'avons aucune preuve que l'envoi a été retourné et ne pouvons pas justifier un cas. Dès que nous recevrons l'envoi de retour, nous vous rembourserons bien entendu. Cordialement, NRG Fitness

Hele snelle levering

Kort en duidelijk contact. Snellere levering en product zoals verwacht. Goede prijs-kwaliteit verhouding. Aanrader!