Er was mis gegaan het werd gelijk opgepakt

Wij hadden wat besteld en we hebben een ding geleverd Een mailtje d’r achteraan en we zolder Post steunen nieuw opgestuurd

Super firma !!!!!

Bestelling ging vlot , levering ging snel , contact voor omwisseling ging ook vlot en geen extra kosten!!!!

Alles verliep goed

Duidelijke handels wijze .

Heel correcte en vriendelijke service

Nadat ik de nodige info kreeg en het toestel wou kopen, werd alles geregeld en heel snel zoals afgesproken geleverd.

Wat een goede service!

Nadat ik een klacht had ingestuurd over mijn binnengekomen product werd er direct telefonisch contact met mij opgenomen. De medewerker was zeer attent en er werd mij zelf een restitutie van een deel van het aankoopbedrag beloofd. Bedrag stond binnen paar dagen al op mijn rekening. Wat een top service zeg!

De service van NRG is prima. Ik heb goed advies gekregen van Tom en op basis van dit advies een hometrainer aangeschaft. Na levering bleek er een klein misverstand te zijn geweest dat erg goed en snel werd opgelost door Tom.

persoonlijke hulp bij retourzending

verkeerde foamroller was er gestuurd. Kunnen retourneren. Heel fijn

Goedendag Do, Bedankt voor uw beoordeling! Uw bestelling is gedaan door Descor Retail Holding, via droppery. Wij hebben gecontroleerd maar helaas kunnen wij geen aanvraag terugvinden. Kunt u aangeven waar u dit heeft aangevraagd? Uiteraard zullen wij direct een retourlabel aanleveren per mail. Alvast bedankt, ik hoor graag van u! Met vriendelijke groet, Team NRG Fitness

Snelle service goed product

Good product and good service

The product has a good quality it was just a bit frustrating to assemble

Teleurstellend

De weerstand instelling van de bowflex maxtrainer werkte niet meer. Op indienen van een service/reparatieverzoek bij leverancier Helisports komt het antwoord "wij leveren ze alleen". Ik wordt doorverwezen naar de importeur met een serviceformulier dat niet werkt. Importeur NRG dus maar per mail het euvel uitgelegd. Krijg vriendelijk antwoord dat ik het service formulier moet gebruiken en een video van het probleem moet bijsluiten??? Na wat googlen vind ik een service manual en blijkt het euvel met grote waarschijnlijkheid de servomotor van het apparaat te zijn. Het onderdeel kan zelfs in de webshop van NRG bestelt worden en er staat ook nog een gedetailleerde video met instructies hoe het onderdeel te vervangen. Probleem is nu opgelost maar de bureaucratische/formele benadering van NRG is zeer teleurstellend.

Beste Ton, Bedankt voor uw beoordeling! Spijtig om te horen dat het serviceformulier niet naar behoren heeft gewerkt. Hiervan waren wij niet op de hoogte en zouden dit graag willen voorkomen in de toekomst gezien wij service hoog in het vaandel dragen. Goed om te lezen dat u het probleem is opgelost met ondersteuning van de video op onze website. Wij hadden u graag ondersteunt in het aandragen van de oplossing. Deze bevindingen zullen wij meenemen in het verbeteren van onze serviceafwikkeling. Excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Team NRG Fitness

Uitstekende klantenservice

Na een vraag over een lopende actie uitstekend geholpen door al wel mijn bestelling te accepteren maar op verzoek later te bezorgen. Ook toen ik daarna nog een vraag had is daar adequaat op gereageerd

Super goed geholpen toen onze loopband een storing had!

Onze loopband had een storing, en na een belletje werd het allemaal geregeld zonder verdere kosten.

Zeer positief

Er miste een klein onderdeel. Ik werd hier direct over gebeld en de volgende dag werd dit kosteloos bezorgd. Hele fijne communicatie en service!

Snel en goede service

Er misde een artikel in mijn bestelling, jk belde de klantenservice en dit probleem is meteen opgelost. Ik kreeg het artikle plus een compensatie!

Goede prijs-kwaliteit

Vond het een vlotte afhandeling

Prima ervaring

Super snelle levering, goed product, vraag goed beantwoord door vriendelijke medewerker.

Great quality and fits well.

Really nice headguard that protects the eyes well. I injured my eye in sparring the week before and was able to carry on training the week after because of this headguard. Also protects the nose very well if that is something you are also injuring regularly in sparring. I’d highly recommend it for any boxer. It also fits like a glove and doesn’t slide all over your head when you get caught with a good shot.

Snel geleverd en product naar verwachting

Kwaliteit zeer goed en goede verpakking toppie

Zeer goed zoals het hoort

Prima toestel

Spijtig geen Nederlandstalige handleiding. Factuur nog niet gekregen.

Goedemiddag Francois, Bedankt voor uw beoordeling! Van veel apparaten hebben wij een vertaalde handleiding op onze website staan. https://view.monday.com/2551089412-05f3dcb92543a418fb4fc42f946e209d?r=use1 De factuur zullen wij direct naar u mailen met daarbij ook de Nederlandse handleiding, mocht u die nog niet ontvangen hebben. Met vriendelijke groet, Team NRG Fitness

Bestellen gaat makkelijk en wordt super snel verzonden

vlot bediend en goed op de hoogte gehouden

Dik in orde!

Zeer tevreden over de kwaliteit en levertermijn.

It's good cycle. Perfect