Alles in orde

Snel levering

Mooi product. Snel geleverd.

Mooi product. Snel geleverd. Thuis meteen mee aan de slag gegaan op aanraden van fysiotherapeut. App is ook erg handig.

Alles goed

Makkelijk te bestellen,zeer degelijk verpakt en snel verzonden en ontvangen.

goede service, we zijn tevreden over het product.

Fijne site en snelle levering!

Overzichtelijke site, alles was makkelijk te vinden. Mijn producten waren als beloofd de volgende dag in huis en zelfs gratis verzonden!

goede en snelle levering.

Goede en snelle levering.

Snelle levering en top prijs/Kwaliteit verhouding

Een snelle levering!

Geleverd conform afspraak

Eenvoudige manier van bestellen en NRG levert wat er afgesproken is

Denke mee, kennis van zaken

Zeer tevreden met miin kettlebell

NRG OK, DHL is pijnlijk inadekwaat

Aanlevering laat mij nu 3 dagen thuis wachten, inclusief vrienden om apparaat naar 3 hoog te slepen (73 kg, doet DHL niet). Derde dag willen ze niet meer. Geen idee hoe het ding boven te krijgen. Andere transporteur zou ik zeker aanraden!

extrta matériel

Après la demande réception ultra rapide du colis, information du montage en allemand facile à comprendre. Matériel de bonne qualité

nette levertijd, fijne boxhandschoenen

nette levertijd, fijne boxhandschoenen

Product was goed en snel binnen.

Prima, snel geleverd wat ik zocht

Ik zocht van die handschoenen voor de bokszak. Twijfelde wat aan de maat, maar na een maattabel opgezocht te hebben vond ik het goede product bij NRG fitness.

De levering was snel, de volgende dag. Het artikel was juist en flink verpakt. Fijne betaalmogelijkheden dus een aanrader.

na

Retour.

Retourneren via de ophaaldienst van hun werkt niet. Product wel snel geleverd.

Beste Richard, Bedankt voor uw bericht! De bestelling die u heeft geplaatst behoort tot de kleinste categorie verpakkingen die wij hebben, wij regelen kosteloos een pick-up bij het door u opgegeven adres. Let op - het ophalen van uw product kan alleen overdag (tussen 08:00 en 18:00). U kunt om dit gemakkelijk te laten verlopen ook een ander adres dan uw thuisadres doorgeven, wij doen de rest. Wij kunnen enkel een pick-up inboeken indien het pakket zwaarder weegt dan 31kg of de dimensies groter zijn dan 2m x 1m x 1m. Helaas komt uw bestelling niet in aanmerking hiervoor en kunnen wij het niet laten ophalen door de ophaaldienst. We kunnen u wel een gratis retourlabel aanleveren, u hoeft dan alleen uw bestelling af te geven bij een DHL servicepunt. We hopen u zo goed geïnformeerd te hebben. Mochten er nog vragen zijn kunt u altijd contact met ons opnemen! Met vriendelijke groet, NRG Fitness.

Vriendelijk en behulpzaam

Informatie vooraf gevraagd en dat werd vriendelijk beantwoord. Pakket kwam vervolgens beschadigd aan. Telefonisch daarover gesproken en ook daar werden wij vriendelijk te woord gestaan

Te vroeg

Ik heb nog nix gekreygen!

Beste Jean, Bedankt voor uw bericht! Zoals telefonisch besproken zou uw bestelling dezelfde dag nog aangeboden worden, helaas was u op dit moment niet thuis. Hierdoor is uw bestelling naar een servicepunt gebracht ter afhaling. Deze zending is afgeleverd op het Afhaalpunt: Postkantoor - HANNUT UE ZÉNOBE GRAMME 20, 4280 HANNUT We hopen u voldoende geïnformeerd te hebben. Mochten er nog vragen zijn, kunt u altijd contact opnemen. Met vriendelijke groet, NRG Fitness

bestelling snel geleverd en in correcte staat.

OVerzichtelijke site waarop ik snel en veilig kon betalen. Het product werd snel geleverd en was exact zoals omschreven op de site.

Snelle bezorging van beide producten die ik had besteld. En goede producten

TOP

Alles ging snel en was goed

Uitstekende service / bedrijf .

Uitstekend bedrijf. Echte aanrader!!