Materiaal top verpakt en binnen 1 dag geleverd. En het artikel nergens voor die prijs.

Niet te best

Foto was misleidend

Goedemorgen Haitam, Bedankt voor je beoordeling. Heeft u ons hierover proberen te contacteren op [email protected] of tel. +31 165 512603 om dit aan te geven? Op de foto staat inderdaad de voor- en achterkant afgebeeld op een foto. Dit om in een oogopslag het gehele product te kunnen zien. In de Titel staat duidelijk vermeld dat dit product Per Stuk verkocht wordt. Wij zullen direct een gratis retourlabel opsturen, zodat u dit gratis kunt retourneren. Zodra retour ontvangen zullen wij het volledige bedrag terug overmaken. Alvast bedankt en een fijne dag! Met vriendelijke groet, Team NRG Fitness.

Fijn apparaat

Hoge zit en goed verstelbaar zodat ook anderen met verschillende lengte van de home trainer gebruik kunnen maken. Maakt weinig geluid tijdens het trainen. Goed instelbaar qua inspanning die je wil leveren.

Snelle nette levering!

Eenvoudig te bestellen, direct contact en goed verpakt geleverd. Producten van kwaliteit en met prijzen beter als bij de concurrenten!

Super snelle levering

Het fitness apparaat heb ik om 15:30 besteld en de volgende dag werd het rond 12:00 geleverd. Super snel!

Gewichtsvest werd heel snel geleverd. Prima service.

gemakkelijk te gebruiken

gemakkelijk te gebruiken met of zonder stroom

Prima…Zoals het hoort…Dankjewel voor de goede service…..

Prima…Zoals het hoort…Dankjewel voor de goede service…..

goeie service !

prima service

Werkelijk een aanrader

Goede kwaliteit, redelijke prijzen en een top dienstverlening.

doen zoals beloofd

Uirstekend

Snel reageren op klachten en het oplossen ervan

Topp

Snel verzonden

geen opmerkingen want alles is goed gegaan

Top geholpen.

Had problemen met mijn spinning-fiets. Na een zoektocht terecht gekomen bij NRG. En dan beleef je hoe service hoort te zijn. Laagdrempelig contact, goed luisteren, direct oplossingen aandragen en mij door een aantal technische handelingen loodsen in raad en daad. En geloof me… ik heb twee linkerhanden. NRG bedankt ! Het zal jullie dus niet verbazen dat ik NRG van harte aanbeveel !

Zeer snelle verzending

Heel heel snelle verzending, 1 dag na aankoop !!! Hélas voor de kwaliteit als de Rubber van de racket is van Chinese kwaliteit, 3 sterren maximum.

Goedemiddag Quoc Toan, Bedankt voor uw beoordeling! Wat vervelend om te horen dat de kwaliteit niet naar verwachting is. Dit zijn wij niet gewend van dit product, graag bieden wij een nieuw product aan. Hiervoor mag u altijd telefonisch contact opnemen. +31 165 51 26 03 Of mailen naar [email protected]. Met vriendelijke groet, Team NRG Fitness

Niet gebruik klaar

Hoe pomp je hem op

Goedemiddag Jan, Bedankt voor uw beoordeling! Onderaan de speedbal zit een opening, via deze weg kunt u gemakkelijk met een voetbalpomp of compressor de speedbal opblazen. De speedbal wordt geleverd met extra binnenbal. Mocht dit niet lukken, mag u altijd telefonisch contact opnemen. +31 165 51 26 03 Of mailen naar [email protected]. Met vriendelijke groet, Team NRG Fitness.

Makkelijk

Besteding vlot het was overzichtelijk. Ook snel geleverd

2 keer boodschappen gedaan 2 keer tevreden snel levering alles top!

Snelle afhandeling

Besteld en de volgende dag al ontvangen. Toen bleek dat het niet werkte zoals ik gehoopt had hebben ze mij met de retourzending ook uitstekend geholpen, zonder problemen.

Snellw correcte levering van prima produkt

Snellw correcte levering van prima produkt

Snelle levering na een goed advies

Snelle levering na een goed advies

Snel en goed product

Binnen 1 dag binnen zoals beloof, tevens reageerde snel met mijn vraag op de mail. Top!

Beste klantenservice ooit. Heeft mij gered!

Mijn loopband kreeg een error code, en blijkbaar was er iets kapot. Nu was ik aan het trainen voor de volgende Viking Run, en dit was toch even een harde mentale klap voor mij. Bij mezelf dacht ik, dit gaat weken duren voordat het gefixed kan worden. Nu had ik in de avond een reparatieverzoek ingediend, en de volgende ochtend werd ik meteen terug gebeld. Ze dachten gelijk met mij mee over hoe dit op te lossen. Een nieuwe onderdeel was nodig, maar het duurt toch even voordat een monteur kan komen. Nu boden ze aan om het onderdeel toch op te sturen, als ik het zelf wilde proberen om te vervangen. Ik ging hier gelijk mee akkoord! Ze stuurde hierna foto's, handleidingen en beantwoordde al mijn vragen. Letterlijk een dag later kwam het onderdeel al binnen en heb ik de loopband kunnen fixen! Ik kan nu gelijk weer er gebruik van maken en ben hier zo super blij mee! Echt een grote dank aan jullie voor deze snelle en goede service. Dit had ik echt niet verwacht.

Snelle service maar had beter gekund, door een enveloppe te gebruiken voor de verzending.

Jammer dat zo'n kleine bestelling in een grote doos verzonden wordt. Niet alleen de materialen maar ook de verzendkosten kunnen omlaag door een goed aangepaste verzendoptie. De enkelbrache is verder super.

Beste Rijnsburg, Bedankt voor de review. Na het nalopen van uw bestelling zien we dat er inderdaad eenmalig een andere doos is gebruikt voor de enkelbrace omdat de normale verpakking op dat moment niet meer aanwezig waren in ons magazijn, Normaliter wordt er een brievenbus pakket gebruikt voor het versturen van de enkel brace. Bedankt voor de feedback en zullen dit meenemen in ons proces. Met vriendelijke groet, NRG Fitness