Snel geleverd en product naar verwachting

Kwaliteit zeer goed en goede verpakking toppie

Zeer goed zoals het hoort

Prima toestel

Spijtig geen Nederlandstalige handleiding. Factuur nog niet gekregen.

Goedemiddag Francois, Bedankt voor uw beoordeling! Van veel apparaten hebben wij een vertaalde handleiding op onze website staan. https://view.monday.com/2551089412-05f3dcb92543a418fb4fc42f946e209d?r=use1 De factuur zullen wij direct naar u mailen met daarbij ook de Nederlandse handleiding, mocht u die nog niet ontvangen hebben. Met vriendelijke groet, Team NRG Fitness

Bestellen gaat makkelijk en wordt super snel verzonden

vlot bediend en goed op de hoogte gehouden

Dik in orde!

Zeer tevreden over de kwaliteit en levertermijn.

It's good cycle. Perfect

Materiaal top verpakt en binnen 1 dag geleverd. En het artikel nergens voor die prijs.

Niet te best

Foto was misleidend

Goedemorgen Haitam, Bedankt voor je beoordeling. Heeft u ons hierover proberen te contacteren op [email protected] of tel. +31 165 512603 om dit aan te geven? Op de foto staat inderdaad de voor- en achterkant afgebeeld op een foto. Dit om in een oogopslag het gehele product te kunnen zien. In de Titel staat duidelijk vermeld dat dit product Per Stuk verkocht wordt. Wij zullen direct een gratis retourlabel opsturen, zodat u dit gratis kunt retourneren. Zodra retour ontvangen zullen wij het volledige bedrag terug overmaken. Alvast bedankt en een fijne dag! Met vriendelijke groet, Team NRG Fitness.

Fijn apparaat

Hoge zit en goed verstelbaar zodat ook anderen met verschillende lengte van de home trainer gebruik kunnen maken. Maakt weinig geluid tijdens het trainen. Goed instelbaar qua inspanning die je wil leveren.

Snelle nette levering!

Eenvoudig te bestellen, direct contact en goed verpakt geleverd. Producten van kwaliteit en met prijzen beter als bij de concurrenten!

Super snelle levering

Het fitness apparaat heb ik om 15:30 besteld en de volgende dag werd het rond 12:00 geleverd. Super snel!

Gewichtsvest werd heel snel geleverd. Prima service.

gemakkelijk te gebruiken

gemakkelijk te gebruiken met of zonder stroom

Prima…Zoals het hoort…Dankjewel voor de goede service…..

Prima…Zoals het hoort…Dankjewel voor de goede service…..

goeie service !

prima service

Werkelijk een aanrader

Goede kwaliteit, redelijke prijzen en een top dienstverlening.

doen zoals beloofd

Uirstekend

Snel reageren op klachten en het oplossen ervan

Topp

Snel verzonden

geen opmerkingen want alles is goed gegaan

Top geholpen.

Had problemen met mijn spinning-fiets. Na een zoektocht terecht gekomen bij NRG. En dan beleef je hoe service hoort te zijn. Laagdrempelig contact, goed luisteren, direct oplossingen aandragen en mij door een aantal technische handelingen loodsen in raad en daad. En geloof me… ik heb twee linkerhanden. NRG bedankt ! Het zal jullie dus niet verbazen dat ik NRG van harte aanbeveel !

Zeer snelle verzending

Heel heel snelle verzending, 1 dag na aankoop !!! Hélas voor de kwaliteit als de Rubber van de racket is van Chinese kwaliteit, 3 sterren maximum.

Goedemiddag Quoc Toan, Bedankt voor uw beoordeling! Wat vervelend om te horen dat de kwaliteit niet naar verwachting is. Dit zijn wij niet gewend van dit product, graag bieden wij een nieuw product aan. Hiervoor mag u altijd telefonisch contact opnemen. +31 165 51 26 03 Of mailen naar [email protected]. Met vriendelijke groet, Team NRG Fitness

Niet gebruik klaar

Hoe pomp je hem op

Goedemiddag Jan, Bedankt voor uw beoordeling! Onderaan de speedbal zit een opening, via deze weg kunt u gemakkelijk met een voetbalpomp of compressor de speedbal opblazen. De speedbal wordt geleverd met extra binnenbal. Mocht dit niet lukken, mag u altijd telefonisch contact opnemen. +31 165 51 26 03 Of mailen naar [email protected]. Met vriendelijke groet, Team NRG Fitness.

Makkelijk

Besteding vlot het was overzichtelijk. Ook snel geleverd

Bedrijfsgegevens

Westelijke Havendijk 19

4703RA Roosendaal

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.