Goede prijs-kwaliteit

Vond het een vlotte afhandeling

Prima ervaring

Super snelle levering, goed product, vraag goed beantwoord door vriendelijke medewerker.

Great quality and fits well.

Really nice headguard that protects the eyes well. I injured my eye in sparring the week before and was able to carry on training the week after because of this headguard. Also protects the nose very well if that is something you are also injuring regularly in sparring. I’d highly recommend it for any boxer. It also fits like a glove and doesn’t slide all over your head when you get caught with a good shot.

Snel geleverd en product naar verwachting

Kwaliteit zeer goed en goede verpakking toppie

Zeer goed zoals het hoort

Prima toestel

Spijtig geen Nederlandstalige handleiding. Factuur nog niet gekregen.

Goedemiddag Francois, Bedankt voor uw beoordeling! Van veel apparaten hebben wij een vertaalde handleiding op onze website staan. https://view.monday.com/2551089412-05f3dcb92543a418fb4fc42f946e209d?r=use1 De factuur zullen wij direct naar u mailen met daarbij ook de Nederlandse handleiding, mocht u die nog niet ontvangen hebben. Met vriendelijke groet, Team NRG Fitness

Bestellen gaat makkelijk en wordt super snel verzonden

vlot bediend en goed op de hoogte gehouden

Dik in orde!

Zeer tevreden over de kwaliteit en levertermijn.

It's good cycle. Perfect

Materiaal top verpakt en binnen 1 dag geleverd. En het artikel nergens voor die prijs.

Niet te best

Foto was misleidend

Goedemorgen Haitam, Bedankt voor je beoordeling. Heeft u ons hierover proberen te contacteren op [email protected] of tel. +31 165 512603 om dit aan te geven? Op de foto staat inderdaad de voor- en achterkant afgebeeld op een foto. Dit om in een oogopslag het gehele product te kunnen zien. In de Titel staat duidelijk vermeld dat dit product Per Stuk verkocht wordt. Wij zullen direct een gratis retourlabel opsturen, zodat u dit gratis kunt retourneren. Zodra retour ontvangen zullen wij het volledige bedrag terug overmaken. Alvast bedankt en een fijne dag! Met vriendelijke groet, Team NRG Fitness.

Fijn apparaat

Hoge zit en goed verstelbaar zodat ook anderen met verschillende lengte van de home trainer gebruik kunnen maken. Maakt weinig geluid tijdens het trainen. Goed instelbaar qua inspanning die je wil leveren.

Snelle nette levering!

Eenvoudig te bestellen, direct contact en goed verpakt geleverd. Producten van kwaliteit en met prijzen beter als bij de concurrenten!

Super snelle levering

Het fitness apparaat heb ik om 15:30 besteld en de volgende dag werd het rond 12:00 geleverd. Super snel!

Gewichtsvest werd heel snel geleverd. Prima service.

gemakkelijk te gebruiken

gemakkelijk te gebruiken met of zonder stroom

Prima…Zoals het hoort…Dankjewel voor de goede service…..

Prima…Zoals het hoort…Dankjewel voor de goede service…..

goeie service !

prima service

Werkelijk een aanrader

Goede kwaliteit, redelijke prijzen en een top dienstverlening.

doen zoals beloofd

Uirstekend

Snel reageren op klachten en het oplossen ervan

Topp

Snel verzonden

geen opmerkingen want alles is goed gegaan

Westelijke Havendijk 19

4703RA Roosendaal