Snelle service maar had beter gekund, door een enveloppe te gebruiken voor de verzending.

Jammer dat zo'n kleine bestelling in een grote doos verzonden wordt. Niet alleen de materialen maar ook de verzendkosten kunnen omlaag door een goed aangepaste verzendoptie. De enkelbrache is verder super.

Beste Rijnsburg, Bedankt voor de review. Na het nalopen van uw bestelling zien we dat er inderdaad eenmalig een andere doos is gebruikt voor de enkelbrace omdat de normale verpakking op dat moment niet meer aanwezig waren in ons magazijn, Normaliter wordt er een brievenbus pakket gebruikt voor het versturen van de enkel brace. Bedankt voor de feedback en zullen dit meenemen in ons proces. Met vriendelijke groet, NRG Fitness

Snelle communicatie

Vragen worden snel beantwoord en producten worden snel verzonden alleen maar lof van mijn kant. Hetgeen ik bestelde voldeed aan verwachting, mooie degelijke kwaliteit voor een goede prijs.

Super makkelijk shoppen

Snel en keurig gegaan

Een hele snelle levering

Levering top heel snel

Snel en goed geleverd.

Snelle levering en zeer goed ingepakt.

Vlotte service

Hallo, ik heb dinsdag voor 16u de Hammer Hometrainer-cardio Motion BT besteld en de volgende dag om 10u was die al geleverd. Als men van een vlotte service mag spreken! Alles mooi verpakt per nummer en aan geduid voorkant of achterkant. Het is zeer degelijk en geluidloos toestel. Zeker een aankoop waard.

Geweldige klantenservice

3 producten besteld waarvan 2 in perfecte staat waren aangekomen en 1 behoorlijk beschadigd. Na contact met de klantenservice geld terug gekregen voor het beschadigde product. Vooral tevreden over de snelheid van het klantcontact en de correcte werkwijze van de klantenservice.

Goede producten/mindere leverenig

Ik heb een krachttoestel gekocht voor een redelijke prijs/kwaliteit. De levering verliep wat stroef eerst waren ze mijn pakket kwijt van 300kg en 3m. Erna was het op het verkeerde adres geleverd en zijn er krassen op mijn apparaat gevormdt. Op een andere moment had ik een voordeel haltelschijf set via decathlon gekocht, maar dit bleek achteraf toch niet vooraadig.

Snelle verzending en afhandeling

Zeer snel in het verwerken en verzenden van mijn bestelling. Ergens een melding over gemaakt en hier ook weer een snel antwoord gekregen. Niets anders dan lof.

Goede service snelle bezorging

Om half 4 gebeld voor details over een barbell omdat de maten niet geheel duidelijk op de site stonden. Binnen enkele minuten een foto van de maat via de mail binnen en nog voor 16 uur besteld, dus de volgende dag in huis. Top !

goede kennis van hun produkten

zeer goed

Top kwaliteit

Top halters voldoen zeker aan de verwachtingen en netjes op tijd geleverd.

Gewoon goed

Alles perfect zoals afgesproken met een goede prijs - kwaliteit

Super goed

Volgende dag al in huis. En mooie prijs

Top Zaak!

Professioneel advies, veel keus en mooie prijzen. Superaardig behulpzaam personeel. Zeer snelle verzending, volgende dag al geleverd.

Een Welly e combi stoelfiets besteld voor mijn vader ivm zijn thuis revalidatie. De stoelfiets werd snel geleverd. Hij was vrij eenvoudig in elkaar te zetten met 2 personen. De stoelfiets doet wat hij moet doen, namelijk zijn arm en beenspieren trainen. Er zitten 8 voorgeprogrammeerde programma's op met ieder zijn eigen zwaarte. Het is een kwalitatief sterke fiets waarbij het alleen jammer is dat er geen Nederlandse uitleg bij aanwezig is. Deze hebben wij dan ook via internet gedownload. Tussen bestellen en levering zaten 4 dagen ivm weekend. Toen ik maandag weer op de site keek zag ik dat de fiets bijna 50 euro goedkoper was geworden. Hier een mail over gedaan en ik kreeg gelijk een reactie terug. Conclusie, bij behoud van de fiets kreeg ik het verschil van de originele prijs terugbetaald. Wat een top service. Ik ben dus zeer tevreden over het product en de communicatie met oplossing. Dank je wel daarvoor.

Verkeerd product ontvangen

Verkeerd product ontvangen

Beste Luuk, Het is niet prettig om te horen dat u mogelijk het verkeerde product ontvangen heeft. We hebben u hiervoor nog proberen te bellen en ook een mail verstuurd om na te vragen wat u ontvangen heeft zodat we tot een oplossing kunnen komen. Deze ochtend heb ik u ook nog proberen te contacteren, helaas is dit niet gelukt. We hopen snel met u in contact te komen zodat we u verder kunnen helpen en tot een spoedige oplossing kunnen komen. Met vriendelijke groet, NRG Fitness

Helemaal top!

Ging gemakkelijk met bestellen en de bezorging was snel! En de gelaatsbeschermer past perfect! 1 dingetje: er staat bij de maten: S, M, L maar er staat niet het aantal cm hoofdomtrek bij. Maar ik waagde de gok en mijn zoontje van 8 past de S :) en dankzij de klittenband achterkant kan hij er ook nog een tijdje mee doen :) En leuk die kleuren! Zwart is maar zo saai.

Alles is heel goed en snel aangekomen. Alles was ook heel goed verpakt.

Zonder problemen op tijd geleverd.

Besteld met de bedoeling om op een bepaalde dag te leveren. Werd goed geïnformeerd na contact met NRG Fitness. Ben zeer tevreden met deze aankoop.

Zo snel geleverd

Twee keer goederen bestelt en beide keren binnen drie dagen ontvangen . Netjes

Low price

Good product for lowest Price on thé market.

Westelijke Havendijk 19 4703RA Roosendaal