behulpzaam, vlot & correct

Ik belde met een vraag over een afmeting van de hometrainer die ik op het oog had. Degene die ik sprak is daarop naar beneden gegaan, heeft het gemeten en zelfs een foto van de meting naar me gemaild. Dat soort acties wint klanten. Besteld en vlot bezorgd.

Fast and Professional!

Ordered online, and I received a confirmation with track & trace. My equipment arrived earlier than expected. Unfortunately, I ordered the wrong size. Sent an email for a return, and immediately received a return label. Definitely recommend doing business with NRG. I will be back!’

snel en goed!

2 aparte bestellingen gedaan. In beide gevallen had ik het snel in huis. De spinning bike was makkelijk in elkaar te zetten en fietst prima! Ook op een mailtje werd direct gereageerd

Zeer goed!

Ik werd zeer netjes te woord gestaan toen ik een klacht had en er werd goed geluisterd naar wat ik zei. Ook kreeg ik netjes mijn geld terug ondanks dat ik het product niet meer had en dus niet kon terug sturen. Zeer vriendelijke mensen en top service.

Hele goede service.

Via de telefoon goed geholpen en snelle levering!

Wat een service!

Wat een service!! Via Decathlon bokspads besteld. Die werden geleverd door NRG fitness BV. Ondanks hele goede beoordelingen van de bokspads, ging er 1 al heel snel kapot. Per mail foto's gestuurd. Via klantenservice Decathlon en NRG fitness direct een nieuw paar opgestuurd. Oude hoef ik niet retour te sturen. Service zoals service hoort te zijn. En gelukkig vandaag de dag nog kan zijn!

Super snel service en oplossingsgericht!

Top product kwaliteit!

Goede en snelle service

Ik heb een RDX bokshandschoenen besteld, levering was snel. Maar ik had een maatje te groot gekocht. Via de chat situatie uitgelegd, vriendelijk geholpen en kon product retouren en een ander besteld.

Doen wat ze zeggen.

Alles keurig afgeleverd zoals aangegeven op de website. Kwaliteit van materiaal is erg goed. Kan NRG warm aanbevelen.

Ruime keuze van amateur tot prof voor een eerlijke prijs.

Makkelijk gevonden wat ik zocht door het ruime assortiment voor een eerlijke prijs (geen bezorgkosten boven een bepaald bedrag scheelt weer). Verder geen contact nodig gehad, oerdegelijk apparaat wat goed verpakt zat en door een zeer vriendelijke bezorger in huis is afgeleverd.

Goed telefonisch advies en snelle levering.

Heb gebeld voor advies over een hartslagmeter. Prima advies gekregen. De hartslagmeter is snel geleverd. Goed werk!

Zeer attente service

Ik had een vrij specifieke bestelling geplaats en kreeg van de binnendienst een email of ik zeker wist dat ik dat moest hebben. Ik vond dat wel attent.

Goed telefonisch contact en professionele begeleiding/aflevering

zie hieraan voorafgaande opmerking

Het artikel was snel geleverd en de loopband is zoals verwacht

Mijn ervaring

Duidelijke website. Gekocht produkt goed. Scherpe prijzen. Klantenservice goed. Vervoerder minder goed.

Zeer snel en efficiënt.

Zeer snel en efficiënt.

Zeer degelijk Trapkussen

Absorbeert de trap op het Trapkussen heel goed

Le produit qu'on cherchait livré en 3 jours... Top

Top produit et top livraison. Rien à dire

Beetje moeilijk

De Toorx Senior Hometrainer BRX-EASY Ontvangen in elkaar zetten viel tegen zonder Nederlands gebruiksaanwijzing. In elkaar ziet het er goed uit. Bij het fietsen viel de weerstand tegen vooral met een vliegwiel van 8 kg. Heb te technische diens daar na gevraagd, kreeg een bericht om het probleem op video te sturen zodat er een diagnose van het probleem gemaakt kan worden. Hoe kan ik een probleem van weinig weerstand op video zetten??? Aan bevelen dat moet iedereen maar zelf beslissen.

snelle levering, top product

snelle levering, top product

All I need to plan my workouts

Easy to use.

Goede kwaliteit, prima prijs ook. Jammer dat de bezorgkosten zo hoog waren.

Snelle levering, goede service, snelle reactie klantenservice

Snelle levering, goede service, snelle reactie klantenservice