Goede kwaliteit, prima prijs ook. Jammer dat de bezorgkosten zo hoog waren.

Snelle levering, goede service, snelle reactie klantenservice

Snelle levering, goede service, snelle reactie klantenservice

Snel. Bezorgd

Beschermende helm voor vechtsport. Snel geleverd. Voldoet aan verwachtingen. Goede prijs kwaliteit verhouding

Goede webshop en snelle levering

Goede service snelle levering

Snelle levering, snel contact

Contact via chat en mail verloopt snel en duidelijk. Goed apparaat, duidelijke montage handleiding.

Uitgebeide website met goede informatie, bestelling geplaats en super snel geleverd. Zal deze site zeker delen met vrienden en aanbevelen. Bedankt namens een tevrede klant.

Snelle (gratis) verzending en goede prijs/kwaliteit.

Snelle levering. Goed product!

Snelle levering en goede communicatie.

Duidelijke site, nette prijs en snelle levering.

snel en goed geleverd

Goede 1e ervaring.

Hele goede service

Bestelling was snel binnen. Prima producten. Bij het verzenden waren ze 2 clips vergeten mee te sturen. Vandaar contact gehad met de klantenservice. Niet alleen meteen te woord gestaan. Elke actie werd teruggekoppeld en de volgende dag had ik ze al in huis. Top.

Bardzo dobra obsługa i szybka dostawa zamówienia.

Byłem zaskoczony że tak szybko paczka doszła

Vlotte afhandeling

Goede keus en snelle bezorging

Top product voor een zeer goede prijs

Inspire Spinning bike gekocht. Voldoet aan alle eisen en geleverd binnen 2 dagen. Tevreden

Ik heb zeer goede ervaringen met NRG fitness. Ze zijn goed bereikbaar via chatbox en e-mail en bieden uitstekende service. Ik kwam een dag na aankoop van een hometrainer erachter dat de prijs €80 in prijs was gedaald en kreeg dit bedrag zonder problemen binnen 2 dagen teruggestort. Product was goed verpakt en snel geleverd.

Correct en punctueel.

Nog geen 24 uur na bestelling werd mijn pakje reeds geleverd. Top online winkel

Heel tevreden

Snelle levering vakkundige support

Bestelde producten snel geleverd. Had vragen met betrekking tot deze producten en heb gebeld met de service- of supportafdeling. Mijn vragen werden gelijk beantwoord. Echt super.

Snel

In de middag besteld, volgende ochtend al bij mij thuis. Super service

positief

na melding dat hetgeen ik gekocht had niet voldeed werd gelijk een nieuw verzonden. Toen ook dat niet goed bleek werd het geld teruggestort.

Erg snelle en goede service!! En tevreden over mijn product

alles was goed en op tijd

geen

Is goed

Als is goeg

Goed telefonisch bereikbaar en zeer behulpzaam.

Vlotte levering

Correct zoals aangegeven