zeer slecht

Bank laten schoon maken, echter geen verschil, vlekken nog gewoon zichtbaar, geen frisse gloed (op hun voor en na foto's wel duidelijk zichtbaar) en bij de bank op twee plaatsen het stiksel los van de naden wat voorheen niet het geval was! a een klacht te hebben in gediend als enige antwoord "dat de schade niet door hun veroorzaakt kan zijn....". Zeer klant onvriendelijk en doen zich totaal niet de moeite om de klant in enige vorm tegenmoet te komen of en oplossing aan te bieden. Zeer slecht en zal deze firma dus aan niemand aanraden !

Ben tevreden

Bevalt tot nu toe goed

Snel, correct en uitstekende kwaliteit

Snel, correct en uitstekende kwaliteit

Prims

heel goed produkt

snelle levering via de webschop

Onze stoelen weer fris en kleurrijk!

Vakkundig werden onze fauteuils gereinigd, professioneel en zorgvuldig.

Mijn schoon huis voldoet aan mijn eisen voor kwaliteit en prijs

Producten en materialen zien er goed uit. Stevig en goed geschikt voor het doel waar we ze voor kochten.

bijzonder tevreden

na een perfecte reiniging nu ook goede service

Perfecte levering !

Prima spul om mijn vloer te reinigen.

Snelle levering en uitstekende producten

De producten waren snel geleverd. En voldoen aan mijn verwachtingen.

Snelle afhandeling van de bestelling

Bestelling is snel opgepakt en snel bezorgd.

Geweldige producten en service

In een woord top, hier word ik vrolijk van!

Snelle levering van een prima product

Op de website product gevonden en het werkt zoals beloofd.

Pluspunten

Goed advies

• Kwaliteit
  • Snelheid/Levertijd
  • Kennis & Vakmanschap

• Snelheid/Levertijd

Bedankt voor u review.

Over Mijnschoonhuis.nl

mijnschoonhuis.nl is het platform voor de particuliere klant omtrent het schoonmaken in en rond thuis. Bent u op zoek naar een specialistische reiniger voor u vloeren kijk dan op mijnschoonhuis.nl. De webshop van mijnschoonhuis.nl voorziet in professionele schoonmaak materialen en producten zodat u thuis kunt schoonmaken als een professional. Zo willen wij het schoonmaken voor u leuker en makkelijker maken. Heeft u advies nodig of zit u met een schoonmaak probleem raadpleeg dan onze klantenservice. Zij zitten voor u klaar dagelijks van 08.30 tot 17.30 op het landelijk nummer 085-0028408,