Perfecte afhandeling

Bestellen ging ontzettend makkelijk via thibo-online. Het zelf ophalen ging vloeiend. Vriendelijk personeel, mooi bedrijf.

Professioneel duidelijk en snel

Product was duidelijk afgebeeld op de website. Informatie verstrekking was tiptop in orde. Levering stipt op tijd, compleet en goed. Voor wat betreft het product; ik wist wat ik bestelde dus ook dat was prima in orde.

de steren zeggen genoeg

het kan bijna niet beter top

Top dat ik hekwerken op maat en met prijsopgave kan bestellen via website.

Bestelling via website ging soepel. Na enkele weken tekening ter controle. 100% OK. Levering binnen afgesproken termijn. Medewerkers expeditie hulpvaardig.

Snelle en correcte levering

Naast nette orijs ook realistische verzendkosten

Precies dat wat ik besteld had, netjes verpakt en snel in huis.

Goede website netjes afgehandeld

Goede ervaring snelle levering en goede prijs

Heel snelle en correcte levering.

Prima service, goede feedback.

Snelle service en levering, tegen aangename prijzen.

Mijn vragen werden telefonisch uitstekend beantwoord en ook de levering verliep prima.

Bijzonder vriendelijk en deskundig!

Zeer vriendelijk te woord gestaan voordat bestelling is geplaatst. Snelle reactie ter bevestiging. Bij ophalen correct tegemoet getreden.

Top,snelle levering.

De site is overzichtelijk. De bestelling ging vlot. Zo ook de levering

Prima kwaliteit

Hekwerk volgens afspraak uitgevoerd. Prima kwaliteit en volgens afspraak voorgemonteerd en voorbereid.

Top service en snelle levering

Mijn vraag werd snel en deskundig beantwoord en na mijn akkoord op de offerte werden de producten dieter verstuurd. Top service!

Perfect materiaal aan tip top service en prijs

Gemakkelijk besteld aan interessante prijs en stipt geleverd.

Materiaal voor omheining besteld. Dat ging heel eenvoudig via de website met een duidelijk overzicht. Ruim aanbod, snelle en correcte levering.

Een geweldige poort!!!

Klantvriendelijk, meedenkend, geweldige kwaliteit

goed bedrijf om mee te werken

zeer tevreden en een snelle en goede berichtgeving

Perfecte service tegen een goede prijs

Behulpzame medewerkers die met je meedenken. Goede prijs en snelle levering.

Goede website, snelle afhandeling efficiënte en snelle levering.

Heb rond gesnuffeld op internet opzoek naar een hekwerk. Had slecht een klein stukje nodig. De voor de amateur gebruikelijke sites hadden niets op voorraad andere sites stelde veelal een minimum afname. Thibo kon leveren wat ik nodig had en deed dit snel en efficiënt. Bovendien was het hekwerk relatief zeer aantrekkelijk geprijsd. Transport voor een hek was natuurlijk naar verhouding duur, maar werd wel zeer professioneel aangepakt. Kortom voor mij een aanleiding om Thibo vaker in te schakelen.

Hele goede service. Na bestellen bleek iets niet direct op voorraad. Ik kreeg meteen een persoonlijk mailtje waarin uitgelegd werd wanneer het dan geleverd zou worden. Inmiddels keurig op tijd ontvangen. Moet producten nog monteren maar ziet er keurig en compleet uit. Website ook overzichtelijk.

GEWELDIG !!!!!

Een vergeten pijp waar ik middags over belde werd de volgende ochtend al vroeg geleverd. Dit kom je niet overal tegen Ook mogen ze KLANT VRIENDELIJKHIED en SERVICE met hoofdletters schrijven. Hier kan menig bedrijf nog een voorbeeld aan nemen. En ook werd de rest van mijn mijn bestelling keurig op tijd en netjes afgeleverd. Dus voor mijn een TIEN

Accuraat snel en betrouwbaar.

Perfect service

Makkelijke overzichtelijke website, en de bestelling snel in huis

Over Thibo Online

Thibo Online is dé online shop voor de omheining van huis, tuin en terrein. Onderdeel van Thibo Online is Werfhekken Online, uitsluitend voor de Belgische markt voor werfhekken en werfhek accessoires.