super, snelle en vlotte levering.

echt een aanrader

Op afspraak geleverd . En gekregen wat ik besteld heb.toppie service

Probleem na communicatie opgelost, hekken staan er mooi bij

Na beschadigde materialen alsnog contact gehad en nieuwe ontvangen.

Beste Rem, goed om net even telefonisch tot een oplossing te zijn gekomen! Helaas was je klacht niet bij ons aangekomen, maar er komt een nieuw bouwhek jouw kant op! Onze excuses voor het ongemak... Prettige dag!

Wij hebbenbtot nu maar de helft van onze bestelling mogen ontvangen. 2 betaald n een grendel ontvangen? Na levering ??

Beste Walter, bedankt voor je review :) We zien dat er inderdaad een grondgrendel te weinig verzonden is. Onze excuses hiervoor. Vandaag zorgen we ervoor dat de 2e grendel nagezonden wordt! Prettige dag!

Bon produit, super service

Produit unique sur le marché, livré rapidement même en petite quantité.

Meedenkend en flexibel

In eerst instantie prettig contact en meedenkend. Daarnaast prima levering naar enige kleine problemen. Zeer professioneel opgelost.

Personnel compétant et très réactif

Très bonne interaction , grande gentillesse et professionnalisme.

Prima spullen en snel geleverd

Prima, echter een deel van de bestelling (buizen) waren bekrast en een track en trace m.b.t. levering zou nog meerwaarde bieden. Verder heel tevreden.

Super Service

Goede service en een snelle levering!

Snel en correct geleverd

Helemaal niks mis mee, mijn bestelling was er snel en alles was zoals verwacht

goede prijzen en snelle verzending

overzichtelijke website, knappe prijzen ( ik kon ze niet goedkoper vinden) en snelle verzending. tevens de verzendkosten waren schappelijk en niet zoals vele 79 euro als het groter is dan een pakketje. alles wat ik heb besteld keurig verpakt en ontvangen.

alles prima verlopen

alles prima verlopen

Snel beschikbaar & nette prijzen

Bestelling werd snel doorgevoerd. Met mijn auto mocht ik de expeditiehal inrijden en werd het artikel in de kofferbak gelegd. Nette prijzen, iets onder het marktgemiddelde.

geen problemen met bestellingen

geen op of aan merkingem alles top, bestel de vogende weer.

Goed materiaal

Prima geregeld allemaal!

Eenvoudig bestelproces en goed advies!

Makkelijk besteld Goede prijs Snel geleverd

Zeer goede dienstverlening na verkoop.

Bij een probleem een snelle en degelijke oplossing aangeboden.

Ondanks een foutje in de levering en een kleine verbuiging in de staafmat prima service.

De levering kwam perfect verpakt geleverd aan. Helaas hierdoor niet meteen goed te controleren. Later bleek het, volgens een klein opschrift op de verpakking, noodzakelijk om direct op de vrachtbrief te laten vermelden. Echter de vervoerder was al verdwenen. Er bleek een grondpen te ontbreken en er was een kleine verbuiging van een staaf in de staafmat. Gelijk de klantenservice gemaild, die mij prima geholpen heeft. Ik ben zeer tevreden met de oplossing, die de volgende dag al was geregeld/uitgevoerd.

Goede service, prijs-kwaliteit dik in orde en ook adviserend pluspunt

Bij het samenstellen van de materialen voor ons project hebben ze goed meegedacht. Bestellingen werden nog eens extra gecheckt en tussendoor stonden ze altijd paraat om vragen te beantwoorden.

Ik werd zeer klantvriendelijk geholpen, en er werd gelijk actie ondernomen. De dranghekken werden de volgende dag bezorgd. Een dikke duim voor jullie.

Zeer goede telefonische opvang bij vragen

Telefonische navraag gedaan n.a.v. probleem op de site. Dit is meer dan uitstekend opgelost. Goed geluisterd en tevens goede oplossing geboden. Perfect uitgevoerd. Ondanks deze hobbel een zeer snelle en correcte levering.

goed snelle service

duidelijke uitleg en veel voorraad

Uiterst behulpzame Klantenservice en snelle levering! Top!

duidelijke website en snelle levering

Zeer positief