Snel, klantgericht en betrouwbaar

Geen bijzonderheden. Levering verliep naar wens.

Snelle en correcte levering!

Correct en goede kwaliteit materiaal geleverd! Zeer tevreden

Ziet er zeer solide uit en snel geleverd

Moet nog gemonteerd, gaat wel lukken

Snelle levering en een mooie prijs

Bestelling was binnen 2 dagen binnen tegen een prijs waar je het absoluut nergens anders voor kan krijgen.

Top bedrijf

heel fijn bedrijf vooral de service is top ik had sloten besteld die waren spoorloos bij de post en ze hebben de sloten zelf naar me toe gebracht zodat ik mijn spullen kon leveren aan mijn klant

Voor mij was de bestelling optijd en alles was er bij, dus perfect

Goede informatie en snelle levering

Contact gehad over levering hekje, goed advies en snelle levering.

Goed advies, volgens afspraak geleverd.

Goed advies gekregen en de opdracht is tot in details perfect uitgevoerd. Wel forse verzendkosten, zelfs voor het lossen van de goederen moest worden betaald.

Super goede service en netjes op tijd geleverd

Ben zeer tevreden en op tijd geleverd. Goede service en prima materiaal.

Snelle en meedenkende service

Per abuis verkeerde materialen besteld, maar dankzij meedenken van jullie zijde het juiste ontvangen. Zonder dat er op en neer gestuurd hoefde te worden, dit noem ik meedenken vanaf het eerste moment. Top service!

Snelle levering , goede prijs/kwaliteit

Snelle levering , goede prijs/ kwaliteit

Veel voorraad en scherpe prijs

degelijk bedrijf en kennis van zaken.

Geenontvangst...

Ik heb mijn pakketje THO1412627 nog niet ontvangen......

Bedankt voor je bericht en vervelend dat het pakket niet op de gecommuniceerde dag bezorgd is. Zoals reeds gecommuniceerd op 12/2 hebben de status van jouw bestelling even nagekeken en het pakket is op 11/2 meegenomen door PostNL, maar nog niet aangemeld. Voor de zekerheid hebben we je zending nogmaals verstuurd. Heb je deze inmiddels ontvangen? Kun je jouw review op Kiyoh aanpassen wanneer je het pakketje hebt ontvangen? Dat zouden wij zeer waarderen!

Goede service, mooi product!

Goede service, mooi product!

Als snel goed

Goede snelle service

Goede snelle service. Enige minpuntje was dat bij ons niet bekend was wanneer de betonvoeten zouden worden afgeleverd. Ineens een telefoontje ontvangen dat ze er waren. Wanneer wij hadden geweten wanneer de betonvoeten zouden worden bezorgd hadden we hiervoor een contactpersoon kunnen regelen. Echter is het toch goedgekomen.

Bestelling niet comform.

Ik had 4 verschillende kleuren van zeil gevraagd en ontvan 4 groene.. Is geen drama maar spijtig en niet de bedoeling verkeerde kleuren te ontvangen Probleem zeer vlug opgelost, dank en proficiat reuze vlug en goed opgelost Andre

Beste Andre, goed je net gesproken te hebben. Wij hebben een order voor 4 groene netten ontvangen en zodoende ook afgestuurd. Helaas begrijpen we van je dat dit niet is zoals je bedoelde bij je bestelling :( In overleg sturen we een nieuw net jouw kant op! :)

De kleur die nodig was stond niet op de site maar was wel op voorraad, door een goede en vriendelijke service hebben wij het benodigde materiaal snel op kunnen halen. Top service!

Wij hadden materiaal met spoed nodig. Wij hebben dit op korte termijn op kunnen halen. Goede service en vriendelijke medewerkers.

super service

super handige bestelsite, tijdens het afhalen werden we geholpen door gemotiveerde en vriendelijke personeel. Gewoon top

Wij zijn goed geïnformeerd en de order is netjes afgewerkt.

Uitstekende Service !

De werknemers waren zeer behulpzaam en duidelijk ! De levering was er binnen 2 dagen !

Uitstekend!!!

Super mooie bladcontainer!! Snellen levering en persoonlijk afgestemd voor de levering, gewoon TOP!!! Absolute aanrader!!!!

Vriendelijke snelle service.

Ik had een hele hoop werfhekken, accessoires besteld. Had nog een aantal vragen deze werden daan ook snel en correct verholpen via hun chat. Alles was ook zeer snel geleverd.

Toppie

Alles goed en snel geleverd, doorgaan zo.