praktisch

Zoeken, bestellen en bezorgd. Klaar.

Tegenwoordig is het bijna de norm dat producten dezelfde dag nog worden verstuurd. Dit was nu niet het geval. "Levering binnen twee werkdagen". Woensdagochtend besteld, vrijdag bericht dat het pakket klaar staat voor verzenden en zaterdag geleverd door PostNL. Dus geleverd binnen twee werkdagen? Ja/nee, daarom 4,5 sterren.

Ik heb afgelopen vrijdag de bestelling gedaan en heb nog steeds niet gehoord wanneer deze geleverd wordt.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste Hans, Bedankt voor je review. Er is gisteren iets misgegaan met de automatische uitgaande mails van de zendingen. Je bestelling is gisteren verstuurd en we hebben je inmiddels de mail met de track en trace link gestuurd. Prettige dag! Team Thibo Online

Correcte prijzen , kwalitatief materiaal

Produkten van Thibo zijn kwalitatief en werden goed verpakt geleverd. De leveringsafspraken om vooraf te bellen werden echter niet nagekomen waardoor er verwarring ontstond over het leveringsuur. De chauffeur ter plaatse heeft wel alles netjes achtergelaten. Prima werk jongens, leveringsafspraken kunnen wel beter !

fantastische service

Pakketje was door de computer naar verkeerd adres gestuurd. Telefonisch contact en perfect te woord gestaan en geholpen. Bravo !

Zeer snel en correct

Ook al was het een kleine bestelling. Het was in ieder geval mogelijk zonder grote hoeveelheden af te nemen en het werd supersnel geleverd. Klasse!

Perfecte service

Eerst telefonische info gevraagd. Ik werd perfect geholpen en mijn vraag keurig per mail beantwoord. Product keurig geleverd. Dit alles voor een product wat niet veel koste.

Prima levering goede service

Verkeerde bestelling nog makkelijk te wijzigen en toch snelle levering

Correct en snel

Goede prijs kwaliteit verhouding. Vriendelijk personeel en alles binnen twee dagen op kunnen halen.

Snelle levering, echter beugels waren los verpakt in een doosje en daardoor beschadigd. Na een kort mailtje met foto's naar het team Thibo, hebben zij drie nieuwe beugels, kostenloos (nu beter verpakt) opgestuurd! Bedankt voor de service!

Zeer tevreden met de levering

Bestelling goed kunnen volgen. Aflevering zoals voorspeld.

Super service en zeer snelle levering. De bezorger zeer vriendelijk

Zeer snelle levering en super vriendelijk. Jullie mogen er zijn.

Snel toen het mogelijk was

Mooi product wat in eerste instantie niet op voorraad was. Toen het weer op voorraad was is het direct verstuurd, klasse! Het hek kan weer dicht , en hopelijk gaat de sluiting weer jaren mee, in onze zoute kust omgeving.

Super snelle correcte levering

Net en goed bedrijf

Net en meedenkend bedrijf. Door een storing bij postnl kregen we netje een mail dat het pakketje later komt. Zeer goede service

Telefonisch goed bereikbaar

Bewegwijzering naar afhaalbalie is onduidelijk

Excellent.

De antwoorden op mijn telefonische vragen werden goed beantwoord en nog met kostenbesparende adviezen. Zeer correcte levering. Zeer goed informatie wat levertijd betreft. In het algemeen: de contacten met de gesproken medewerken was plezierig. Toppie.

Gebruiksvriendelijk en duidelijk

Via de website kun je snel en eenvoudig een bestelling plaatsen. Duidelijke foto's en omschrijvingen. Helaas is het pakketje nog niet met Postnl aangekomen en moet ik er zelf achteraan gaan. Het zou fijn beter zijn als jullie zelf een melding van PostNl krijgen en dan de klanten zelf op de hoogte kunnen brengen?

Goede kwaliteit en snelle levering

Overzichtelijke Web-side en snelle levering.

Goede ervaring.goed geregeld

Goede geregeld. Goede ervaring.

Niet bijzonder

Matige website, niet heel goedkoop, spullen later dan verwacht.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste S, Bedankt voor je review. Jammer dat je je ervaring op onze shop als matig hebt ervaren. Ons team is iedere dag bezig deze te verbeteren voor een nog beter gebruik. Hopelijk kunnen we je in de toekomst een andere ervaring geven. Wat betreft de levering van je bestelling d.d. 2/11 om 23:53u. Deze is, zoals we in de shop communiceren direct die dag erop (3/11) verstuurd en door PostNL op 4/11 geleverd. Als je de bestelling nóg sneller had willen hebben hadden we wellicht een afspraak kunnen maken om je bestelling met een koerier te verzenden. Met vriendelijke groet, Team Thibo Online

Besteld en volgende dag op gehaald top

Besteld en volgende dag opgehaald

Prima materiaal

Goed materiaal en geleverd in de afgesproken tijd en chauffeur heb netjes gebeld waar het moest staan ben zeer tevreden

Bedrijf dat elke bestelling, groot of klein, heel netjes behandeld

Wij hadden een kleine bestelling, en zijn telefonisch goed geholpen. Toen we bestelling op kwamen halen zijn we heel erg netjes geholpen. Ook personeel dat klaar was met werken hielp ons heel erg netjes. Mooi en groot bedrijf.

Snelle levering, TOP

Netjes en snel geleverd.

À propos de Thibo Online

Thibo Online is dé online shop voor de omheining van huis, tuin en terrein. Onderdeel van Thibo Online is Werfhekken Online, uitsluitend voor de Belgische markt voor werfhekken en werfhek accessoires.

Avis sur Kiyoh

• Les avis rédigés de votre propre initiative sont immédiatement mis en ligne et vérifiés dans les 72 heures.