Snel beschikbaar & nette prijzen

Bestelling werd snel doorgevoerd. Met mijn auto mocht ik de expeditiehal inrijden en werd het artikel in de kofferbak gelegd. Nette prijzen, iets onder het marktgemiddelde.

geen problemen met bestellingen

geen op of aan merkingem alles top, bestel de vogende weer.

Goed materiaal

Prima geregeld allemaal!

Eenvoudig bestelproces en goed advies!

Makkelijk besteld Goede prijs Snel geleverd

Zeer goede dienstverlening na verkoop.

Bij een probleem een snelle en degelijke oplossing aangeboden.

Ondanks een foutje in de levering en een kleine verbuiging in de staafmat prima service.

De levering kwam perfect verpakt geleverd aan. Helaas hierdoor niet meteen goed te controleren. Later bleek het, volgens een klein opschrift op de verpakking, noodzakelijk om direct op de vrachtbrief te laten vermelden. Echter de vervoerder was al verdwenen. Er bleek een grondpen te ontbreken en er was een kleine verbuiging van een staaf in de staafmat. Gelijk de klantenservice gemaild, die mij prima geholpen heeft. Ik ben zeer tevreden met de oplossing, die de volgende dag al was geregeld/uitgevoerd.

Goede service, prijs-kwaliteit dik in orde en ook adviserend pluspunt

Bij het samenstellen van de materialen voor ons project hebben ze goed meegedacht. Bestellingen werden nog eens extra gecheckt en tussendoor stonden ze altijd paraat om vragen te beantwoorden.

Ik werd zeer klantvriendelijk geholpen, en er werd gelijk actie ondernomen. De dranghekken werden de volgende dag bezorgd. Een dikke duim voor jullie.

Zeer goede telefonische opvang bij vragen

Telefonische navraag gedaan n.a.v. probleem op de site. Dit is meer dan uitstekend opgelost. Goed geluisterd en tevens goede oplossing geboden. Perfect uitgevoerd. Ondanks deze hobbel een zeer snelle en correcte levering.

goed snelle service

duidelijke uitleg en veel voorraad

Uiterst behulpzame Klantenservice en snelle levering! Top!

duidelijke website en snelle levering

Zeer positief

Ben tevreden

Ik ben tevreden over het materiaal en de communicatie met Thibo. Het bestelsysteem werkt klantvriendelijk en is overzichtelijk. Ook het transport was prima. De chauffeur was heel behulpzaam bij het lossen. Ik heb wel een handleiding gemist. Dat vond ik een tekortkoming. Ik heb 2 rechterhanden en durf dit best aan maar moet alles zelf uitzoeken. Dat kost me veel tijd.

Valt tegen

artikel gekregen. Alleen zouden er om de 50cm ringen in het bouwheknet zitten. Deze zater er niet in. Moest ze uiteindelijk er zelf nog inmaken.

Super geregeld!

Goede service, goede kwaliteit!

Zie onder

Service aan de telefoon eerste keer prima. Kwaliteit materiaal goed. Levering op tijdsafspraak niet nagekomen, 40 euro te veel betaald helaas. Chauffeur zelf opgelost. Prima! Tweede telefonisch contact zonder resultaat. Medewerker kon niet aan mijn wens voldoen. Mvg Kees de Klerk

zeer snelle en correcte levering

Duidelijk overzicht via de site, correcte opvolging, levering en prijs. een aanrader!

Had wat extra beugels nodig en deze opgehaald bij Thibo zelf. Een aantal bordjes met aanduiding waar de afhaalbalie is zou handig zijn. Producten zijn uitstekend

Prima site met vlotte en correcte afwikkeling

Zoektocht naar het juiste materiaal op internet werd al snel opgelost middels Thibo!

Zu Empfehlen :-)

Online Bestellung, Lieferung, alles reibungslos verlaufen.

Vriendelijk, professioneel, en snel

Goed geholpen en geadviseerd, en we konden het meteen ophalen

Makkelijk bestellen met goede service

Bestelproces verloopt snel en is duidelijk. Via de chatsessie nog advies gekregen. Ik had gekozen voor ´bestelling ophalen´. En kreeg daarop een link gestuurd naar een korte video; waar precies op het fabrieksterein je je bestelling kunt ophalen. Erg handig. Het ophalen zelf: ik was met de fiets en op mijn verzoek werd mijn pakketje nog eens extra in wat noppenfolie gewikkeld. Kortom; goede service.

Snelle levering, goed materiaal!

Snelle levering, goed materiaal!

Super kwaliteit

Snel geleverd. strak op tijd en alles erbij