Laat niets te wensen over.

Snelle levering en een scherpe prijs.

Super, geen opmerkingen

Leuk contact, precies zoals je als klant geholpen wil worden

Super tevreden

Telefonisch steeds berijdbaar voor vragen , steets behulpzaam een sachkundig

Snelle levering.

Snelle levering Men word goed op de hoogte gehouden van het verloop van de bestelling. Bedankt

snelle levering goede prijs

snelle levering en goede prijs. ook is tegenwoordig een uitzondering als je telefonisch bereikbaar bent, maar ook dat is bij Thibo geen probleem zelf zonder door te verbinden de juiste informatie ontvangen. echt een aanrader

Erg lange levertijd , materiaal nog steeds niet ontvangen

Een kleine colli besteld maar project moest al opgeleverd worden dus heb het anders moeten oplossen .

Hallo Johan, Bedankt voor je review! Je bestelling van zaterdag 19/6 is direct de maandag 21/6 verzonden. We zien aan de status van PostNL dat de bestelling nog niet afgeleverd is. We hebben inmiddels contact opgenomen met PostNL en we krijgen helaas geen duidelijk antwoord van waar de zending gebleven is. We beschouwen de bestelling als "zoekgeraakt" en kunnen deze indien gewenst opnieuw versturen. Aangezien je al een alternatief hebt gebruikt nemen we nog even contact met je op om wellicht het geld terug te storten. Prettige dag! Team Thibo Online

Goede service!

Ondanks dat ik een kleine bestelling (1 bouwhek) heb gedaan bij Thibo werd ik erg goed geholpen. Tijdens het ophalen was het ook geen probleem om nog wat spullen toe te voegen aan mijn bestelling. Kortom een uitstekend bedrijf!

snelle correcte levering

snel, correct, prima !

Advies was goed maar de levering was alles behalve goed

Leuk en goed contact. Heb zoals ik het nu kan inschatten - heb nl. nog niet alles binnen - het juiste materiaal geadviseerd gekregen en besteld. De mindere ervaring die ik momenteel heb is dat mijn bestelling op een verkeerd adres was bezorgd. Een voor mij onduidelijke rede waarom het niet lukte mijn bestelling dezelfde dag nog bij mij afgeleverd te krijgen. De fout was nl. rond 10:00uur al ontdekt. Omdat het die dag niet meer geleverd werd zijn de hoveniers ook voortijdig vertrokken. Deze mannen had ik nl. special voor het plaatsen van de hekken gevraagd die dag en erna te komen. Met de nodige kosten! Helaas is Thibo niet verzekerd voor dit soort fouten en waardoor ik als klant verder voor de kosten opdraai doordat er niet en incompleet geleverd is! Verder was de bestelling incompleet - het was dus niet mogelijk de hekken ook de andere dag niet te plaatsen vanwege het missen van bevestigingsmateriaal. En dan is er nog, minimaal 1, beschadigd hek bij mij afgeleverd waarvoor ik gisteren over heb gereclameerd en tot op heden (dag later) geen reactie op heb gehad. Dit laatste begrijp ik niet want als ik een bestelling plaats dan krijg ik binnen een aantal uur al een reactie om een betaling te doen. Al met al loopt het gaat verre van feilloos en zit ik met een hek dat (nog) niet geplaatst is vanwege de slechte leveringsperformance. Hoveniers hadden immers twee dagen laten komen voor plaatsing van de hekken en daarin konden ze dus niets doen!

Beste Gilbert, Bedankt voor je review! Helaas zijn een aantal zaken bij je de levering van je bestelling niet verlopen zoals het hoort. Daar balen we stevig van... :( Verwisselde leveringen is logistiek erg lastig om diezelfde dag nog omgeruild te krijgen omdat de vervoerders en chauffeurs tegenwoordig zeer strakke planningen hebben. Doet niets af van het feit dat het voor jouw bestelling natuurlijk super vervelend is dat deze niet op de afgesproken dag geleverd word, maar een dag later. Onze excuses hiervoor. Wat betreft de beschadigde mat hebben we je reeds per mail op de hoogte gesteld. Dit maken we uiteraard in orde! We hopen dat de hoveniers een mooi en strak hekwerk voor je plaatsen! Fijne dag :) Team Thibo Online

Goed gewoon zoals het hoort

Netjes en vlot geregeld en geleverd.

Topkwaliteit

Echt netjes geleverd, mooi degelijk hekwerk, alleen 1 maartje Vind de loskosten voor nog geen twee minuten werk wel heel fors >100€

Prima, snel en goede levering

Bouwhekken en klemmen besteld. Snel geleverd. Goede materialen.

Top service en top kwaliteit

Alles werd correct afgehandeld. Te beginnen bij de bestelling tem levering. Zonder twijfel zijn we een tevreden klant.

Zeer goed en snelle levering

Overbodige vraag; zie antwoord hierboven

Na bestellen zeer snel geleverd. Prima kwaliteit !

Goed kunnen bestellen en zeer goed geleverd .netjes van tevoren gebeld hoe laat het geleverd zou worden

prima verzorgd en snel

zie boven

Op tijd geleverd

Snelle levering, goede prijs/kwaliteit

Bestelling van mijn tuinpoort eenvoudig via de site, snelle levering en goede prijs/kwaliteit

perfect

nette prijs en snel verzonden, geleverd

goede prijs en snelle levering

goede prijs en snelle levering

Begin goed, maar daarna wat minder

Nadat wij een bestelling hebben gedaan is deze netjes binnen gekomen. Echter hebben wij daarna met spoed een nieuwe bestelling gedaan en deze zou direct worden verstuurd. Echter na 2 dagen was er nog niets binnen en heb toen gebeld. Ik kreeg ( denk ik ) een stagiaire aan de lijn, want zij wist niet waar zij precies moest kijken, waar mijn bestelling was. Zij zou de eigenaar contacten en vragen mij terug te bellen. Ik ben niet meer gebeld. 1 dag later waren de spullen binnen.

Beste Alex, Bedankt dat je de moeite hebt genomen een review te schrijven. Daar zijn we erg blij mee. Jammer dat we je goede gevoel geen vervolg hebben kunnen geven met de 2e bestelling. Deze hebben we op 25/5 rond 14u ontvangen, wat betekent dat deze in ieder geval de volgende dag per de post mee gaat. Dit is ook gebeurd, waarna de levering op 27/5 heeft plaatsgevonden. Twee dagen na de bestelling. Onze excuses voor het niet nakomen van het terugbelverzoek. Hier moeten we uiteraard scherp op blijven! Vriendelijke groet, Team Thibo Online

Uitstekende services, top producten

Top bedrijf

Goede service en snel geleverd

Even gebeld voor wat advies en direct een juiste bestelling kunnen doen.

Had besteld en moest later nog wat bij voordat alles geleverd was. En dat hebben ze nog snel en vlot geregeld.. daarbij top bouwhekken, palen en klemmen geleverd.