Betrouwbare leverancier

Snelle levering van fantastisch product

Duidelijke website, email van bevestiging en verzending waren duidelijk. Levering was volgende dag al!

Prima materiaal en goed geregeld

Snelle levering. Keurig verpakt en prijs kwaliteit!

Duidelijk, goed en snel.

Via de website duidelijke informatie over de mogelijkheden. Mocht je toch support nodig hebben dan krijg je snel antwoord van iemand die weet waar hij/zij het over heeft. Ook de aflevering via een uiterst vriendelijke bezorger. Kortom prima partij om zaken mee te doen.

Leuk emailcontact, vlotte afhandeling,

Leuk emailcontact, vlotte afhandeling: 1 dag na bestellen al in huis.

Thibo B.V. levert een uitstekende model-spijlenpoort op maat.

Vanaf de oriënterende fase ( het zoeken naar de mogelijkheden bij Thibo-online van het op maat laten maken en het beantwoorden van vragen over nadere specificaties van de hiervoor gebruikte materialen bij de klantenservice van Thibo-online VOORDAT tot het bestellen van een metalen enkele spijlen-draaipoort op maat werd overgegaan ), de snelle reactie in communicatie tijdens de ontwerpfase van de eerste tot de definitieve ontwerptekening van de afdeling Engineering, het nakomen van de aangegeven productieplanning/levertijd van de enkele spijlen-draaipoort op maat volgens model-spijlenpoort Arena, tot aan het moment van afleveren, is er een goede communicatie en een groot vertrouwen in het door Thibo B.V. te leveren product geweest. Het geleverde product op maat mag dan ook gezien worden.

Telefonisch goed te bereiken en makkelijk afspraken te maken. Online bestelling plaatsen gaat ook heel makkelijk.

geweldig platform

duidelijke site, accuraat en snelle afhandeling. Normale transportprijs!

Normale prijs en een zeer snelle leverantie

Via de webmail bestellen is soms best wel een dingetje. Thibo vond ik toevallig maar naast de normale prijs voor een aantal doppen was ook de leverantie er binnen 2 dagen. De zaak waar service nog normaal is. Dank hiervoor.

In een woord toppie

Alles geweldig verpakt , keurig bezorgd!!! En het gekochte was boven verwachting van kwaliteit.

Snelle levering goede prijs en kwaliteit

Goede prijs, snelle levering en de kwaliteit is ook nog goed wat wil je nog meer

Geleverd volgens afspraak, goed product, goede prijs, mooie afwerking

Komen de gemaakte afspraken na.

Komen de gemaakte afspraken na.

heeeel goed thibo

Denkt mee met de klant. Super geregeld. Afspraak nagekomen en chauffeur belt netjes. Top

Perfecte hulp

Snel even iets nodig… zonder verder na te denken richting bedrijf gereden. Oh oei das nie zomaar een bedrijfje, tja das dus niet slim om even zonder vooraf contact ‘wat’ te gaan halen. Toch maar even bij kantoor aangebeld. Wordt zeer vriendelijk te woord gestaan en verwezen naar expeditie. Ook daar weer uitermate vriendelijk geholpen. Moet ff via mail opdracht gemaakt worden. Ook dat snel en correct gedaan. En krijg mijn twee zwarte doeken mee. Super klantvriendelijk en perfect geholpen. Een kleine opdracht voor een groot bedrijf. Alleen maar complimenten !!!

Na contact over het niet ontvangen van een bestelling is er meteen actie ondernomen.

Gereageerd op mijn email over het niet ontvangen van een bestelling enkele weken terug, is er meteen actie ondernomen en binnen twee dagen geregeld dat ik mijn goederen kreeg. Prima opgepakt!

Beste Hans, Bedankt voor je bericht. Erg vervelend dat je je bestelling nog altijd niet ontvangen hebt! Daar balen we uiteraard van! Je bestelling is door ons op maandag 22 november verstuurd met PostNL. Na check van je track & trace blijkt deze bij PostNL nog altijd niet de volgende leverstatus gekregen te hebben. Dit betekent dat je pakket nog niet gescand is bij PostNL. We hebben contact opgenomen met PostNL en het pakket is nog in het sorteercentrum volgens hun informatie. Aangezien dit een week geleden is, zullen we de zending “als verloren beschouwen” en zullen we je bestelling vandaag opnieuw per post versturen. Onze excuses voor de vertraging. Hopende je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Prettige dag, Team Thibo Online

Duidelijke website en snelle service

Hele goede service!

Snelle levering, goede communicatie en zeer klantvriendelijk.

goed verzorgd

goed verpakt en correcte levering

Super geregeld

Super geregeld

online een cilinderslot gekocht. bestelling goed verpakt en snel in huis.

doen wat ze afspreken

doen wat ze afspreken . Geleverd product voldoet aan verwachting

Perfecte levering en precies op tijd hartelijk dank.

Perfecte service

Mail gekregen dat het product niet op voorraad was. In de afgesproken tijd werd het product geleverd.

Super materiaal en snelle levering

Hekwerkpalen en andere onderdelen besteld voor leiconstructie. Alles goed beschreven op de site, voordelig en snel geleverd