Super! 2x netjes op tijd verzonden.

2 x spullen besteld en ook netjes geleverd, wordt netjes via de mail op de hoogte gehouden. Volgende keer weer hier bestellen!

Hartstikke goed.

Uitstekende service, vakkundige en aardige werknemers. Top!

Goed en snel geleverd

Goed snelgeleverd en de prijs is ook nog eens goed goeie service blij met zo site

prima service

Vooraf met klantenservice chat contact gehad over maatvoering van het product. Deze was duidelijk en klopte waardoor ik een juiste keuze kon maken.

Ontvangen zoals besteld

2 Verschillende beugels besteld in verschillende kleuren en ook ontvangen in verschillende kleuren. Ik sta er nog steeds versteld van.

Na wat telefonisch contact deze mail. Wij zijn zeer tevreden over de leveringen Alles naar wens verlopen gr Libert

Beste Libert, Bedankt voor je review. Wanneer het verkeerde e-mailadres wordt opgegeven komen mails zoals orderbevestiging en de track & trace mail niet aan. Je pakket ligt sinds 27/6 (1 week nu) klaar bij een afhaalpunt bij je in de buurt. We zullen je informeren over de locatie van het afhaalpunt. Met vriendelijke groet, Team Thibo

Snel bezorging maar verkeerde product gekregen

Alles loopt goed maar ik heb helaas de verkeerde product ontvangen. Volgens de foto op de website moeten de beugels een gaatje hebben maar de producten die ik kreeg hadden ze niet. Helaas had ik geen tijd om de product te ruilen dus ik moet de beugels zelf boren. Geen grote moeite maar helemaal niet nodig.

Hallo Gustavo, Fijn dat je de moeite hebt genomen voor het plaatsen van deze review. Wij proberen altijd alle foto's van onze producten up to date te houden. Onze excuses dat de geleverde beugel niet het gaatje bevatte wat op de afbeelding wel te zien was. We gaan de afbeelding van het geleverde product direct aanpassen. Mocht het zelf geboorde gaatje in de toekomst problemen opleveren, zoals roestvorming, dan horen we dit graag en zullen we nieuwe beugels leveren :) Met vriendelijke groet, Team Thibo

Alles naar tevredenheid geleverd

Alles naar tevredenheid geleverd

Kundige en zeer servicegerichte leverancier die mee denkt

Ik had een bestelling gedaan en per ongeluk 1 artikel in de verkeerde kleur besteld: Antraciet in plaats van zwart. Hierop werd ik netjes gebeld met de vraag of dit juist was. Keurig gedaan!!

Aankoop en logistiek goede afstemming

Duidelijke informatie bij aankoop, omtrent te kiezen hekwerk. Na aankoop duidelijke afspraken over levertijd, welke ook goed zijn nagekomen. Al met al goed tevreden.

Prima bedrijf vlotte levering

Kon de producten die ik nodig had makkelijk vinden op de site en er was behoorlijk veel keuze Bestellen ging verder ook heel eenvoudig Na het bestellen kreeg ik meteen een bevestiging en later een bericht dat het Verzonden was met een tracken trace code Al met al heel goed en vlot verlopen Zou als ik weer zoon soortgelijk product nodig heb eerst hier op de site rond snuffelen

Kan niet beter

Boven verwachting

Makkelijk, snel en goed.

Spullen makelijk via de site besteld. Lagen snel klaar bij de expeditie. Goed geholpen door vriendelijk personeel.

Snelle levering.

Uiterst tevreden

Goede en snelle afhandeling van mijn bestelling. Product voldoet aan de verwachting. Goede en duidelijke foto’s bij het product.

Mooi, goed hekwerk

Snelle levering,mooi stevig hekwerk

Meedenkend!

Had probleem met huidige hoogte afrastering bij mijn vijvers. Goed meegedacht , goede oplossing.

Zeer behulpzaam, uiterst correcte communicatie en hoge kwaliteit

Na het stellen van een vraag kreeg ik snel een deskundig antwoord. Ook de bestelling verliep soepel. Gekozen voor ophalen in hun filiaal. Werd ook daar netjes en snel geholpen. Het product is van hoge kwaliteit (gaaskam).

TOP

gewoon heel goed .

gewoon goed

Op de website goed kunnen vinden wat ik zocht en na bestelling lagen de juiste producten klaar om afgehaald te worden.

Goed product

goed advies en duidelijke communicatie

aanbeveling en voor herhaling vatbaar. Goede partij.

In 1 woord:Super!!!

Hallo,wij hebben een bestelling geplaatst via internet en met de 2 dagen thuisbezorgd. Zeer te vrede!

Werkt goed, snel verzonden

U-beugels besteld voor het vastzetten van een klein hekje bij een huurwoning waar ik niet in kon boren in de paal, past precies en niet makkelijk op andere websites te vinden.

Thibostraat 3

5741 SJ Beek en donk

Over Thibo Online

Thibo heeft alles voor afrastering. Van bouwhekken tot complete hekwerken en van draaipoorten tot alle hekwerkonderdelen. Onderdeel van Thibo is Werfhekken Online, uitsluitend voor de Belgische markt voor werfhekken en werfhek accessoires.