Top product

Het is allemaal prima verlopen en kwaliteit producten geleverd

Zoals het hoort.

Prima prijzen, goede kwaliteit, goed bereikbaar, goede communicatie en snelle levering. Zal hier zeker weer eens bestellen.

Op tijd geleverd

Gedegen advies, super snelle levering en een prettig contact

Na heldere uitleg, besloten we voor een bouwhek te gaan dat tijdelijk niet voorradig was, alle opties overwegend heeft thibo ervoor gezorgd dat wij tijdig over de bouwhekken konden beschikken. Waardoor wij onze klanten weer blij konden maken! Prettig contact, komen hun afspraken na, goed product. Bedankt Luuk, voor al je hulp!

Vlot geleverd

Was een goede ervaring

Top zaak

Werdt na mijn bestelling gebeld met een aanbeveling wat goed van pas is gekomen top geregeld

Bestelde producten mooi op tijd ontvangen en precies zoals op de site, ben zeer tevreden.

Zeer goede service

Zeer goede service en snelle levering.

Productiefout in artikel opgelost

Opgelost door snelle levering vervangend artikel

Binnen twee dagen geleverd

perfecte service

netjes en correct geholpen

Goed!

Ervaring is goed! Denken goed met je mee, en de producten zijn mooi.

Prima geregeld

Bestellen gaat makkelijk en ophalen was helemaal makkelijk, vriendelijke en behulpzame medewerkers

bestelling is prima ontvangen en goede kwaliteit

volledig van A-Z op de hoogte van bestelling tot levering, uitstekend verlopen en spullen van prima kwaliteit.

Alles verliep zoals gepland

Behalve t telefonisch vooroverleg, als ook de snelle terugkoppeling en het verzenden verliep vlekkeloos.

Super snelle levering!

Beugels besteld en binnen 3 dagen had ik ze in huis. Super snelle levering, heel blij mee! Volgende keer zal ik zeker weer bestellen.

keurig geleverd

prima ervaring

Gewoon goed

zeer tevreden

Nog nooit wat bij Thibo besteld gehad, Maar als nieuwe klant goed behandel en snelle survice.

Snel en goed geregeld

Hekwerkpalen en gaas besteld en de volgende dag opgehaald in Beek en Donk. Snel en goed geregeld en ik kon de hal binnenrijden waarna alles op mijn aanhanger gelegd werd zodat ik weer vlot verder kon :)

Perfecte afhandeling

Bestellen ging ontzettend makkelijk via thibo-online. Het zelf ophalen ging vloeiend. Vriendelijk personeel, mooi bedrijf.

Professioneel duidelijk en snel

Product was duidelijk afgebeeld op de website. Informatie verstrekking was tiptop in orde. Levering stipt op tijd, compleet en goed. Voor wat betreft het product; ik wist wat ik bestelde dus ook dat was prima in orde.

de steren zeggen genoeg

het kan bijna niet beter top

Top dat ik hekwerken op maat en met prijsopgave kan bestellen via website.

Bestelling via website ging soepel. Na enkele weken tekening ter controle. 100% OK. Levering binnen afgesproken termijn. Medewerkers expeditie hulpvaardig.

Over Thibo Online

Thibo Online is dé online shop voor de omheining van huis, tuin en terrein. Onderdeel van Thibo Online is Werfhekken Online, uitsluitend voor de Belgische markt voor werfhekken en werfhek accessoires.