fijne bedrijf doen wat ze zeggen

prima kwaliteit en goede service

Snelle levering.

Snel geleverd en goed materiaal. Betaling na retour sturen gaat wat langzamer maar wordt wel keurig verwerkt.

Kwaliteits spullen

De producten waren op voorraad en ik kon het de dag erop afhalen bij Thibo.

Goed product en perfecte levering!

Het product was op voorraad en ik kon het de dag erop afhalen bij Thibo.

Ben goed geholpen

Mijn bestelling lag klaar volgens afspraak, ze hebben mij correct te woord gestaan, en heb hulp gehad met het laden.

Fantastic

Ordering was easy and I received my item right away. I’m very impressed.

Uitstekend ook voor kleine order

Ik hoefde maar één vierkante gecoate buis met twee einddoppen. Zelf even afgehaald en lag netjes klaar. Kon dit nergens zo voordelig vinden en ook nog eens super kwaliteit. Onthoud dit bedrijf voor als ik weer iets nodig heb!!!

Positief

Jammer dat de gereed lig mail niet verstuurd is. Na aanleiding van ontvangen factuur contact opgenomen. Medewerker keurig geholpen. Delen als nog door mijn spoedig af kunnen halen.

Fantastisch!

Wij zijn super tevreden. We hadden een flinke bestelling staan waar een en ander besproken moest worden. Er is meegedacht en continu telefonisch contact geweest. De hekken zien er prachtig uit en de omschrijving erbij is ideaal. Dikke pluim voor dit bedrijf!

Correcte afhandeling van de order

Goede prijs kwaliteit verhouding Prettige hulp bij het afhalen

Goede levering alleen jammer dat bouwhek niet volledig is verzinkt.

Wij hebben zes Bouwhek Apollo High Security met verticale middenstijl gekocht. Deze hebben versterkte hoeken en zijn voorverzinkt. Jammer is dat de zijkanten van de verstevigingshoeken niet verzinkt en nu al roestig zijn bij levering. Ook zie je dat waar gelast is de bescherming tegen roesten minder is. Maar dat laatste kan je verwachten van voorzinkte produkten. Als laatste zijn de staanders op de kopse zijde niet of nauwelijks verzinkt, een zwakpunt omdat deze (aan de onderzijde) in de voeten op de grond komen. Daar dus met grond en vocht te maken krijgen. Al met al een redelijk product en wellicht goed te noemen gezien de prijs. Toch schept de kreet High Security bij mij (wellicht on terecht) een gevoel van degelijkheid.

Snelle Levering, Goede prijs. Bij een kleine manco levering, snel artikelen nagestuurd. Zeer tevreden

klantvriendelijke meedenkende organisatie

uitstekend geholpen in mijn zoektocht naar nieuwe heavy duty poort scharnieren. van advies tot aankoop en alles ertussen.

Fijne samenwerking, goed product.

Accurate uitvoering van geplaatste bestelling. Nette afhandeling en correcte bezorging.

Alles netjes op tijd.

Prima geregeld allemaal.

Goede service!

Bestelling was wat later maar gebeld en netjes te woord gestaan

bestellen tot afhalen keurig geregeld

keurig vanaf bestellen, netjes behandeld door magazijnmensen bij afhalen.

goed en snel geleverd

snelle levering product voldoet aan de verwachting

Klantgerichte organisatie

Ik heb palen voor mijn balkon besteld. De service afdeling heeft goed advies gegeven. Samen gekeken welke ik nodig had. De palen lagen nog op voorraad. Ik heb de palen dezelfde middag nog opgehaald. Bij het gereedmaken van de order zag ik dat ik vergeten was om de dop voor de paal erbij te bestellen. Ik kon deze meekrijgen en thuis heb ik de order afgerond en betaald. Fijn dat het team zo meedenkt.

Top service en kwaliteit

Snel geleverd en top kwaliteit producten

Uitstekend!

Snelle en goede service. We hebben ook zeer goed advies gekregen.

Je word op de hoogte gehouden , en de leveringen zijn op tijd

Thibo heeft mooie producten.

Ben zeer tevreden over firma thibo en vooral goede service. Daar hou ik wel van.

Besteld en gereedgemaakt voor ophalen, prima service

Duidelijke site en snel geregeld

Kleine bestelling maar prima behandeld.

Thibostraat 3

5741 SJ Beek en donk

Over Thibo Online

Thibo heeft alles voor afrastering. Van bouwhekken tot complete hekwerken en van draaipoorten tot alle hekwerkonderdelen. Onderdeel van Thibo is Werfhekken Online, uitsluitend voor de Belgische markt voor werfhekken en werfhek accessoires.