Ruim assortiment, scherpe prijzen, nette afhandeling

Ruim assortiment, scherpe prijzen, nette afhandeling

Heel behulpzaam en goede service

Bij de chat goede informatie

Op basis van 1 mail, direct reactie met duidelijk advies

Snelle levering, maar slecht ingepakt. Sleutel was afgebroken. Zat nog in het slot. Deze met pincet moeten verwijderen. Jammer dat de afstand van de cilinders veranderd was t.o.v. het oude type.Nu moest ik het slotgat van de poort uitboren.

Beste Ad, Wij vinden het erg vervelend dat de levering niet goed is gegaan! Wij willen er u op wijzen dat een door levering beschadigd product altijd omgeruild kan worden. Het hoort natuurlijk niet dat de sleutel in afgebroken staat bij u geleverd wordt. Indien dit nog nodig is en u dit nog wenst dan kunnen we een nieuwe cilinder incl. sleutels opsturen. Wat betreft de h.o.h. afstand van de dag- en nachtschoot, deze is inderdaad een jaar of 7 à 8 geleden veranderd van 70 naar 60 mm. De technische tekeningen staan in de shop bij het betreffende artikel. Indien wij nog iets voor u kunnen betekenen dan horen we dit graag. Met vriendelijke groet, Team Thibo Online.

Makkelijke website en goede prijs

In vergelijking met andere website makkelijk te bestellen. Zeer concurrerend in prijs.

Snel en correct

Goede adviezen via de telefoon, binnen een dag geleverd. Bij het lossen is wat schade ontstaan maar dit is naar tevredenheid opgepakt.

Goed en degelijk

Prima hekwerk topkwaliteit

Goede kwaliteit en goede service.

Op de site van Thibo heb ik makkelijk de juiste spullen kunnen vinden. Ook de online chat mogelijkheid was erg handig. De levering was correct en op het afgesproken tijdstip. Wij zijn als Tavela B.V. erg tevreden!

Snelle en correcte levering

Snelle reactie op de bestelling Ook prijs is concurrerend, minimaal minpuntje is de afleverkosten bij toch wel een flinke bestelling. Transport is erg vriendelijk en meewerkend ( kan het niet zoals het moet dan maar zoals het kan instelling ) dikke pluim

Goede communicatie en snelle levering

We waren op zoek naar gaaspanelen veel mailen met altijd snelle reactie. Waarna ook de levering nog eens heel snel op het juiste adres stond.

Zakelijk enige tijd op zoek geweest naar een kwalitatief goed vloerverwarmingsnet.(de markt word overspoeld met goedkope niet mastvaste netten met uitstekende stekeinden, niet mee te werken!) Kwaliteit en maattoleranties op de afmetingen zijn zeer goed bij de Thibo netten! Aanrader!!

Bouwhekken besteld, na betaling de volgende dag meteen geleverd. Na levering bleek dat de bestelde kunststof voeten ontbraken. Na telefonisch contact te hebben gehad werd er meteen actie ondernomen en heb ze dezelfde dag nog ontvangen. Top service dus

besteld en geleverd keurig zoals beloofd en online zeer goed advies gegeven

Snelle en vlotte afhandeling

Goede website lekker duidelijk en vlotte afhandeling van zowel het bestelproces als de levering. Incl later aangebrachte wijziging in de bestelling!

Zeer vlotte samenwerking

Tafelpoten besteld, zeer goede en eerlijke uitleg gekregen, afspraken van levertijd waren correct!!!! Zeer mooi product en goede seevice

Beste Jeroen, bedankt voor deze prachtige review! Hier zijn we erg blij mee en werken we hard voor! Je bedoelt denken we wel "Scharnieren" i.p.v. "Tafelpoten"?! Tot ziens op Thibo Online!

Prima en professioneel bedrijf

Duidelijke webshop en snelle levering. Vriendelijke bezorgers. Ook snel een duidelijke factuur via de mail ontvangen. Wij zijn helemaal tevreden.

super goede zaak

Klein foutje in de afmeting op de rekening maar verder een prima bedrijf!

Netjes geholpen met bestellen.

Snel

goede service, snelle levering

zeer tevreden, materialen met spoed nodig, we konden ze de volgende dag afhalen.

Beste Chris, Bedankt voor je review, dit helpt ons enorm! I.v.m. onze review-actie krijg je deze week van ons een Bol.com giftcard t.w.v. €25,- cadeau toegestuurd! Veel plezier ermee! Team Thibo Online Voor de voorwaarden zie: https://www.thibo-online.nl/nl/service/voorwaarden-bolcom-shoptegoed-actie/

Goed geholpen en netjes geleverd.

Netjes geholpen met bestellen.

Pluspunten

snelle en correcte levering

eigenlijk geen opmerkingen, alles is goed verlopen. prima dus

Pluspunten

Directe communicatie, meedenken en vlotte afhandeling.

In levering van materiaal zat staaldraad van 5 mm voor het maken van afstandhouders. Dit is niet te doen, 2.5 of 3 mm is meer dan voldoende.

Beste Peeters, Bedankt voor je review, dit helpt ons enorm! I.v.m. onze review-actie krijg je deze week van ons een (digitale) Bol.com giftcard t.w.v. €25,- cadeau toegestuurd! Veel plezier ermee! Team Thibo Online Voor de voorwaarden zie: https://www.thibo-online.nl/nl/service/voorwaarden-bolcom-shoptegoed-actie/

Pluspunten

goede informatie, snelle levering, vriendelijke service.

geen

Pluspunten

Het was top! Snelle en correcte levering!