Top bedrijf

Snelle levering en goede prijs

Prijs kwaliteit verhouding is goed. Service reageert snel op vragen. Verzending is netjes in brievenbuspakketen waar mogelijk.

Super snelle levering

Ik heb de kunstofreiniging besteld en een paar dagen later al in huis. Super dit.

zeer goede service en afhandeling order

Kan het zeer waarderen dat medewerker van thibo me erop attent maakte dat ik van een bepaald onderdeel waarschijnlijk de verkeerde kleur had besteld. Dat is nog eens meedenken. Flexibiliteit kan ik ook enorm waarderen

Snelle verzending

Verzenden snel. Duidelijke webshop. Klantenservice reageert ook snel.

Snel geleverd, ook de bezorgdienst is prima.

Zeer snelle en correcte levering

Goedkoopste en snelle levering gewoon top

Alles helemaal prima. Helemaal tevreden met de bestelling. Alleen de SMO doosjes. passen niet door een standaard brievenbus en moest ik het doosje bij een servicepunt ophalen. Anders waren het 5 sterren.

Goed en klantvriendelijk

Ik heb ze gemaild met een vraag binnen no time reactie, gevraagd of ze het eventueel voor mij kunnen bestellen en het paar dagen later binnen.

Snel geleverd, voldoet aan verwachting

Prima service, goede communicatie en snelle levering. Bezorgkosten zijn lagen dan bij andere aanbieders. Kwaliteit van het hek is ook goed. Volgende keer zeker hier bestellen.

snel en correct

een makkelijke site om te vinden en te bestellen en een correcte snelle levering

Bestelling was binnen 2 dagen er Gewoon super

Top.

Snelle levering. Afbeelding is exact zoals geleverd.

Contact opgenomen omdat ik niet goed wist welk product ik precies nodig had en waar ik op moest letten. Vriendelijke, behulpzame medewerkers hebben me goed geadviseerd. Snelle levering en je wordt goed op de hoogte gehouden over het proces tot levering.

Mooi degelijk hek

Mooi degelijk hek en ook nog snel bezorgd

transparant, prijstechnisch interessant en netjes naar de klant

aanvullende opmerking: nette behulpzame chauffeur. Het hekwerk is conform afspraak op tijd geleverd. Vooraf goede informatie via mail. korting een tevreden klant. Vroeger kochten wij bouwstaalmatten bij Thibo en nu hekwerk voor onze verbouwing.

degelijk snel en denken met klant mee.

2 de groepenkast die ik bestel en alles is naar wens degelijk en netjes verzorgd.

Snelle en correcte levering.

Snelle en correcte levering.

Perfecte kwaliteit en verbluffend toegankelijk

Ik heb inmiddels meerdere malen besteld via think online en ervaar de webshop als zeer duidelijk. Handige configurators helpen je de juiste keuzes te maken. Verzorgd personeel died de leveringen en als er toch iets is dan lossen ze het correct op.

Thibo is een super bedrijf Heel Vriendelijke mensen Als je iets besteld Heb je in een paar dagen al binnen En de kwaliteit van materialen zijn zeer goed

You never get a 2nd change for the 1st impression

Ik kende nog het bedrijf, nog het product! Wij wilde zo graag weer de originele glans terug op onze garagedeur om onze glimlach dan weer te kunnen zien schitteren. Tijdens het googelen kwam ik op de Thibo Novatio Maintenance Box. Ik dacht: wat heb ik te verliezen? Bestellen maar. En ja vanaf dat moment alleen maar positief verrast door Thibo: het bestelgemak, de betalingsmogelijkheden, de complete informatievoorziening, de vlotte levering, de goede verpakking, de duidelijke beschrijving en natuurlijk het allerbelangrijkste: het schitterende resultaat. Van de doffe garagedeur terug naar de glans alsof de deur net uit de verpakking komt. Top! Dus ja blij met Thibo.

Beste David, het lezen van zo'n leuke review geeft glans aan onze dag! Schitterend om te lezen dat je blij bent met het resultaat en met ons! :) Groet, Team Thibo Online

bijzonder tevreden over de levering en over het herstelvermogen

na mijn bestelling werd contact opgenomen en ik werd keurig geïnformeerd over de levering. Er ontbrak één doosje en dat hadden ze zelf ook geconstateerd. Deze was al op transport gezet en werd einde van de dag nog nageleverd. goede communicatie en goede acties. bedankt Thibo online. gr Gerald

Goed materiaal, snel maar matig geleverd

Het hekwerk werd snel geleverd en kwaliteit is prima. Over de levering waren we minder enthousiast. De vrachtwagen chauffeur wilde niet het plein oprijden daarom hadden we meer dan 00 m te sjouwen. Bovendien zater er nogal wat beschadigingen ontstaan door schuiven tijdens het transpor. Op het hekwerk

Beste CJ, bedankt voor je review! Fijn dat je hiervoor de moeite hebt genomen. Afhankelijk van de situatie tracht de vervoerder altijd tot de voordeur te leveren. Aangezien we met grote vrachtwagens en trailers rijden is dit helaas niet altijd mogelijk (bijvoorbeeld doorlopende weg of te smalle straat). We hebben je melding van de beschadigingen op het materiaal ontvangen en zullen hiervoor per mail een (hopelijk) passende oplossing bieden. Prettige dag! Team Thibo Online

Uitstekende producten en service

Wij hebben een uitstekende en snelle service ervaren met dito producten.

Snelle verwerking

Uiteindelijk een goede en snelle verwerking van het bestelde product .

Beste A.W.F. bedankt voor je review. We hebben de 2 paaldoppen na je telefoontje direct opnieuw per post verstuurd. Deze zijn inmiddels afgeleverd op het afhaalpunt. We hebben je ter volledigheid per mail de track & trace gestuurd. Prettige dag! Team Thibo Online