Ben tevreden

Ik ben tevreden over het materiaal en de communicatie met Thibo. Het bestelsysteem werkt klantvriendelijk en is overzichtelijk. Ook het transport was prima. De chauffeur was heel behulpzaam bij het lossen. Ik heb wel een handleiding gemist. Dat vond ik een tekortkoming. Ik heb 2 rechterhanden en durf dit best aan maar moet alles zelf uitzoeken. Dat kost me veel tijd.

Valt tegen

artikel gekregen. Alleen zouden er om de 50cm ringen in het bouwheknet zitten. Deze zater er niet in. Moest ze uiteindelijk er zelf nog inmaken.

Super geregeld!

Goede service, goede kwaliteit!

Zie onder

Service aan de telefoon eerste keer prima. Kwaliteit materiaal goed. Levering op tijdsafspraak niet nagekomen, 40 euro te veel betaald helaas. Chauffeur zelf opgelost. Prima! Tweede telefonisch contact zonder resultaat. Medewerker kon niet aan mijn wens voldoen. Mvg Kees de Klerk

zeer snelle en correcte levering

Duidelijk overzicht via de site, correcte opvolging, levering en prijs. een aanrader!

Had wat extra beugels nodig en deze opgehaald bij Thibo zelf. Een aantal bordjes met aanduiding waar de afhaalbalie is zou handig zijn. Producten zijn uitstekend

Prima site met vlotte en correcte afwikkeling

Zoektocht naar het juiste materiaal op internet werd al snel opgelost middels Thibo!

Zu Empfehlen :-)

Online Bestellung, Lieferung, alles reibungslos verlaufen.

Vriendelijk, professioneel, en snel

Goed geholpen en geadviseerd, en we konden het meteen ophalen

Makkelijk bestellen met goede service

Bestelproces verloopt snel en is duidelijk. Via de chatsessie nog advies gekregen. Ik had gekozen voor ´bestelling ophalen´. En kreeg daarop een link gestuurd naar een korte video; waar precies op het fabrieksterein je je bestelling kunt ophalen. Erg handig. Het ophalen zelf: ik was met de fiets en op mijn verzoek werd mijn pakketje nog eens extra in wat noppenfolie gewikkeld. Kortom; goede service.

Snelle levering, goed materiaal!

Snelle levering, goed materiaal!

Super kwaliteit

Snel geleverd. strak op tijd en alles erbij

We hebben voor tijdelijk een zwaar bouwhek, maar met het bouwhekwiel, kun je het hek makkelijk open en dicht doen!

prima bedrijf, fijne en snelle service

Om te bestellen via de website was, in mijn gevel, niet heel makkelijk. Maar telefonisch werd ik prettig geholpen en werd er meegedacht. De levering was snel en zonder problemen. Prijs/kwaliteit verhouding is goed

Vlot snel en correct geleverd

Vlotte en snelle levering. Ideal-Rabo werkte niet. QR Code scanning niet

Netjes en vlug geleverd

Kan niet beter, werd snel geholpen

Zoals hiervoor omschreven

Ondanks dat ik een apart kleur besteld had . Was ik toch verbaasd dat deze bestelling naar twee werkdagen was geleverd .

Zoals het hoor, complimenten!

Zoals ik zeg. Zoals het hoor, complimenten!

Mijn Bestelling goed geleverd en volgens afspraak meer dan tevreden e

Voor herhaling vatbaar

goede service en snelle levering

dit is mijn eerste bestelling bij Thibo. dit is mij zeer goed bevallen. er werd telefonisch overleg gepleegd over een deel van de bestelling die niet genoeg op voorraad was. tijdens dit overleg werd ook direct een voorstel gedaan zodat het bestelde wel op tijd werd geleverd.

Snelle levering.. goed product

Snelle levering en een goed product voor een schappelijke prijs

Overzichtelijke site en snelle levering.

Duidelijke omschrijving van producten p de site. Via mail netjes op de hoogte gehouden van je bestelling. Duidelijk filmpje waar de ingang is om je bestelling af te halen. Netjes en snel geholpen bij het afhaal loket.

Vrijdag besteld en geholpen met bestellen,maandag in huis ,alles snel en volgens afspraak

Goed en snel geleverd