Sterk ook in het kleine

Ik bestelde slechts twee beugeltjes. Had het snel binnen

Snel en precies zoals beschreven

Juiste product, precies zoals beschreven. Snel afgeleverd

Makkelijk te bestellen

heel tevreden!

Goede artikelen, snelle verzending.

Een paar verschillende artikelen via Thibo besteld. De kwaliteit is goed en het werd sneller bezorgt dan van tevoren ingeschat.

Ik vond bij tibo de onderdelen die ik zocht

Wat later geleverd. Maar dit was wel net voor pasen.

Fijne service

Gezellige personen, goede kwaliteit.

Op voorraad blijkt niet op voorraad

De bestelde bouwhekdoeken bleken niet op voorraad te zijn. Vervoerder kwam zijn afspraak niet na om uit te leveren op 31 maart. Hier zelf voor moeten bellen. Thibo wel goed bereikbaar en ook een goede correcte terugkoppeling

Beste Paul, bedankt voor je review. We hebben de afgelopen weken zeer veel bouwhekdoeken verkocht. Helaas hebben nieuwe aanleveringen later plaatsgevonden dan normaal gesproken. Hierdoor was een voorraadartikel ineens niet voorradig. Gelukkig zijn ze snel weer aangevuld en hebben we de vertraging weten te beperken. Na het misgrijpen hebben we de voorraad opgehoogd, waardoor we hier in de toekomst hopelijk niet meer tegenaan lopen! Bedankt voor je opmerking dus :)

Afhalen was drama

Ik werd door een medewerker in de groene loods zeer klantonvriendelijk ontvangen. Kreeg zelfs een grote mond dat ik zonder te melden in de hal was binnengekomen, terwijl dit gewoon in de mail stond.

Beste Helmuth, het spijt ons dat het afhalen bij ons als zodanig ervaren is! Dat is zeer vervelend begrijpen we. We nemen je review mee om het proces voor afhalers te verbeteren, zodat voor iedereen duidelijk is waar men moet zijn en zich kan melden! Nogmaals dank, iedere review is een waardevolle!!

Goed advies, snel geleverd

Prima bedrijf

Parfait, livraison rapide. Top.

Je ne connaissais pas Thibo mais je pense que je vais venir de plus en plus sur ce site quand je vois la facilité d utilisation et surtout la rapidité de livraison.

Duidelijke website met genoeg informatie. Snelle levering en track en tracé.

Snel en compleet

Snelle levering goed product

Delivered in time and good customer support

Good price, delivered in time and good customer support

Perfecte service

PostNL heeft zelf een pakket gesplitst en daarna niet geleverd. Contact opgenomen met Thibo NL en direct opgepakt en het deel opnieuw verstuurd. Kortom super service Producten van perfecte kwaliteit om ons hekwerk strak te spannen!

Klantgericht

Het bestellen ging soepel. De aflevering had wat meer voeten in de aarde. Het kostte wat moeite om te weten hoe laat de levering plaats zou vinden. Uit eindelijk werd het 3 uur later. Hier werd wel helder over gecommuniceerd.

Vlot geregeld

Voldoet vlot aan mijn vraag. Enige minpunt is het vragen om een beoordeling

Ik ben zeer goed geholpen met de vragen die ik had en ook met mijn bestelling.

Goede kwaliteit

Snelle levering product is van goede kwaliteit

Verkeerde product ontvangen

Na een snelle reply met excuus heeft Thibo, na beklag over het verkeerd toegezonden product, nog diezelfde dag het juiste product verstuurd en de volgende dag al in huis. Contact verliep uitstekend en de kwestie was erg netjes en vlot afgehandeld!

Duidelijk, snel en goed!

Makkelijk te bestellen, snelle levering en goede producten. Deze site onthoud ik.

besteld wat ik nodig had

ik had een paar dingen nodig voor bouwhekken

Vandaag bestellen, vandaag ophalen. In ieder geval in onze situatie.

Makkelijke site Prima service Super snel geleverd Zeker een aanrader

Sorry, maar ik kan geen verbeteringen bedenken.

Keurig op tijd geleverd zoals verwacht

Anrtikel online besteld, 2dagen later ontvangen in een goede verpakking.