Uitstekend!!!

Super mooie bladcontainer!! Snellen levering en persoonlijk afgestemd voor de levering, gewoon TOP!!! Absolute aanrader!!!!

Vriendelijke snelle service.

Ik had een hele hoop werfhekken, accessoires besteld. Had nog een aantal vragen deze werden daan ook snel en correct verholpen via hun chat. Alles was ook zeer snel geleverd.

Toppie

Alles goed en snel geleverd, doorgaan zo.

makkelijk bestellen en snelle levering

Fijne website waarmee je makkelijk kunt bestellen. Groot assortiment. De spullen worden snel geleverd.

prima afspraak opgevolgd.

aflevering is alleen mogelijk aan straatzijde. er is geen heftruck bij aanwezig die over grasstenen kan rijden, jammer. verder alles conform afspraak.

Goede kwaliteit

Goede kwaliteit materiaal. Als partikulier wel even onhandig om het zelf op te halen. Eerst melden, dan groot hek door (dat gelijk weer sluit achter je) dan met de auto en aanhanger een hal inrijden. En bij het wegrijden zit het hek weer dicht. Weer melden, etc.

Snel en goed!

Snelle levering zoals afgesproken

Gebeld of tuingaas de volgende dag geleverd kan worden. Dat werd toegezegd (onder voorbehoud van bezorgservice). Levering was inderdaad de volgende dag.

Gewoon goed!

Ervaring was goed!

Uitstekend telefonisch advies, en prima service bij levering

Uitstekend telefonisch advies gegeven voorafgaand aan de bestelling, zodat de juiste producten konden worden besteld. Bij de levering miste een onderdeel, wat direct de volgende werkdag alsnog werd nageleverd. Prima service !!

Goede service en concrete antwoorden op mijn vragen via de chat, en volgens de afspraak netjes afgeleverd door een chauffeur die heel behulpzaam was. Het product was zorgzaam ingepakt en zag er goed uit zoals ook afgebeeld op de website.

vlotte service en direct antwoord

2 poorten besteld, alles snel binnen, en goede service. je kan de producten ergens anders goedkoper vinden.... maar niet met deze levertijd/service/advies.

Scherpe prijzen, goede service

Goedkoopste optie voor het hekwerk dat ik nodig had en bovendien met een goede service en prima levering tot in België.

Ruim assortiment, scherpe prijzen, nette afhandeling

Ruim assortiment, scherpe prijzen, nette afhandeling

Heel behulpzaam en goede service

Bij de chat goede informatie

Op basis van 1 mail, direct reactie met duidelijk advies

Snelle levering, maar slecht ingepakt. Sleutel was afgebroken. Zat nog in het slot. Deze met pincet moeten verwijderen. Jammer dat de afstand van de cilinders veranderd was t.o.v. het oude type.Nu moest ik het slotgat van de poort uitboren.

Beste Ad, Wij vinden het erg vervelend dat de levering niet goed is gegaan! Wij willen er u op wijzen dat een door levering beschadigd product altijd omgeruild kan worden. Het hoort natuurlijk niet dat de sleutel in afgebroken staat bij u geleverd wordt. Indien dit nog nodig is en u dit nog wenst dan kunnen we een nieuwe cilinder incl. sleutels opsturen. Wat betreft de h.o.h. afstand van de dag- en nachtschoot, deze is inderdaad een jaar of 7 à 8 geleden veranderd van 70 naar 60 mm. De technische tekeningen staan in de shop bij het betreffende artikel. Indien wij nog iets voor u kunnen betekenen dan horen we dit graag. Met vriendelijke groet, Team Thibo Online.

Makkelijke website en goede prijs

In vergelijking met andere website makkelijk te bestellen. Zeer concurrerend in prijs.

Snel en correct

Goede adviezen via de telefoon, binnen een dag geleverd. Bij het lossen is wat schade ontstaan maar dit is naar tevredenheid opgepakt.

Goed en degelijk

Prima hekwerk topkwaliteit

Goede kwaliteit en goede service.

Op de site van Thibo heb ik makkelijk de juiste spullen kunnen vinden. Ook de online chat mogelijkheid was erg handig. De levering was correct en op het afgesproken tijdstip. Wij zijn als Tavela B.V. erg tevreden!

Snelle en correcte levering

Snelle reactie op de bestelling Ook prijs is concurrerend, minimaal minpuntje is de afleverkosten bij toch wel een flinke bestelling. Transport is erg vriendelijk en meewerkend ( kan het niet zoals het moet dan maar zoals het kan instelling ) dikke pluim

Goede communicatie en snelle levering

We waren op zoek naar gaaspanelen veel mailen met altijd snelle reactie. Waarna ook de levering nog eens heel snel op het juiste adres stond.

Bedankt voor je review, dit helpt ons enorm! I.v.m. onze review-actie krijg je deze week van ons een Bol.com giftcard t.w.v. €25,- cadeau toegestuurd! Veel plezier ermee! Team Thibo Online Voor de voorwaarden zie: https://www.thibo-online.nl/nl/service/voorwaarden-bolcom-shoptegoed-actie/

Zakelijk enige tijd op zoek geweest naar een kwalitatief goed vloerverwarmingsnet.(de markt word overspoeld met goedkope niet mastvaste netten met uitstekende stekeinden, niet mee te werken!) Kwaliteit en maattoleranties op de afmetingen zijn zeer goed bij de Thibo netten! Aanrader!!

Bouwhekken besteld, na betaling de volgende dag meteen geleverd. Na levering bleek dat de bestelde kunststof voeten ontbraken. Na telefonisch contact te hebben gehad werd er meteen actie ondernomen en heb ze dezelfde dag nog ontvangen. Top service dus