Geenontvangst...

Ik heb mijn pakketje THO1412627 nog niet ontvangen......

Bedankt voor je bericht en vervelend dat het pakket niet op de gecommuniceerde dag bezorgd is. Zoals reeds gecommuniceerd op 12/2 hebben de status van jouw bestelling even nagekeken en het pakket is op 11/2 meegenomen door PostNL, maar nog niet aangemeld. Voor de zekerheid hebben we je zending nogmaals verstuurd. Heb je deze inmiddels ontvangen? Kun je jouw review op Kiyoh aanpassen wanneer je het pakketje hebt ontvangen? Dat zouden wij zeer waarderen!

Goede service, mooi product!

Goede service, mooi product!

Als snel goed

Goede snelle service

Goede snelle service. Enige minpuntje was dat bij ons niet bekend was wanneer de betonvoeten zouden worden afgeleverd. Ineens een telefoontje ontvangen dat ze er waren. Wanneer wij hadden geweten wanneer de betonvoeten zouden worden bezorgd hadden we hiervoor een contactpersoon kunnen regelen. Echter is het toch goedgekomen.

Bestelling niet comform.

Ik had 4 verschillende kleuren van zeil gevraagd en ontvan 4 groene.. Is geen drama maar spijtig en niet de bedoeling verkeerde kleuren te ontvangen Probleem zeer vlug opgelost, dank en proficiat reuze vlug en goed opgelost Andre

Beste Andre, goed je net gesproken te hebben. Wij hebben een order voor 4 groene netten ontvangen en zodoende ook afgestuurd. Helaas begrijpen we van je dat dit niet is zoals je bedoelde bij je bestelling :( In overleg sturen we een nieuw net jouw kant op! :)

De kleur die nodig was stond niet op de site maar was wel op voorraad, door een goede en vriendelijke service hebben wij het benodigde materiaal snel op kunnen halen. Top service!

Wij hadden materiaal met spoed nodig. Wij hebben dit op korte termijn op kunnen halen. Goede service en vriendelijke medewerkers.

super service

super handige bestelsite, tijdens het afhalen werden we geholpen door gemotiveerde en vriendelijke personeel. Gewoon top

Wij zijn goed geïnformeerd en de order is netjes afgewerkt.

Uitstekende Service !

De werknemers waren zeer behulpzaam en duidelijk ! De levering was er binnen 2 dagen !

Uitstekend!!!

Super mooie bladcontainer!! Snellen levering en persoonlijk afgestemd voor de levering, gewoon TOP!!! Absolute aanrader!!!!

Vriendelijke snelle service.

Ik had een hele hoop werfhekken, accessoires besteld. Had nog een aantal vragen deze werden daan ook snel en correct verholpen via hun chat. Alles was ook zeer snel geleverd.

Toppie

Alles goed en snel geleverd, doorgaan zo.

makkelijk bestellen en snelle levering

Fijne website waarmee je makkelijk kunt bestellen. Groot assortiment. De spullen worden snel geleverd.

prima afspraak opgevolgd.

aflevering is alleen mogelijk aan straatzijde. er is geen heftruck bij aanwezig die over grasstenen kan rijden, jammer. verder alles conform afspraak.

Goede kwaliteit

Goede kwaliteit materiaal. Als partikulier wel even onhandig om het zelf op te halen. Eerst melden, dan groot hek door (dat gelijk weer sluit achter je) dan met de auto en aanhanger een hal inrijden. En bij het wegrijden zit het hek weer dicht. Weer melden, etc.

Snel en goed!

Snelle levering zoals afgesproken

Gebeld of tuingaas de volgende dag geleverd kan worden. Dat werd toegezegd (onder voorbehoud van bezorgservice). Levering was inderdaad de volgende dag.

Gewoon goed!

Ervaring was goed!

Uitstekend telefonisch advies, en prima service bij levering

Uitstekend telefonisch advies gegeven voorafgaand aan de bestelling, zodat de juiste producten konden worden besteld. Bij de levering miste een onderdeel, wat direct de volgende werkdag alsnog werd nageleverd. Prima service !!

Goede service en concrete antwoorden op mijn vragen via de chat, en volgens de afspraak netjes afgeleverd door een chauffeur die heel behulpzaam was. Het product was zorgzaam ingepakt en zag er goed uit zoals ook afgebeeld op de website.

vlotte service en direct antwoord

2 poorten besteld, alles snel binnen, en goede service. je kan de producten ergens anders goedkoper vinden.... maar niet met deze levertijd/service/advies.

Scherpe prijzen, goede service

Goedkoopste optie voor het hekwerk dat ik nodig had en bovendien met een goede service en prima levering tot in België.

Ruim assortiment, scherpe prijzen, nette afhandeling

Ruim assortiment, scherpe prijzen, nette afhandeling

Heel behulpzaam en goede service

Bij de chat goede informatie