Goede service en snelle levering

Goede service en snelle levering

Top deze mensen denken mee !!!

Omdat het bestelde niet voorradig was, een hele goede en duurdere variant gekregen voor de zelfde prijs

Makkelijk online te bestellen en snel af te halen.

Makkelijke webshop, goede en snelle communicatie en order lag snel klaar voor af te halen.

Zeer goed vervolg op bestelling welke niet op voorraad was.

Na de bestelling via de webshop nog dezelfde dag een telefoontje dat het bestelde niet op voorraad was. Of een langere leveringstijd een probleem was. Tijdens de wachttijd werd ik in de daarop volgende week steeds op de hoogte gehouden van de bestelling via de mail. Chapeau, Dat maak je niet vaak mee.

Goed, netjes geholpen

Netjes geholpen, jammer dat een product niet op voorraad was.

goed materiaal

Hekwerk keurig op tijd geleverd. Kwaliteit qua prijs is prima

Ik had diverse onderdelen nodig voor een netwerk boven op een bestaand gaashekwerk te monteren. Heb met een van de medewerkers, dhr Luuk Verdonk, gediscussieerd Goede informatie verkregen. Daarna besteld en gisteren maandag geleverd. Vandaag bleek ik een verkeerde onderdeel besteld te hebben. Vandaag met hem in contact getreden en ondanks de drukte heeft hij de benodigde onderdelen verzameld die ik daarna direct kon komen ophalen zodat mijn medewerkers morgen ( woensdag) toch de geplande werkzaamheden kunnen uitvoeren. Prima service !

Besteld gelijk een mail voor bevesteging En een paar dagen erna geleverd Erg tevreden

Uitstekend geholpen.

Artikel was even niet op voorraad. Keurig op de hoogte gesteld en een alternatief werd voorgesteld indien gewenst. Een paar dagen later was het artikel weer op voorraad. Keurig geholpen.

super, snelle en vlotte levering.

echt een aanrader

Op afspraak geleverd . En gekregen wat ik besteld heb.toppie service

Probleem na communicatie opgelost, hekken staan er mooi bij

Na beschadigde materialen alsnog contact gehad en nieuwe ontvangen.

Beste Rem, goed om net even telefonisch tot een oplossing te zijn gekomen! Helaas was je klacht niet bij ons aangekomen, maar er komt een nieuw bouwhek jouw kant op! Onze excuses voor het ongemak... Prettige dag!

Wij hebbenbtot nu maar de helft van onze bestelling mogen ontvangen. 2 betaald n een grendel ontvangen? Na levering ??

Beste Walter, bedankt voor je review :) We zien dat er inderdaad een grondgrendel te weinig verzonden is. Onze excuses hiervoor. Vandaag zorgen we ervoor dat de 2e grendel nagezonden wordt! Prettige dag!

Bon produit, super service

Produit unique sur le marché, livré rapidement même en petite quantité.

Meedenkend en flexibel

In eerst instantie prettig contact en meedenkend. Daarnaast prima levering naar enige kleine problemen. Zeer professioneel opgelost.

Personnel compétant et très réactif

Très bonne interaction , grande gentillesse et professionnalisme.

Prima spullen en snel geleverd

Prima, echter een deel van de bestelling (buizen) waren bekrast en een track en trace m.b.t. levering zou nog meerwaarde bieden. Verder heel tevreden.

Super Service

Goede service en een snelle levering!

Snel en correct geleverd

Helemaal niks mis mee, mijn bestelling was er snel en alles was zoals verwacht

goede prijzen en snelle verzending

overzichtelijke website, knappe prijzen ( ik kon ze niet goedkoper vinden) en snelle verzending. tevens de verzendkosten waren schappelijk en niet zoals vele 79 euro als het groter is dan een pakketje. alles wat ik heb besteld keurig verpakt en ontvangen.

alles prima verlopen

alles prima verlopen

Snel beschikbaar & nette prijzen

Bestelling werd snel doorgevoerd. Met mijn auto mocht ik de expeditiehal inrijden en werd het artikel in de kofferbak gelegd. Nette prijzen, iets onder het marktgemiddelde.

geen problemen met bestellingen

geen op of aan merkingem alles top, bestel de vogende weer.

Goed materiaal