SUPER SERVICE

Zeer tevreden van de service, zeer snel en zorgvuldig geleverd + telefonisch ook zeer aangenaam contact gehad!

Uitstekend!

Zeer professioneel bedrijf met zeer vriendelijke, geduldige, behulpzame en technische medewerkers !

Betrouwbaar

Goed materiaal. Ik wist alleen niet op welke dag ze kwamen bezorgen.

company reageert goed als er iets mis gaat

Had een bestelling geplaatst die incompleet geleverd was. Na een bericht is het snel opgelost en zijn de ontbrekende delen samen met een nieuwe bestelling zonder transportkosten nagestuurd.

Perfecte service

Heel goed meedenken van ctc persoon bij de aanschaf van een dubbelstaaf hekwerk met bijbehorende poort. Complimenten

goede kwaliteit

goede communicatie en meedenken om tot de bestelling te komen

Binnen 1 dag alles geleverd!

Binnen 1 dag alles geleverd!

Goed materiaal voor mooie prijs

Eenvoudig te bestellen en goede levering volgens afspraak

Het hekwerk is netjes en op de afgesproken dag geleverd

De producten zijn van goede kwaliteit en het is een fijn bedrijf om bij te bestellen.

Close to perfection

Wanneer je naar Thibo een email stuurt, krijg je altijd snel een reactie. Deze keer moest er een extra stuk hek gekoppeld worden aan een bestaand hek. Via email een oplossing toegestuurd gekregen en die afgelopen zaterdag, zoals afgesproken, ontvangen. Heren, het past precies. Mede door jullie oplossing om deze ( nauwe niet flexibele ruimte) , verbinding toestand te brengen, past het als gegoten. Dank voor dit vakwerk.

Duidelijk en snel

Duidelijke site en snelle levering.

Duidelijke site en snelle levering

Zeer goede site en duidelijk

Draaipoort van uitstekende kwaliteit

Bestelprocedure on-line verliep heel eenvoudig, ondanks, dat het om een afwijkende maatvoering ging. De tekening werd keurig op tijd geleverd en na goedkeuring ging de poort in productie. Levering duurde welliswaar wat lang, maar dat is tegenwoordig vrij normaal. De poort werd bijzonder goed verpakt op een pallet geleverd...de kwaliteit druipt overal vanaf. Installatie was ook geen enkel probleem, met alle uitsparingen en voorgeboorde gaten op de exacte plek (volgens tekening). Helemaal top dus.

als is zonder problemen verlopen

goede prijs en snelle levering

De bestelling werd snel geleverd en de prijs is goed! Ok werden mijn vragen snel en correct beantwoord.

Zeer slecht

We krijgen te horen dat de besteling smorgens om 10 uur in de ochtend klaar ligt. We komen ze ophalen krijgen we. Te horen dat we 1.5 uur moeten wachten. Dit is echt slecht kunnen we de volgende dag weer terug komen. Met vriendelijke groeten Ron van den Hurk

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste Ron, Goed je zojuist even gesproken te hebben over je klacht. Nogmaals onze excuses dat de bestelde gaaspanelen niet volgens afspraak klaar lagen. We nemen dit mee in ons interne verbeter proces, zodat dit niet nogmaals gebeurt! We hopen dat je tevreden bent over de kwaliteit van de gaaspanelen en zie je in de toekomst graag weer terug! Met vriendelijke groet, Thibo Online

goede ervaring

makkelijk te bestellen en medewerkers denken mee

Prima geholpen

Prima geholpen.

afspraken niet nagekomen

afspraak was afgelopen vrijdag geleverd zou worden ,telefonisch gebeld afgelopen donderdag nog en ze verzekerde dat het vrijdag binnen zou zijn .als we dit geweten hadden we het niet besteld gr j v d laar

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste Jan, bedankt dat je de tijd genomen hebt om een review te schrijven. Jammer dat de bestelling en levering niet geworden is wat je ervan verwacht had. We hebben je bestelling op maandagochtend mogen ontvangen, waarbij de levering normaal gesproken 2 dagen laten plaatsvindt. De betaling voor je bestelling (naar ons overgemaakt per bankoverschrijving, ipv via de gestuurde betaallink) kwam echter pas donderdag binnen. Dit wil zeggen dat we dan niet meer op vrijdag kunnen leveren. Leveringen voor vrijdag worden op woensdag bij ons opgehaald. De levering vindt vandaag plaats. We hopen dat je je hekwerkproject alsnog naar tevredenheid af kan ronden! Met vriendelijke groet, Team Thibo Online

Goed en duidelijk

Service gericht, met snelle levering

vakkundig

meedenkend en zeer vakkundig met het samenstelen van de order.

Alle bestelde spullen stonden netjes klaar.

goed en snel

Hoge professionaliteit

Qua prijs-kwaliteit verhouding de beste optie die ik online kon vinden voor palen voor een heg en een ontzettend snelle en fijne afhandeling.

À propos de Thibo Online

Thibo heeft alles voor afrastering. Van bouwhekken tot complete hekwerken en van draaipoorten tot alle hekwerkonderdelen. Onderdeel van Thibo is Werfhekken Online, uitsluitend voor de Belgische markt voor werfhekken en werfhek accessoires.

Avis sur Kiyoh