Bestelde producten mooi op tijd ontvangen en precies zoals op de site, ben zeer tevreden.

Zeer goede service

Zeer goede service en snelle levering.

Productiefout in artikel opgelost

Opgelost door snelle levering vervangend artikel

Binnen twee dagen geleverd

perfecte service

netjes en correct geholpen

Goed!

Ervaring is goed! Denken goed met je mee, en de producten zijn mooi.

Prima geregeld

Bestellen gaat makkelijk en ophalen was helemaal makkelijk, vriendelijke en behulpzame medewerkers

bestelling is prima ontvangen en goede kwaliteit

volledig van A-Z op de hoogte van bestelling tot levering, uitstekend verlopen en spullen van prima kwaliteit.

Alles verliep zoals gepland

Behalve t telefonisch vooroverleg, als ook de snelle terugkoppeling en het verzenden verliep vlekkeloos.

Super snelle levering!

Beugels besteld en binnen 3 dagen had ik ze in huis. Super snelle levering, heel blij mee! Volgende keer zal ik zeker weer bestellen.

keurig geleverd

prima ervaring

Gewoon goed

zeer tevreden

Nog nooit wat bij Thibo besteld gehad, Maar als nieuwe klant goed behandel en snelle survice.

Snel en goed geregeld

Hekwerkpalen en gaas besteld en de volgende dag opgehaald in Beek en Donk. Snel en goed geregeld en ik kon de hal binnenrijden waarna alles op mijn aanhanger gelegd werd zodat ik weer vlot verder kon :)

Perfecte afhandeling

Bestellen ging ontzettend makkelijk via thibo-online. Het zelf ophalen ging vloeiend. Vriendelijk personeel, mooi bedrijf.

Professioneel duidelijk en snel

Product was duidelijk afgebeeld op de website. Informatie verstrekking was tiptop in orde. Levering stipt op tijd, compleet en goed. Voor wat betreft het product; ik wist wat ik bestelde dus ook dat was prima in orde.

de steren zeggen genoeg

het kan bijna niet beter top

Top dat ik hekwerken op maat en met prijsopgave kan bestellen via website.

Bestelling via website ging soepel. Na enkele weken tekening ter controle. 100% OK. Levering binnen afgesproken termijn. Medewerkers expeditie hulpvaardig.

Snelle en correcte levering

Naast nette orijs ook realistische verzendkosten

Precies dat wat ik besteld had, netjes verpakt en snel in huis.

Goede website netjes afgehandeld

Goede ervaring snelle levering en goede prijs

Heel snelle en correcte levering.

Prima service, goede feedback.

Snelle service en levering, tegen aangename prijzen.

Mijn vragen werden telefonisch uitstekend beantwoord en ook de levering verliep prima.

Over Thibo Online

Thibo Online is dé online shop voor de omheining van huis, tuin en terrein. Onderdeel van Thibo Online is Werfhekken Online, uitsluitend voor de Belgische markt voor werfhekken en werfhek accessoires.