Zelfs een telefoontje omdat onze bestelling niet helemaal kon kloppen volgens de medewerker van Thibo. Hij had gelijk en enkele dagen later kwam ons pakketje keurig op tijd! Kijk dat is kwaliteit en liefde voor het werk! Dank je wel.

Goede kwaliteit

We hadden goedkope hekken gekocht die eigenlijk eenmalig gebruikt kunnen worden, maar wij denken dat we ze echt wel vaker kunnen gebruiken. Alleen de leverdatum was een dag te laat.

Fantastisch denken mee

Professioneel, betrouwbaar, klantgericht

Goede, makkelijke internetsite én supersnelle levering

Via internet op zoek gegaan naar bevestigingsclips voor steenkorven en uitgekomen bij Thibo Online. Handige en makkelijke site waarbij tevens de prijs goed is. Snelheid van leveren is ook top!

Goede service!

Goede dag, mijn beoordeling is zeer goed, omdat ik een bestelling deed waarvan een product niet meer te leveren was , hebben ze me de restorder afgewerkt, en het niet te leveren betaalde product ,zoals het hoort , teruggestort, pluim hiervoor !

Alle artikelen voldoen prima

Hek met beschadiging ontvangen

Persoonlijk contact goed en professioneel. Echter 1 hek met beschadiging ontvangen

Beste Bert, Bedankt voor je review! Vervelend dat je bestelling niet zonder beschadigingen bij je aangeleverd is. Daar balen we enorm van. Fijn dat we inmiddels al contact hebben gehad over de afhandeling van je klacht. We hebben vandaag direct e.e.a. in gang gezet :) Prettige dag! Team Thibo Online

Bestellen eenvoudig, product prima, ophalen duurde erg lang

Ophalen van de bestelde materialen op de aangegeven tijd duurde 1,5 uur doordat er eerst een wagen gelost moest worden. Dat was vervelend en niet goed geregeld.

Nooit gedacht dat het tegenwoordig ook in 1 keer goed kan.

Bij het bestellen ging er iets mis. Toen heb ik gebeld en werd prima geholpen. Super.

Attente afhandeling order

Gemakkelijk winkelen Concurrerende prijzen Attentie op fouten Vlotte bezorging Top kwaliteit

Wat een super service

Zeer vriendelijk en fijn personeel en snelle service

Goed materiaal, snelle levering en goede service. Werd voorafgaand aan de levering gebeld.

gewoon goed

Goede prijs, vriendelijke medewerkers die kunnen meedenken.

Heel erg tevreden

Alles goed en netjes ontvangen.

Vlotte levering en service

Dop voor paal die helaas bij bevestiging was beschadigd werd snel en kosteloos vervangen! Geweldige service.

Goede snelle service besteld volgende dag in huis goedeprijs en kwaliteit

Betrouwbaar.

Snelle levering , ondanks dat het product Niet op voorraad was. !.

Prima product goede service

Prima product goede service

uitstekend

Stevig product, goede prijjs en het hek staat al een huis! ook nog na de storm van afgelopen weekend (windkracht 10)

Honderd punten

Geweldig goede informatie, service en levering.

Goede afhandeling

Bij het opspannen vd draad scheurde de steun dwars door midden ,verdraagd heel weinig spanning.als eindsteun niet geschikt,als tussensteun zal hij voldoen.afhandeling na de klacht was goed

Beste John, Bedankt voor je review. De puntdraadkoppen zijn van aluminium en in de basis niet gemaakt om grote (span)kracht op te zetten. We leveren je graag een nieuwe kop, echter horen we graag of je de prikkeldraad aan de kop zelf hebt opgespannen? Dit is namelijk niet de bedoeling. De prikkeldraad dient tussen bijvoorbeeld twee palen, of muurlatten opgespannen te worden en daarna pas aan de puntdraadkop bevestigd te worden. Plaats je de draad al in de kop vóór het opspannen, kan blijven de “prikkels” achter de kop hangen en is de kans inderdaad groot dat deze breekt. We horen graag van je! Team Thibo Online

Prima voor elkaar, netjes op tijd geleverd!

Van naam ken ik Thibo al lang. Maar wat ze maken en verkopen niet omdat ik niet wist dat ze ook direct aan particulieren verkopen. Zeker voor herhaling vatbaar. Ga in de toekomst eerst kijken of ik het kan vinden bij Thibo.

Perfect product voor een mooie prijs.

Ik werd netjes te woord gestaan, bij het telefonisch contact. Snelle levering en een mooi en goed product.

overzichtelijke site en zeer snelle levering

Na plaatsen van de bestelling en de betaling voldaan, stond de vrachtwagen binnen 2 dagen voor de deur. Top-service!!

Over Thibo Online

Thibo Online is dé online shop voor de omheining van huis, tuin en terrein. Onderdeel van Thibo Online is Werfhekken Online, uitsluitend voor de Belgische markt voor werfhekken en werfhek accessoires.