Van bestelling tot aan levering 5 sterren

Thibo maakt waar in service en kwaliteit wat je hoopt te mogen verwachten. Niets is teveel en gaandeweg het productie proces goed bijgestaan in advies. Gisteren geleverd en ik ben erg tevreden over het resultaat.

prima produkt geleverd, ruim binnen de afgesproken levertijd

kwaliteit was niets op aan te merken, zorgvuldig verpakt en goede communicatie over de levering

Dat hebben ze goed gedaan

Zeer goed verpakt zodat het door de brievenbus kon.

Snelle levering, voor scherpe prijzen!

Goede snelle service

Goede ervaring. Bezorger was er erg vroeg 7.45 uur. Maar zeer correct en netjes. Pakket netjes verpakt.

Eigenlijk gewoon op tijd geleverd zoals gevraagd.

Super mooi hek, boven verwachting.

Goede communicatie, snelle offerte en levering volgens afspraak. Wat wil je nog meer een tevreden klant,

Mooi artikel goed advies

Goed advies bij mijn tel. Vraag

Prima tevreden

Luuk heeft prima uitleg gegeven en afspraken zijn goed nagekomen.

Gemakkelijk shoppen online. Snelle levering

Keurig geleverd

Keurig geleverd.ren op de hoogte gehouden.stand van zaken

Super snel kunnen vinden wat ik zocht, met goede afbeelding en uitleg.

Op zoek naar mijn product veel sites niet duidelijk. Hier goede foto, maat, prijs. Fijn stappenplan van zoeken tot betalen. Ook voor een leek op dit gebied. Super fijn.

goed en snel

zou als verdachte lekker snel geleverd

Prima begeleiding, goed product

Op basis van mijn werktekening is door Thibo een concurrerende offerte gemaakt. Na een telefonisch overleg over mijn specifieke wensen werd door Thibo een eigen werktekening gemaakt. Na controle van de tekening door mij is de productie gestart. Het geleverde hekwerk voldoet geheel aan mijn verwachtingen. Uitstekende kwaliteit!

Wauw! Wat een prachtige review! Hier doen we het voor :) Fijn dat onze werkwijze bevallen is en dat je zo tevreden bent over het eindresultaat! Vriendelijke groet, Team Thibo Online

Een set paaldoppen besteld voor mijn hekwerk in de tuin. De site van Thibo gaf mij het duidelijkste overzicht welke doppen ik nodig had in vergelijking met andere sites. Na bestelling volgde een snelle levering van precies de juiste doppen. Ik ben tevreden.

Goede en correcte afhandelingá

Ik werd netjes en correct geholpen moest even wachten ivm pauze daarna snel geladen

Uitstekende helpdesk

Zo is het leuk km online vakkundig geholpen te worden met de vlotte bezorging kom ik hier graag weer terug als er iets met mijn afrastering aan de hand is.

levering volgens afspraak!

uitgebreid assortiment.

Alleen jammer dat er geen rekening in de bezorg doos zit. Wordt het moeilijk voor mij om te declareren op school zonder rekening.

Beste Wieb, Bedankt voor je review :) Je hebt je bestelling met iDeal betaald en ontvangst dan direct de factuur samen met de orderbevestigingsmail. De factuur zit er als bijlage bij. Met vriendelijke groet, Team Thibo Online

Prima product

Snelle levering.

super tevreden

mijn besteling was optijd klaar gemaakt en afgelevered op afspraak ik ben echt blij

Aanrader!!!

Snelle levevering en netjes verpakt.

Komt afspraken na

Zeer betrouwbaar bedrijf

Perfect geleverd

Dikke 10

Wauw! Hier doen we het voor :) Dank voor je beoordeling!

Mmmm gaat

Track en trace funktioneerd niet Maar tel goed opgelost Levering binnen 2 werkdagen klopt ook niet Bestelling wo geplaatst en aangezien jullie die pas dag erop zien gaat vlgs verkoper de beloofde termijn van twee dagen dan pas in

Beste Raymond, Bedankt dat je de tijd genomen hebt een review te schrijven. Jammer dat je onze service niet als positief ervaren hebt. Levering binnen 2 werkdagen betekent, dat de levering, indien voor 12:00u besteld, de volgende dag of de dag erop geleverd wordt. In het geval van je bestelling, welke 's avonds geplaatst is, wordt deze de dag erop verwerkt (donderdag in dit geval). De levering heeft maandag plaatsgevonden, dit is binnen 2 werkdagen. We zijn, ondanks het lage cijfer, blij dat je aangeeft dat we het telefonisch goed opgelost hebben :) Prettige dag! Team Thibo Online

Over Thibo Online

Thibo heeft alles voor afrastering. Van bouwhekken tot complete hekwerken en van draaipoorten tot alle hekwerkonderdelen. Onderdeel van Thibo is Werfhekken Online, uitsluitend voor de Belgische markt voor werfhekken en werfhek accessoires.