Wat een super service

Zeer vriendelijk en fijn personeel en snelle service

Goed materiaal, snelle levering en goede service. Werd voorafgaand aan de levering gebeld.

gewoon goed

Goede prijs, vriendelijke medewerkers die kunnen meedenken.

Heel erg tevreden

Alles goed en netjes ontvangen.

Vlotte levering en service

Dop voor paal die helaas bij bevestiging was beschadigd werd snel en kosteloos vervangen! Geweldige service.

Goede snelle service besteld volgende dag in huis goedeprijs en kwaliteit

Betrouwbaar.

Snelle levering , ondanks dat het product Niet op voorraad was. !.

Prima product goede service

Prima product goede service

uitstekend

Stevig product, goede prijjs en het hek staat al een huis! ook nog na de storm van afgelopen weekend (windkracht 10)

Honderd punten

Geweldig goede informatie, service en levering.

Goede afhandeling

Bij het opspannen vd draad scheurde de steun dwars door midden ,verdraagd heel weinig spanning.als eindsteun niet geschikt,als tussensteun zal hij voldoen.afhandeling na de klacht was goed

Beste John, Bedankt voor je review. De puntdraadkoppen zijn van aluminium en in de basis niet gemaakt om grote (span)kracht op te zetten. We leveren je graag een nieuwe kop, echter horen we graag of je de prikkeldraad aan de kop zelf hebt opgespannen? Dit is namelijk niet de bedoeling. De prikkeldraad dient tussen bijvoorbeeld twee palen, of muurlatten opgespannen te worden en daarna pas aan de puntdraadkop bevestigd te worden. Plaats je de draad al in de kop vóór het opspannen, kan blijven de “prikkels” achter de kop hangen en is de kans inderdaad groot dat deze breekt. We horen graag van je! Team Thibo Online

Prima voor elkaar, netjes op tijd geleverd!

Van naam ken ik Thibo al lang. Maar wat ze maken en verkopen niet omdat ik niet wist dat ze ook direct aan particulieren verkopen. Zeker voor herhaling vatbaar. Ga in de toekomst eerst kijken of ik het kan vinden bij Thibo.

Perfect product voor een mooie prijs.

Ik werd netjes te woord gestaan, bij het telefonisch contact. Snelle levering en een mooi en goed product.

overzichtelijke site en zeer snelle levering

Na plaatsen van de bestelling en de betaling voldaan, stond de vrachtwagen binnen 2 dagen voor de deur. Top-service!!

Goed product geleverd in afgesproken levertijd

De poort was gemakkelijk te bestellen. Advies waar nodig en levertijd klopte exact. Ook het afhalen verliep vlot. Inmiddels is de poort geplaatst en wij zijn tevreden.

na bestelling snel af te halen.

goed en snel geholpen.

Goed product, snel bezorgd

Uitgebreid aanbod en snel leverbaar.

zeer gemakkelijk aankopen

Mijn ervaring was een zeer prettige. Zeer eenvoudige site, goed telefonisch benaderbaar. Goed en vakkundig geholpen telefonisch. Afleveren ook snel en vriendelijk

Stabiele hekken, voor een redelijke prijs

Het was even zoeken, maar uiteindelijk de juiste bouwhekken met accessoires gevonden. Zeer degelijk materiaal, uiterst vriendelijke medewerkers die het kwamen leveren.

Goed en snel correct geholpen.

Goede levering denk aan een volgende bestelling

Razend snel

Gezocht - gevonden - besteld - 's anderendaags in huis

snelle reactie

goede service, snelle reactie en een eerlijke prijs

Een correct bedrijf, en ook goede prijzen.

Als er een foutje is geslopen in de levering wordt dat meteen rechtgezet.

Over Thibo Online

Thibo Online is dé online shop voor de omheining van huis, tuin en terrein. Onderdeel van Thibo Online is Werfhekken Online, uitsluitend voor de Belgische markt voor werfhekken en werfhek accessoires.