Prima produkt

Snelle levering en prima produkt

Snelle en correcte levering

De keus is reuze

Groot assortiment en prima prijzen.

Bestellen

Als ik nog wat moet bestellen dan doe ik het bij u het ging zo snel en was ook nog goed ingepakt super

Super goed

Online de bestelling gedaan (duidelijke webshop). De volgende dag bleek dat we het toch niet nodig hadden. Daarop telefonisch contact opgenomen met Thibo en zeer vriendelijk en netjes geholpen. Order werd geannuleerd en binnen een dag het bedrag terug op de rekening en credit factuur ontvangen.

Uitstekend!

Gewoon zoals het hoort, online bestellen, betalen en volgende dag geleverd. Dat is zaken doen, ga zo door!

Prima.

Snel, compleet en goed. Ook de goedkoopste ! Duidelijke website.

Heel snelle levering.

Zondag metaalwaren besteld, dinsdag in huis.

Voldoet aan verwachting

Goed, zoals afgesproken

Gewoon goed

Bellen wand ok had iets asap nodig . Na 1 uur ophalen !!!! Dat noem ik service .

Goede service, had een paar onderdelen per ongeluk niet in de dezelfde kleur besteld. De custumer service belde mij hierover en vroeg of het dezelfde kleur moest zijn. Top ondervangen, top opgelost. Customer service goed, levering goed. Zo zou het overal moeten zijn.

Uitstekende producten

Goede prijs kwaliteit verhouding en snelle levering ook een zeer goede website

Een overzichtelijke site en goede prijzen

De site is duidelijk en alles is goed te vinden. Bestel proces is makkelijk en de communicatie via mail is ruim voldoende. Hele aardige chauffeur die even belde om te melden dat hij er bijna was.

Zakelijk moeilijk bestellen op rekening

Duurde lang voordat nota kon betalen en afmetingen op website klopte niet. Zowel op de site 2 verschillende maten en in werkelijkheid verschillend.

Snel en correct geleverd

Producten besteld. Zijn snel, correct en met goed advies geleverd.

Persoonlijk en correct.

Dubbelstaaf matten aangeschaft via Thibo Online. Snelle levering. Door een misverstand heb ik iets verkeerd besteld. Door oprecht meedenken van personeel is het keurig opgelost. Fijn bedrijf.

Eerste keer besteld.

Gewoon wat je mag verwachten van een webshop, ik raad THIBO zeker aan als je iets nodig hebt uit hun ruime assortiment, ze leveren volgens afspraak, netjes verpakt afgeleverd bij het postpunt. En dat is tegenwoordig al moeilijk zat als je om je heen ziet hoevaak het mis gaat, mede door POST.NL, DHL, DPD ENZ ENZ... die er gewoon al standaart een bende van maken en vervolgens de winkels de schuld geven. Bestelling geplaatst en zoals beloofd binnen 2 werkdagen in huis. Top.

Order prima afgehandeld, heb spullen kunnen afhalen.

Zeer tevereden.

Bestelling de volgende dag al op te halen. Alles lag netjes klaar.

Prima online shop.

Goede doppen voor ons hekwerk. Goede en snelle levering. Gewoon niets op aan te merken.

vlotte afhandeling en correcte prijzen

Mijn bestelling, die nochthans niet standaard was, werd heel snel en correct behandeld, top.

Correcte levering, fijne medewerkers

Product goed verpakt voor transport, netjes verzorgd, en niet onbelangrijk, fijne behulpzame chauffeur, zeker aan te raden!

Gewoon geweldig!

Bestelling online ging soepel. Alles keurig volgens mijn bestelling afgeleverd!

Alles correct afgehandeld

Makkelijk te bestellen

Over Thibo Online

Thibo heeft alles voor afrastering. Van bouwhekken tot complete hekwerken en van draaipoorten tot alle hekwerkonderdelen. Onderdeel van Thibo is Werfhekken Online, uitsluitend voor de Belgische markt voor werfhekken en werfhek accessoires.