Zeer tevereden.

Bestelling de volgende dag al op te halen. Alles lag netjes klaar.

Prima online shop.

Goede doppen voor ons hekwerk. Goede en snelle levering. Gewoon niets op aan te merken.

vlotte afhandeling en correcte prijzen

Mijn bestelling, die nochthans niet standaard was, werd heel snel en correct behandeld, top.

Correcte levering, fijne medewerkers

Product goed verpakt voor transport, netjes verzorgd, en niet onbelangrijk, fijne behulpzame chauffeur, zeker aan te raden!

Gewoon geweldig!

Bestelling online ging soepel. Alles keurig volgens mijn bestelling afgeleverd!

Alles correct afgehandeld

Makkelijk te bestellen

Het is mooi geworden

Het heeft iets langer geduurd dan ik had vewacht maar het is goed gekomen.

betrouwbare afhandeling

Kan er niks negatiefs over zeggen: afspraken worden nagekomen en bestelling lag netjes (verpakt) klaar bij expeditie.

Goede service! En snel geregeld.

Puik werk!

Webshop snel en overzichtelijk Chat volgende dag snel en fijn Voordelige prijs Hulp bij het afhalen fijn en goed Minpuntjes. Afhaaltijden zou ik verruimen ook zaterdag ochtend. Voor particukieren zeker. Geeft extra handel En als komt aanrijden is het slecht zichtbaar waar je moet zijn. Betere bewegwijzing en geen papiertje aan de deur

Een mooie one-stop-shop voor een passende dop.

Had een afdop nodig voor een metalen paal 60x60. Product was snel gevonden, besteld, betaald, geleverd en gemonteerd.

Alles perfect

Snelle levering Product in prima staat Goede prijs/ kwaliteit

Duidelijk bestelproces en uitstekende levering!!

Al een tijdje was ik op zoek naar diverse onderdelen voor het herstellen van ons tuinhek. Bij Thibo online vond ik heel snel en overzichtelijk welke onderdelen ik nodig had en de levering was foutloos. Echt top!!

zeer snelle levering

keurig op tijd geleverd en goed materiaal

Snel geleverd,kleur vraagteken

Levering sneller dan op website aangegeven, omschrijving kleur mosgroen paste niet zo bij werkelijke kleur product.

waar voor je geld

Bouwhekonderdelen besteld en afgehaald. Alles lag keurig klaar.

Alles volgens afspraak

Nette prijs en overzichtelijke website.

Snelle en goede service via website

Uitstekend, snel en compleet

Makkelijk besteld, heel snel geleverd en goed verpakt. Gelost in 5 minuten. Als ik meer hekken nodig heb zal ik zeker weer bij Thibo bestellen.

Levering onderdelen hekwerk

V Levering via Post.nl waarbij in eerste instantie levering en track&tracé ontbrak. Na telefonisch contact met Thibo wel vlotte levering, waarbij ook eerdere bestelling werd geleverd. Dit gemeld aan webshop Thibo waarna retour etiket ontvangen en artikelen via post.nl afhaalpunt geretourneerd.

Prima materiaal en prima service

Makkelijk te vinden wat je zoekt en prima materialen met een goede service

Top geregeld

alles naar wens

Goede klantenservice

Tijdens mijn aankoop heb ik contact gehad met de klantenservice. De reactie was snel en correct. Tijdens gebruik kwam ik erachter dat ik teveel materiaal had besteld. Ik kon het surplus terugsturen!

Thibostraat 3 5741 SJ Beek en donk

Over Thibo Online

Thibo heeft alles voor afrastering. Van bouwhekken tot complete hekwerken en van draaipoorten tot alle hekwerkonderdelen. Onderdeel van Thibo is Werfhekken Online, uitsluitend voor de Belgische markt voor werfhekken en werfhek accessoires.