Snel

Goede service!

Snel geleverd, goed opgevolgd!

Perfecte service, snel en goedkoop

Prachtige mok die ik zelf heb ontworpen, mooie afwerking en goede kwaliteit

Snelle levering en mooie beker met bedrukking

Supersnelle levering en goede kwaliteit

Het online ontwerpen van de mokken is heel gebruiksvriendelijk. De mokken worden daarnaast snel geleverd en zijn van goede kwaliteit. Helaas kwamen er een aantal gebroken aan, maar na contact met de klantenservice zijn er gelijk nieuwe ter vervanging opgestuurd, top! Zeker voor herhaling vatbaar!

Snel en gemakkelijk voor een leuk persoonlijk niet te duur cadeau!

Snel en gemakkelijk voor een leuk persoonlijk niet te duur cadeau!

snelle levering en mooi product!

Wat een goed bedrijf !

Goed geholpen , ook na een fout door mijzelf, zeer goed geholpen en hersteld! Levering 1 dag Kwaliteit product - Top! Service - Uit de kunst

Het duurde wel lang voor ik een reactie kreeg, maar toen ik die kreeg ging het heel netjes en correct en lekker snel. Ik had het ook snel thuis en het is heel aangekomen en ik ben er heel tevreden en blij mee

Matig

Afbeelding op verkeerde plaats

Kwaliteit!

Service en producten van hoge kwaliteit!

Goede service en snelle levering

Ben zeer tevreden .

Snelle levering en prima in orde

Ik heb mijn bestelde en bedrukte mok snel en prima verpakt mogen ontvangen. Kwaliteit van het drukken en verder bewerken ook meer dan prima in orde. Ik zal dit ook absoluut aan mijn mede amateurs laten weten.

Bij mijn eerste levering van 3 bekers, bleek er 1 ondanks zorgvuldige verpakking beschadigd te zijn. Na de klacht aangegeven te hebben, is dit probleem direct gecorrigeerd en verwacht ik vandaag hopelijk de nieuwe beker. Dit alles binnen 6 dagen. Toppie

Mooie mokken, prima geleverd

Makkelijk te maken, bestellen. Prima ervaring.

Mooie kwaliteit, betaalbaar, snel geleverd

Een gebruiksvriendelijke website en een snelle service. De kwaliteit van de beker is goed, een prima prijs-kwaliteitverhouding. Tip: denk eens aan het toevoegen van PayPal bij de betaalmogelijkheden.

Altijd goede kwaliteit en hele snelle levering

Gewoon top een echte aanrader

Geweldog goede service

Ik heb mijn bestelling geheel zelf kunnen vormgeven en vervolgens makkelijk besteld. Het was besteld vóór 14.00 en de volgende dag al in huis! Het enige wat ik minder vind is dat de prijs op het beginscherm gebaseerd is op aanschaf van meerdere aantallen. Pas na verder klikken zie je bij de bestelling van een kleiner aantal dat de prijs hoger valt. Maar verder ben ik erg tevreden en raad deze website anderen zeer zeker aan!

mooi resultaat en super snelle levering

mooi resultaat en super snelle levering

Lossen super op bij problemen

Ze loste een probleem met een bestelling direct op door een nieuwe set te sturen. Super hoor! Ik ben nu op vakantie dus kan het nog even niet openen maar dit toont aan dat men zeer betrokken is en actief actie onderneemt bij problemen. & deze oplost wanneer ze spelen.

Super snel

Top service en snelle levering voor een goede prijs

Snelle service en practig resultaat

Prachtig resultaat

Mooie site, makkelijk je bestelling te plaatsen. Erg snelle levering en een prachtig eindresultaat.

Snel geleverd, fijne klantenservice

Ik moest op het laatste het verzendadres wijzigen. Een telefoontje naar de klantenservice en het werd ter plekke opgepakt. Het bestelde product kwam precies op tijd op de juiste locatie aan. Top!