helemaal goed en snel

binnen drie dagen al mijn customised mokken geleverd, niet de eerste keer dat het weer perfect geregeld was

een aanrader

voor iemand die een exclusief cadeau zoek: op deze site staan leuke ideeën voor een redelijke prijs. En ook snel geleverd; wat ze zeggen doen ze ook.

Snel, goed en scherp geprijsd

Voor een klant van mij had ik 72 mokken nodig. Via de grootste online drukwerk site moest ik mijn vier bestanden toch nog aanpassen, duurde het vele dagen langer en was ik 25% duurder uit. You do the math - zeg ik dan…

Betaalbaar, snel en goed

Wat een vondst! Ik bestelde mokken die de opdruk pas laten zien als je er warm drinken in schenkt. Eerst verbazing over de prijs: zo'n leuk ding om aan klanten te geven vind je niet snel voor die prijs. Dan verbazing over de levertijd: 1 dag. En de topper: super kwaliteit. Dankjewel!

Makkelijk te personaliseren en snel ontvangen

Goede site. Makkelijk gevonden wat ik zocht en snel in de opmaak. Fijne snelle levering.

Makkelijk te bedienen website, schappelijk prijzen, snelle service en prachtige mok

Handig en heel snel

Goed gegaan

Prima !!! Zeer tevreden

Prima kwaliteit- snelle levering- prima service ! Mokken zijn prachtig bedrukt met eigen foto !!! Per abuis was er 1 mok te weinig geleverd en de andere dag werd deze zonder extra kosten alsnog geleverd en thuisbezorgd. Klasse voor deze snelle en correcte service!! Echt een aanrader

Helemaal goed

Makkelijke site en hele snelle levering, product ook mooi

Uitdt know nde service!! Ondanks een foutje in de bedrukking was dit zeer snel en top opgelost!

Maandag besteld en dinsdag al in huis. Keurig ingepakt en het was precies zoals we het wilden hebben.

Zeer snelle levering (binnen een dag) en de mokken zijn van fraaie kwaliteit, zelfs beter dan ik had verwacht. Ik snap eigenlijk niet hoe ze dit zo snel kunnen doen.

snelle levering. Ik ben zeer tevreden

Ik heb mijn bestelling zondag avond geplaatst en heb het dinsdag ontvangen. Top hoor!

Snelle service, mooi product

Op zeer simpele wijze een eigen mok kunnen ontwerpen, duidelijke site en praktisch. Vervolgens een snelle levering van een product dat exact aan de verwachtingen voldoet.

Zéér goede kwaliteit en mooie afbeelding

Dit bedrijft levert goede service, mooie afdruk op de emaille mokken goed verpakt, snelle levering. Uiterst tevreden.

Website klantvriendelijk makkelijk snelle levering

Snelle levering mooie kwaliteit

Het uploaden van een afbeelding gaat goed. Alleen vond ik het wat onduidelijk te zien hoe de mok eruit zou gaan zien. Beetje klein in beeld zeg maar. Het resultaat was erg mooi.

Snel, makkelijk en goed

Makkelijk om mok met foto vorm te geve. Snelle levering. Nu nog geen ervaring, maar vorige mokken allemaal jarenlang wasmachine bestendig en kleur blijft

Mooi product en snelle levering

Wat een fijne site om een ontwerp te maken! Vervolgens ook de mokken met bedrukking naar alle tevredenheid. Levering goed (alles stevig verpakt) en snel. Bedankt medewerkers van mokkenberdrukken.nl!

Supersnel en goed resultaat!

Ik twijfelde over mijn illustratie (of deze wel duidelijk en scherp genoeg was), dus eerst 1 mok besteld. Maar het resulaat is heel mooi geworden dus ik heb er nog een bestelling achteraan gedaan. De levering was binnen een paar dagen, dus lekker snel. Ben tevreden!

Super goed!

Een leuke foto kunnen plaatsen !

Het ontwerpen ging heel eenvoudig. Mokken zien er leuk uit en waren snel geleverd. Top!

Zie boven

Leuke mok kunnen maken

Ik heb een leuke mok kunnen maken met tekst en foto. Op zich best makkelijk te doen, niet te duur en snel geleverd. Het bewerkingsprogramma mag misschien nog wat leuke toevoegingen krijgen zoals leuke icoontjes ofzo. Verder niet echt iets op aan te merken.

Ik ben tevreden.

De mokken waren met gemak te ontwerpen, de levertijd was snel en de mokken zien er goed uit. Als ik weer mokken nodig heb, kom ik terug naar deze site.

Prachtige mokken

2 prachtige mokken met fotoprint gekregen. als enige puntje van kritiek vind ik de prijs aan de hoge kant.