Snelle levering, goede kwaliteit

Supersnelle levering en goede kwaliteit. Voldoet aan de verwachtingen.

Super snelle levering en topkwalitet!

Binnen 2 dagen geleverd, prachtige mokken!

Goede kwaliteit, snel gedrukt

Goede kwaliteit. Snel gedrukt en goed verpakt. Al jaren terugkerende klant.

80 stuk besteld, allemaal mooi

Niets op aan te merken!

Vlotte en correcte service. Mooi eindresultaat.

Snel, eenvoudig en mooi

Het laten bedrukken van deze mok ging zo simpel. Een plaatje zoeken dat je leuk vind, een mooi lettertype uit zoeken, de kleur en en fantastisch eind resultaat! En snel op te halen op locatie met een mailtje dat hij klaar was. Zeer tevreden!

Eenvoudige interface voor de opmaak & snelle levering.

Fijne ervaring, prachtige bedrukking. Kleuren zijn uitstekend overgebracht op de mokken.

Superfijn bedrijf om mee samen te werken!

Ik had een spoedklus om gadgets te bestellen gekregen van een collega die een studiedag organiseerde. Ik heb gebeld, werd als goede klant ontvangen, we hebben mijn vragen doorgesproken, order geplaatst en alles binnen no time geregeld! Superfijn!!

Overzichtelijk en makkelijk om te ontwerpen

Overzichtelijk en makkelijk om te ontwerpen. Leuke mokken en bekers te krijgen en het ontwerpen is een makkie

Goede kwaliteit, geweldige service

Zoals de website vermeldt was het eenvoudig mogelijk om wegens bijzondere omstandigheden de levering te versnellen. Als je belt krijg je daadwerkelijk iemand aan de lijn die meteen actie onderneemt, en die terugkoppelt. Erg attent. Daarnaast zijn de geleverde spullen van prima kwaliteit. Aanrader dus!

Zeer tevreden over het eindresultaat

Heb de website uitgekozen omdat er keuze uit verschillende mok-formaten is. Fijn dat rondom bedrukt kan worden, en helemaal super dat de verzendkosten bij meerder mokken gelijk blijft. Het bestellen van twee fotomokken was wat verwarrend. Bij het betaalverzoek stond namelijk maar één mok afgebeeld met foto en de tekst "aanpassen?"; de andere stond er steeds als blanco mok op. Na meerdere pogingen verwijderen en toevoegen toch maar door gegaan. Mokken kwamen inderdaad heel snel met de post, keurig verpakt en keurig gedrukt.

Mooie kwaliteit

Zeer snel en hoge kwaliteit

Binnen twee uur na plaatsen bestelling was de mok al aangemeld voor verzending. Kwaliteit van de print is boven verwachting mooi en scherp. Daarnaast lijkt het glazuur van de mok óver de print te liggen, dus de print is mooi beschermd.

Nette beker, goed printwerk en snel geleverd!

Echt positief verrast door het resultaat. Full color, strak geprint en netjes en snel verzonden. Ik kom zeker terug!

Goede en snelle service

Dit is één van de weinige webshops die bedrukte mokken in een kleine oplage leveren tegen een goede prijs en uitstekende kwaliteit.

Snelle service en duidelijke foto

Hopelijk de volgende keer een ophaalpunt wat dichter in de buurt.

Prijs-Kwaliteit helemaal goed!

Vriendelijk Communicatie, gemak website, en supersnelle levering allemaal plussen.

Supersnel en fijn geholpen

Voor een spoedopdracht even gebeld en fijn geholpen. Ontwerpen via de website is heel eenvoudig, wel jammer dat je na afloop niet ergens het eindresultaat goed kunt checken. Maar de mokken waren er de volgende dag en in mooie kwaliteit!

Goed!

Wel belangrijk om te weten dat "voor 14.00 besteld, morgen in huis" kennelijk niet in het weekend geldt.

Mooi resultaat

Fijn dat ik mokken kon bestellen in kleinere aantal, nl 12 stuks. En super snelle levering en zeer tevreden over het resultaat

Makkelijk besteld en razendsnel verzonden!

Ik kon in de online designer heel makkelijk en snel mijn ontwerp uploaden. De mok werd dezelfde middag nog verstuurd en de volgende dag had ik 'm al in huis. Perfect!

Zeer snelle service en goede kwaliteit

Zeer snelle service en goede kwaliteit

Perfekte kwaliteit en erg goede klantenservice

Snelle levering Kwaliteit heel erg mooi Snelle antwoord op navragen

Goede kwaliteit snel geleverd

Handige tool om bedrukking te maken, duidelijk wat je krijgt door 3D view. En belangrijkst: dit wordt uiteindelijk ook geleverd, zoals beloofd de volgende dag al! (vóór 14u besteld). Niks te klagen dus!

Super!!

Donderdag een mok met foto en tekst gemaakt en vrijdag al in huis. Echt heel mooi geworden. En ook makkelijk dat je de mok 3d kunt zien tijdens het ontwerpen. Keurig verpakt, geen onzin materiaal bij de verpakking, echt super.