Goede service, denken mee en leveren snel.

Fijne en duidelijke website, snelle levering en voldoet helemaal aan de verwachtingen. Prima geholpen met mijn telefonische vragen.

Prachtig bedrukte mokken en snel geleverd

Precies op de geplande datum geleverd, netjes verpakt en vooral heel erg mooi. Onze mokken uit 2018 zijn al vaak in de vaatwasser geweest en nog altijd mooi, dus we hopen dat deze nieuwe lichting ook zo goed is.

Snelle en vakundige begeleiding en hulp

Makkelijk en snel bestellen, kwaliteit is ook goed. Denken met je mee als klant en zijn scherp als de bestelling niet klopt en wijzen je er op dat er iets niet goed is.

Het designen van een mok was super gemakkelijk en overzichtelijk en de print is van hoge qualiteit. Ik ben zeer tevreden en zal het aan iedereen aanraden. Top website!

Snelle service en hoge kwaliteit

Bestellen bij mokkenbedrukken.nl was erg gemakkelijk. 16 mokken met allemaal verschillende designs waren geen probleem, ik kon mijn designs later toesturen per mail en kreeg ook nog een bevestiging dat het er goed uit zou zien en een samenvatting van de bestelling. De levering was super snel want 1 dag later kon ik de mokken al gebruiken. Zou het zeker aanraden!

Supersnel, mooie kwaliteit, en goede prijs !

Zeer tevreden met de website, de communicatie, de snelheid van leveren, de kwaliteit en de prijs. Wat wil je nog meer ?

Mooie mok, snel geleverd

Mokkenbedrukken.nl kon veel sneller leveren dan veel concurrenten. De mok is erg mooi geworden. Leuk als creatief cadeau.

Eerste order kwam niet aan door breuk, maar diezelfde dag nog een nieuwe opgestuurd en volgende dag binnen. Echt top! Kwaliteit is ook beter dan verwacht.

Zeer snelle afhandeling van order en binnen 2 dagen binnen en resultaat van de druk op de mok is OK.

Zie boven.

Ziet er goed uit en snel geleverd!

Eigenijk simpelweg wat de koptekst al zegt!

Prima kwaliteit en snelle levering

De bedrukking is van goede kwaliteit. De mok is mooi. Maar vooral ook goede aandacht besteed aan de verpakking bij verzending ter voorkoming van breuk

Geweldige service en mooi resultaat!

Geweldige service en mooi resultaat! Heel blij met de mokken die ik cadeau heb gegeven

Mok besteld twee dagen later in huis! Super mooi en super snelle service

Vliegensvlugge aflevering.

Zoals omschreven, was mijn bestelling op de afgesproken dag en service DHL uitmuntend. Dus zo kan het ook… en ga zo door:)

top

goeie en snelle service als altijd!

Snelle service, prachtig eindresultaat

Het ontwerpen van de mokken was heel eenvoudig. De site is overzichtelijk en de opties voor het design uitgebreid. Zonder enig probleem kon ik mijn eigen logo's toevoegen. Je kan er zelfs voor kiezen om maar 1 mok te ontwerpen. En omdat ik geen bedrijf ben, was dat heel belangrijk voor mij. De levering was heel snel, en de mokken waren heel goed verpakt. Ze zien er top uit

Makkelijk, snel en mooi resultaat

Online een leuke opdruk gemaakt als kado tijdens een teamdag. Slechts 5 minuten over gedaan, snel bezorgd ook. Blij mee!

Echt geweldig.

Binnen 1 dag geleverd en dat met zeer goede kwaliteit tegen een scherpe prijs

Prima service, snel geleverd en mooi afgewerkt

Ontwerp is eenvoudig te maken Bestellen gaat eenvoudig Snelle levering Mooi afgewerkt

Zeer snel en heel goed kwaliteit

Zeer snel en heel goed kwaliteit

Helemaal top!

Makkelijk te ontwerpen en te bestellen. Super snel geleverd. Product heel leuk geworden, volgens verwachting. Merci!

Snel

Snel en top kwaliteit!

Snelle levering, mooie kwaliteit

Voor herhaling vatbaar!

super gedaan

Mijn bestelling was zeer snel verwerkt en opgestuurd ben zeker erg blij met het resultaat daar mijn dank voor

Snel en makkelijk een eigen mok ontwerpen

Leuk om een eigen mok met opdruk te ontwerpen. Resultaat is mooi. Opdruk is duidelijk. Prima!