Snelle service, prima mokken.

De mokken werden keurig op tijd op de tweede werkdag geleverd. Netjes verpakt, geen schade. De prints (ook van eerder bestelde exemplaren) blijven goed zitten, ook bij veelvuldig gebruik in de afwasmachine. Goede maat theemok. Je moet ze natuurlijk niet laten vallen, want het is echt porselein.

Ik kon geen design uploaden via de website maar de klantenservice was zeer goed daarna

ongelooflijk snel

Ik heb op maandag middernacht 108 mokken met logobedrukking besteld en ze zijn donderdag aangekomen.

Goede mok! Snel geleverd

"Deze mok overtrof al mijn verwachtingen! Niet alleen is de kwaliteit top, maar de snelle levering maakte de ervaring nog beter. Absoluut een aanrader voor iedereen die op zoek is naar een betrouwbare en stijlvolle mok." - K

Zeker aan te bevelen

Kleuren en opdruk zijn heel duidelijk. Snel geleverd, helemaal goed!

Supersnel

Voor 14.00 besteld, volgende dag binnen. Incl bedrukking. Deze ziet er goed uit. Zeer tevreden.

Snelle levering, goed product

Snelle levering, goed product

Verassend mooi!

Mokken voor mijn afscheid op de praktijk laten maken met foto ,naam, en praktijk, waren erg enthousiast!!

snel en een goed resultaat

ik ben zeer tevreden met de service thank you

Gewoon Top bovenverwachting

Voor het eerst iets laten bedrukken op deze manier en vond het super moot resultaat Aanrader dus Thanks mvg Piet

Precies wat ik wilde

Het maken van het ontwerp was eenvoudig, de prijs was prima en fijn dat ik een klein aantal mokken kon bestellen. Ik had ze ook heel snel in huis. Een tip: het zou super handig zijn als je ook een voorbeeld kunt zien van je ontwerp op de mok. Daar was ik nu een beetje bezorgd over, maar het zag er prima uit.

Snel geleverd en prima kwaliteit, voldoet aan de verwachtingen!

Snel geleverd en prima kwaliteit, voldoet aan de verwachtingen!

Ja tevreden

Snelle verwerking en goed resultaat

De verwerking van mijn order ging erg snel en na een dag had ik mijn proef afdruk al binnen. De kwaliteit was er goed dus zojuist de volledige order besteld!

Boven verwachting

Zeer snelle levering, goed verpakt. De mok ziet er prachtig uit.

Mooi om eigen ontwerp te laten drukken

Mok in 4 stukken geleverd

Helaas hoorden we op afstand al dat de mok in stukjes in de verpakking zat. De mok was niet heel zorgvuldig verpakt, in een boterhamzakje in een kartonnen doos. Geen beschermende laag er omheen.

Zeer slecht.

Bestelling nooit aangekomen, ondanks belofte voor 14u besteld morgen in huis. Niet weer voor mij.

Snel en keurig geleverd

Website met de verschillende mogelijkheden was duidelijk en makkelijk in gebruik. Eindresultaat is erg mooi. Beker was zeer goed verpakt en kwam onbeschadigd aan.

Snelle afhandeling en ontvangst.

Snel geleverd Goed verpakt Mooie mokken Geen dikke goedkope mokken Geen zware mokken Mooie afwerking Goede kwaliteit,prijs verhouding Ik vond de foto op de mok zetten niet makkelijk hulp van mijn kleindochter gehad

Leuk, uniek cadeau-idee en snel geleverd!

Enige minpuntje, maar dat komt vooral door mezelf: ik had een tekstje met een te kleine lettergrootte op een druk plaatje gezet. Die was niet heel duidelijk leesbaar. Mijn eigen fout. Volgende keer bij twijfel een iets grotere of dikkere tekst in een plaatje zetten. Ik schrijf dit dan ook meer als advies voor andere kopers. De kwaliteit van de bedrukking is erg goed. Ik ga dit zeker vaker gebruiken als cadeau. Het is uniek, persoonlijk en bruikbaar, want bijna iedereen drinkt elke dag wel koffie of thee.

Prima in orde

Snelle service en goed gedrukt

De website is heel duidelijk, de prijs is heel redelijk en de klantenservice werkt goed. Echt een aanrader!

Top! Goede kwaliteit. Thuis ontvangen na 2 werkdagen

Goede kwaliteit mokken besteld hier. Goed verpakt en geleverd. Ze kwamen na 2 werkdagen binnen.