Perfect!

Gebruiksvriendelijk ontwerpprogramma, goede kwaliteit, snel geleverd, goed verpakt, prijs-kwaliteitverhouding top. Een absolute aanrader!

Very happy with our last minute Father's day mug design. Interface is easy to work in.

Snelle en goede service

Alles was perfect. Het enige minpuntje is dat de bedrukking van de vorm vd achtergrond een beetje scheef is. Verder echt alles geweldig!

Prima produkt

Leuke mok met goede afdruk kwaliteit van de foto's en een super snelle levering. En de prijs is ook prima. Ik ga vaker bij Mokkenbedrukken.nl bestellen.

Zoals altijd: uitstekend

Inmiddels heb ik al jaren contact met mokkenbedrukken.nl (sinds 2015 ongeveer). Soms krijg ik een zending waarvan een beker kapot is en dan ligt de oorzaak bij de bezorger, maar ook dat wordt direct en probleemloos opgelost. De kwaliteit van de mokken die ik zelf al jaren heb, is nog steeds goed al is het beter om de mokken zelf af te wassen, maar zelfs in de vaatwasser blijven ze erg lang erg mooi. Ik bestel daarom uitsluitend bij mokkenbedrukken.nl.

Super mooie mokken en zeeeer snelle levering. De opdruk precies zoals sik gehoopt had.

Super tevreden

Een mok met eigen ontwerp besteld,paar dagen later ontvangen qualiteit mok en duurzam print op.Ben ik super tevreden.

Supersnel en mooi.

Supersnelle levering en mooi uitgevoerd. Puur kwaliteit. Aanrader!

Snelle bezorging voor prachtige mokken.

Wij hadden met ons team een mok besteld voor onze instructrice met "Ma rus" erop, mooie mok, netjes verpakt, nirt te duur en snelle bezorging. Als ik nog een keer een mok wil bestellen weet ik waar ik moet zijn!

Makkelijk, snel, goedkoop

Het ontwerpen ging zeer vlot. De bestelling was heel snel. Ik ben tevreden!

snel en goed

gemakkelijke website en snelle levering

makkelijk besteld en snel ontvangen

Mooie kwaliteit mokken en super snel verzonden. erg blij mee

super goede en snelle service

super goede en snelle service

Uitstekende service en een resultaat boven verwachting

Ik had een grote order geplaatst van 57 mokken. Deze zijn schitterend geworden, veel mooie dan ik had verwacht. Helaas was er een mok beschadigd gearriveerd, maar dat ontdekte ik pas later. Zelfs ruim buiten de gestelde termijn heb ik kostenloos een nieuwe mok gekregen. Dat noem ik nog eens service

Wij hebben koffie kopjes laten bedrukken voor de opening van een schoonheidssalon. Omdat dit een lastminute idee was had ik weinig hoop dat dit tijdig zou lukken. Niks is minder waar. Inclusief drukproef had ik de kopjes met 2 dagen al in huis. Los van de service en de snelheid zijn de kopjes ook erg kwalitatief en prachtig bedrukt. Al met al een top bedrijf.

Snel geregeld

De mok is heel leuk geworden, het was makkelijk om hem te maken en bestellen

Alles ging snel, makkelijk en levering was binnen een dag.

Super goed en snel

Makkelijk systeem om je beker te ontwerpen. Prijs ook zeker naar waarde en heel snel geleverd. Zal zeker nogmaals gebruik maken.

Super mooi en snel geleverd

Hele mooie bekers

Altijd weer supersnel en keurig!

Al weer een aantal keer mokken besteld en wederom erg tevreden.

Schitterend :-)!

Ik heb 6 rvs bekers laten bedrukken met een afbeelding die ik ook als tattoo heb. Het resultaat is, boven mijn verwachting, schitterend geworden. Ik heb inmiddels weer een soortgelijke bestelling gedaan. De geleverde bestelling is trouwens heel gauw verwerkt en binnen No Time door een koeriersdienst geleverd.

Hele mooie mokken!

Mooie kwaliteit.

Je krijgt precies wat je besteld hebt. En het is snel geregeld allemaal.

Mooi en goed product en op tijd geleverd.

Bedrijfsgegevens

Zinkstraat 1

4823AD Breda

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.