helemaal top !

Makkelijk bestellen en heel snel in huis, mijn complimenten.

Op laatste moment cadeautje nodig , volgende dag al binnen en aantal kon ik zelf bepalen!

Snel en correcte levering

Duidelijke website. Simpel ontwerp te maken.

Makkelijk eigen bedrukking te ontwerpen. Snelle levering

Precies wat we wilden

Mooie scherpe afdruk op mok

Dik tevreden!

Makkelijk te regelen via de site, snelle verwerking en keurig optijd bezorgd. Ziet er allemaal ook keurig uit. Dik tevreden dus!

prachtige mok!

snelle verzending prachtige mok mooi overzicht online in hoe het eindresultaat wordt

Resultaat is heel leuk

Als je ervaring hebt met computers dan gaat het wel om een leuke mok te maken

Snel en goed geleverd

De levering van de mokken ging snel en goed. Het ziet er netjes uit. Verzending is goed ingepakt waardoor de kans op beschadigingen erg klein is geworden.

Klasse. Mooie kwaliteit voor heel mooie prijs

Snel, mooi, goede prijs

Heel snel en goede prijs kwaliteit

Top prestatie.

De bedrukte mok de dag van bestelling verzonden en de volgende dag bezorgd. De verpakking was echt super. Dat gaat alleen kapot als er een wals overheen rijdt.

Super, snelle. Levering mooie mok

Snelle levering mooie mok, voor een mooie prijs. Thx

Handig, snel en goed resultaat.

Ik wilde eigenlijk maar eens testen hoe het nieuwe logo zou uitpakken op een tas. Het zag er meteen zo netjes uit op het voorbeeld dat ik ook een bestelling geplaats heb. Eén dag later al in huis en het resultaat is beter dan gehoopt. Bedankt !

Prachtige mok

De mok is heel mooi geworden. De kleuren zijn heel helder en hij was heel goed verpakt.

snel, correct

we hebben uw gegevens reeds doorgegeven aan een andere manege binnenkort ontvangt u hiervan een bestelling

Rvs mokken netjes en snel geleverd gekregen.

Rvs mokken laten bedrukken Deze werden netjes en snel geleverd. Top service

Leuke mokken voor een leuk prijsje.

Leuke mokken ontvangen. Makkelijk zelf samen te stellen. Ook de klantenservice is vriendelijk, reageert snel en regelt dat wat geregeld moet worden. Mokken nog niet gebruikt, dus daar kan ik nog niets over zeggen.

Enorm tevreden

Super snel gemaakt en geleverd! Ik zou dit zeker aanbevelen

Keurig

Heel mooi bedrukt, donderdag besteld en vrijdag al in huis.

fantastich mooi eind resultaat en mijn vriend in frankrijk die het kreeg was er stil van

dat david uitzichzelf de golfdoosjes had ontworpen en gemaakt zegt genoeg chappeau

De opdruk is van zeer hoogwaardige kwaliteit!

En de medewerkers vriendelijk en meedenkend. Absoluut een aanrader.

Goeie kwaliteit en snelle levering!

Goeie kwaliteit en snelle levering!

Niet mooi

De bedrukking op de RVS mok is nauwelijks te zien en daarnaast, wat je ziet, is er slecht op bedrukt. Je ziet letterlijk printvlekken. Blijkbaar wordt het verzonden zonder te kijken naar het product. Kortom, voor mij is de 28 euro weggegooid geld.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.