Uitstekende kwaliteit en levering

Besteld en snel geleverd met een goede kwaliteit. Erg tevreden.

snel en ook even telefonisch overleg en prima resultaat

ook voor een speciale vraag goed advies en resulaat

Snel geleverd, mooie bidon

Snelle levering, mooie bidon, enig minpunt is dat foto niet in het midden gedrukt kan worden.

Super service, top resultaat

De afbeelding die ik had geleverd was van slechte kwaliteit. Daarover werd contact gezocht. Echt super!

Snel geleverd en mooi product!!

We wilden op korte termijn nog een bedrukte mok als cadeautje geven. Zoals beloofd op de site, hadden we de mok twee werkdagen later binnen! En het was ook nog een prachtig product!

Makkelijk ontwerpen en snel in huis

Omdat ik voor de eerste keer bestelde eerst maar één besteld. Doet volledig aan mijn verwachting. Ontwerpen blijkt echt heel makkelijk. Binnenkort met hetzelfde ontwerp meer bestellen.

Super bedrijf, netjes en prima producten

Vlot, netjes, volgens afspraak en prijs kwaliteit in orde. Zeker aan te raden.

Perfect verzorgd ziet er goed uit

Snel geregeld en mooie kwaliteit/prijs!

Fijn bedrijf, snelle bezorging.

Vrijdagochtend de bedrukte mok bestelt, zaterdag al in huis. Goede kwaliteit, mooi afgedrukt. Kortom, top!

zeer vriendelijk en correct .

ik had enkele mokken besteld en de bijgeleverde foto was niet best. ze hebben mij gevraagd voor een betere . en later toch mooi afgeleverd , dank je

Via de website is zeer makkelijk een 3D ontwerp te maken. Vervolgens worden de mokken binnen 1 dag geleverd. Mooie mokken en een prima kwaliteit.

betaalbaar, makkelijk te ontwerpen en snelle levering

Ik wilde snel een eigen mok ontwerpen en via hun tool en 3d preview was dit eenvoudig te realiseren. Enige minpuntje is dat ik mijn ontwerp niet kon exporteren voor later hergebruik.

Super snel en prettige klantenservice

2 mokken besteld voor de verjaardag van de meester en juf van onze dochter. Met de handige designtool en de klantenservice via de webchat zo geregeld. Én de volgende dag al in huis. Top!

Doen wat ze beloven!

Snel geleverd, jammer van de opdruk

De mok was binnen een dag geleverd, super! Helaas zagen de kleuren er op de opdruk heel anders uit dan op de computer, de print was veel vaker en de tekst niet leesbaar, terwijl dat tijdens het maken prima was.

Zoals verwacht

Prima website, snelle levering goed verpakking

SUPERRRRRSNELLLL

Wauw wat een service en binnen 2 dagen geleverd. Prima afdruk en prima mokken.

Duidelijk en snel!

Duidelijke website, je kan in tegenstelling tot andere website vanaf 1 stuk bestellen. Dit is helemaal top! Enige nadeel is dat als je een account aanmaakt tijdens het betaaldproces, je ontwerp/design verloren gaat.

Snel, makkelijk en prima kwaliteit

Je kunt hier snel en makkelijk een leuke mok laten bedrukken. Ideaal als gadget of anderszins.

Geweldig! Wat een goede service en supersnelle levering!

Een dikke 10! Qua klantvriendelijkheid en het snelle leveren. Jullie maken 'voor 14.00 uur bestellen, volgende dag in huis' ook echt waar. De mokken besteld als afscheidscadeau voor onze collega's. Bij het eerstvolgende afscheid van een collega, weten we jullie te vinden!

Netjes, mooi en verzorgd

De mokken zijn goed aangekomen en werken zoals beloofd. Mijn complimenten voor het bedrijf ook om zelf bewust met de bestelling bezig te zijn. Awesome!

Zoals alle vorige bestellingen snel en goed geleverd

Wederom goede ervaring. Dag na het indienen van het ontwerp waren de mokken al binnen. Goede kwaliteit. We hebben mokken met bedrukking die bijna dagelijks de vaatwasser in gaan en dat al sinds 2017. Geen problemen.

De mokken zien er boven verwachting mooi uit en zijn snel geleverd.

De mokken zijn snel geleverd en zien er ontzettend mooi uit. Vakwerk. Wij zijn heel erg tevreden.

Heel erg gemakkelijk aan te leveren, superservice en snelle levering. Een adres om te onthouden.