zeer te vreden

zeer gebruiksvriendelijke bestel proces

mooi resultaat, vlot geleverd

Ontwerptool functioneert prima 2 dagen later keurig geleverd. Erg tevreden!

Duidelijke en snelle service

Verwachtingen overtroffen

Ik bestel op maandag twee mokken met fotoafdruk en een tekst. De mokken zijn op dinsdag al geleverd. De kwaliteit van de mokken en de fotoafdruk hebben zijn verwachtingen overtroffen.

Super snel en goeie kwaliteit

Mooie mok en super snelle levering

Snel geleverd en voldeed aan de verwachtingen

Mijn bestelde mok kwam kapot uit de doos. Ik heb gebeld en de volgende dag kreeg ik kosteloos een nieuwe! Prima service dus!!!

Tweede poging succesvol

Helaas arriveerde de 1e mok in twee helften, maar het werd netjes opgepakt door de klantenservice en de dag erna had ik al een nieuw exemplaar thuis. Print zag er netjes uit. Tip van iemand die zelf in order fulfilment heeft gewerkt: Een "zwevende verpakking" kan inderdaad werken, maar wij verpakten kwetsbare items in bubbelplastic voordat het in de omdoos ging.

Snel, betaalbaar en goed

Ook al bestelde ik maar twee kleine mokken, toch was mijn opdracht supersnel in mijn bezit. Inderdaad wasmachine bestendig, kleuren exact als mijn jpg en haarscherp.

prefect

[laatjes makkelijk te uploade en snelle service.

Mooie beker

Kleur en afbeelding pakt mooi uit. Ik vond het alleen lastig om in de configurator te zien of her recht zat. Volgens mij aardig gelukt. Snelle levering en goed verpakt.

Snelle levering en goede kwaliteit

5 mokken besteld die ik binnen 4 dagen thuis nodig had, dit is helemaal goed gegaan. Communicatie ging heel soepel en de kwaliteit van de mokken en de bedrukking zijn perfect!

Erg goed gelukt!

Snel geleverd, en een mooi product!

Nog niets ontvangen

Ik heb helaas nog niets ontvangen, kan dus geen beoordeling geven.

Top. Snel. Goed

Tekst

uiitstekend, heeft niets te wensen overgelaten.

108 mokken besteld, binnen 2 dagen binnen, geen enkele gebroken en een uitstekende kwaliteit. Zoals bij enkele eerdere ervaringen.

Snel, makkelijk en mooi

Mok is heel makkelijk te bewerken en resultaat klopt met wat je ziet op het scherm. Snelle en goede verzending

prachtige bekers die een plezier zijn om cadeau te geven

snelle produktie en mooie kwaliteit

Ziet er goed uit

Snelle levering mooi bedrukt!!!!!

Makkelijk en snel

Het designprogramma werkt prima en de beker wordt snel bezorgd.

Precies wat ik wilde!

Ik bestel mijn mokken altijd hier. Ze zien er altijd uit zoals ik ze heb ontworpen en zijn van goede kwaliteit. Geen idiote prijzen als je er maar 1 wilt bestellen. Verder wordt je prima op de hoogte gehouden wanneer ie klaar is en wordt geleverd. Een prima plek om je unieke mok / theeglas te bestellen dus!

Mooie mok, mooi bedrukt, snel geleverd!

Een coole magic mok, met mooie bedrukking. Tot mijn grote verbazing werd hij inderdaad de volgende dag bezorgd, zoals beloofd. Top!

Heel makkelijk om te maken via de site en snel geleverd.

great product, fast delivery, good service

This is the second time I ordered a mug and they really are printed with quality and are of good materials. Delivery was always super fast. One time the post lost the mug and the company sent another without extra costs - so really kind service!

Snelle service, duidelijke website.

Prima bedrijf

Mooie mok

Dochter verrast met beker met (eindelijk) haar eigen naam. Mooi bedrukt. Snelle service; voor 14u besteld, de dag erna in huis!

Zinkstraat 1

4823AD Breda