Makkelijk ontworpen, snel bezorgd

Afgelopen week voor het eerst een mok hier besteld met een eigen ontwerp erop. Deze is precies naar wens gemaakt en snel geleverd. De ontvanger is er blij mee. Goede ervaring dus!

Goed en snel geleverd

Goed en snel geleverd

super blij en tevreden

Heel makkelijk eigen mokken zelf gemaakt met de online designer en de volgende dag 6 mooi mokken in huis.

Zeer tevreden met het resultaat en binnen een dag geleverd.

Op de computer niet heel duidelijk hoe het uiteindelijk eruit zou komen te zien, maar toen de mok thuis werd bezorgd zag deze er heel erg mooi uit.

Slecht. produkten kwamen gebroken aan

De produkten kwamen gebroken aan. Dat kan gebeuren maar los het dan netjes op. Daar moet je veel moeite voor doen. Deze service kan beter. Afleveradres : was ook niet correct overgenomen

Super snel

Ik heb donderdagavond een mok besteld via de website. Dit ging zeer eenvoudig. Op vrijdagmorgen kreeg ik netjes een berichtje dat hij klaar was en verstuurd was. Zaterdag had ik hem al in huis. Dit ging super makkelijk en supersnel! Tnx.

leuke site, makkelijk te bewerken en snelle levering, keurig verzorgd!

leuke site, makkelijk te bewerken en snelle levering, keurig verzorgd!

Snel en een goede staat afgeleverd zoals ook gemaakt

Super tevreden!

Super tevreden! Prijs kwaliteit is zeer goed. Super snelle service en zending was eenvoudig te volgen via trackandtrace. Ik zou het aan iedereen aanraden!

zeer goed!

Het is heel eenvoudig om een foto toe te voegen om op een mok te laten drukken. Eenvoudig te bestellen en zeer snelle levering. Heel blij mee!

perfect

De eerste keer was het een beetje puzzelen met de site maar het resultaat is prima.

Het ontwerpen van een mok is eenvoudig, het resultaat is fraai en de prijs is prima. Snelle levering, sneller dan ik had verwacht.

Duidelijke instructies bij personalisering van items. Snelle levering. Goede afwerking van het product. Gunstige prijzen.

Snelle levering .. goed verpakt.. goede resultaat van de opdruk .

Mooi product snel geleverd

Prima mokken, op tijd geleverd!

Erg mooi gelukt.

Tevens goede en handige website

Mok ziet er fantastisch uit, helemaal gaaf en super snelle levering

Veel keuze. Makkelijk om eigen ontwerp te maken. Zelfs voor 1 mok hele nette prijs. Supersnelle levering. Mok ziet er helemaal gaaf uit, geen vlekken, geen putje niks. Is ook exact volgens ontwerp, dus qua kleur en uitvoering precies hoe je het hebt gekozen. Echt heel blij mee en ik denk dat de ontvanger hier ook zo over gaat denken.

Snel en simpel om te ontwerpen en bestellen

Snelle en goede service! Top!

Het ontwerpen van de mok was op zich goed te doen. Je kan het resultaat in 3D zien. Het resultaat daarentegen was super! Hele mooie bedrukking.

Super snel geleverd!

Foto wordt gecontroleerd op scherpte en in 1 dag geleverd! Top!

Goed product, snel verzonden

Het is makkelijk om de mokken, die je wilt laten bedrukken, te ontwerpen. Het is niet erg duur en het werd nog snel (en goed verpakt) verzonden.

Voor herhaling vatbaar

Niets slechts te zeggen. Het ontwerp staat mooi op de mok, ook al heb ik het zelf ergens anders ontworpen (wel behoudend aan de afmetingen natuurlijk). Duidelijke site en informatie ook de informatie ivm de levering was duidelijk en klopt. Als ik weer een idee heb voor een mok dan zal ik zeker weer van deze site bestellen.

Makkelijk te ontwerpen, snel geleverd.

De ontwerp tool was eenvoudig en gebruiksvriendelijk. De 3d preview was ook erg behulpzaam. De levering was op de aangegeven dag. Tussen bestellen (aan het begin van de avond) en levering zat 1 werkdag dus prima levertijd!

super site, snelle levering en perfecte kwalitet mokken

Zie hierboven