Super mooi en netjes!

Goede kwaliteit mokken en print. Het is precies geworden zoals ik het in gedachten had! :)

Snelle levering goede foto opdruk.

Mooi bedrukte mok, vlot geleverd, goede prijs

En daarmee is alles wel zo’n beetje gezegd.

Mok zeer vlot ontvangen. Resultaat was geweldig.

Zeer goede persoonlijke service

10 mokken zelf ontworpen zonder problemen. Lay-Out makkelijk meteen te zien. Iets verkeerd aangevinkt in bestelproces maar na 1 mail rechtgezet door het bedrijf met een mail terug. Snelle levering. Mokken waren zeer goed verpakt.

Netjes uitgevoerd en snel geleverd.

Mooie mok, bedrukking ontwerpen was gemakkelijk. Snel geleverd.

Snelle levering en mooi product

In een opwelling kwam het idee naar boven om voor als prijs mokken met zelfontwikkelde logo's uit te delen. Snel opgemaakt via een eenvoudige tool op de website en besteld. Twee dagen later al in huis en de mokken zien er heel mooi uit. Zodanig dat er meer mensen zo'n mok willen; dus ik moet bij bestellen.

Het ontwerp proces ging makkelijk, het bestelproces ging vlot en meer dan ruim tevreden met het eindresultaat.

Snelle levering, vriendelijke klantenservice

Mok was binnen 1 werkdag geleverd, en klantenservice ontdekte nog een foutje in de bestelling, waarna ze pro-actief contact met mij opnamen. Waren er maar meer webwinkels als deze. Erg tevreden!

Een echte aanrader!

Veel keuze, goede kwaliteit, betaalbaar en een super snelle levering!

gemakkelijk en snel

Ik heb nu drie ontwerpen gemaakt voor standaard mokken. Ben tevreden over de kwaliteit: gaat lang mee (je kunt wel beter handwassen dan vaatwassen trouwens) Het ontwerpen gaat makkelijk en de prijs is schappelijk. Verzenden ging soepel en snel.

Ziet er mooi uit

Erg snel geleverd

Boven verwachting

Mijn bestelling is oprecht boven verwachting. Het is zeer zeker zonder twijfel uw geld waard. Hoogwaardige kwaliteit en zeer snelle service.

Snel geleverd en blijft goed in de vaatwasser

De software mag wel iets beter worden gemaakt, bijvoorbeeld inzomen en een stap terug.

simpel te maken met fantastisch resultaat

De website is overzichtelijk, je kan snel een leuke keuze maken. Tekst of een foto is makkelijk toe te voegen. In nog geen 5 minuten heb je een mok besteld en betaald!

Twee jaar geleden gepersonaliseerde mokken besteld. Helaas pas één gesneuveld. Maar blijkbaar geen probleem, Na een mailtje met miin vraag opnieuw te kunnen bestellen gaven jullie aan de gegevens nog te hebben. Na een gemakkelijk te plaatsen bestelling had ik de mok de volgende dag al in huis. Ik zeg Geweldig!

Ontwerp eenvoudig gemaakt, aangeleverd, de volgende dag in mijn bezit. Top service.

Snelle levering, goede kwaliteit

Ik heb twee mokken besteld in de ochtend en deze werden de volgende dag bezorgd. Erg snelle levering en goede kwaliteit!

Het was even uitzoeken hoe het werkt om zelf een ontwerp te maken. Veel mogelijkheden qua lettertypes en kleuren. Snel geleverd en mooi resultaat. Is kado voor een collega. En hopelijk is de mok vaatwasbestendig.

Prima behandeld. Ook mijn fout gecorrigeerd.

Goede service, denken mee en leveren snel.

Fijne en duidelijke website, snelle levering en voldoet helemaal aan de verwachtingen. Prima geholpen met mijn telefonische vragen.

Prachtig bedrukte mokken en snel geleverd

Precies op de geplande datum geleverd, netjes verpakt en vooral heel erg mooi. Onze mokken uit 2018 zijn al vaak in de vaatwasser geweest en nog altijd mooi, dus we hopen dat deze nieuwe lichting ook zo goed is.

Snelle en vakundige begeleiding en hulp

Makkelijk en snel bestellen, kwaliteit is ook goed. Denken met je mee als klant en zijn scherp als de bestelling niet klopt en wijzen je er op dat er iets niet goed is.

Het designen van een mok was super gemakkelijk en overzichtelijk en de print is van hoge qualiteit. Ik ben zeer tevreden en zal het aan iedereen aanraden. Top website!

Snelle service en hoge kwaliteit

Bestellen bij mokkenbedrukken.nl was erg gemakkelijk. 16 mokken met allemaal verschillende designs waren geen probleem, ik kon mijn designs later toesturen per mail en kreeg ook nog een bevestiging dat het er goed uit zou zien en een samenvatting van de bestelling. De levering was super snel want 1 dag later kon ik de mokken al gebruiken. Zou het zeker aanraden!