Goede communicatie en prachtige mokken!

Goede en snelle service en communicatie met prima resultaat. Zeer tevreden en voor herhaling vatbaar.

Prima prijs/kwaliteit, levergarantie helaas niet gehaald

Prijs kwaliteit van de mokken is top, alleen zou ik afstappen van de levergarantie van voor 14:00 besteld morgen in huis. In tegenstelling tot andere reviews was de late levering (1 dag later) geen probleem voor mij, maar ik kan mij voorstellen dat sommige mensen dit vervelend kunnen vinden. Los van dat is de site erg toegankelijk en een ontwerp maken is erg eenvoudig!

Leuk

Makkelijk zelf een plaatje op de beker te plaatsen, snelle bezorging. Leuk om een doos vol “zelfgemaakte” bekers te krijgen

Helemaal zoals het ontwerp

De mokken werden in twee dagen geleverd zoals ik ze online ontworpen had. Super

In 2e instantie goed

De mok was niet zoals ik ontworpen had. 2 mailtjes en 1 foto later heb ik alsnog de juiste mok ontvangen. Goede klantenservice.

Top! Geweldige snelle service en kwaliteit.

Ik had de mokken snel nodig, op verzoek zijn ze zelfs een dag eerder geleverd. Ik ben erg tevreden.

Great service/affordable price

Perfect service

Eenvoudig bestellen en snelle levering

Mooie mok binnengekregen na eenvoudig bestellen.

Snel, betaalbaar en hoge kwaliteit.

Ik wilde een cadeautje doen aan 2 collega's, en een bedrukte mok leek een goed idee. De prijs is zeer redelijk, zeker als ik het resultaat bekijk. De mokken waren eerder dan verwacht af te halen bij het DHL ophaalpunt. Echt top.

Ik bestel altijd mokken voor nieuwe medewerkers. Superleuk en zien er goed uit. Snel geleverd.

Prima afwerking en op tijd geleverd.

Goede kwaliteit en snel klaar!

Zelf ontwerp maken is eenvoudig Resultaat is precies zoals ik had gemaakt. Kwaliteit is goed.

Product voldeed aan verwachting en is de volgende dag geleverd.

super snel, prima mok!

handige tool voor het ontwerpen van je mok. Scherpe prijs, snelle verzending.

duidelijk, correct

precies zoals op site aangegeven wordt, duidelijke tekst.

Top resultaat

Mooie mokken met goede kwaliteit. Namelijk te bestellen en snelle levering

Schitterend

Ik moest even doorkrijgen hoe het programma werkte. Het resultaat is geweldig. En super snelle levering!

Goede kwaliteit en snelle levering

Gemakkelijke website waar je eenvoudig je eigen ontwerp kan maken. De koffiemok werd de volgende dag al geleverd en ziet er mooi uit.

Altijd fijne en betrouwbaar

Elk jaar bestel ik mokken voor onze vereniging via mokkenbedrukken.nl Ieder jaar werken ze weer snel, en zijn ze betrouwbaar in leversnelheid en kwaliteit. Ga zo door!

Foto op stalen mok viel donker uit.

Nvt

Snelle levering van een mooi product

Mijn bestelling werd na 1 dag al bezorgd. Verder ben ik erg tevreden met de kwaliteit. Aanrader!

Een aanrader; gemakkelijk, snel en goede prijs-kwaliteit

Super gemakkelijk om online een mok te ontwerpen. Dankzij de 3D-preview zie je precies hoe het er uit komt te zien. Snelle levering en prijs-kwaliteit is zeer goed!

Mooie kwaliteit en vlot geleverd, conform belofte op site

Zoals altijd weer een prima kwaliteit van de print en goed verpakt. Snel geleverd ook weer. De editor werkt ook als een zonnetje

Super geregeld

Snelle levering, goede kwaliteit, ik ben zeer tevreden!

Perfect!

Gebruiksvriendelijk ontwerpprogramma, goede kwaliteit, snel geleverd, goed verpakt, prijs-kwaliteitverhouding top. Een absolute aanrader!

Bedrijfsgegevens

Zinkstraat 1

4823AD Breda

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.