Mooie mokken en snel geleverd!

Het is eenvoudig om je afbeelding te plaatsen en er nog tekst bij te zetten! Ze waren heel snel klaar en keurig, stevig verpakt afgeleverd! Prijs/kwaliteit verhouding prima!

Precies de mok die ik graag wilde

Ik wilde graag eens tenen mok met naam en afbeelding. Op de website precies gevonden wat ik zocht. Het ontwerp was ook eenvoudig te maken: naam met afbeelding. Helemaal tevreden!

te gek!

Uitstekend! goede levertijd, goede prijs en hele goede kwaliteit!

Goede en snelle service

Toen ik telefonisch contact opnamen werd er direct, zonder keuzemenu, opgenomen en wist mw het antwoord op mijn vraag gelijk. echt heel fijn! Mokken snel geleverd en zien er goed uit. Heb alleen nog geen factuur ontvangen?

Goede service en snelle levering.

Eerste levering zoek geraakt bij DHL. Nieuwe bestelling binnen 24 uur geleverd na telefoontje. Top!

Een geweldig bedrijf met prachtig resultaat

Er wordt meegedacht, problemen meteen opgelost en een super service. Bedankt voor de mokken ze waren een groot succes!

Makkelijk, goed en heel snel

Binnen 24 uur een custom mok

Snelle, vriendelijke, flexibele en duidelijke service!

Zelden ging het zo makkelijk. De site is duidelijk, jullie zijn makkelijk te bereiken, reageren snel en adrem. Ik was erg blij en ik heb de spullen ook nog eens megasnel binnen, en het ziet er prachtig uit. Geen bulkbedrijf, maar persoonlijk en met zorg, daar hou ik van. Complimenten!

Snelle service, leuke mokken

Service was snel en de mok was goed geprint.

Snel en duidelijk process!

Bestel inclusief het design process ging erg soepel, prijs ook goed! We hebben niks te mokken! Dacht alleen dat de buitenzijde ook zwart zou zijn, maar dat kan een foutje van mij zijn geweest

Supersnel, makkelijke software en goed product

Heel handig hoe het bestel en ontwerp proces gaat. Echt top!

Binnen 1 dag geleverd en goede kwaliteit!

Goede prijs/kwaliteit verhouding

Uitstekende klantenservice

Ik was eerst teleurgesteld over de mok die ik kreeg: die kwam beschadigd aan. Ik melde het aan de klantenservice die onmiddelijk een andere stuurde. Maar helaas kwam deze ook beschadigd aan. Uiteindelijk kreeg ik een onbeschadigde mok - na de derde poging - en is mijn vriendin heeel erg blij mee!

Super goed overleg en kwaliteit geleverd

Super goed overleg en kwaliteit geleverd

Makkelijk besteld, snel in huis en prima kwaliteit

De bestel- en ontwerpprocedure was makkelijk te doen. Ik had de mok de volgende dag al in huis, zoals op de website staat aangegeven. Goed verpakt en tot slot was het resultaat ook top. Nu nog op zoek naar een goede koffieautomaat om deze mok onder te kunnen zetten! :-D

Goeie kwaliteit, supersnelle levering en zeer schappelijke prijzen. Ik ben zeer tevreden!

Snel ontvangen en heel zuiver en duidelijk gedrukt zowel foto als tekst

Het is precies waar ik op hoopte. Geen poespas, een duidelijke website met allerlei mogelijkheden. Ik deed een verzoek of het zsm verzonden kon worden en kreeg al snel een bevestiging. Heel erg bedankt! - een tevreden klant

Goede communicatie en prachtige mokken!

Goede en snelle service en communicatie met prima resultaat. Zeer tevreden en voor herhaling vatbaar.

Prima prijs/kwaliteit, levergarantie helaas niet gehaald

Prijs kwaliteit van de mokken is top, alleen zou ik afstappen van de levergarantie van voor 14:00 besteld morgen in huis. In tegenstelling tot andere reviews was de late levering (1 dag later) geen probleem voor mij, maar ik kan mij voorstellen dat sommige mensen dit vervelend kunnen vinden. Los van dat is de site erg toegankelijk en een ontwerp maken is erg eenvoudig!

Leuk

Makkelijk zelf een plaatje op de beker te plaatsen, snelle bezorging. Leuk om een doos vol “zelfgemaakte” bekers te krijgen

Helemaal zoals het ontwerp

De mokken werden in twee dagen geleverd zoals ik ze online ontworpen had. Super

In 2e instantie goed

De mok was niet zoals ik ontworpen had. 2 mailtjes en 1 foto later heb ik alsnog de juiste mok ontvangen. Goede klantenservice.

Top! Geweldige snelle service en kwaliteit.

Ik had de mokken snel nodig, op verzoek zijn ze zelfs een dag eerder geleverd. Ik ben erg tevreden.

Great service/affordable price

Perfect service