TOP

zelfs op de vraag om een factuur aan te passen naar BTW verlegd (belgisch btwnr) wordt onmiddellijk op gereageerd en het nodige voor gedaan. mvg bert

perfect

super snelle levering en mooie beker en goed bedrukt

Gemakkelijk besteld en super snel geleverd!

Het maken van de mokken gaat heel eenvoudig. Het hele bestelproces is gemakkelijk te volgen. Je wordt goed op de hoogte gehouden van de status van je bestelling. En als er iets niet goed is gegaan, is het heel eenvoudig om contact te leggen met de klantenservice. Zij lossen het dan snel en goed voor je op. Top!

Goed gelukt!

De mokken zien er goed uit! Het was makkelijk om ze te maken.

Gewoon goed

De mok kwam als verwacht , goed ingepakt . En precies zoals ik hem had ontworpen.

Goede en snelle service, precies wat je verwacht!

De doorgegeven instructies en verzoeken waren keurig uitgevoerd. Ook heel netjes en goed verpakt; top dus!

super mooi en heel snel

raad zeker aan

Snel geleverd!

Het is makkelijk om de mokken te bedrukken, en het resultaat is geweldig

Top mok

Snelle service. Goed verpakt.

Altijd goed!

Goede kwaliteit en snelle levering. Ook heel fijn dat je gewoon 1 mok kan bestellen voor een schappelijke prijs.

correcte service

zeer goede en snelle service . Top MOK !!

Super goede kwaliteit (geen sticker maar echt erin gedrukt)

Prima en snel concept.

Het ontwerpen van de mok, op de site, was even zoeken hoe en wat. Maar daarna ging het makkelijk en binnen 2 dagen afgeleverd. Prima service omdat je ook een enkele mok kunt bestellen.

Geweldige mok!!

Heb een RVS mok laten bedrukken en de kwaliteit is super! Ideale grote voor goede kop koffie, echte aanrader!!

Precies wat ik ervan hoopte

Duidelijke afspraken kunnen worden gemaakt omtrent het tijdstip van de levering. Mokken waren precies wat ik ervan had gehoopt, mooie kwaliteit en aparte belettering.

Resultaat is prachtig

Mooi dat je een digitale proef kunt zien van je ontwerp.

Heel tevreden, zeer mooi resultaat, goede kwaliteit en prijselijk.

Zeer zeker aan te bevelen.

Niet te duur, prima kwaliteit.

Niet te duur, prima kwaliteit.

Precies wat we wilden!

Gemakkelijk, snel en en goede kwaliteit. In ons geval voor een paar mokken met een eigen ontwerp voor een speciale gelegenheid. Zeer aanbevolen!

De bestellingen kunnen zeer eenvoudig geplaatst worden en het ontwerpen is ook zeer toegankelijk. Helaas wel moeten merken dat de kleur erg donker was van de mokken, de print kwam er niet uit conform verwachting.

Metalen mok met foto opdrukken en tekst

Ziet er mooi uit en snelle levering.

Al meerdere keren mokken besteld, met logo en naam, voor op het werk van mijn man. De mokken zien er mooi uit.

Snel en netjes!

Makkelijk te maken op de site. Snelle levering, heel veilig verpakt en mooi bedrukt. Heel tevreden! Dank jullie wel.

Super goede service

Goede service en mooie bedrukking. Snel geleverd.

Zinkstraat 1

4823AD Breda