Koffiebeker met naam

Makkelijk bestellen , snel geleverd, goed verpakt.

Fantastisch mok, fantastische service

Ik heb Mokken besteldd met eigen afdruk en heb email contact hierover gehad. Na bemerken van een streep die er niet in hoorde, werd dat dat meteen door mijn contactpersoon gecorrigeerd. Ik heb het contact als heel prettig ervaren. De snelle levering was een verrassing. De mokken zien er top uit. Goede kwaliteit. En afwasmachine bestendig. Dit is een mooi cadeau om straks te kunnen geven. Ik raad dit bedrijf sterk aan.

Snel en zeer behulpzaam

Eerste keer hier besteld (product moet nog binnenkomen). Direct na het bestellen via de telefoon contact gehad (geen wachttijd ervaren) over de verwachte bezorgmoment (of ophalen). Omdat ik te laat pas zag over de 'voor 14.00 bestellen morgen bezorgt' maar dit was geen enkel probleem, de dame gaf aan het te overleggen met de productie en belde netjes terug binnen een uur en gaf te kennen dat het vandaag nog meekon! Uniek dat er zo snel teruggebeld word, met ook dat er moeite voor je is gedaan en dat het nog lukt ook! Zelf bij een kleine bestelling. Zeker een aanrader!

Snelle levering, vriendelijke service

De mokken werden snel geleverd, goed verpakt, goede kwaliteit en snelle schakeling met medewerkers. Fijne ervaring.

Iets anders ontvangen dan besteld

Mijn dochter wilde voor opa een mok bestellen om cadeau te doen. Dus eerst geprobeerd met willekeurige foto. Toen we wisten hoe het moest, opnieuw begonnen met de juiste foto's en besteld. De levering was super snel maar helaas met de foto die we voor proef hadden geprobeerd en niet diegene die we uiteindelijk besteld hebben. Bericht gestuurd via de site maar na 2 dagen nog geen reactie ontvangen helaas.

Snelle levering en mooie mok!

Ik ben erg blij met mijn bestelling. Het kwam snel binnen en het zag er allemaal goed uit.

Snelle service, goede kwaliteit

Het was voor mij de eerste keer dat ik bij mokkenbedrukken.nl bestelde, normaal altijd bij een ander. maar het is me goed bevallen, vooral de snelle levering is een pré. de mokken zijn exact zoals ik ze had ontworpen en van goede kwaliteit.

Bizar snelle levering en prachtige mokken.

Ik had de mokken met spoed nodig en belde voor de zekerheid maar even. Het was gelukkig mogelijk en ik kreeg de mokken de volgende dag al op de zaterdag! Ik ben super tevreden en zal zeker vaker hier bestellen.

Excellent quality and fast service

It was very easy to design the perfect mug and it arrived extremely quickly, couldn't ask for more I would definitely recommend.

Een mooi resultaat en snel geleverd

De beker is precies zoals op het voorbeeld te zien was. En er was een snelle verzending en bezorging, waarvoor dank.

TOP

Snelle levering & snelle oplossing van de probleem. Dank jullie wel.

Prachtige mokken geleverd in een dag!

Met het ontwerpprogramma prachtige gepersonaliseerde mokken ontworpen voor vrienden die ook nog eens de volgende dag al geleverd werden. Zo mooi dat ik ze bijna niet af wil geven, maar ja: het is niet mijn naam die erop staat. Binnenkort maar eens mooie mokken voor mezelf maken!

Mooi product en snelle levering

Mooie mokken, goede service

Ik had een mok met eigen tekst laten drukken. Deze zag er mooi uit. De service was erg goed. Ik had de mokken nl om een bepaalde tijd nodig. Ze hebben er alles aan gedaan om dit voor elkaar te krijgen. Met succes.

Volgens afspraak geleverd, snel en tegen een prima prijs.

Mooie mok!

Mok is geworden volgens de verwachting. Snelle levering

Mooie mokken!

Mooie mokken voor een normale prijs.

Helemaal naar verwachting, snelle levering en zeer goede kwaliteit!

geweldige service

zeer te vrede ,niet duur ,netjes ,snelle levering

Snelle levering, mooi resultaat, goede klantenservice.

Mooi product voor een goede prijs en snelle levering. Het was ook erg netjes verpakt.

super slecht!!!!

hele slechte ervaring! Beter naar *** gaan!

Mooie mok!

Dit was een proefexemplaar om te zien het er uit ziet. Mooi dus. Op naar de restbestelling.

Mok voldoet aan verwachtingen en snelle levering.

Tijdens transport mok helaas beschadigd. Karton verpakking beschadigd door scherp en smal voorwerp. Helaas heeft ook de mok daardoor beschadiging opgelopen..

Goed en snel

Het was makkelijk om te kiezen en een print te kiezen. Mokken werden vervolgens snel geleverd. Top.

Topservice

Ik had per ongeluk een klein foutje gemaakt in mijn bestelling en dit werd zeer attent en service gericht in mijn voordeel opgelost. De mokken die ik daarna binnen heb gekregen waren echt super mooi. Blij met de service en blij met de mokken!