Prachtige mokken geleverd in een dag!

Met het ontwerpprogramma prachtige gepersonaliseerde mokken ontworpen voor vrienden die ook nog eens de volgende dag al geleverd werden. Zo mooi dat ik ze bijna niet af wil geven, maar ja: het is niet mijn naam die erop staat. Binnenkort maar eens mooie mokken voor mezelf maken!

Mooi product en snelle levering

Mooie mokken, goede service

Ik had een mok met eigen tekst laten drukken. Deze zag er mooi uit. De service was erg goed. Ik had de mokken nl om een bepaalde tijd nodig. Ze hebben er alles aan gedaan om dit voor elkaar te krijgen. Met succes.

Volgens afspraak geleverd, snel en tegen een prima prijs.

Mooie mok!

Mok is geworden volgens de verwachting. Snelle levering

Mooie mokken!

Mooie mokken voor een normale prijs.

Helemaal naar verwachting, snelle levering en zeer goede kwaliteit!

geweldige service

zeer te vrede ,niet duur ,netjes ,snelle levering

Snelle levering, mooi resultaat, goede klantenservice.

Mooi product voor een goede prijs en snelle levering. Het was ook erg netjes verpakt.

super slecht!!!!

hele slechte ervaring! Beter naar *** gaan!

Mooie mok!

Dit was een proefexemplaar om te zien het er uit ziet. Mooi dus. Op naar de restbestelling.

Mok voldoet aan verwachtingen en snelle levering.

Tijdens transport mok helaas beschadigd. Karton verpakking beschadigd door scherp en smal voorwerp. Helaas heeft ook de mok daardoor beschadiging opgelopen..

Goed en snel

Het was makkelijk om te kiezen en een print te kiezen. Mokken werden vervolgens snel geleverd. Top.

Topservice

Ik had per ongeluk een klein foutje gemaakt in mijn bestelling en dit werd zeer attent en service gericht in mijn voordeel opgelost. De mokken die ik daarna binnen heb gekregen waren echt super mooi. Blij met de service en blij met de mokken!

Uitstekend geregeld mooie kom

Zeer goede service

Zeer goede service

Snel geleverd, goed gedrukt!

Zie titel, verder weinig op aan te merken!

Zeer snelle levering, Goede kwaliteit!

3 mokken besteld als afscheids cadeautje en een mok met een concert foto. Uitstekende kwaliteit en snelle levering. Dit is de 3e levering zonder problemen.

Precies wat ik wilde, heel blij mee!

Snelle levering en de mok zag er precies uit hoe ik het voor ogen had. Erg mooi!!

Precies zoals verwachting

Snelle levering, handige tool om zelf je ontwerpen te maken. Goede kwaliteit.

Snelle levering en goede kwaliteit mokken!

Zondag besteld, dinsdag geleverd. Goede kwaliteit mok. En voor de verandering ook nog niet eens zo duur. Leuke medewerker bij de klantenservice, heel aardig, en behulpzaam.

Heel goed!

Duidelijke communicatie, makkelijk te ontwerpen, snelle levering!

Snelle verwerking, goede drukkwaliteit op de mok en goede service

Klein puntje van kritiek, het uploaden van het bestand voor op de mok ging iets moeizaam, na het uploaden verscheen het bestand niet op de digitale mok. Ik ging er vanuit dat het vast wel goed zou komen echter was mijn bestand dus niet goed geupload. Gelukkig was er de snelle klantenservice die mij hadden gemaild over deze issue en is het snel opgelost!

Als persoonlijke cadeautjes voor onze collega's laten wij mokken maken. Daarin helpt mokkenbedrukken.nl ons met een snelle levering, scherpe prijzen en een makkelijke interface. Wij zijn erg tevreden met deze service en zullen hier nog veel mokken vandaan gaan halen.

Zinkstraat 1

4823AD Breda