Meerdere keren heb ik producten besteld bij Hairworldshop. Het is niet alleen een stuk goedkoper dan in de winkel maar de levering is ook ontzettend snel. Ik ben er dus zeer tevreden over.

Mooie producten.

Geweldig vlotte levering, mooie producten en goede service.

Top kwaliteit

Altijd snelle en goede service met kwalitatief goede producten

ruime keuze, goede prijs en super klantvriendelijk!

ruime keuze, goede prijs en super klantvriendelijk!

Goed!

Pakketje was snel geleverd, ook ivm black friday

Tevreden, door Black Friday weekend wat langer op mijn levering moeten wachten maar verder ben ik tevreden. Al vaker besteld bij deze shop.

De levering was goed en snel en de producten Zijn ook super!

Prettig bedrijf, eerlijke prijs

Snelle levering met veel betaal mogelijkheden

Ruim assortiment met gemakkelijke betalingsmethode en een snelle afhandeing.

Precies zo als bovenstaande zin.

Magazijndienst niet ok, lezen de verpakking misschien niet na?

Mijn vorige bestelling was er een fout product geleverd het is dezelfde verpakking als die ik bestelt had. Ik had dit al geopend zonder nakijken maar ondervond dat dit niet het juiste product was voor mij haar. Heb wel dit niet moeten terugzenden en heb een nieuwe juist product toegestuurd gekregen top en ,juist. Nu plaats ik weer een bestelling en heb hetzelfde product weer bijbestelt. Je kan het niet geloven maar er is weer dezelfde fout gebeurt weer het foute product ik heb het deze keer niet geopend. Heb er miserie gehad om het terug te zenden bij Bpost te duur 16€ en bij PostNL servicepunt bij mij in de buurt konden ze het niet scannen geen QR code zeiden ze Dan maar naar een ander serviceretourpunt , daar was het in orde en gratis. Wat tijd en benzine heb ik hier aan verspild ik zeg, Spijtige zaak was wel zeer tevreden oven de snelle levering van de andere producten. Mvg, Inge Franckaerts Spijtige

Pleased

fast delivery!

Tevreden en blij met de regelmatige acties.

Bestelling vlot ontvangen! Top.

Top 👌

Shampoo en conditioner snel gekregen.

Goeie, snelle service

Ik ben zeer tevreden over het volledige verloop, incl. levering

Handig

Gemakkelijke site. goede en snelle levering

Verkeerde product ontvangen. Verder ok.

Verkeerde product ontvangen. Verder ok. Communicatie is ok, het ontvangen van het juiste product verloopt echter traag.

Alles correct verlopen

Zie hierboven

Geweldige service

Zie bovenstaande opmerking

Heerlijke shampoo en conditioner

Snelle levering, goede kwaliteit,

Snelle levering, goede communicatie

Al snel had ik mojn bestellong ontvangen , na goed op de hoogte te zijn gehouden.

Fijne producten

Makkelijk te bestellen en snel geleverde producten. Top!

In één woord,alles ok na tussenkomst van helpdesk 👍👍👍👍

snelle en goede levering

Produkten zijn makkelijk te bestellen (alleen de voordeliger 3 verpakking lukte dit keer niet(waarschijnlijk "loopje" in circuit) maar was geen ramp. Volgende dag al in huis. Goed en voordelig!

Goed ingepakt