Snelle service!

Snelle service top

‘S avonds besteld en volgende dag al in huis helemaal top. Hierdoor zat ik niet lang zonder mijn favorieten shampoo. En leuke prijzen. Zeker een aanrader deze site.

correcte levering !

de beloofde levering werd correct uitgevoerd. Netje verpakt.

Geleverd wat ik besteld heb

Makkelijke site en geleverd volgens afspraak!

Heel tevreden

Snelle levering en goed ingepakt.

Uitstekende service, producten altijd naar tevredenheid.

Ik bestel al jaren met regelmaat producten bij de Hairworldshop.nl en mijn ervaring daarmee is altijd uiterst prettig. De producten worden snel thuisbezorgd, de verpakking is altijd op orde en mocht er onderverhoopt iets zijn dan wordt dit direct opgepakt en altijd naar tevredenheid afhandeld. Zulke service heb je lang niet overal!

Snel geleverd en het juiste

Gewoon snelle levering...in zo een periode is niet evident .

Goed advies, snelle afhandeling goed verzorgd

Goed advies, snelle afhandling / levering, goed verzorgd

SUPER

Zeer correcte behandeling, en directe levering.. Proficiat

21:00 besteld volgende ochtend in huis!

Wat fijn dat jullie producten zo snel geleverd worden! Tevens enorm tevreden met de super fijne All Soft Mega van Redken. Zowel shampoo als masker; eindelijk zacht haar!

Snelle levering en super prijs

Producten voor een super prijs. En super snelle levering.

Super service!

Mijn bestelling is super snel en nettjes geleverd. Ben er heel blij mee.

Hele goede service, super snelle levering. Ga zo door!

Goede communicatie en snelle levering

Heel goede website. Groot assortiment met voordelige prijzen en mogelijkheid om te sparen voor meer korting. Supersnelle levering, zelfs in deze tijden van Corona.

Komt belofte na

Product was precies zoals omschreven en was erg snel verstuurd. Was ook goedkoper dan bij andere aanbieders.

Mooie prijs en snelle levering

Levering zoals besteld voor correcte prijs en snel geleverd

Ordered on Friday around 6pm, was delivered next morning at 11am! Fastest service I’ve ever used!! Products were also in top condition.

Goede ervaring

Ik heb vaker hier besteld, ben zelf tevreden. Ruime assortiment, aantrekkelijke prijs, snelle levering. Wat soms vervelend is, is dat bepaalde artikelen niet op voorraad zijn.

Zeer snelle bezorging

Was in 12 uur al bij mij thuis. Prima prijzen.

Super snelle service

Geen op- of aanmerkingen!

Giede webwinkel

Producten snel geleverd. 1 product was per ongeluk leeg gelopen en ze stuurde snel een nieuwe toe. Diebwasn2 dagen later in huis.

De levering was in orde. Vlugge bediening .

Met de corona kunnen we niet naar Sluis voor onze shampoo dus via google ben ik bij jullie terecht gekomen .

Goede prijzen en snelle levering!

Spullen van de kapper thuis gebruiken

Fijn dat ik de shampoo van de kapper nu ook thuis kan gebruiken. Goede website en prijzen. Snelle levering.

Snelle levering en gratis product

2 moroccanoil producten besteld en kreeg daarbij naast de gratis levering, een gratis promo product naar keuze (kon kiezen uit 2 verschillende soorten dus was niet gebonden aan 1 vast product).