Snel en netjes

Gelukkig komt de order steeds sneller aan, begin duurde dat wel 5 dagen maar laatste bestelling was er de volgende dag :-)

snelle levering ..

altijd snel geleverd ...bestel er al jaren....

Snel

De spullen die ik heb besteld zijn prima maar ik wist ook wat ik nodig had. Bestelling verliep soepel en de levering was snel.

Gelogen!!

Het leveren ging snel en het is een goed product, denk ik, maar er stond overal dat dit product zonder sulfaten was, maar er stond ineens ‚Sodium Laureth sulfate’

snelle service, goed

Alles ging vlot om te bestellen. De levering verliep zoals beschreven. De prijs was ook scherp. Kortom: super service!

Superfijn dat de shampoo en conditioner afgeprijsd waren als pakket. Ik heb gelijk dubbel besteld. Hierdoor ook geen verzendkosten. Heerlijke shampoo en conditioner, je merkt gelijk positief verschil in vergelijking met andere shampoo merken.

Topmerken voor een goede prijs en daarbij een snelle levering

Dag na bestelling waren mijn produkten al geleverd, ik was niet thuis kaartje in de bus en kon mijn pakketje bij de buren ophalen.

uitstekende onderneming

Makkelijke website om te bestellen, met snelle levering.

Beste Anastasia, Vervelend om te horen dat het pompje van u product niet goed werkt. Mijn collega heeft u binnen 24 uur van u bericht aan ons een reactie gegeven over de situatie, zij heeft hier in aangegeven dat er contact opgenomen was met de leverancier over een oplossing voor uw probleem. Enkele dagen later heeft zij antwoord gekregen van de leverancier en dit ook weer in een mail aan u weerlegd. Daarna heeft zij niks meer van u vernomen, dus wij wachten nog op uw reactie tot wij verdere actie kunnen ondernemen! Graag horen we van u, zodat wij dit probleem op kunnen lossen want wij willen er altijd voor zorgen dat onze klanten tevreden zijn met hun ontvangen producten. Met vriendelijke groet, Klantenservice Hairworldshop

Makkelijke te bestellen

Via haarshop kun je makkelijk je product bestellen.

Prima bestelling en levering verlopen vlot

Kan veel beter

Ik had een shampoo besteld voor mijn zusje. De eerste keer had de shampoo gelekt in de doos en zat alles eronder. Gebeld en gemaild met de klantenservice. Ik kreeg een nieuwe toegestuurd. Dit keer had de shampoo niet gelekt in de doos maar de dop was wel weer los waardoor er weer shampoo om de fles zat....

Beste Kim, Vervelend om te horen dat ook vervangende product wat wij jou toegestuurd hebben niet helemaal intact was en dat deze weer gelekt had. Graag zouden wij van jou hier foto's van ontvangen dan kunnen wij dit probleem namelijk aangeven bij ons externe magazijn wat dan dus blijkbaar niet goed de producten verpakt. Wij vinden het namelijk niet acceptabel dat onze klanten beschadigde producten ontvangen. Hierbij bieden wij nogmaals een nieuw product aan, zodat u als nog het product kan ontvangen zoals u dat verwacht. Graag horen wij van u! Met vriendelijke groet, Klantenservice Hairworldshop

Mijn favoriete producten voor een concurrerend prijsje, wie wil dat nou niet ;-). En een snelle levering!

Mooie merken ve goede prijs!!

Mooie merken voor een zeer scherpe prijs, zeer snelle levering! Ik zal zeker mijn producten hier blijven bestellen!

İk heb het in de avond besteld volgende dag al in huis! İk zal zeker terug bestellen

Ruime keuze en snelle levering aan betaalbare prijzen

Top producten voor een top prijs.

De fijnste producten voor een prima prijs en altijd snelle levering. Gewoon Top!

Goede en snelle service

Producten zijn op voorraad en worden snel verzonden. Ook kan je sparen voor korting.0

Prima, snelle levering.

Super snel

Vaker besteld, altijd snelle levering. Aanrader !!

Altijd perfect, correct en zeer snelle levering

Zeer vlotte levering

Alles is vlot verlopen en een snelle en zeer vriendelijke levering

Snelle service.

Service is beter geweest

Ik Koop al Lang met HWS, maar sinds een half jaar Zion jullie nite meer zo betrouwbaar als vroeger. Ik Ian nite meer vertrouwen aan de gegeven leverdatum en soms zijn de producten uitverkochten an dat ik al voor heb betaald. En de terug kopeling gebeurt niet, dus ik kan oof niet en alternative zoeken. Jammer!