Heel vlot verlopen

Steeds vlot verlopen

Snelle afhandeling en goed verzorgd.

Snelle afhandeling.

Super snelle levering

Top, bestel er regelmatig, jammer dat ze niet alle merken hebben, daarom moet ik ook na een andere site.

Snelle levering en correct

Heel fijn en super snel

Ik ben zeer tevreden over de goede prijs kwaliteit verhouding van het product wat ik via jullie heb gekocht. snelle levering alles okè..

Super snelle levering

Ruime keuze en nou zie hier boven

Zeer snelle service van goede kwaliteit!

Bovenstaand zegt toch genoeg!

Snelle service, goede kwaliteit

Wat ik hier boven schrijf, zegt genoeg

Snelle service! Jammer dat mij shampoo goed gelekt had in de doos, het pompje zat niet ‘op de vergrendeling’.

Beste Lisa, Vervelend om te horen dat je shampoo gelekt had in de doos. Als zoiets je overkomt bij een bestelling van ons kan je altijd gewoon contact met ons opnemen! Wij zorgen er graag voor dat onze klanten hun bestelde producten in goede staat ontvangen. Dus als je nog een nieuw product zou willen ontvangen in plaats van het beschadigde product is dat zeker mogelijk, neem gewoon contact op met klantenservice@hairworldshop.nl en zij zullen je helpen! Als je verder nog vragen hebt voor ons hoor wij het altijd graag. Met vriendelijke groet, Klantenservice Hairworldshop

Punctuality and always good deals

Always good promotions and very punctual delivery however just recently I bought a product and the promised free bonus never arrived...

5 Sterren zegt genoeg!

Vandaag besteld en morgen in huis! En de leuke kortingen tussendoor.

Snel, duidelijk en goed!

Je bestelling is er de dag erna en als ze iets niet hebben sturen ze het andere product vast vooruit dus top service en helder en duidelijk. Top winkel!

Heldere werkwijze, snelle verzending. Ziet er verzorgd uit. Ben zeer tevreden.

super!

groot assortiment, snelle levering.

Altijd goede en snelle levering

Inmiddels vaste klant geworden koop elke twee weken producten altijd goed levering en afhandeling mocht er toch iets zijn

Top service en top producten

snelle bezorging zoals belooft en toen er bij de verzending iets mis was gegaan, reageerde men meteen en werd dit acuut en zeer correct gecorrigeerd. echt top

Te lang wachten, niet gecommuniceerd. Wel goedkoop.

Supersnel

Tot mijn verrassing was mijn krulcreme goedkoop en snel in huis

Super goede service en snelle levering

Super snelle levering en ook de klantenservice. Toen ik mijn bestelling geplaatst had kwam ik erachter dat niet alles op voorraad was ( ik had zelf niet goed gekeken) toen heb ik een mail gestuurd of het dezelfde dag nog verzonden kon worden aangezien ik het voor mijn vakantie nodig had. En daar werd snel op gereageerd mijn bestelling werd meteen verzonden en wat niet op voorraad was werd nageleverd of kon ik zelfs nog annuleren. Echt super netjes

lange levertijd..

Meer dan een week wachten op bestelling zonder enige vorm van communicatie.

Groot gamma aan producten, competitieve prijzen, snelle levering !

Ik bestel al mijn haar verzorging producten via hairworldshop omdat de prijzen heel aanlokkelijk zijn en levering is steeds volgende dag ! Je kan niet beter vinden. Absolute aanrader.

snelle en correcte levering

Mijn bestelling op de website is snel verwerkt en snel uitgeleverd.

Snelle levering en betaalbaar

Binnen 3 werkdagen geleverd. De producten waren een stuk goedkoper dan in een normale kapperszaak of elders op een website.

Top service !

Ben zeer tevreden van de prijs / kwaliteit verhouding en de meestal feilloze levering. Als er toch iets fout loopt wordt alles snel en vakkundig opgelost !

Over Hairworldshop.nl