Prima webshop!

Ruime keuze, goede prijzen en snelle levering.

Fijne overzichtelijke site, snelle levertijd

De producten die ik wil zijn altijd op voorraad en vaak in de aanbieding. Ook snelle levering.

Snelle levering en topproducten.

Fijne webshop

Top producten en snelle levering met uitzondering voor de eerste keer. Maar dat was al een aantal jaar geleden. Verder een tevreden klant dat regelmatig terugkomt.

Snel en betrouwbaar

Trage zending maar heerlijk product

Het duurde wat lang voor ik mijn bestelling in huis had. Even dacht ik: het komt niet meer. Maar uiteindelijk had ik wel het bestelde, een flacon droogshampoo, in handen. Een heerlijk product!

Besteld en meteen volgende dag ontvangen!

Super snelle levering

Komen na wat ze beloven. Vandaag besteld morgen in huis.

Levering snel,product bevalt goed

Klantvriendelijk

Laatste contact was super mbt nakomen afspraak

Levering snel en volgens voorwaarden Product bevalt goed

Fijne producten, snelle verzending.

Ruim assortiment, Goede communicatie én snelle levering. Goede prijzen.

Super snelle levering, top service

Binnen 2 dagen in huis. Is er iets onverwacht niet leverbaar of gaat het wat langer duren wordt er direct contact opgenomen. Heel tevreden.

Snelle bezorging

Heel tevreden over Hairworld.nl

Super producten van Kérastase,daags na bestelling is er geleverd,wat kan men nog meer verlangen

Wel en niet

Bestelling plaatsen ging erg moeizaam. Site liep steeds vast en het duurde uren voor ik kon betalen. Als kado keuze uit handdoek en tas. Bij inschrijven als kado een tas. Wil niet klagen over gratis kado, maar had twee tassen verwacht. Punten van bestelling staan opeens op nul, maar als twee punten één cent korting betekend mogen ze die €1,80 ook houden. Was al bekend met de producten, dus die zijn prima, ze waren de volgende dag in huis. Keurig, zo snel.

Ik wil geen andere shampoo meer!

Snelle levering en blij met de korting op de producten.

Snelle levering en goede producten

Als je iets besteld valt de prijs meestal mee. Bij Hairworlds zijn mijn producten altijd van top kwaliteit en een geweldige prijs. Zeer snelle levering en discreet. Goed bedrijf

Doen wat ze zeggen. Gebruiksvriendelijk en snel geleverd.

Volgende dag gelijk in huis.

Snel en goed geholpen

Ik had per ongeluk een verkeerde bestelling gedaan, deze werd gelijk geannuleerd zodat ik het juiste kon betalen. Goed bereikbaar via telefoon en mail. Veel keuze en goede prijzen

Ronduit slecht.

Er staat de volgende werkdag bezorgd. Ja 4 dagen later. En dan ook nog direct bij post nl bij een supermarkt ipv thuis ... Kan ik helaas niks mee

Prima kan niet beter

Fantastisch vandaag besteld andere dag thuis

Goedkoop en zeer snelle levering

Prima assortiment. Tevens zijn de prijzen ook goedkoper als bij de kapper.