Gewoon goed

Lego besteld tegen een concurrerende prijs. Snel geleverd!

Bestellen prima en zeer vriendelijke winkel

Top snelle verzending ook

Top service en snel geleverd geen op of aanmerkingen verder

De site was prima, bezorging snel, product niet duur, goede ervaring.

Kleinzoon erg blij

Goed!

Een deel van mijn bestelling kon niet geleverd worden. Dit werd al snel doorgegeven per mail en op een correcte wijze afgehandeld. De rest snel in huis, dus hartstikke tevreden!

Dikke aanrader!

Snel in huis, goed verpakt, en goedkoper dan andere winkels. Top!

Prima levering

Ik had aangegeven op welke dag te leveren en dat is niet geheel goed gegaan. De levering was 2 dagen te vroeg, maar de levering was prima in orde. De spullen waren onbeschadigd aan gelomen.

zeer vlotte verzending

Zeer vlotte verzending. Verzorgd ingepakt. Goede kwaliteit

Zeer slechte service filiaal Hoorn

Dit bedrijf heeft moeite met geld retourneren! Bestel hier niet want ze geven niet automatisch het aankoopbedrag terug. Retourkosten en verzendkosten voor de koper.

Wij hebben conform wens klant de bestelling opgestuurd naar een ophaalpunt. Daar heeft klant pakket niet opgehaald. Pakket is dus zonder opgaaf van reden (en dat is in strijd met onze voorwaarden) bij ons retour gekomen. Wij wachten dan af wanneer klant zich meldt om e.e.a. af te handelen. Dit heeft heel lang geduurd. Uiteindelijk meldt klant zich en eist alle kosten terug, terwijl in de voorwaarden staat dat de verzendkosten niet terugbetaald worden. Klant eist dat alles terugbetaald wordt. Om klant tegemoet te komen hebben wij dat uiteindelijk toch gedaan, ondanks dat dit in strijd is met onze voorwaarden in de hoop de klant zo toch tevreden te stellen. E.e.a. heeft dus niets te maken met wel of niet terug willen betalen. Voorwaarden zijn er zowel voor de klant als voor ons, dus dan is het wel netjes om daar aan te houden.

Snel en goed geprijsd

Zoals afgesproken volgende dag al bezorgd, Laagste prijs van andere aanbieders

Super.

Ik heb een normale funkopop besteld. En ik heb een super rare ontvangen met een box error. Ik kan niet beschrijven hoe blij Ik ben met deze aanwinst. Ook super ingepakt. Een hele positieve ervaring. Ga zo door!!

Echt goed en origineel speelgoed!

Leuke en veel keus op KelCha Toys; snelle, correcte levering en je krijgt precies wat beloofd wordt, helemaal tevreden!

Groot assortiment voor de beste prijs

Mijn dochter was op zoek naar een set van Schleich en die bleek bij KelCha Toys het goedkoopst. Eenvoudig besteld en snel verzonden, een aanrader!

Snelle levering, goede communicatie, items goed verpakt. Erg fijn dat er hele sets van een serie lego figuren zijn!

Keurig geregeld

Goede prijs, kwaliteit verhouding. Snel geregeld, alles keurig in orde.

Vriendelijk geholpen, mooie voorraad, voor een nette prijs. Behulpzame medewerker/eigenaar!

Goed verpakt en snel geleverd.

Ik heb hier een Funko Pop van Freddie Krueger besteld. Zeer goed verpakt en snel geleverd. Ik ga hier zeker nog een keer iets bestellen.

Alles is prima

Vriendelijk en klantgericht

Grote sortering en zeer vriendelijk personeel zeker een aanbeveling waard

Alles netjes op tijd bezorgt, topwinkel

Mooie winkel!

Mooie winkel met fijn personeel en natuurlijk een mooi assortiment! Heel toegankelijk en persoonlijk, we komen hier graag.

Groot assortiment, snelle en correcte levering.