Niet alleen onze kinderen zijn fan van Kelcha, maar wij ook!

Betrouwbaar, vlot, groot assortiment, verslavend voor onze kinderen

Snelle en goede service

Besteld en mijn bestelling snel binnen

uitstekende service

Al jaren de beste

Ik kom hier al jaren en ik word nog steeds enthousiast wanneer ik de winkel inloop. De service is altijd goed en het assortiment is geweldig.

Cobi Titanic 1916

Zeer lage prijzen en snelle levering. Prachtige Legoset.

Fijne winkel!

super fijne winkel met rijk assortiment, prijzen zijn bijna altijd onder die van andere speelgoedwinkels, en erg fijn behulpzaam personeel.

Netjes een berichtje en een verzendlink. Op tijd geleverd, geen problemen.

Prima prijs, goede service

Prima prijs, goede service

doos in uitstekende staat, goed verpakt, snel geleverd

doos in uitstekende staat, goed verpakt, snel geleverd

Super goede service

Fijne overzichtelijke website. Makkelijk en snel af te halen.

supersnel

Makkelijke site om te bestellen en snelle levering.

Goede ervaring .

Goede service , je word goed geholpen , groot assortiment !

Product besteld en gelijk dezelfde dag verzonden. Volgende dag keurig in huist. Product was goed verpakt

Groot assortiment tegen goede prijzen

Ik kon precies vinden wat ik wilde, goede prijs en snel geleverd.

netjes en snel afgehandeld

snel en correct afgeleverd en prijs was ook goed en dat houden zo

Heel goede service, altijd, fijne winkel

Alles stond ingepakt klaar, klasse!

De service is goed

Heel makkelijk via de website bestellen en kon het een paar uur later al ophalen.

Goede webshop

Snelle verzending en alle producten zijn goed aangekomen. Zal hier zeker weer bestellen in de toekomst!

Ook nu prima service!

Altijd goede service, ook nu met bestellen en ophalen bij de winkel. Keurig aangegeven hoe en wanneer je het kunt ophalen. Tevreden klant!

Super snelle en goede levering

Uitgebreid assortiment en zeer snelle en correcte levering !!

Super goed

KelCha is super ook voor volwassenen niet alleen voor kids. Ik zag een heel mooi cobi batleschip, soort lego. Ik was al langere tijd op zoek maar kon hem niet echt vinden. Toen zag ik dat KelCha hem wel had. Voor ook nog eens een gunstige prijs. Battleship USS Iowa + USS Missouri # Cobi 4812. Niet alleen super mooi model maar KelCha leverde super snel. binnen een dag was hij er. Goed verpakt. Zeker vaker daar bestellen. gr Sjaak

Mooi op tijd besteld en geleverd

Mooi op tijd besteld en geleverd

Bestelling geplaatst voor zoon. Kwam netjes verpakt en optijds aan. Zelfs extra boekjes bij de lego bijgevoegd. Tevens scherpen prijzen qua lego met concurrenten.

Goede service, snelle levering

Als enige bestelde product op voorraad. Makkelijk bestellen en betalen en super snelle levering!