Snel en goed.

De bestelling was snel geleverd. De kwaliteit was goed.

Prima.

Via internet besteld in de winkel. Het lag keurig klaar.

Goede en snelle levering

Goed en snel geleverd

Snelle levering!

Complete mini figuur set van De muppets kunnen kopen met snelle levering!

Duurzame producten, toegankelijke prijzen en snelle levering

Duidelijke website met goede foto's van de producten. Producten die duurzaam zijn en ook toegankelijk in prijs. Daarbovenop ook nog eens een snelle levering.

Pico bello!

Prima prijs, netjes alles als verwacht en keurige afhandeling!

teleurstelling

Wij hebben bij u besteld omdat het dezelfde dag verstuurd zou worden, wij hebben het 3 dagen later pas ontvangen.

Beste, Bedankt voor uw reactie. Wij begrijpen dat u teleurgesteld bent in de levertijd. Wij doen op onze site echter nergens een belofte over de levertijd. De belofte die wij doen is "Voor 16:00 uur besteld en betaald, is dezelfde (werk-)dag nog verstuurd. Zoals u in de track en trace van uw bestelling na kunt gaan, hebben wij ons aan die belofte gehouden. Dat er daarna vertraging optreedt bij de vervoerder, is iets waar wij niets aan kunnen doen. Wij wensen u evengoed veel plezier met uw aankoop!

1 woord=geweldig!

Geweldige service!, snelle levering, pakketje was heel goed ingepakt, het product was perfect geen schrammetje en veel keuze. Ik vind het een geweldige winkel ik ga er zoiezo nog een keer kopen!

vertrouwd goed

snelen correct

Uitstekende service en pre-order mooi op tijd bezorgd

Mijn pre-order met LEGO sets werd mooi op tijd bezorgd. Er ontbrak een artikel, maar dat werd na een telefoontje meteen nagestuurd. Uitstekende service!

Perfec!

heel snel en heel netjes verpakt!

Blij verrast dat het zo goed was uitgezocht en verpakt. IK had niet verwacht dat het zo netjes zou worden aangeleverd!

Precies geleverd volgens afspraak.

Prima !

Leuke webshop met brede assortiment. Netjes verpakt. Levering was iets minder ( later dan eerste instantie ) maar dat ligt aan koerier . Maar de pret was er niet minder door toen t pakket er was :)

Goede betrouwbare winkel met een scherpe prijs

Goede betrouwbare winkel met een scherpe prijs

Vriendelijke en goede service

Ruime keuze en veel op voorraad.

Goed geïnformeerd en netjes opgestuurd.

Ze houden je goed op de hoogte wanneer het product beschikbaar is en daarnaast 3 dubbel verpakt. Zodat de doos niet is beschadigd! Top!

Helemaal top

Leuke winkel en aardige verkoper

Snel

Snel en gemakkelijk. Verzendkosten waren vrij hoog.

Fijne communicatie, keurige verpakking en levering. Mooi assortiment.

Snel betaalbaar vriendelijk

Fijne service, niet te die en de kinderen helemaal blij met hun Lego. Kleine ondernemers die voor mijn gevoel met hun hart werken.

Prima service!

Uitstekende service; ze waren erg vriendelijk, snel en effectief toen ze werden gebeld en gemaild vanwege een probleem met mijn pre-order. Ook Engels gesproken toen ik de bestelling later ging ophalen. Aan iedereen aanbevelen

Netjes verpakt en snel geleverd! De pre-order was zelfs eerder beschikbaar! Dankjewel voor de goede service!

Snelheid

Snelle levering, netjes verpakt