Goede en snelle afwerking

Via Google heb ik snel het cadeau, Lego bionicle op jullie site gevonden. Het pakket is de andere dag zoals vermeld stond afgeleverd. Ben hier heel tevreden over.

Fijne site en supersnelle levering

Supersnelle levering

Besteling werd snel geleverd en was goed verpakt!

Goed product , snelle levering

Lage prijzen en groot assortiment

Bestelde artikel kon snel opgehaald worden. Verschillende bestel en betaalmogelijkheden.

fantastisch

de levering is mooi op tijd ten tijde van coronatijd, de uitleg en bouwinstructie is goed en overzichtelijk, ben gelijk begonnen met bouwen.

Snelle levering, goede prijs

Bestelling voor 16.00 uur gedaan, en werd idd de volgende afgeleverd. Helemaal top!!!

Perfecte informatie en bezorging op tijd

Het juiste geleverd en snel

Gewoon perfecte dienstverlening

Speelgoed was uitstekend verpakt en is snel verstuurd. Tussendoor perfect op de hoogte gehouden van de status van mijn bestelling. Volgende keer kies ik gewoon weer voor deze webshop.

Ze zijn voordelig en leverde binnen 24 uur

Prima en snel

Snel

De volgende dag alles al in huis en veel beter geprijsd dan de concurrenten!

De lego 42078 is een heel gaaf product en ben er heel blij mee

Fijne website en een razendsnelle levering!

Leuke prijzen, snelle service. Prima

Uitstekent

Hele goede service!

Snel ontvangen, super happy zoon

Heel snel besteld en ontvangen. Lego blijft een top merk, hier toch iets goedkoper dan elders. Zoon mega verrast voor zijn verjaardag. Goede communicatie per mail.

Concurrende prijs en snel verstuurd

Was nog een van de weinige winkels die mijn lego bouwpakket kon leveren voor een mooie prijs. Dag na bestelling geleverd. Kan gebruik maken van DHL servicepunt zodat je pakket niet bij de buren wordt bezorgd.

Supersnelle levering

Fijne website, prima prijs, snelle levering, correct verpakt.

Snelle antwoord en bestelling snel klaar. Vriendelijke mensen.

Top winkel

Dit is de eerste keer dat ik wat bestel maar is super gegaan kom ook wel eens in de winkel zelf service is altijd super

Zeer goed.

Eerlijke prijzen, snelle verzending. Duidelijke website.