Pre order bestelling

Alles verliep helemaal prima, snel in huis!

Goede service en snelle levering

Fijne winkel, mooi assortiment en goede prijzen

Fijne winkel. Je wordt goed geholpen en komt altijd met meer naar buiten dan de bedoeling was ;-). Uitgebreid assortiment en goede prijzen.

Een winkel die absoluut de moeite waard is om te bezoeken. Wellicht dat je er de eerste keer onbewust voorbij loopt aangezien de etalage niet te vergelijken is met andere winkels in de straat, maar als je er eenmaal binnen loopt staat je als bezoeker een mooie verrassing te wachten. Enorm leuk aanbod van funko poppen, lego en andere leuke verzamel objecten waaronder star wars, marvel etc. Neem ook vooral even de tijd om het gesprek aan te gaan met de bijzonder fijne en sociale eigenaar van de winkel, en het zal je verbazen met welke passie en enthousiasme deze winkel elke dag weer zijn deuren opend voor het publiek.

Snel en keurig geleverd!

Optijd ont vangen

Groot assortiment lego!

Lego was niet op voorraad, maar prima op de hoogte gehouden en het lag netjes klaar.

Ruime collectie en vlotte service

Elke keer als ik bij deze winkel naar binnen loop verbaas ik me over de ruime keuze aan producten. De eigenaar blijft vriendelijk, ook als k zonder een aankoop vertrek.

Snelle zending en goed verpakt!

3 Lego poly bags besteld. Hoewel dat ze in een wat groot pakket zaten, zijn ze wel goed en stevig verpakt. De bestelling was snel verzonden en de website gebruiksvriendelijk.

geweldig

lekker snel geleverd en goede kwaliteit

Super service!

Goed bereikbaar, qua locatie en contact. Leuke winkel en toffe collectie Funko Pops! en Lego sets.

Gewoon helemaal prima

Zeer goede en snelle levering helemaal top

Scherpe prijs, super snelle levering

Wij kochten Playmobil bij deze winkel, via de webshop. De levering was super snel en de prijs de beste!

2x lego serie gehaald

Alles goed verlopen, snel binnen en alles compleet

We werden goed op de hoogte gehouden van de ( snelle) levering. Kwaliteit/prijs/service verhouding is prima

Snel verstuurd, goede prijzen

Top ervaring bij KelCha Toys. Snel gevonden wat ik zocht op de duidelijke en overzichtelijke website, snel besteld en de bestelling was ook snel verzonden. Bedankt voor de prettige ervaring en het gegeven vertrouwen. ;-)

Prima winkel!

Een lego set besteld die nog moest worden uitgebracht, prima op de hoogte gesteld toen hij er was. In de winkel afgehaald, stond al klaar en natuurlijk even rondgekeken naar alle lego en duplo. Gewoon een hele leuke winkel!

Ik had een verkeerd artikel ontvangen, foutje maken kan iedereen gebeuren maar dit hebben ze snel verholpen met kleine extra attentie. Supersnel opgelost!

En top winkel

Eerst kwam ik er altijd voor m’n zoon voor de Lego en nu voor de Funko Pops. De service is altijd top en er wordt oprecht de tijd voor je genomen als je een vraag of een wens hebt. En natuurlijk speelt ook de prijs mee want deze is altijd zoveel beter dan elders .

Keurige levering

Prima op de hoogte gehouden en keurige levering

Ben zeer tevreden

Makkelijk dingen te vinden in de website Snelle bezorging Alleen was het tracking van het pakket wat minder

Snel

Kreeg een email dat een gezocht item op voorraad was. Binnen 2 minuten besteld en betaald. Binnen 2 dagen in huis via DPD. Zo hoort het

Een leuke winkel

Een fijne en snelle levering, heb ik zeker vertrouwen in en zal er zeker nog wat gaan bestellen

Mooie producten en leuke winkel!

Goeie prijzen. Snelle levering