Zeer goede service

Ook DHL heeft deze ronde goed gepresteerd. Kind blij, jullie blij, wij blij, Harry Potter blij, Lego blij! Portemonnee is op de vlucht geslagen!

gemakkelijke site en overzichtelijk

alles correct en op tijd geleverd

Groot assortiment, vriendelijke service!

De winkel is klein en biedt een groot assortiment. Fijne service, bestellen via internet ook mogelijk, zelfs met ophalen in de winkel! Heel handig!

Goed en netjes verpakt.

De zending was zeer netjes en met zorg ingepakt, met stevige omdoos. Jammer dat de zending er 5 dagen over deed om mijn huis te bereiken en het geselecteerde afhaalpunt tijdens het bestelproces niet werkte, waardoor de zending alsnog thuis werd afgeleverd. Wellicht is PostNL een betere optie dan de DHL.

Super!!

Klantgericht, snel en behulpzaam

Snelle levering, goed mail contact

Funko pop star wars besteld, in stevige doos keurig verpakt en verzonden, snel geleverd, top

Het product ziet er goed uit en je werd goed op de hoogte gehouden waar het product was

Snelle service, goed verpakt, goede prijs

Hele fijne service. Ik zou deze webwinkel graag aan anderen aanbevelen.

De winkel is super, ziet er ook leuk uit, bezorgtijd is heel snel en ik had een vraag over een product waar snel antwoord op was gegeven en goed was gekeken voor me. je krijgt leuke kaartjes mee, vrolijke winkel.

Artikel via de uitgebreide website besteld en in de winkel afgehaald.

Nette levering en goede prijs

Het duurde een dag langer voordat ik het pakketje ontving, maar deze was wel heel netjes ingepakt. Blij met mijn aankoop.

Prima.

Fijne kunnen bestellen en snel verstuurd

Interessante prijs, goeie en snelle afwikkeling. Perfecte service.

Uitstekende service en snelle levering.

Altijd een prettige samenwerking.

pop in goede staat

alleen het pakketje bezorgen duurde wel lang

Vriendelijk personeel, vlotte afhandeling van bestelling. Zelf opgehaald in de winkel

Leuke items besteld, zeer tevreden met mijn bestelling.

Snel geleverd zonder gedoe

Ik heb een kado gekocht voor mijn zoon. Deze werd snel geleverd zonder gedoe

Helemaal goed, snel verzonden en goed verpakt

Snelle levering!

Super snelle levering, eenvoudig bestellen.

Snel geleverd, goede communicatie

Star wars merchandise besteld, en binnen 1 dag binnen. Superfijn geregeld.

Alles verliep goed

Alles verliep goed

Snelle levering & lage prijzen

Top winkel zeker aanraden en meer bestellen

Een echte aanrader om online te shoppen

Ruim assortiment, bestellen ging makkelijk. Alles netjes verpakt en heel snel verzonden. Een echte aanrader dus!

Wel goeie

Heeft uiteindelijk wel 2x gevraagd om een review. Review kan je krijgen; was wel goeie.