Goeie prijzen. Snelle levering

Prima bella

Alles prima. Bedankt

Wat een assortiment!!!! fijne winkel******

Online bestelling gedaan en zelf afgehaald. Goede service en heb mij verbaasd over het assortiment...

Prima op de hoogte gehouden v.d. voortgang

Helemaal tevreden!

Snel geleverd goed verpakt Inc. extra cadeau in de vorm van chocolade kerstman van lindt.

altijd snel

Paar keer Funko's besteld al. Zover ik kan herinneren waren ze altijd netjes zover dat kan met de doosjes. Ik denk dat ze ook zeker zouden luisteren als je niet tevreden bent met de doos van de funko.

Snel verstuurt

Foute levering ontvangen, wat altijd kan gebeuren, en de juiste levering 2 dagen later al ontvangen. Super service!

Snel geleverd, goede informatie via emails

Prima geregeld!

Snel bezorgd.

Geweldige service

Mijn trein had vertraging dus er was bijna geen tijd meer om mijn bestelling op te halen voordat de winkel zou sluiten, maar ik kwam binnen en hij was net zo vriendelijk en geduldig als altijd. Het was net alsof ik een oude vriend weer zag na een lange tijd niet op bezoek zijn geweest.

Netjes en snel geleverd

Netjes en snel geleverd

Snelle vlotte levering

Goede prijsverhouding Snelle levering Een en al top En ook in. De winkel zijn ze heel servies gericht

alles prima verlopen

Besteld, en zeer snel geleverd. Netjes verpakt.

Eerder geleverd dan verwacht

Op voorbestelling lego door gekocht en nog voor de verwachte lever datum ontvangen. Eerste keer dat ik hier iets kocht en heel tevreden over de service.

Snel, correct.

Bestelling geplaatst, bevestiging volgde meteen evenals vetzemsgegevens. Tevreden klant, ik kom terug!

Snel makkelijk en kwaliteit/prijs

De website is duidelijk De prijsverhouding ten opzichte van andere partijen is goed. Product word netjes verpakt en snel verzonden En ze ondernemen leuke winacties voor korting. Ga zo door

Besteld betaald en netjes geleverd

Lego bestel en ze waren verreweg de goedkoopste alles was op voorraad volgens de site en dat zal ook wel want 2 dagen later was het pakketje er netjes verpakt dus super geregeld zal ik maar zeggen

Snel en netjes verzonden

snel en goed geleverd

Makkelijk bestellen en daarna snel en goed geleverd. Ben er blij mee

uitstekend

Goed contact en snelle levering

Goed en snel

De doos was goed in gepakt voor vervoer!

Besteld en de volgende dag opgehaald. Gewoon prima!

Goede prijs en snelle levering!

Mijn LEGO-set werd bij KelCha Toys voor een mooie prijs aangeboden. Het pakket was goed ingepakt. De set bereikte mij in goede staat en keurig op tijd. Zeker aan te bevelen dus!

Tevreden over het product en vlotte service!!

Positief en tevreden.