Snel en netjes

Fijne winkel, helaas iets te ver om fysiek te bezoeken voor mij nu. De webwinkel was hier een uitkomst. Mooie cadeautjes geshopt, die snel en netjes zijn afgeleverd. Dank je wel!

Top winkel

Altijd snel geleverd. Er zat wat extra's bij mijn bestelling. Dit was een een leuke verassing. bedankt daarvoor.

Zeer goede ervaring

Snel en goed geregeld

Snel geleverd en goed verpakt Niet in een veel te grote doos met een hoop extra verpakkings materiaal Leuke setjes Was wel verbaast toen het doosje binnen kwam dacht dat past er toch nooit is maar het was gewoon perfect in gestapelt Bij dat ik nu weet waar ze verzenden zonder onnodige extra opvulling

Makkelijk te bestellen en de volgende dag al af kunnen halen in de winkel

Op ander afhaalpunt bezorgd

Ik denk niet dat dit de schuld is van de webshop zelf, maar ons gebruikelijke DPD afhaalpunt is gesloten (wist ik helaas niks vanaf), waardoor mijn pakketje naar een ander afhaalpunt is gebracht. Hier kreeg ik vervolgens wel een mail over, maar een dag later (gisteren, 30-09-2023) kreeg ik mail dat het toch naar het gesloten afhaalpunt was gebracht.. Dit blijkt niet het geval dus nu kan ik morgen (maandag) alsnog naar het andere afhaalpunt om mijn bestelling af te halen. Erg jammer, hopelijk is de bestelling zelf wel helemaal in orde.

Zeer goede speelgoed winkel, aanrader!

Zeer fijne en goede speelgoed winkel. Daarnaast is het personeel zeer vriendelijk en de service uitstekend. Ik had het verkeerde product ontvangen maar dat werd snel en professioneel opgelost. Nogmaals bedankt!

Zeer snelle levering, zeer gunstige prijs, goed verpakt. Uitstekend! Ik kom hier graag terug.

Altijd snel en netjes verzonden. Prettig contact.

Verzending is altijd snel en goed. Ophalen in de winkel is ook een aanrader omdat het een hele leuke winkel is om te bezoeken. Ruim en overzichtelijk assortiment.

Topservice

Vriendelijke eigenaar. De winkel heeft een mooi assortiment en je wordt goed op de hoogte gehouden van je bestelling.

Goede winkel

Snelle levering, goede prijs

Leuke winkel met van alles en nog wat.

De kelcha toys is in vele opzichten de goedkoopste. Ze verkopen veel verschillende soorten speelgoed zoals lego en Playmobil. Ze hebben ook een snelle bezorgdienst waardoor je pakketje er binnen twee dagen al is.

Producten werden snel geleverd!

Goed service

Fijn dat ik de Hotwheels online kon bestellen. Snelle verzending.

Vriendelijk ontvangst en goede prijzen

Kom al jaren bij Kelcha. Altiid vriendelijk ontvangst, goede hulp en scherpe prijzen.

Wordt hier altijd super goed geholpen! Snelle service en vaak snel de nieuwe funkos in de winkel

Klantvriendelijk, goede service, veel keus. Winkel altijd netjes. Online heb je snel je , bestelling binnen.

Good!

So fast delivery. Too many time before than I expected. Great store.

Snelle levering komen afspraak na

Snelle levering komen afspraak na

Doen wat ze beloven

Spullen zijn sneller geleverd als op de site was aangeven

Eerste bestelling was gelijk top

Reservering gemaakt voor Funko verstappen. Werd 1 1/2 week eerder afgeleverd. Neefje was superblij

gewoon goed

volgens afspraak geleverd

Top service !

Hele goede opvolging en super service !

Man is er blij mee

Mijn man is blij met zijn funkopop

Wow. Zeer goede service.

Gek dat het eigenlijk wow is, maar dit bedrijf levert ouderwets goede service, vriendelijk in communicatie en snel met verzenden... Echt wow, fijn dat dit nog zo kan. Bedankt en al het best voor uw bedrijf.