exact zoals in de foto

Het pakketje kwam optijd aan en de funko was exact zoals in de foto. Mijn beste vriend was er erg blij mee!

Goeie webshop

Makkelijk te bestellen en veel producten. Kreeg eerst geen bevestiging mail dus hun gemaild. Kreeg snel antwoord dat er iets mis was gegaan, maar dat ze het al hadden opgelost. Werd snel bezorgd

Geweldig (goedkoop) assortiment en vriendelijk personeel

Ik kom er al jaren, vanwegehet brede assortiment en de aantrekkelijke prijzen. Contant betalen is helaas niet meer mogelijk, maar aangezien dit komt door veelvuldige overvallen op de zaak begrijp ik dat ook wel.

Snelle verzending alleen DPD doet er lang over

Vanuit kelCha de dag na bestelling(zondag) meteen verzonden. Helaas doet DPD er 3 dagen over om het af te leveren.

Doen wat ze beloven

Eenvoudig te bestellen, houden je op de hoogte van de voortgang

Kwaliteit en snel

Het kwam snel binnen en ook zeer goed en veilig verpakt ook al was het niet “breekbaar”. Dat waardeer je wel!

goed verpakt, snel geleverd, goede prijs........

Goed!

Toppie

Snelle service.

Zeer snelle levering.

Mijn bestelde funko's perfect verpakt ontvangen geen beschadigingen. Super!

Kon niet beter!

Op vrijdagmiddag mijn Lego bestelling geplaatst en zaterdagochtend al ontvangen. Geweldig!

Betaalbare prijs en duidelijke website

Duidelijke website. Met de goedkoopste aanbieding. Binnen 2 dagen was het pakketje in huis. Mijn man is er erg blij mee.

Geweldige Service...

Ik had 2 Bitty Pop funko setjes gekocht. 1 daar van was niet de juiste maar na snel contact met ze te hebben gehad kreeg ik een terug stuur label en heb ik vrij snel de juiste toe gestuurd gekregen.

Zeer fijne winkel

We komen al jaren bij Kelcha. Toen de kinderen klein waren voornamelijk voor playmobile en nu, vooral de kinderen zelf, voor funko pops. Ooit begonnen op de oude veiling en nu in de stad. Gerard, de eigenaar, ook altijd vriendelijk en behulpzaam!

Zoals altijd zijn we erg tevreden

Goede prijs, duidelijke informatie over product, altijd contact met client mbt levering.

Correcte service

Bestelling liet door omstandigheden wat op zich wachten maar werd telkens correct op de hoogte gehouden.

service

Op enkele dagen had ik hetgeen ik gekocht had mooi verpakt in huis.

Zeer tevreden...

Snelle reactie goed verpakt en snelle verzending.

Goede prijs snel geleverd

Gewoon goed!

Prima levering, product als omschreven

Prima product, netjes verpakt en vlot geleverd. Goed werkende website.

Geweldig geholpen

Ik had een Lego set bestelt voor mijn vriendin erbij gevraagd of ze hem wilde inpakken en wat denk je? Is ingepakt! Mijn dag is weer geweldig!

Ik had nog een vraagje, antwoord gekregen binnen de 5 minuten.

Scherpe prijzen, snelle levering

Overzichtelijke website, snelle levering en scherpe prijzen.

Doen wat ze beloven

Had mijn artikel in de voormiddag besteld en had deze de volgende dag onbeschadigd in huis

KelCha Toys 4 Kids bied top service aan

KelCha Toys 4 Kids kan ik van alles vinden voor onder meer een verjaardag. En word nog netjes thuis bezorgd . Echt top..

Kopen zonder klachten.

Niets aan bovenstaande toe te voegen.