Kopen zonder klachten.

Niets aan bovenstaande toe te voegen.

Keuze genoeg

Vriendelijk en behulpzaam personeel. Ook online bestellen gaat snel.

Veel keuze, goede prijs.

Veel keuze, goede prijs.

Prettig geholpen en alles gaat altijd zeer vriendelijk. Fijne winkel om te komen met groot assortiment

Uitstekend, snel ontvangen

Makkelijk te bestellen via de websites, en de volgende dag al verzonden en de dag er na ontvangen, zeer goed verpakt, super blij mee

Goed bedrijf

Goede communicatie, duidelijk omschreven. Snelle levering en keurig ingepakt.

Snel en dichtbij

goede site en gemakkelijk bestelproces.

Site met breed assortiment en uitstekende service

Breed assortiment waar ik altijd wel kan slagen. Spullen worden met zorg verpakt en personeel is ook goed te bereiken voor eventuele vragen. Een echte aanrader!

Verast!

altijd een goede service en een goed advies. Verder vriendelijke afhandeling van vragen .

Fijne service

Handig dat je kunt bestellen en ophalen in de winkel. Zo weet je zeker dat je het item hebt en je niet voor niets komt!

Perfect!

Artikel was goed verpakt. Hele snelle verzending. Echt een aanrader. Zal vaker iets bestellen hier.

Gewoon top!!!

Gewoon top!!!

Slechte bezorging

Als ik jullie was zou ik overwegen om DPD niet meer te laten bezorgen. Mijn pakketje is niet geleverd terwijl ik wel thuis was en nu moet ik het ophalen bij een depot. Ik heb reviews gelezen over DPD en zag eigenlijk geen positieve review..

Tevreden. Snelle levering. Extra goed verpakt.

Tevreden. Snelle levering. Extra goed verpakt.

Uitstekend !!!

Al jaren kopen we af en toe Lego bij KelCha en altijd hetzelfde ervaring: super tevreden.

klasse!

vertrouwd goed ; zo zouden er meer moeten zijn!

Prima voor elkaar altijd

X

snel

Goede prijzen

Prijzen en service zijn goed. Net als vele andere online winkels, zijn na aankoop het product(en) in de handen van leveranciers.

Super simpel om onlinr te bestellen en dan in de winkel ophalen.

goed en snel geleverd

Produkt is snel en goed geleverd volgens koopovereenkomst.

Hele snelle levering en prima service.

Snelle levering en een goede service.

Ik heb mijn bestelling in goede orde mogen ontvangen en ook de levering was gelukkig erg snel. Ik hoop dat als ik de volgende keer weer eens een bestelling plaats bij KelCha Toys 4 Kids, ik weer zo'n goede en snelle service krijg.

Al jaren top

Vroeger tien de kinderen kleiner waren, kochten we er playmobiel en nu sparen ze funko's. Goede winkel en aardige eigenaar!

Gouw 21 1621 HA Hoorn

06-202 67 801