Super schnelle Lieferung . Teil eingbaut alles funktioniert

Ersatzteil mittags bestellt, am nächsten Tag geliefert . Wie bei der ersten Bestellung alles ok. Vielen Dank

I did not receive my order

I did not receive my order

Niet goed... / Not good...

Fast delivery and low price but the product received does not correspond to the description (28v alternator ordered, 24v received, no instructions, no identification of the terminals). Snelle levering en lage prijs, maar het ontvangen product komt niet overeen met de beschrijving (28v dynamo besteld, 24v ontvangen, geen instructies, geen identificatie van de terminals).

snelle service en levering.

Donderdag avond besteld maandag in huis prima.

ok

alle ok

Alles bestens sehr gute Kommunikation

Auch telefonische Anfragen bestens beantwortet und eine tolle Beratung. Vielen Dank

good price and fast delivery

very good and quickly store

Supersnelle communicatie en levering

Hele goede en snelle communicatie met zeer vriendelijke medewerk(st)ers. Zeer vlotte leverering.

Very good

Thankyou ,very quick delivery,parcel in very good condition.

veldig god service

Jeg fikk utrolig god og rask service. Virkelig til og anbefale !

• Vil du anbefale oss? Ja

top snelle levering

goed snelle levering

Excellent

Recommend 100%

• ¿Nos recomendarías?

Perfect!

Mando email y no me contestan

Hice el pedido y cuando voy a buscar por dónde está sale como que no existe mando emails y no me contestan

• ¿Nos recomendarías? No

Geweldige ervaring!!

ik wou eigenlijk apart nog even bellen om te zeggen wat een goede service jullie hebben! Even gebeld of het het juiste onderdeel was en een paar dagen later in huis, ik woon in Spanje, hartstikke bedankt en tot de volgende keer.

Goede prijs/ kwaliteit

Nieuwe startmotor besteld en snel geleverd en dat voor een mooie prijs.

Alleen Chat werkt niet binnen 15 minuten

Geen antwoord op eerste vraag of mijn order al verstuurd is!! Blijkt al onderweg te zijn. 10 minuten later ontvang ik pakket binnen. Alleen raar dat je al voor een beoordeling wordt gevraagd voordat je pakket überhaupt binnen is.

bedankt

Hallo Ik vind dat uw service correct is, maar ik heb de juiste onderdelen niet gevonden, jammer Ik zou elke keer terugkomen om uw catalogi te bekijken als dat nodig is, bedankt

All good

Ordered bosch airflow meter for insignia,came after 3 days to ireland.Fast for a good price.Thank you

Good quality parts delivered quickly.

The part I ordered (Ducellier solenoid) is hard to find. MPR stock the part at a good price. My only suggestion is to offer the option of a cheaper form of shipping for orders that are not urgent - regular post or even sea mail.

Goede prijs kwaliteit verhouding

Bijvoorbeeld dynamo old jeep snel geleverd voor een nette prijs

Snelle verzending, goede telefonische service

Prima. Redelijke prijs, prima contact via email en telefoon Aanbevolen!

Très satisfait

Je suis très satisfait de mon achat. Le produit acheté est conforme à la description et fonctionne parfaitement. Le prix est très intéressant et la livraison très rapide. Je recommande ce vendeur et je n’hésiterai pas à commander de nouveau.

Snelle Levering alles OK

Alles Ok