Super goed geholpen

In mijn bestelling had ik een fout gemaakt en 20 mm t-koppeling besteld. Dit had 16 mm moeten zijn. Keurig opgemerkt door raintechshop. Gebeld en na overleg 16mm opgestuurd. Topservice! Volgende keer weer raintechshop.

Zeer tevreden met de snelle levering. Goed snel en compleet geleverd

Verkeerde levering wordt door onbereikbaarheid niet opgelost.

12 juni sproeiers besteld. De 16-de geleverd, in deze tijd heel snel, maar de verkeerde geleverd. Kan gebeuren, maar dan moet je dat snel oplossen. Bellen kan niet, stuur maar mail. 13 dagen verder nog geen reactie op de mail. Zo zit ik in patstelling, ik kan niet verder, niet bereikbaar, systeem niet af te maken, extra kosten. Wat nu? Raintechshop: laat je van de goede kant zien en los het nu op: order: 1000037303 Tevreden klanten maak je door bij problemen snel voor een oplossing te zorgen.

Super service en respons

Per abuis is mij een te korte druppelslang geleverd die ik zonder te controleren cadeau heb gedaan aan mijn vader. Ik heb hier een emailtje voor gestuurd naar Raintechshop en kreeg al snel antwoord dat ze de juiste slang gingen opsturen. 's middags ben ik nog even nagebeld of het een verlenging mocht zijn of een geheel nieuwe lengte. Die laatste is direct opgestuurd en daags erna door de pakketdienst keurig afgeleverd. Dank voor de goede snelle en correcte afhandeling! Chapeau!

Ondanks drukte, toch snel geleverd!

Ik had wel wat negatieve berichten zien staan, maar ik had de producten toch nodig, en wat bleek. Alles keurig netjes binnen 2 dagen in huis. Ik denk dat er altijd wel wat mis gaat in tijden van crisis (besef corona en langdurige droogte) Dan zouden we eigenlijk wat coulanter naar elkaar moeten zijn. Maar helaas blijken wij Nederlanders dat niet te kunnen opbrengen. Voor de jongens (en meisjes) van Raintechshop wil ik zeggen: Keep your head up, jullie doen zeker allemaal jullie stinkende best!

Keurig bedrijf goede service

Raintech had verkeerd product geleverd. Dit keurig opgelost. Installatie werkt weer.

Snel geleverd, maar onbereikbaar!

Goede site, goede prijzen en snel geleverd. Maar onbereikbaar. Winkel dicht, geen reactie op email en de telefoon wordt niet opgenomen. Kortom, vooral gefocust op het draaien van omzet, maar niet op aftersales/ advies en oplossen van problemen.

Verkeerde afdichting ontvangen. Deze past niet bij deze pomp.

Op tijd geleverd , maar afdichting past niet bij deze pomp.

levering prima, contact onder de maat

Bestellingen worden razendsnel geleverd. Dat is prima. Advies vragen is onmogelijk, vanwege de onbereikbaarheid (e-mails worden niet beantwoordt en telefonisch is contact ook niet meer mogelijk). Aanbeveling: JA mocht je expert zijn, dan bestellen bij Raintechshop. NEE mocht je advies nodig hebben of contact willen zoeken.

super snelle service

besteld en de volgende dag in huis. daarbij is het product van wat ik gehoopt dat het was. en een kleine attentie gratis.

Snelle levering en goed product

Precies wat ik had verwacht.

Snel en goede service

Duidelijke website, eenvoudig te bestellen en zeer snelle levering!

WORDT NIET GEREAGEERD OP MIJN MAIL!!!

HEB STANDAARD T-STUKKEN BESTELD EN ZIJN LEK (PRODUKTIE FOUT)

Top service.

Snelle levering en top kwaliteit. Een aanrader

Supersnelle levering

Aanrader

Website werkt goed en snelle levering

Ze hebben veel spullen en daardoor ruime keus. De bestelling is lekker snel bezorgt. Ik zou graag wel zien dat bij producten een informatieblad (datasheet) zou staan zodat je in één opslag alle informatie hebt.

Uitstekend bedrijf, vlotte levering

Een zeer goede service bij vragen

Zeer snelle bezorging ondanks drukte

Kwalitatief zeer goede en professionele producten. Overzichtelijke site en aantrekkelijk geprijsd.

Erg duidelijke winkel.

Erg goede ervaring gehad. Alles stond duidelijk beschreven met video's erbij. En alles handig verdeeld onder tabbladen.

Snelle levering, goede prijs

Wel jammer dat telefonisch geen contact mogelijk is, maar voor de rest prima geregeld.

steengoeie prijzen en snelle levering

Super webwinkel.

Prima levering, goede prijs, geen service desk

Producten werden snel en goed geleverd, prijs is goed tov concurrenten (goedkoopst zelfs). Maar service desk is niet bereikbaar. Ook op een mail met vragen hoe de producten te gebruiken werd niet gereageerd. Is niet goed (genoeg).

Zeer snelle levering!

Zeer snelle levering!

Prima.

Snelle en correcte levering, maar we wonen om de hoek, dus een beetje zonde van de verzendkosten voor 2 straten verderop...

Lekker snel

Lekker snel