goede en snelle levering

Goede en snelle levering.

Prima. snel en voordelig

Snelle levering, goede prijzen

Al vaker bij Raintechshop besteld en altijd goede kwaliteit en levering op tijd

Goed kwaliteit en levering altijd stipt

goed product

alleen jammer dat er geen beschrijving bij zit. dan had ik voor de drupslang nog andere spullen besteld.

Snel

Vandaag besteld morgen geleverd

Snel reageren,en een goed ad8

Producten goed.

Product is niks mis mee, duidelijk en werkt naar behoren. Verder kinderlijk eenvoudig om alles aan te sluiten. Ruime keuze in de diverse onderdelen om je eigen watervoorziening te maken.

TOP

Snelle levering en correct product...

Deskundige hulp

Ik had vragen over hoe ik een ondergronds druppelsysteem moest aanleggen en ik werd hier goed mee geholpen. Verder snelle levering.

Behulpzaam en snel

Ik heb wat vragen gesteld over de mail, de volgende ochtend Kreeg ik advies met linkjes naar de producten die ik nodig had. Binnen een minuut had ik m’n winkelwagen gevuld en met een dag had ik mijn bestelling binnen. Aanrader!

Helder en vakkundig advies; eenvoudig bestellen en snel geleverd

Helder en vakkundig advies ontvangen van een aardige medewerker; eenvoudig te bestellen en snel geleverd.

Snel en prima geleverd

heel fijn!

fijne webshop! Heb nu mooi sproei systeem voor in me tuin met technische ondersteuning van het team. telefonisch & mail goed bereikbaar!

in een woord, super tevreden, geweldig bedrijf

Dit is de tweede bestelling bij dit bedrijf. Heel snel geleverd, vandaag besteld, morgen in huis. Alles verzorgd, heel correct. Dit bedrijf kan ik echt aanbevelen.

goede prijs kwaliteit

Uitstekende service!

Fijn dat je webshop telefonisch kan spreken. Geweldig site!

goede prijs kwaliteit en snelle levering

al eerder hier besteld en altijd goed geholpen, ook met vragen aan de telefoon

Goed, snel en deskundig geholpen.

De kleppen put die ik nodig had was niet voorradig maar werd direct voor mij gemaakt.

Ik heb meerdere dingen besteld en kwam er snel achter dat ik van 1 te veel had besteld en gevraagd of dat aangepast kon worden. Toen het geleverd is na twee dagen hadden ze het aangepast en een dag later hadden ze het geld alweer terug gestort. Klein verbeter puntje misschien even een berichtje sturen dat het zo is opgelost. Maar ik was aangenaam verrast.

duidelijke website, snel geleverd

Ik had snel gevonden wat ik zocht. Het artikel was snel geleverd

Duidelijke omschrijving, overzichtelijk betrouwbaar

Goed advies en prima bediening

Prima bedrijf

Goede website, goede spullen, goede prijs snelle levering

Goede website ,goede spullen snelle levering, goede prijs.

Prima advies en snelle levering

Fijn dat het mogelijk is om telefonisch advies te krijgen over de producten die ik nodig had om een druppelslang installatie aan te leggen.