Advies en goede levering

Aan de hand van tuin tekening maakten de mensen van de raintechshop een goede bestellijst. Deze heb ik zelf online besteld en snel geleverd gekregen. Prima!

Super, en snel geleverd.

Ruime en duidelijke webshop.

Goede prijs kwaliteit verhouding

Goed mee gedacht en snel verzonden

Snel geantwoord op een vraag andere producten aanbevolen en super snel verzonden

Betrouwbaar en snelle levering

Vriendelijke medewerkers. Goed bereikbaar. Snelle levering.

Snelle levering en uitstekende service!

Om klaar te zijn voor het voorjaar was ik alvast begonnen met het uitzoeken van de benodigde materialen voor een beregeningssysteem in mijn nieuwe tuin. Aan de telefoon hebben de medewerkers van Raintechshop mij super geholpen met de uitleg en toepassing van de verschillende producten welke benodigd zijn. Heb hierop besloten alles maar gelijk te bestellen en had het de volgende dag in huis! Ik ben blij dat ik bij deze winkel besteld heb want nu ben ik helemaal goed voorbereid voor als straks het weer warmer wordt. Echt een aanrader!!

Top en snel geregeld

De aandacht voor de bestelling is uitstekend. Snelle levering.

meer dan correct en supersnel

Vandaag een vraag gesteld binnen no time antwoord ontvangen en daarna besteld. Binnen 24 uur daarna stond mijn druppelslang achter het huis.

Perfect geholpen

Snel en goed advies over producten en direct netjes geleverd. Zeker een aanrader

Snelle en goede levering

Snelle levering van de bestelde producten. Producten zijn degelijk ingepakt. En je wordt goed op de hoogte gehouden van verloop van de bestelling. Dit was een bestelling voor het eerste deel van de beregeningsinstallatie. Ga zeker nog eens bestellen.

Pakket is keurig bezorgt.

Eerste keer besteld, prima geregeld.

Prima voor elkaar. Dinsdagavond besteld, donderdag in huis. Een klein nadeel vond ik dat de omschrijving van de hunter vernevelaars niet klopte. "De 15 en 30 cm variant hebben een zij aansluiting" staat er in de omschrijving. De vernevelaars die ik ontving, hebben dit niet.

Goede hulp bij de selectie van de materialen en een perfecte levering

Voor de aanschaf van een sproei installatie voor mijn tuin contact gehad. Ik ben goed en prettig geholpen en de adviezen waren heel goed. Ze zijn er zeker niet op uit om je het duurste te verkopen, maar zoeken naar een oplossing die in jouw situatie de beste is met eventuele alternatieven.

Perfect geholpen

Snel geleverd en goed

goed spul

makkelijke keuze, kwaliteit en snel geleverd.

Prima verzorgd.

Alles volgens wens verlopen. Complimenten hiervoor!

Dikke prima, conform afspraken

Degelijk materiaal

Snelle levering , handig in gebruik

Top !!!

Snelle service. In het verleden ervaren dat de after-sales ook van zeer goed niveau zijn, mede daardoor hier wederom spullen besteld.

Correct en snel

Al meerdere keren besteld bij Raintechshop en alles keurig via mail bevestigd en ook snel geleverd.

Goede ondersteuning!

Van de zomer heb Ik een beregeningssysteen met 4 groepen gemaakt die automatisch beregend worden door de Rainbird esp. Uiteindelijk toch nog een 5de groep toegevoegd gisteren. Achteraf heel blij met het advies van Raintechshop om een 6groeps computer te nemen.

Goed advies en binnen 24 uur in huis

Bij de bestelling van een druppelslang wist ik niet welke ik zou kiezen. Telefonisch contact gezocht met het bedrijf en daar kreeg ik een goed en duidelijk advies. Bestellen via de website ging daarna ook heel gemakkelijk en de volgende dag had ik alles in huis

Super bedrijf, denkt mee en helpt je graag.

Fijne mensen met een hoop kennis.

Goede prijs, kwaliteit en heldere communicatie

Ik ben zeer tevreden over het product en de vlotte levering ervan. Kom zeker weer terug. Bedankt!