Zeer snelle levering van de bestelling

Na een bestelling ontving ik nette updates van onze bestelling. Levering ging erg snel. Alles was goed verpakt. Wij hebben rainbird druppelleiding besteld, de zwarte versie. Werkt perfect.

Snel

Product snel te vinden op website

Bestelling klopte en werd netjes de volgende dag geleverd.

Na tel. geen reactie

Bij een bestelling van meer dan 150 euro zou de levering gratis zijn .(volgens jullie site) Na een telefoongesprek ivm. de levering en een verschillende prijs op de site en factuur, gingen ze het navragen; geen reactie meer.

Makkelijk bestellen

Een paar spullen besteld, de vraag gesteld of deze met vertraging verzonden konden worden en idd het werd pas dinsdag verstuurd .. Uitstekend 😁

Goede voorlichting en snelle levering

In de winkel kregen wij heldere uitleg en de bestelling werd snel en compleet geleverd.

De webshop is overzichtelijk en makkelijk in gebruik.

De webshop is overzichtelijk en gemakkelijk in gebruik. De bestelde producten waren snel in huis en goed verpakt. De webshop zou nog iets beter kunnen door casussen toe te voegen en daarbij producten te delen. Hierdoor is het eenvoudiger in te schatten wat nodig is.

wat je ziet is wat je krijgt

goed inlezen voorafgaand aan wat je wil bestellen. De bestelling zelf is eenvoudig, de levering is correct en snel.

Goede service en mooi pakket aan producten...

Jammer dat zij DPD als logistiek partner gebruiken want deze firma biedt niet de beste service. Wij ervaren altijd problemen met hun leveringen indien je niet aanwezig bent. Zij laten geen bericht achter wanneer je niet aanwezig bent, dus je weet niet wanneer iets aangeboden is. Tijdens contact met Raitechshop omdat wij nog steeds niet ontvangen hadden, werden wij geïnformeerd dat ons pakket al meer dan 1 week bij een service punt lag. Bij het service punt gemeld dat wij alweer geen bericht ontvangen hadden, informeerde men dat dit gebruikelijk is bij DPD, kost teveel tijd om berichtjes achter te laten. Je kan evt App gebruiken om op de hoogte te worden gehouden. Tsja, je moet tegenwoordig voor alles een App bijhouden...

Snelle levering kwalitatief goed

Volgens afspraak

Ik heb de volgende dag mijn bestelling ontvangen.

Vlotte respons

Goed afgehandeld

Goed geholpen in mijn keuze welke druppelslang. Goed gedaan

Goede prijs

Duidelijke navigatie

Je vind snel wat je nodig hebt.

Keurig

Mooi materiaal, snel geleverd

Snel besteld

Makkelijke site ik kon snel afrekenen.

Supersnel

Supersnel

Voordelige prijzen, snelle levering.

Snel geleverd. Goed verpakt

Makkelijk bestellen

Geen gedoe zoals bij andere webshop. Gewoon snel af kunnen rekenen en spullen ontvangen.

Echt super

Duidelijke informatie van de medewerker waar ik echt iets mee kon. Bedankt.

Correcte en snelle levering.

Correcte en snelle levering.

Prima, snel en efficiënt.

Goede overzichtelijke site en een snelle levering. Prima ervaring.

Nette handeling en mooi op tijd bezorgd

Keurig bedrijf