Makkelijk te bestellen en bestelling goed uitgevoerd.

Net als vorige bestelling, goed

Alle benodigdheden op een simpele manier kunnen kiezen en bestellen Uitleg bij sommige artikelen zou iets uitgebreider kunnen. Snelle, korrekte afhandeling en levering

Wat je ook besteld, steeds voorradig en tenlaatst 48u later thuisgeleverd ! TOP.

Ik bestel er af en toe en het valt me op dat je steeds vlug je pakketje in huis hebt, en de bestelde goederen zijn van prima kwaliteit.

Goede en snelle service

Vandaag besteld morgen geleverd netjes geregeld Mvg a voermans

Ruim assortiment voor een goede prijs

Kompleet beregenings installatie uit losse onderdelen opgebouwd. Alles wat ik nodig had met uitzondering van de dompelpomp kon ik hier vinden. Voor sommige onderdelen is het wel even zoeken. Maar met de zoek functie toch gevonden.

Goed en snel advies

Super goed advies. Snel geleverd

Prima snelle levering

Gied

Prima betrouwbaar bedrijf

Goede ervaring , ook met foute bestelling en creditering. Goed geregeld.

Super snelle en goede levering

Kraan werd supersnel en in goede orde ontvangen

Super duidelijke en kordate service

Voor een redelijk handige tuinier, echter zonder ervaring met het aanleggen van beregening systeem, werd ik keurig en super vriendelijk geholpen. Op mijn tuin plattegrond duidelijk aangegeven door Leon wat ik waar zou kunnen aanleggen. En tevens alle benodigdheden alvast in het online winkelwagentje geplaatst! TOP!

Oke

Teleurstellend

Geen tijd voor het met de klant oplossen van zijn probleem met de aansluiting van een nieuwe kraancomputer waarvoor hij op telefonische afspraak vanuit Amsterdam naar de winkel is gekomen. Schroefdraad bleek scheef. Het advies: 'De enige oplossing is een nieuwe te kopen'. Dat advies was wel erg gemakkelijk en heb ik gelukkig genegeerd. Het probleem bleek met wat goede wil oplosbaar. Zonder verdere kosten. Voor de service hoef je niet naar deze winkel te komen en kun je net zo goed terecht bij andere internet leveranciers die soms ook goedkoper zijn en/of laten gratis bezorgen.

prima, snel, goede prijs

prima, snel, goede prijs

Eenvoudig een bestelling aanmaken en snelle levering

Goede overzicht in bestel lijst eenvoudig om een bestelling te plaatsen en een snelle levering ,een dikke prima.

Fijne webshop

Ik koop al jaren hier. Goed advies, goede winkel en alles ruim op voorraad. Een terechte 10 van ons.

Goed advies gehad van de klantenservice. En de volgende dag al in huis. Bedankt Dennis

Vrijdagmiddag besteld en nu al bezorgd!

Goede klacht afhandeling

In eerste instantie was het product dat ik besteld had niet geleverd. Toen ik dit aangegeven had is dit direct opgevolgd.

Beste Herre, Helaas was uw pakket zoekgeraakt/vertraagd bij DPD. Na uw review hebben wij direct een nieuwe zending verzonden. Deze heeft u inmiddels (de volgende werkdag) ontvangen. Wellicht dat u ook even een mailtje had kunnen sturen nadat u uw pakket nog niet binnen 2 dagen had ontvangen. Dan hadden we de manco direct voor u op kunnen lossen. Met vriendelijke groet, Peter Raintechshop

Top geregeld:)

Als naar wens, goed advies en prima service! Snelle levering:)

materiaal was perfect

zet er bij dat er geen koppelingen bij zitten voor na de magneetkleppen. verder perfect

Beste Rens, Hartelijk dank voor je bestelling en je review. Bij het gekochte artikel staat de volgende tekst: Let op!, tyleen koppelingen op de afbeeldingen zitten er niet bij. Deze en eventueel extra benodigde artikelen kunt u onderaan de pagina bijbestellen. Met vriendelijke groet, Raintechshop

Prima, werkt efficient en alles klopt.

Prima, werkt efficient en alles klopt

goede service

Wij hadden buisje besteld voor de sproeier en moesten dat op komen halen bij het bedrijf, echter in de avond lag het buisje bij ons in de brievenbus. Wat een service !

Goed geholpen, speciale schroevedraaier is een musthave om sproeikopjes te vv

Vlotte en correcte levering

Goede prijs snel geleverd

Zoals beloofd snel geleverd tegen een goede prijs