Snelle levering en prima kwaliteit.

Topshop

Een prettige en overzichtelijke webwinkel met handige tips bij het kiezen van je product. Snelle en goed ingepakte levering zonder beschadigingen.

Snel en correct geleverd

Prima en duidelijke site, snelle en correcte levering.

Erg goede service en snelle levering Simpel te monteren en werkt goed

geen antwoorden, geen oplossing, gewoon slecht !!

ik heb bij Raintechshop wat spullen besteld, waaronder een beregeningscomputer met een uitbreidingsmodule. Na levering bleek dat deze computer niet uitbreidbaar was, dat stond nergens op hun website. Na 3 emails nul reactie, dan maar bellen, de telefoon werd opgepakten de betrokkene medewerker ging het navragen. Na een lange tijd kreeg ik hem weer aan de lijn, "wat was uw vraag ook al weer", lekker. Daarna het antwoord stuur deze maar terug en bestel de 12 voudige. Dit gedaan en na ontvangst bleek deze ook niet uitbreidbaar.. weer gebeld en "dat hebben we nog nooit meegemaakt" we gaan er achter aan.. weer een week niets en nog steeds geen geld terug van de retour gezonden computer. Dan maar zelf de fabrikant bellen, deze De kon me meteen vertellen dat dit serienummer niet uitbreidbaar was, maar van raintechshop nog niets gehoord ! Er zijn vele andere aanbieders, deze niet gebruiken!

Snelle accurate levering en goede raad en service

Op de zeer uitgebrijde website zijn alle verkrijgbare artikelen duidelijk omschreven, en dat zijn er nog al wat!! Als je er zelf niet uitkomt en even belt, wordt je goed geholpen.Het programma is zo groot dat je af en toe moeite hebt om te kiezen maar even een belletje en het is opgelost. B.V. voor mij was ondergrondse druppelslang onbekend en wist niet goed hoe ik mijn nieuw aangeplante boompjes moest beregenen. Na telefonisch kontakt werd mij verteld over de ondergrondse druppelslang en heb deze meteen besteld. Het werkt zeer goed en je kan wel tot 70% waterbesparen!

Snel en netjes

Snel geleverd En het werkt goed

Compleet en snel geleverd

100 meter druppelslang besteld met toebehoren. Prijs was prima. Gewoon netjes en goed geregeld Levering was ook precies volgens afspraak.

Snelle en duidelijke service!

Snelle levering, mooi product.

Mooi en goed.

Goed advies, snelle levering en voordelig

Meerdere bestellingen bij de Raintechshop gedaan, naar volle tevredenheid.

Ongelofelijk waardeloze service!

Hier, na keurig geholpen te zijn, eind januari een compleet irrigatiesysteem besteld, meer dan € 1.000,- besteed. Eind maart geinstalleerd en binnen 4 weken een sproeier defect. Bedrijf stelt voor dat ik de sproeier (een onderdeel van € 13.75) eruit haal (waardoor mijn complete systeem onbruikbaar is) en die op mijn eigen kosten opstuur. Men gaat dan de leverancier laten onderzoeken of het garantie is. Op mijn verzoek of men zsm er 1 op wil sturen krijg ik te horen dat ik er maar gewoon 1 moet bestellen en opnieuw volledig zelf moet betalen. Ik vind dat een ongelofelijke houding, na dat gemeld te hebben en een ander voorstel te doen krijg ik een mail van de directeur dat men allergisch is voor de stelling die ik in neem. Bestel hier aub niets!

Helaas geen contact

Gebeld om advies te vragen over een aankoop. Helaas nam er niemand op en ben ik ook niet teruggebeld...

Goed advies en korte levertijd

Mijn vraag over over de sproei installatie is naar tevredenheid beantwoord.....! Kostentechnisch een prima oplossing aangeboden waarna geïmplementeerd.

Vriendelijk en deskundig personeel.

Ik ben goed geholpen met het ontvangen advies. No nonsens bedrijf. Wel heel klantvriendelijk. Het door mij foutief bestelde artikel kon zonder meer terug worden gestuurd en zou gecrediteerd worden.

Snelle en goede service

ik ben zeer tevreden over de service en snelle levering

Zeer fijne webshop met kennis

Snelle leveringen binnen 24 uur. Fijne service en goede informatie. Ben maar een klein afnemer maar word toch behandeld als een grote afnemer. Raad ten zeerste aan.

Snelle levering, geen verrassingen

Dinsdag besteld, donderdag in huis. Dit bedrijf doet wat ze beloven. Daar kan menig bedrijf een voorbeeld aan nemen. Rainbird 5000 plus besteld. Handleiding op internet niet duidelijk. Maar daar kan het bedrijf niets aan doen.

De materialen zijn van goede kwaliteit, mis de ondersteuning

Bij zowel de presentatie van producten als het leveren, is er te weinig aandacht voor de juiste corresponderende maten. Bijvoorbeeld koppelingen die niet passen. Voor een leek is dat moeizaam.

Groot assortiment, goede prijs en snel verzonden

Groot assortiment, goede prijs en snel verzonden. Ook het persoonlijk contact bij een nalevering was zoals het hoort. Kortom een top shop.

Klantvriendelijk en goede service

Punctueel bedrijf

Ik heb er al een aantal bestellingen gedaan en wordt altijd snel verzonden. Bij telefonisch contact word je ook snel te woord gestaan of terug gebeld. Zeker een aanrader!!!

Duidelijke website, alles wat je nodig hebt is er, overzichtelijk en netjes geprijsd, snelle verzending.

Goed info op de website. Goede prijs/kwaliteitverhouding

Recent een paar bestellingen gedaan bij dit bedrijf. Producten voldoen aan verwachting.