Na de bestelling direct uitgeleverd, volgende dag in huis!!! Top!!!

een correct raintechshop product en stipte levering door dpd.

Prettige ervaring

Een uitstekende en zeer snelle levering!

Dus snel in huis.

Netjes en snel geleverd

Dit was mijn eerste bestelling bij dit bedrijf maar zeker niet de laatste. Voor mijn bestelling even telefonisch contact gehad met het bedrijf werd keurig te woord gestaan en kreeg netjes advies. Levering was snel en het pakket netjes verpakt

Goed en snel geleverd

Geen negative opmerkingen tot nu toe

Keurige levering zoals afgesproken.

Tyleen slang besteld en keurig verpakt ontvangen.

Snelle service!

Bestelling geplaatst, dag erop gelijk verzonden en na 2 dagen in ontvangst genomen. Veel sneller kon het niet!

Super goed en snel!

Goede communicatie en sneller geleverd als verwacht!

Eenvoudig bestellen en correcte afhandeling

Eenvoudig bestellen en correcte afhandeling

Goed product en snel geleverd

Duidelijke website met goede beschrijvingen. Producten goed verpakt en snel geleverd. Ik zou hier zeker weer opnieuw bestellen.

Werkt perfect de y splitsing voor de wasmachine.

Ook deze keer weer tevreden

Snelle levering en kwaliteit is prima

Makkelijke site, goed geleverd

Handige site, nette aanbieding, goed geleverd

Snel-netjes en volgens afspraak

Prima advies

Goed geholpen in de keuze van onderdelen.

uitstekend

uitstekend

Een onderdeel was tijdens het vervoer beschadigd. Ik heb contact opgenomen met de medewerker van raintechshop en het werd meteen vervangen. De volgende dag kon ik er mee aan de slag. Dank jullie voor de goede service.

Vaker besteld

Ik heb hier al meerdere keren besteld. Een paar jaar geleden simpel begonnen met wat druppelslang en nu mijn beregening systeem uitgebreid zodat alles nu automatisch wordt beregend.

Heel aardig en professioneel

Ik ben zelf niet zo ervaren met beregeningstechniek, dus heb moest ik regelmatig vragen per email en telefoon aan hun stellen. Iedere keer werd ik heel vriendelijk en professioneel te woord gestaan. Ze hebben mijn plan bekeken en hebben er advies op gegeven. Met beperkte kennis aangevuld met hun geduld en hun professionalisme heb ik nu een mooie oplossing. En de prijzen zijn ook nog eens heel erg scherp. Nu met plezier twee bestellingen bij ze gedaan.

Super kraansplitter en snel bezorgd

Wasmachine en vaatwasser met deze splitter perfect kunnen aansluiten. Helemaal tevreden met het verloopstuk, de duidelijke website en snelle levering

Ik had een vervanging nodig voor mijn pomp die na jaren trouwe dienst de geest had gegeven.

Super service en uitstekende kwaliteit materialen

Voor mijn tuin was ik opzoek naar beregening. Na een professionele uitleg te hebben gehad over de benodigde producten heb ik afgelopen weekend de sproeiers en druppelslangen in mijn tuin geplaatst. Dit ging erg makkelijk en alles was er duidelijk. Wat dat betreft kan een kind de was doen! Ik kom zeker terug bij deze shop voor wanneer ik mijn voortuin aan ga pakken!

Doen precies wat ze beloven

Alles is vlekkeloos verlopen, informatie op de website is duidelijk, bestelling is netjes geleverd en de gegeven tijdstippen klopte.