Goede service en Avies

Ondanks de drukte kreeg ik goed advies over de diverse producten. Na het plaatsen van de bestelling kon ik deze de zelfde dag nog ophalen.

ik ben goed verder geholpen

Er was een misverstand met betrekking tot afmetingen duim - mm. Na een goed gesprek met de eigenaar is dit correct bijgestuurd. Een tip voor de raintechshop website gebruikers: ga eens naar https://www.econo.nl/conversietabel want de conversie duim (inch) / mm is niet degene die in de industrie gehanteerd wordt, maar degene die blijkbaar gangbaar is in leidingwerk. Misschien een tip voor jullie website?

Snel gelevrd

Binnen de beloofde termijn. Mooi mooie spullen

Goed geholpen

Vraag goed beantwoord en snel geleverd. Makkelijk

Prima webshop. Helder. levering was volgende dag. Prima.

Prima ervaring. Groot assortiment.

Goed advies gehad

Druppelslang gekocht voor mijn borders. Mooi product en snel geleverd. Fijn bedrijf

goede service en doen wat ze zeggen

correct afgewikkelde bestelling bij vragen kun je altijd bellen en men denkt mee in een oplossing.

Goed product en snelle verzending

Eindelijk de juiste koppeling gevonden voor de kraan en dan ook nog super snel in huis.

Goed materiaal aan juiste prijs

Gewoon goed

Alles prima geregeld.

Makkelijk een bestelling te plaatsen. En een snelle en correcte levering. Bedank. Piet

Prima product, goede en snelle levering voor een zeer goede prijs.

Goed advies tijdens telefonisch contact. Makkelijk te bestellen, betalen en snel geleverd. Daarnaast doet het product waarvoor je die besteld. In een woord, SUPERRRRR.

Snelle levering, degelijk materiaal

Voldoet aan verwachting, goed verpakt

Correcte service

Tijdig geleverd, netjes de verschillende leidingen verpakt in folie, zodat ze ook gemakkelijke hanteerbaar zijn.

Makkelijk bestellen

Goede uitleg. Snel geleverd

Snelle en correcte service.

Ze hadden alles op voorraad.

Ok

Je vind snel wat je nodig hebt.

Goede en snelle levering van producten

Unieke producten en goede levering

Zonder al te veel zoekwerk enige afwijkende producten gevonden en besteld. Goede prijs. De bestelling kwam binnen 48 uur netjes binnen.

Ruime keus

Ik ben zeer tevreden over het product wat ik heb besteld.

Prima voor elkaar

Op tijd geleverd .

Goeie

Website

Zending klopte niet helemaal maar werd snel nagestuurd, goed opgelost!

Over de kwaliteit

Echt super