snel en goed

Artikel werd snel en goed geleverd.

snelle uitstekende service

Bij ontvangst van het pakket bleek een van de artikelen verkeerd te zijn geleverd. Een telefoontje naar de servicedesk resulteerde nog diezelfde dag in verzending van het juiste artikel. Deze accurate service geeft een goed gevoel.

Snelle vlotte afhandeling

Een aanrader als je vlug zonder poeha iets wil hebben uit hun gamma.

Snelle en goede levering

Er moest nog wat toegevoegd worden aan de bestelling, na telefonisch contact, was het allemaal perfect geregeld.

Groot arsortiment en snelle levering

Netje op tijd geleverd.

Groot assortiment met scherpe prijzen

Volledige beregening installatie aangeschaft. Vergeleken met meerdere aanbieders maar kom steeds bij Reantechshop uit. Levering gaat via DPD en daardoor soms vertraging. Verpakking is volledig naar wens. Zeker een aanrader om hier te bestellen.

alles in orde

alles netjes in orde, prima verpakt enz. één klein minpuntje, vandaar 4 sterren. Op de website staat voor 14u besteld, zelfde dag verzonden. Ik had op 12u39 besteld met hoop dat het dag erna geleverd werd zodat ik het in weekend kon installeren, maar aan de tracking te zien vermoed ik dat het pas dag nadien buiten is gedaan.

Nette prijzen en prima service

Ik had een 1 magneet klep besteld aangezien ik vorstschade had, later bleek dat ik meerdere kleppen kapot had (door mijn eigen toedoen). Mailtje gestuurd om de bestelling op te hogen en dit was hebben ze bij raintechshop zeer netjes opgelost. Snel geleverd en een prima service!

Snelle en juiste levering

Snelle levering.

Overzichtelijke site, vond meteen wat ik nodig had.

Mooie overzichtelijke site en ook nog vakkundige info.

Goed advies, prima spullen, groot assortiment voor hele goede prijs en snelle levering! Erg tevreden.

Snel, correct en netjes verpakt

Top bedrijf

Je wordt zeer goed geholpen .. je krijgt alle informatie waar je om vraagt en meer. Ook uitleg is begrijpelijk. Ik blijf in iedergeval bij raintech terug komen. Omdat ik tegermatig voor bronboringen spullen nodig hebt.

goed verpakt en snel verstuurd

Prima kwaliteit en werkt goed

Het is even wat uitzoeken als je geen standaard set besteld. Ik heb een micro irrigatie systeem besteld. Dit was best wat uitzoekwerk.. Ik heb zelf uiteindelijk een schematisch tekeningetje gemaakt van de onderdelen die ik nodig had. De website zou flink verbeterd kunnen worden door standaard combinaties te maken, waarbij de besteller zelf de eenheden kan invullen. Het geleverde materiaal is van prima kwaliteit.

Snel geleverd, makkelijk besteld

Betrouwbaar en reageert snel. Ik kreeg de bestelling in twee delen. Wat prima is.

zonder enig probleem een correcte levering

Prima en snelle levering.

Duidelijke website met goed assortiment.

Zeer snelle levering

Alles werd zeer snel geleverd, bedankt voor de goede zorg daaraan.

Snel en deskundig advies, goed produkt en snelle levering

Ik had een nieuwe irrigatie controller nodig en had daarover wat vragen. Raintechshop gebeld en kreeg meteen een medewerker aan de telefoon die van de hoed en de rand wist. Zijn advies opgevolgd en dat klopt ook helemaal kan ik zeggen na installatie van het produkt.

Fijne professionele webwinkel

Fijne professionele webwinkel met groot assortiment en redelijke prijzen.

bestelling goed en snel ontvangen

prima geregeld

Goede producten en service

Service afdeling reageert lekker snel op vragen. Ook nadat DPD een pakket zoek had gemaakt hebben zij er achter aan gebeld en het opgelost. Prima website ook!