Alles perfect verlopen

Alles perfect verlopen

Gewoon zeer goed

Stipt en correct

Goede service!

Je wordt steeds verder geholpen.

Goed geprijsd. Correcte en snelle levering

Duidelijke website. Tot nu toe tevreden over de geleverde producten. Dus goede prijs/kwaliteit verhouding. Woensdag 22.30 u besteld en betaald, vrijdag geleverd.

Vlot geleverd Goed spul en vriendelijk geprijsd ook een echte one stop Shop . op het gebied van beregening hebben ze een mooi assortiment.

Netjes en snel geleverd

Bestelling is prima gegaan

Uitstekend advies

Dennis is een uitstekend adviseur

Prima en ook met de vervoerder

Snelle levering en alles compleet geleverd

Snelle levering, goede kwaliteit

Product snel geleverd, duidelijke beschrijving. Gewoon goed.

LNK2 wifi module

Makkelijk besteld, snel en geheel volgens verwachting geleverd.

Betrouwbaar goedkoop en snel

Betrouwbaar goedkoop en snel

So quick

Well-packaged, excellent communications and delivered within two days (order placed at weeekend).

zeer goed

s'middags besteld en de volgende dag al geleverd het is net wat ik nodig hat voor mijn planten

Snelle levering goede aftersales!

Bestelling gedaan met heel veel koppelingen. Hierbij waren 4 koppelingen niet geleverd. Na een mail zijn deze meteen nagestuurd zonder problemen. Top service en goede kennis.

So easy en supersnel geeverd.

Gewoon een hele prettige ervaring.

Goed product snelle levering

goede adviezen, snelle levering, geen gezeur service

Goed geadviseerd heb ik een beregeningssysteem aangelegd. De kwaliteit van het materiaal is goed. De levertijd is kort. Geen gezeur service, retour gaat gemakkelijk, een vergeten ringetje snel nagestuurd. Een aanrader dus.

Snel, gemakkelijk en goed, maar bezorging ondermaats g

Duidelijke website, bezorging binnen afzienbare tijd, maar pakketje gewoon bij de voordeur weggezet in plaats van overgedragen.

Snel maar slecht verpakt

Het was snel geleverd maar de seal was zeer slecht verpakt

accuraat

Accurate levering van onderdelen voor waterverdeling voor tuin. Kwalitatief goede materialen.

Correcte en snelle levering

Correcte en snelle levering

Service is Top Klasse

Na mijn bestelling te hebben gedaan kwam ik erachter het verkeerde artikel te hebben besteld. Direct het juiste artikel besteld en een mailtje geschreven om de eerste (onjuiste) bestelling te annuleren. Zonder problemen na 2 dagen het juiste artikel ontvangen plus creditering van het onjuiste artikel. Klasse!

kwaliteit gereedschap professionele aanpak

goede website. snel bestellen en snel leveren aan de beste prijzen

Prima snelle levering

Vlotte bestelling en prima levering in goede verpakking.

Snelle levering, overzichtelijke website en werkt na behoren.

Op de website gevonden wat ik nodig had. Alles naar de winkelmand en bestellen. Gelijk een orderbevestiging gekregen. En op het moment dat het klaar ligt voor verzenden een mail dat het is opgehaald bij hun met een trac en trace, zodat men het kan volgen waar het is. Dan bij DPD kun je achterlaten als je niet thuis bent om deze ergens neer te leggen (Top hoef je niet alijd thuis te zijn.)

Bedrijfsgegevens

Kaap Hoornstroom 16

1271 EL Huizen

035 5234 779

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.