Alles correct verlopen. Moet spullen nog gaan gebruiken maar alles was prima verpakt en ziet er goed uit

Zeer tevreden: goede prijzen, goede communicatie en snelle levering!

Zeer tevreden: goede prijzen, goede communicatie en snelle levering!

vlotte service

zeer veel keuze en snelle levering

Nog niet ontvangen

Snelle levering maar helaas staat mijn bestelling al vanaf 6 juni in het depot in Maastricht Gelukkig regent het deze week Bestelling in goede orde ontvangen. Bedankt.

Goedadvies en snelle lvering

Beregenings advies gevraagd en daarna materialen besteld. Goed advies en snelle levering.

Snelle levering, goede prijs

Heb hier mijn bregeningscomputer gekocht + Wifi-uitbreiding tegen een scherpe prijs. Deze werd snel geleverd. Alles in orde.

Zeer goed.

Heel goed. Snelle service.

Goed advies ontvangen, makkelijk kunnen bestellen en een goede, snelle levering. Zeer tevreden over deze webshop

Niet makkelijk

Wat een rotsslang om te plaatsen in de tuin zeg , t geeft totaal niet mee Vreselijk

Overzichtelijke website, Snelle service

Overzichtelijke website, Snelle service

Goed en snel verzonden

Alles zover goed. Alleen op een vraag via e-mail kreeg ik geen antwoord.

Na miscommunicatie van bezorgdienst heeft eigenaar Raintech shop persoonlijk bestelling op zondag avond bezorgd Perfecte service

Overzichtelijke webshop

Zeer duidelijke webshop en makkelijk te bestellen. Opmerking Had 100mtr druppelslang gekocht en afgerold zoals verteld werd maar toch raakte hij in de knoop en knikte iedere keer een gedeelte dat is jammer dat daar geen andere manier voor is. Maar na veel draaien en puzzelen ligt de slang in de tuin

uitstekende webshop met groot assortiment

Deze webshop heeft een zeer ruime sortering van onderdelen en systemen voor de beregening van de tuin met spullen van bekende merken zoals Rainbird. Mijn pakket was zoekgeraakt bij DPD, na een keer bellen met de webshop was het probleem dezelfde dag bij DPD opgelost en de volgende dag werd het pakket afgeleverd.

Makkelijk bestellen, snelle levering.

Materiaal bestellen op de site gaat makkelijk. Info en maten staan duidelijk vermeld. Levering is snel en probleemloos.

Prima levering, prima service

Betrouwbaar bedrijf met veel kennis op gebied van beregening.

Hier kunt U alles vinden voor uw beregeningsprojecten!

Niet tevreden

Koppeling besteld, duurde redelijk lang. Vervolgens breekt er een deel van 't t stuk af, gemaild en krijg gewoon geen reactie meer. Geen aanrader!

Beste Jesse, De langere leeftijd heeft te maken met het niet op voorraad hebben van de koppeling, hierover bent u via mail geïnformeerd dat dit langer zou duren. De breuk waar u over mailde kwam is geformuleerd als een mededeling. Zoals we zojuist telefonisch aangaven staat er verder ook geen vraag in de mail die ons het idee gaf dat u in afwachting was van een reactie.

Zo moet het!

heb pop-up sproeiers gekocht. Goede prijs, makkelijke site en keurig afgeleverd.

Donderdag besteld, vrijdag in huis

Gewoon goed

Makkelijk bestellen en nette prijs. Snel geleverd.

Juiste producten.Goed verpakt Snelle levering

Bestelling niet compleet.

Diverse onderdelen voor het irrigatiesysteem besteld. Er ontbraken onderdelen en enkele koppelingen met verkeerde diameter geleverd. Uiteindelijk hebben ze het goed opgelost. Kleine kanttekening: De kwaliteit van de tyleenbuis bij een pakket te wensen over. Losse tyleenbuis is van veel betere kwaliteit.

Kaap Hoornstroom 16

1271 EL Huizen