Snel, goed en correct geregeld.

Snel, goed en correct geregeld.

goede service en klantvriendelijk

ze zijn klantvriendelijk,goed advies en goede service.

Snelle en correcte levering

In de middag besteld en de volgende dag alweer bezorgd. Helemaal goed.

Perfect perfect perfect Dank u

Goede producten, nuttige helpdesk en vlotte bezorging

Met ondersteuning een tuinberegeningsset samengesteld. Mooie producten en vlotte levering. Werkt prima en makkelijk te installeren

snel en correct geleverd

In de opmerkingen op een dinsdag gemeld dat ik het uiterlijk vrijdag ochtend nodig zou hebben. Het is keurig op donderdag bezorgd, zodat ik het vrijdag al kon verwerken. Verder kun je hier opgeven dat ze het pakket achterlaten als je niet thuis bent.

alles zat erin maar verpakking was volledig nat niettegenstaande het direct uit de bestelwagen kwam

de rest was al in orde

Beste Christophe, Fijn om te lezen dat DPD uw bestelling ook aflevert als het regent. Wij wensen uw veel plezier van uw bestelling. Met vriendelijke groet, Raintechshop

Mooie prijzen, en prima service! Aanrader!

OK

zeer goed

prettig

soepel, uitgebreid assortiment, netjes geprijsd, goed advies

Geen klacten

Makkelijk te bestellen, product zoals omschreven, snelle verzending. At mij betreft, helemaal goed.

Fijn geholpen

Spullen voor mijn sproeisysteem besteld en afgehaald. Ook geholpen met wat vragen die ik nog had.

Gewoon een goed bedrijf!

Snel geleverd net zoals de keren daarvoor.

Best wel ok

Goede ervaring

Wat een fijn bedrijf

Bestelling geplaatst en de volgende dag al bezorgd. Super snel! Inmiddels mijn derde bestelling. Top!

top

Denken goed mee als je er zelf even niet helemaal meer uitkomt

Goed geregeld

Goed geregeld

Prima Advies en juiste prijs

Omdat ik het gesleep met lange tuinslangen en sproeiers zat was, toch maar op zoek gegaan naar een ondergronds systeem waarom ik mijn tuinpomp kan aansluiten Hier prima advies gevonden en snelle levering voor juiste prijs . Binnenkort wil ik het systeem uitbreiden, dit werkt namelijk verslavend makkelijk. Nu maar weer hopen op een mooie zomer.

Bestelde onderdelen snel geleverd

Leveren zoals afgesproken

Prettig en duidelijk.

Fijne Webshop

Fijn dat ik bij deze webshop mijn spullen kon ophalen in Huizen, Hier door kon ik snel verder

Netjes verzorgd

Goed bedrijf en netjes verzorgd

uitstekend

correcte en vlugge levering

vergeetachtig

adapter van rainbird online aangeschaft, maar uiteindelijk toch niet nodig gehad, dus in de winkel teruggebracht. Ik kreeg niet mijn geld direct terug, dat kon niet omdat het online besteld was. Ik.moest mijn rekeningnummer achterlaten en ze zouden het bedrag terugstorten. Ik heb het bedrag nooit ontvangen. Nog eens langsgeweest om verhaal te halen. Zou goed komen en geregeld worden. Uiteindelijk nooit mijn geld ontvangen of weer iets van ze gehoord.

Beste Iman, Op uw mailadres kan ik geen bestelling terugvinden. Zou u opnieuw contact met ons op kunnen nemen zodat wij dit naar behoren kunnen oplossen?

Kaap Hoornstroom 16 1271 EL Huizen